Quequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:29 schreef Geerd het volgende:
De hele tijd lopen spelen met zoon autootje das toch belachelijk jongens.![]()
wel verdienen - alleen dat krijgen is zo lastigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Humm... dus jij verdiend ook niet zoveel....
Daar hebben er meer last vanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
wel verdienen - alleen dat krijgen is zo lastig
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Humm... dus jij verdiend ook niet zoveel....
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last vande wereld is oneerlijk
Ik ga wel uit mijn nek lullen in de 2e kamer.... toch goed voor zo'n 6000 per maandquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Beter zoek je een baan bij de VNdaar wordt alles voor je betaald
En dan gewoon nog niet op komen dagen bij een debat 'omdat je vond dat wel wat beters te doen had'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik ga wel uit mijn nek lullen in de 2e kamer.... toch goed voor zo'n 6000 per maand
Je moet geen kijker hebben, maar kopersquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En dan gewoon nog niet op komen dagen bij een debat 'omdat je vond dat wel wat beters te doen had'
[ afbeelding ] Morgen gewoon een kijker voor de GS, die hoop had ik al zo ongeveer opgegeven
Een kijker is het beginquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je moet geen kijker hebben, maar kopers
Laat anders WB langs komenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Een kijker is het begin
En anders ga ik WB z'n advies opvolgen, gewoon zelf wat dingen doen, en later in wat nettere staat nog een poging doen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laat anders WB langs komendie koopt em dan vast wel
Zet em op 5000 toeren, dat schijnt WB's nieuwe ding te zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zo alleen nog ff stationair toerental iets hoger afstellen, dan is ie klaar voor morgen
Dan kan die waarschijnlijk zonder choke starten morgenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zet em op 5000 toeren, dat schijnt WB's nieuwe ding te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
zag je briggie laat vanmiddag, heel de dag niet thuis geweest zowatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:33 schreef Cageon het volgende:
Wou ook nog iemand op iets wat leek op een FZR (heb het niet goed kunnen zien) sporten
wou net zeggen, geen wheelie getrokkenquote:Dat rustig weg acceleren gaf wel een leuk effect, maar is gewoon een slecht excuus dat ik hem nog niet vol weg kan janken met de koppeling
Vermoedde ik alquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
zag je briggie laat vanmiddag, heel de dag niet thuis geweest zowat
Prachtigquote:ik had laatst ook zoiets, blijkbaar gaf mijn rijstijl ervoor een reden om ook zo uitdagend bij het stoplicht te gaan staan. in dit geval een oldtimer op een oldie
groen: hij voluit accellererend wegik: hee gingen we racen
stootje gas erbij en
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tsjahquote:lekker zulk een koppel voorhanden![]()
Ik kon me inhoudenquote:[..]
wou net zeggen, geen wheelie getrokken
die gassies blijveh laggehquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:03 schreef Cageon het volgende:
Tsjah![]()
Wel dikke humor, hij hield t wel snel voor gezien na de 100.
OKquote:Ik kon me inhouden
Garagekrik van ¤14,95 will do.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:43 schreef Lennox het volgende:
Net even paddock besteld op powerplustools.nl . Meer mensen met zo'n geval? Universeel (voor en achter te gebruiken) voor 39¤. Kan ik mn voorband er zelf uithalen, moet toch nieuw bandje om
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Zet em op 5000 toeren, dat schijnt WB's nieuwe ding te zijn
Fat ass....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah nét niet zeg maar
[ afbeelding ]
Je houd meer van andere asses, -XX- like?quote:
Ik ben meer voor de schappelijke bipsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je houd meer van andere asses, -XX- like?
hendigsjiekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met Tips and tricks Zandvoort zeg ik![]()
[ afbeelding ]
Been there done that.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik ben meer voor de schappelijke bipsje weet wel, goed gevormd
niet van die botjes
en ook niet van dat vette wat tussen je vingers door sijpelt
![]()
[ afbeelding ]
Hmmm.. Bos Uit valt bijna niemand. Ik heb er wel een paar gezien. Centimeter voor mijn voorwiel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met Tips and tricks Zandvoort zeg ik![]()
[ afbeelding ]
Use what you think you can use and forget all other stuffquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there done that.![]()
En vreemd genoeg kan een ogenschijnlijk strakke bilpartij in bed een gevoelloze pudding blijken.![]()
Een studente bedrijfskunde was juist weer aan de knokige kant, maar had me daar een paar lekkere billen.
Beetje tegendruk is nooit weg.![]()
Too much info. [/Pimber]![]()
[..]
Hmmm.. Bos Uit valt bijna niemand. Ik heb er wel een paar gezien. Centimeter voor mijn voorwiel.
Gevaarlijk spelletje voor newbe's dat cynische gedoe van snelle rakkers.![]()
Ah so, dan zijn de belastingen gedaald danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Geen boete, maar 36% van het bedrag van de 'jaarlijkse' bonus gaat naar bassie's salaris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:33 schreef Cageon het volgende:
heerlijk stukje gereden, voelde wel wat vreemd aan. Zal wel met de temp van het asfalt en de banden te maken hebben en de wind die er stond, was vrij veel wind.
Maar wel leuk weer![]()
Wou ook nog iemand op iets wat leek op een FZR (heb het niet goed kunnen zien) sporten
Stond vooraan t stoplicht bij se dome. Kwam schuin achter me staan en draaide wat aan t gas.
Kijk in me spiegel. Wacht op t groene licht accelereer vrij rustig weg, tot hij naast me zit (keek ff naar hem), draai het gas open. Wat zwevend voorwiel en weg was meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker zulk een koppel voorhanden![]()
Ik ga morgen de motor weer eens uitlaten........ als die nog startEens kijken of ik iets omhoog kan krijgen
![]()
Ben vanavond je blanke broertje tegengekomenquote:Op zondag 27 januari 2008 00:00 schreef Rib-i het volgende:
Vastwel toch is het het voorwiel niet dan toch wel wat andersquote:Op zondag 27 januari 2008 00:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik ga morgen de motor weer eens uitlaten........ als die nog startEens kijken of ik iets omhoog kan krijgen
Het is hier een donker hol krijg niks op de gevoeligeplaatquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ben vanavond je blanke broertje tegengekomen
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vastwel toch is het het voorwiel niet dan toch wel wat anders
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is hier een donker hol, krijg niks in mijn aars
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:51 schreef ikookhier het volgende:Volgens mij is er een verband tussen het uitelkaar liggen van mn motor en het mooie weer
![]()
4realquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |