Ik ga mogelijk donderdagquote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat naar zaterdag 2 feb. naar de beurs, nog meer gegadigden voor een bezoek aan de beurs
Helaas staat er dan een shopsessie in Antwerpen op het programma.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat naar zaterdag 2 feb. naar de beurs, nog meer gegadigden voor een bezoek aan de beurs
ik heb ook die dag gepland voor de beursquote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Rib-i het volgende:
quote:
Zaterdag is okay danquote:Op zondag 27 januari 2008 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb ook die dag gepland voor de beursmeeten en dan daro heengaan
![]()
OK danquote:
nog geprobd te starten vandaagquote:Ik weet niet of ik dan de beschikking heb over een motor
heeft ie helemaal niet nodig, lijkt me vrij duidelijk tochquote:topkuibje WP
Ja, net nog gereden maar de andere startmotor heb ik nog steeds niet binnenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
OK dan![]()
[..]
nog geprobd te starten vandaag
[..]
heeft ie helemaal niet nodig, lijkt me vrij duidelijk toch![]()
Ik zit er over te denken om de trein te pakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Zaterdag is okay dan
Ik weet niet of ik dan de beschikking heb over een motorWe spreken wat af
Mischien een mooi topkuipje voor WP
Goed geregeld toch!?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:21 schreef Roderick2085 het volgende:Die gast wil het wel kopen, maar wil eerst nog ff een vriend erop laten rijden.. hij heeft 1 proeflesje gehad en wil hem kopen om zelf bijzondere verrichtingen op te oefenen
"Scheelt heel veel geld, want die lessen zijn hartstikke duur"
![]()
Precies, want hij hoeft ook niet eens 25kw te rijden.... kerel zit misschien al wel in de 30quote:Op zondag 27 januari 2008 17:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Goed geregeld toch!?
Beetje jammer dat die zich dan weer aan moet gaan passen op zijn les motor. Maar ok
Apart is het welquote:Op zondag 27 januari 2008 17:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Precies, want hij hoeft ook niet eens 25kw te rijden.... kerel zit misschien al wel in de 30Ook jammer dat een rijschool waarschijnlijk ook je toch nog wel een aantal lessen laat nemen, omdat ze zeker willen weten dat je het kan enzo
Maar goed, lekker boeiend, als hij hem wil hebbenIk breng hem wel naar het industrieterrein
Daar mag ie hem bij z'n werk neerzetten en kan hij dus op 'eigen terrein' oefenen
niets zo veranderlijk als het weerquote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef bvvt het volgende:
Ik zit er over te denken om de trein te pakken.
grote kans op regen - heb geen zin om d ehele dag met natte zut rond te lopen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om de trein te pakken.
grote kans op regen - heb geen zin om de hele dag met natte zut rond te lopen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niets zo veranderlijk als het weerff afwachten hoe het ontwikkelt deze week, en anders pak ik idd ook moto niet --> blik
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:21 schreef Roderick2085 het volgende:Die gast wil het wel kopen, maar wil eerst nog ff een vriend erop laten rijden.. hij heeft 1 proeflesje gehad en wil hem kopen om zelf bijzondere verrichtingen op te oefenen
"Scheelt heel veel geld, want die lessen zijn hartstikke duur"
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet zo duur als een GS500 proberen te verkopen![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef worldpimber het volgende:Al die copycats
Vooral die bladerijders.
![]()
[ afbeelding ]
Nog even eentje van de andere kant, dit keer wel klikbaar.
pff, gaat het morgen zeker weer regenenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:08 schreef ikookhier het volgende:
Motor weer in elkaarAls het weer het toe laat morgen even een rondje rijden/foto maken
![]()
Daar ga ik wel van uitquote:Op zondag 27 januari 2008 21:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pff, gaat het morgen zeker weer regenen![]()
Volgens mij nietquote:Op zondag 27 januari 2008 21:47 schreef Geerd het volgende:
Als men nu brommer wil rijden en het examen succesvol heeft afgelegt krijg je meteen zoon mooi roozz pasje.
Maar als nu je papiertje word afgenomen, mag je dan nog wel brommer rijden eigenlijk?
![]()
Nouja net met wegmisbruikers werd er iemand heel expliciet op gewezen naardat zijn pasje was ingevorderd dat hij ook geen brommer meer mocht rijden.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:58 schreef Lennox het volgende:
Je mag niets motorisch meer besturen dan. Dus ook geen brommert.
Ze wouden het bewolkt maar droog houden 9C.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:08 schreef ikookhier het volgende:
Motor weer in elkaarAls het weer het toe laat morgen even een rondje rijden/foto maken
![]()
Welk zoutquote:Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze wouden het bewolkt maar droog houden 9C.
Zou je dat alsong wel doen met al dat zout op de weg
Kom ff M&M's vreten, ben benieuwd.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef worldpimber het volgende:Al die copycats
Vooral die bladerijders.
![]()
[ afbeelding ]
Nog even eentje van de andere kant, dit keer wel klikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ligt nog altijd een lading zout op de weg.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom ff M&M's vreten, ben benieuwd.![]()
En zaterdag kunnen we wel een stukje toeren.![]()
Alleen is het dan kudweer.
Zo hey,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou tijd worden.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Zeker, sinds september niet meer gereden.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
Bringing the Trophy back home!![]()
[ afbeelding ]
let's doe een bakkiequote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
En zaterdag kunnen we wel een stukje toeren.
quote:en je kunt het navertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TL1000R heeft nog een echte warmte wisselaar on board.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:13 schreef Cageon het volgende:
Ben lekker met de motor op stage, beetje jammer dat de motor alleen niet eens de kans heeft om warm te worden, dat wordt dus weer bus rijden.
Gelredome ligt redelijk centraal. [/OPM]quote:Op maandag 28 januari 2008 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
let's doe een bakkiein het midden vh land
quote:en je kunt het navertellen![]()
Tankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |