dat was duidelijk tochquote:Op maandag 28 januari 2008 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
Gelredome ligt redelijk centraal. [/OPM]
een weijsman zei ooit: 'kleinigheidjes houd je altijd'quote:![]()
Heb nog borgclipjes van de achterbrug niet gemonteerd.
fighter stiloquote:En geen knipperlichten at all. Staat wel strak.![]()
*denk*quote:
Daar houden 'we' je aanquote:
Vooral ook omdat je de eerste keer waarschijnlijk heel voorzichtig met je geavanceerde (quote:Op maandag 28 januari 2008 09:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ben wel razensnel geworden in het nakijken van de bougies, carburateurs, ontsteking, tank er af halen.
Goede training.![]()
Net als vorige maand het voorwiel van de auto er steeds demonteren voor die accu, niet verder kunnen, monteren, er af halen, etc, etc. Wel een keer of tien, twaaalf gedaan.
Toen vorige week mijn achterwiel dus lek was, slechts een piece of cake.
Drie keer met de ogen knipperen, amper vijf minuten totaal.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:51 schreef worldpimber het volgende:
Maar zoals je al op het klikbare plaatje kon zien ...
Sleutelen in de woonkamer, visite krijgen (alles opruimen) x20 + verhuizen is niet prettig.quote:Vooral ook omdat je de eerste keer waarschijnlijk heel voorzichtig met je geavanceerde () gereedschap aan de haal ging, bang iets kapot te maken en alle schroeven apart leggende. En vervolgens de tiende keer gewoon keihard die bouten eruit keilt, naast de put gooit en de onderdelen eraf ragt.
kun je hem niet begrijpen dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:55 schreef worldpimber het volgende:![]()
Deze dan.. http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/191415
GS500 ... "eerst even aan mijn ouders vragen", "past het wel?" en "hoe weet ik zeker dat ik hem krijg?"
Die zieke blijft wel correctquote:Op maandag 28 januari 2008 14:55 schreef worldpimber het volgende:![]()
Deze dan.. http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/191415
GS500 ... "eerst even aan mijn ouders vragen", "past het wel?" en "hoe weet ik zeker dat ik hem krijg?"
Weinig keus als je van je troep af moet.quote:
ik snap hetquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:18 schreef Cageon het volgende:
Weinig keus als je van je troep af moet.
Dat is mooi spul, t oude model of t iets nieuwere? (Volgens mij zit er net een klein verschil in)quote:Op maandag 28 januari 2008 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik snap het-gehalte niet zo...gewoon klikken en kijken
ziet er zeer zeer dik uit
![]()
[..]
ben wel es bij em geweest, mr. onderdelen&co.
![]()
heeft trouwens een Tuono staan
mogelijke optie voor de B12
![]()
ooit
![]()
Jij gaat toch die van mij overnemen als ik "volwassen word"quote:Op maandag 28 januari 2008 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben wel es bij em geweest, mr. onderdelen&co.
![]()
heeft trouwens een Tuono staan
mogelijke optie voor de B12
![]()
ooit
![]()
quote:
ik heb me voorgenomen niet de motor aankoopfreq van WB/Makster te volgen dus dat word de nieuwerequote:Op maandag 28 januari 2008 15:45 schreef Cageon het volgende:
Dat is mooi spul, t oude model of t iets nieuwere? (Volgens mij zit er net een klein verschil in)
neuh als die "fighter waardig" isquote:Op maandag 28 januari 2008 15:47 schreef worldpimber het volgende:
Jij gaat toch die van mij overnemen als ik "volwassen word"![]()
Als die al/nog rijd dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
De waarheid is idd hard, die jongeman heeft volkomen gelijk.quote:[..]Zo eng allemaal die grote mensen wereld.
De nieuwere is ook mooier imhoquote:Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb me voorgenomen niet de motor aankoopfreq van WB/Makster te volgen dus dat word de nieuwere
[..]
neuh als die "fighter waardig" is![]()
eh?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuh als die "fighter waardig" is![]()
weet zo ff niet welke dat isquote:Op maandag 28 januari 2008 15:56 schreef Cageon het volgende:
De nieuwere is ook mooier imho![]()
T mooist met dat metalic/mat achtige goud kleurtje
quote:
kwam laatst een redelijk standaard moto tegenquote:Mensen die standaard motoren kopen ...
Volwassenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
w00t het leeft nogquote:
Zo das nog eens een jeugdsentimentquote:Op maandag 28 januari 2008 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Over uitwassen gesproken....
Ik moet mijn oren uitwassen
Ik ook.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ook.Verhuizen sucks.
![]()
Heb iets van 50 liter olie mee verhuist, probeerde het nog in te leveren, maar dat liep anders.![]()
Kwam de 45 jaar versie van WP tegen bij de milieudienst, die wilde 17.12 naar huis, terwijl ze
'pas' 17.15 sluiten. Sta ik daar een half uur in de file voor.![]()
Daarna was het nog vier uur inpakken. Morgen weer.
Oh, je gebruikt dus maar iets meer dan 25 liter per jaar, dan valt het nog wel mee hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, het is dan ook al vanaf maart 2006 gaan groeien.
Ik ben aan het afbouwen.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:34 schreef Roderick2085 het volgende:
Oh, je gebruikt dus maar iets meer dan 25 liter per jaar, dan valt het nog wel mee hoor [ afbeelding ]![]()
quote:
Gastquote:Heb iets van 50 liter olie mee verhuist, probeerde het nog in te leveren, maar dat liep anders.![]()
Kwam de 45 jaar versie van WP tegen bij de milieudienst, die wilde 17.12 naar huis, terwijl ze
Ik pas wel op z'n vrouwquote:Op maandag 28 januari 2008 23:51 schreef Rib-i het volgende:
Als ik je ergens mee kan helpen moet je het laten wetenIk pas wel op Nick ofzo
Beter zeg ik:"Nick past wel op mij
"
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
Kwam de 45 jaar versie van WP tegen bij de milieudienst
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
VolwassenJij was toch al uitwassen
Hebben ze geen putjes bij jullie ofzo???quote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ook.Verhuizen sucks.
![]()
Heb iets van 50 liter olie mee verhuist, probeerde het nog in te leveren, maar dat liep anders.![]()
De buurman kwam ook nog langs met zijn vuilniszak. Wilde wel even de olie illegaal dumpen.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:51 schreef Rib-i het volgende:
Gast
Als ik je ergens mee kan helpen moet je het laten wetenIk pas wel op Nick ofzo
Beter zeg ik:"Nick past wel op mij
"
Neem oordopjes mee.quote:
Nagenoeg hetzelfde.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:59 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ben benieuwd hoe ik er over 45 jaar uitzie
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik pas wel op z'n vrouw
Oeehh....![]()
Wannuhkuthéquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hebben ze geen putjes bij jullie ofzo???![]()
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat we weer eens een stukkie gaan rijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De buurman kwam ook nog langs met zijn vuilniszak. Wilde wel even de olie illegaal dumpen.![]()
Maar WB heeft geen zin in een milieu misdrijf. Olie moet niet terug waar het vandaan komt.![]()
![]()
Nick past zeker op Rib-i, precies zo wijs als het afgelopen weekend op WB.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Den Haag geeft binnenkort een feestje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:15 schreef Rib-i het volgende:
Wordt tijd dat we weer eens een stukkie gaan rijdenWB mag ook mee
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
One plum a day keeps the doctor away
Het valt wel meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:23 schreef Rib-i het volgende:
Onnavolgbaar, je lijkt -XX- wel
Of ik ben moe![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Den Haag geeft binnenkort een feestje.![]()
Hoe spontaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe spontaan.
Zijn band is zachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Stunnahhh kan ook met harde banden.quote:
Practice makes perfect.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bohlly wohlly gaat makkelijker met zachte bandjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Practice makes perfect.
Pa kon/kan t ook met normale setup
Tip 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tip 1Nee, dat rijd voor geen meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Daar heb je pilletjes voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:31 schreef Cageon het volgende:
t probleem is trouwens ook niet links rechts, maar kan hem niet omhoog houden/krijgen
na het omhoog krijgen wordt links/rechts het volgende probquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:31 schreef Cageon het volgende:
t probleem is trouwens ook niet links rechts, maar kan hem niet omhoog houden/krijgen
Stunnah meet als de KTM klaar is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
na het omhoog krijgen wordt links/rechts het volgende prob
practice iddstunnah meet
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:40 schreef Cageon het volgende:
@ IOH: Daar wordt het niet beter van, been there, done that.
Waar is je fotoboek?quote:
Die mis ik even (ALWEER JA)quote:
Mjeh, daar wacht ik nog wel ff mee. Op t gas komt die nog niet echt zomaar los ofzo.quote:TL1000R is de ultieme wheeliemotor bij uitstek. Easy snelweg wheelies vertelden ze bij Da Liks.![]()
![]()
![]()
hmzz kheb wel es anders meegemaaktquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef Cageon het volgende:
Mjeh, daar wacht ik nog wel ff mee. Op t gas komt die nog niet echt zomaar los ofzo.
Denk dat je voor dat geval die "zomaar" ook wel weg kan strepenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmzz kheb wel es anders meegemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Met je TLR joh, met een KTM rij ik van Tilburg naar Gasselterboerveenschemond op één wielquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:40 schreef Cageon het volgende:
@ IOH: Daar wordt het niet beter van, been there, done that.
[..]
Stunnah meet als de KTM klaar is.
Dan zal ik het voor doen hoe dat er uit ziet op t voorwielquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met je TLR joh, met een KTM rij ik van Tilburg naar Gasselterboerveenschemond op één wiel
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:05 schreef Cageon het volgende:
Denk dat je voor dat geval die "zomaar" ook wel weg kan strepen![]()
bedoelde eik die hopjes sprint bij circuit VelperbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en later elders ook een paar keer geloof ik
) laagvlieger valt niet onder de categorie wheely..
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dan zal ik het voor doen hoe dat er uit ziet op t voorwiel
Dat was ook niet "op t gas"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bedoelde eik die hopjes sprint bij circuit Velperbroek(en later elders ook een paar keer geloof ik
) laagvlieger valt niet onder de categorie wheely..
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe spontaan.
Oh, zodra ik hem heb staan idd ritje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Sneeuw in aantocht
AMSTERDAM - De kans is groot dat er sneeuw gaat vallen tijdens het carnavalsweekend. De weersvoorspellers verwachten 'winterse neerslag', harde wind en temperaturen rond de vijf graden.
op het moment zelf niet zo, ff controle wat minderquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:14 schreef Cageon het volgende:
Dat was ook niet "op t gas"![]()
Maar daar was ik al bang voor, de laagvlieger is alleen een stuk cooler![]()
niet echt wheelie weerquote:
If you feel in control, you're not racing.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op het moment zelf niet zo, ff controle wat minder
quote:[..]
niet echt wheelie weer
is 't al aprilquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:57 schreef Cageon het volgende:
If you feel in control, you're not racing.
Ja was t maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is 't al april [ afbeelding ]
kheb ook nog niks binnen van rinusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef Cageon het volgende:
Ja was t maar zo'n feest.
Maar ik moet het nog steeds regelen, maarja er valt nog maar zo weinig te regelen.
en wat is dat? Ze willen dat ik betaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, zijn er mensen die hier gebruik van maken
Keek niet verder dan "betalen"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
en wat is dat? Ze willen dat ik betaal
Paddo's werken beter voor je beleving.. een hopje is een 90 graden wheelie.quote:
Wtf is er met Rinus?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kheb ook nog niks binnen van rinusen idd, moet zelf ook nog één en ander regelen
moet nog ff kijken of ik ga, maar het word dus auto rijden za. Aan Rib-I's message te zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
online voorverkoop beurs, scheelt in de rij staan za
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:16 schreef Cageon het volgende:
Ok, ik ga ook komen.
OPM interesse om samen naar de beurs te gaan?
bestquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:16 schreef Cageon het volgende:
Ok, ik ga ook komen.
OPM interesse om samen naar de beurs te gaan?
Ok idd op 2 wielen. Zo niet moet ik kijken of ik de auto tot mijn beschikking heb.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
besthopelijk op 2 wielen
en de rest meeten we bij ingang Oost
Lijkt me gezelligquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
besthopelijk op 2 wielen
Zie je ze nog wel eens oefenen op het terrein boven de Mac?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar is je fotoboek?![]()
TL1000R is de ultieme wheeliemotor bij uitstek. Easy snelweg wheelies vertelden ze bij Da Liks.![]()
![]()
![]()
Heb ik gedaan gisteravondquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Juist ja...quote:
quote:De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.
Vrijdagavond .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
besthopelijk op 2 wielen
Jaja, heeft BazzieK zijn piem0l bij een kleuter geintroduceerdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef -XX- het volgende:
Het gevolg van op een stroomkabeltje bijten...
Jep - had ik al voorspeld van het weekendquote:
wuh?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oude kont..
[ afbeelding ]
ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een lelijke brommer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oude kont..
[ afbeelding ]
ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
[..]
Och, ik had beter moeten kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oude kont..
[ afbeelding ]
ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
[..]
Zaterdagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
Jep - had ik al voorspeld van het weekend
Daarom ga ik dus met de trein. zaterdag.
T was gezelliger toen je niet zo actief was.quote:
wij gaan op de verkeerde dag..quote:
of wil iemand langs:quote:de 1e "Promodame van het Jaar" Verkiezing op zondag 3 februari om 13.30 uur
quote:Tatjana zal de beurs op zaterdag en zondag op z’n kop zetten
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
T was gezelliger toen je niet zo actief was.
Hmmmm, keuzes keuzes keuzes.........quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wij gaan op de verkeerde dag..
[..]
of wil iemand langs:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef ikookhier het volgende:
Foto na update.
[ afbeelding ]
Helaas heb ik er niet echt lang van kunnen genieten circa 100km
Ga morgen even kijken hoe ze er uit ziet![]()
Zit zelf met mn poot omhoog de komende weken![]()
Gevallenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:52 schreef Geerd het volgende:
wat heb je gedaan dan??
Nice...quote:
...en dat hield dan snel op. Klote man. Succes morgen en met je gezondheid uiteraard!quote:Helaas heb ik er niet echt lang van kunnen genieten circa 100km
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gevallengleed weg en klapte toen om met mn voet er nog onder
,
volgens mij veel schade aan de moter,morgen kijken
OPM!!quote:
Ik kom nooit voorbij de MAC.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:13 schreef -XX- het volgende:
Zie je ze nog wel eens oefenen op het terrein boven de Mac?
Dacht ik de dag nog even goed af te sluiten. Balen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:00 schreef ikookhier het volgende:
,
shh das @#%$^%quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:57 schreef ikookhier het volgende:
Bedankt allemaal
Nee zware kneuzing ze hebben het ingetapet het is behoorlijk dik :S
Spreek u laters
Morgenquote:
hmmm, hoe krijg je het voor mekaar -quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
,
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:10 schreef Faithy het volgende:
ja, godsamme
had wel een iets warmer onthaal verwacht![]()
Bloempjeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 30 januari 2008 11:39 schreef Faithy het volgende:
nog mensen naar de motorbeurs op vrijdag?
wij gaan lekker dán, want dan kunnen we gratis met den trein![]()
op zoek naar een jas
gisteren een mooie aangehad iig: IXS Paraguay, 230 euro
Dude..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef ikookhier het volgende:
Foto na update.
[ afbeelding ]
faithy -> bloempje?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bloempjeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Vrijdagavond !
Heyyyyyyyyyyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
... lopend ...quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:57 schreef Snelwagen het volgende:
Mn broer belde net, had de ducati van stoner naar binnen gereden bij de motorbeurs utrecht
Leugensquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oude kont..
[ afbeelding ]
ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef ikookhier het volgende:
Foto na update.
[ afbeelding ]
neuhquote:
hoop 't niet..zou betekenen dat me schuurtje B12-loos isquote:Gister trouwens nog een B12 gezien in de buurt van AmersfoortDonkerbruin
was dat uwes
hmm... dat zou wel sneu zijn voor het schuurtjequote:Op woensdag 30 januari 2008 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhrode kont had wp gefikst, witte verkocht aan fritske van MF
[..]
hoop 't niet..zou betekenen dat me schuurtje B12-loos is
iddquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:02 schreef koffiekoekje het volgende:
hmm... dat zou wel sneu zijn voor het schuurtje
Yupquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddtrouwens, zonne 1 of a kind als de mijnes is toch uit 1000en te herkennen
Dat dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:17 schreef Rib-i het volgende:
De man in de SUV dacht waarschijnlijk: Wat maak jij je druk agentje van 1400 euro netto per maand zonder toeslagen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:17 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Goed verhaal![]()
De man in de SUV dacht waarschijnlijk: Wat maak jij je druk agentje van 1400 euro netto per maand zonder toeslagen
jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:46 schreef Geerd het volgende:
Luchtfilter om de hoeveel km kun je die het beste vervangen??
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:18 schreef Roderick2085 het volgende:Middag
Heb wat leer gekocht op de beurs
Hmmm, wil ik dat wel weten??quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:58 schreef Geerd het volgende:
Oeh piccie??
Picsquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag m'n nieuwe SUV gehaald heb ik er bijna een motor tegenaan
nicequote:Op donderdag 31 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor zover het een beetje te zien is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Past goed bij m'n textiel pakquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:56 schreef Geerd het volgende:
Beetje zwart hey?
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
Korteupdate-> Gisteren moest ik terug komen,
enkel toch gebroken zit nu in het gips,
zal morgen kijken of ik foto's er op kan gooien.
IOHOFF
IOHOFF
IOHOFF
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Broek lijkt idd een beetje op de mijne![]()
Ik heb dat driehoekje wat op je reet zit eruit gehaald. Als je een beetje een lange rit doet
begint het randje van dat beschermding je stuitje te irriteren
Beterschapquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
IOHOFF
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Minder, valt het mee of tegen met de motor?
[..]Een broek herkennen aan een stukje bescherming
Ik zal het in de gaten houden
Volgens mij hebben meer mensen daar wellis last vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Broek lijkt idd een beetje op de mijne![]()
Ik heb dat driehoekje wat op je reet zit eruit gehaald. Als je een beetje een lange rit doet
begint het randje van dat beschermding je stuitje te irriteren
Als ik het me goed herinner is 1tb nog altijd 1024gbquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:49 schreef Geerd het volgende:
pfff 200 voor 1000gig vrij prijzig.
uh.... tofquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Helpt dat, foto's erop gooien ....quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
Hmm, niet zo mooi dude....quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
IOHOFF
Mierenneukerquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is 1tb nog altijd 1024gb
[/mierenneuken]
Nu pitten![]()
Ah, rib-i is ook al lekker aan het spammen zo vroeg op de morgen zie ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helpt dat, foto's erop gooien ....
Een zieke krijgt volgens goed Nederlandsch gebruik een fruitmand
[ afbeelding ]
Ik ben net binnenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ah, rib-i is ook al lekker aan het spammen zo vroeg op de morgen zie ik
ahhhhhhhmm, you poor thingquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben net binnen
Heb nou al spijt voor morgen
Trustenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:30 schreef bvvt het volgende:
[ afbeelding ]
het bovenstaande ga ik maar eens in praktijk brengen
quote:
nee, het geld voor de motor heb ik wel ... alleen ik hou dan maar 270 euro over voor de komende drie weken, en dat kan op zich wel, alleen moet ik dan geen onverwachte uitgaven hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:25 schreef Geerd het volgende:
Als je nu al moet wachten op geld dat je nog niet hebt kun je beter niet beginnen met motorrijden.
mjah, als het de eerste drie maanden maar niet gebeurd ... ik moet nog ff wat geld op een spaarrekening zetten (met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:41 schreef Geerd het volgende:
Met een motor heb je altijd onverwachte uitgaven.:P
Zometeen maar is paar 2 wielers chekken.
Leren pakken zijn voor leernichtenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:52 schreef immortalsean het volgende:
[..]
mjah, als het de eerste drie maanden maar niet gebeurd ... ik moet nog ff wat geld op een spaarrekening zetten (met terugwerkende kracht) en nog een pak kopen (rustig maar, ik leen nu het oude pak van m'n stiefpa
)
daarna zie ik wel.
quote:
quote:
Het is wel duidelijk dat je thuis weer internet hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben net binnen
Heb nou al spijt voor morgen
Jammerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef immortalsean het volgende:
[..]
haha, nee wordt dan all weather textiel spul. met uitneembaar spul enzo.
Dat lijkt me best pijnlijk...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, net OV kaart ingeleverd![]()
Had verwacht veel meer last te hebben van de wind op de motor... valt me nog mee
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, net OV kaart ingeleverd![]()
Had verwacht veel meer last te hebben van de wind op de motor
... valt me nog mee
Ja, alles was ok in Frankrijk, leuk dat je het vraagt.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, alles was ok in Frankrijk, leuk dat je het vraagt.![]()
Minder dan 3 uur slaap vooraf, file naar schiphol.
Bier lekker, eten goed, dames leuk, hotelkamer groot, vergaderingen te lang.
Had dus alleen de vluchtreis op de heenweg gemist.
Ter plaatse ff een nieuwe vlucht genomen van ¤560,00.
De zaak betaald.![]()
ende lunchtijd.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:36 schreef immortalsean het volgende:
en btw, niet beginnen met motorrijden? pff ik heb al lang genoeg gewacht, heb sinds half september m'n rijbewijs, en sindsdien nog maar één keer op een huurmotor gereden.
en trouwens m'n moeder was erg enthusiast over het kopen van de motor, en toen ik zei van dat ik dan wat krap in de centjes zou kunnen komen, zei ze "haal 'm nou maar, straks is 'ie aan iemand anders verkocht, en we zien het dan wel weer als je geld tekort komt", dus ik heb zo het vermoeden, dat ze dan wel wat bijspringt ofzo. * immortalsean is blij met z'n moeder
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:06 schreef Cageon het volgende:
dure last minute trouwens
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij waren het openstaande boetes
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef worldpimber het volgende:
Nah, ik ga weer lekker weekendje werken
Geen bier
Geen aardig vrouwen
Geen slaap
EN OOK GEEN LEKKER GROTE HOTELKAMER![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die bike van jouw moet wel heel erg mooi worden met al dat geld![]()
Is hij al bijna klaar
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, alles was ok in Frankrijk, leuk dat je het vraagt.![]()
Minder dan 3 uur slaap vooraf, file naar schiphol.
Bier lekker, eten goed, dames leuk, hotelkamer groot, vergaderingen te lang.
Had dus alleen de vluchtreis op de heenweg gemist.
Ter plaatse ff een nieuwe vlucht genomen van ¤560,00.
De zaak betaald.![]()
ende lunchtijd.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Doe eens gauw een foto van je moeder
Een knusse en intieme ruimtequote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef worldpimber het volgende:
Geen bier
Geen aardig vrouwen
Geen slaap
Ik d8 TLR rijders zijn scherp.quote:
Twee hele dagen dus. Waar sommige mensen onbewust de tijd spenderen en het niet opmerken.quote:
Last minute is een commerciele uitdrukking die de klant het gevoel van korting geeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:06 schreef Cageon het volgende:
dure last minute trouwens
Klopt er een behaarde trucker op je raampje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef worldpimber het volgende:
Geen bier
Geen aardig vrouwen
Geen slaap
ça va. Bien sûr.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:25 schreef Rib-i het volgende:
Goedemiddag
Comment ca va monsieur Worldbeater![]()
Neem nog een biertje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:03 schreef Geerd het volgende:
Bijna stuk leer gehaald, maar kreeg dat jasje niet eens fatsoenlijk aangeritst, ga liever een keer in de winkel kijken meteen stukje rijden.
Als t gaat om groene lichten, bochten en asfalt. Ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik d8 TLR rijders zijn scherp.![]()
Scheelt dat ik nooit vliegquote:Maar van dinsdagnacht tot en met donderdagnacht is idd maar ff weg.
En momenteel ben ik door de huidige ontwikkelingen geen vaste crew meer.![]()
[..]
Twee hele dagen dus. Waar sommige mensen onbewust de tijd spenderen en het niet opmerken.
Quality time.![]()
[..]
Last minute is een commerciele uitdrukking die de klant het gevoel van korting geeft.
Het bestaat eigenlijk niet echt, worden wel een jaar van tevoren inkocht.
Zodra je echt direct een vlucht nodig hebt wordt je genaaid.![]()
Voor niets gaat de zon opquote:En zat binnen 1,5 uur op de volgende vlucht bij de KLM.
Via Easy Jet was het omboeken voor 50 euro, maar wel 7 uur later geweest.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:41 schreef Geerd het volgende:
Waar moet je op letten dan met zoon lerenpak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gawaine op 01-02-2008 19:58:57 ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat er niemand in zit
Dat had ik eerder moeten weten geloof ik. Stomme muts @ de motor winkel kon dr weinig over zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn nieuwprijs was er ook naar.![]()
en ik wou het pak hebben.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Mag wel redelijk strak om het lijf zitten, 't moet niet gaan flubberen enzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:30 schreef Geerd het volgende:
Oke niet klemmen maar mag toch wel aardig wat druk opzitten nog zoon pak moet je toch ook beetje inrijden?
Je blijft dus thuisquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef worldpimber het volgende:
Geen bier
Geen aardig vrouwen
Geen slaap
Dat was ook 1 van de redenen dat ik hem niet gekocht heb daar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mag wel redelijk strak om het lijf zitten, 't moet niet gaan flubberen enzo.Maar 't moet ook weer niet te strak zitten. Ga iig met passen ook op de motor zitten.
Beide. Ook zit het prijsverschil vaak in het soort leer. en andere materiaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was ook 1 van de redenen dat ik hem niet gekocht heb daar.
En wat is het verschil tussen 350,- en 1200,- pakken dan?
Levensduur of betaal je ook gewoon voor het merk?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was ook 1 van de redenen dat ik hem niet gekocht heb daar.
En wat is het verschil tussen 350,- en 1200,- pakken dan?
Levensduur of betaal je ook gewoon voor het merk?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:41 schreef Geerd het volgende:
Waar moet je op letten dan met zoon lerenpak?
Ik wil echt niet weten wat er allemaal in die kop van jou omgaat.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat alle gaten goed zitten
Tussen 12:00 - 12:30 bij de ingangquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat er allemaal in die kop van jou omgaat.....
o ja, hoe laat en waar en waarom -> morgen?
En anders heb jij die van mij ook nog welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tussen 12:00 - 12:30 bij de ingang
Als je mijn mobiele nummer niet meer hebt moet je maar even bellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
En anders heb jij die van mij ook nog welIk weet nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm, mijn mobiel zegt dat jiij het weetquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, mijn mobiel zegt dat jiij het weet
quote:
Ohhh...dat is niet niks.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Rib-i Bedankt voor het fruit![]()
Roderick Zie foto's![]()
Alhier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van mn been heb ik weg gelaten om dat het niet geschik kan zijn voor jeugdige kijkers.
Ehh, bazziek - je kan proberen om over 1 uur te bellen (als je dan weer wakker bent..) maar of Rib dan nog enigszins positief zal reageren kan ik je niet garanderenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:39 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is pitten, zware dag gehad![]()
BazzieK, als je mee wil/kan even bellen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Rib-i Bedankt voor het fruit![]()
Roderick Zie foto's![]()
Alhier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van mn been heb ik weg gelaten om dat het niet geschik kan zijn voor jeugdige kijkers.
Je mag mijn been wel even lenen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mag mijn been wel even lenen.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was te verwachter dat deze ook nog ff langs zou komen met zijn been schade ....Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |