Nicequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:00 schreef Gawaine het volgende:
plaaike![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was wel weer onderschept door die f#cking douane/belasting heffers![]()
Pakketje was binnen 3 dagen in nederland en heeft daar 9 dagen gelegen![]()
En iedereen maar roepen dat de yanks streng controleren
Hoe lager het loon, hoe lager de verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zelfs als 'bijbaantje' is het veel te weinig [ afbeelding ] Het is gewoon voor een fulltime project van ongeveer een half jaar [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe lager het loon, hoe lager de verantwoordelijkheid
Zie politie
Mooie tuinslang manquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:00 schreef Gawaine het volgende:
plaaike![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was wel weer onderschept door die f#cking douane/belasting heffers![]()
Pakketje was binnen 3 dagen in nederland en heeft daar 9 dagen gelegen![]()
En iedereen maar roepen dat de yanks streng controleren
Jaaaaaaa maaaaar pliesie krijgt voel toeslagen enzo hequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zelfde als trambestuurders aldus de minister gisteren bij Witteman
Dus excuus meer om de auto te wassenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is een Smith & Weston SX 2400ook flexibel bij lage temperaturen
Dus geen ....quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus excuus meer om de auto te wassen
quote:
Spuit jij met een sponsquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Auto spuit ik gewoon met de hogedrukspuit in zo'n wasstraat. Eens in de zoveel
tijd gewoon met de spons.
Zoon gelequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Auto spuit ik gewoon met de hogedrukspuit in zo'n wasstraat. Eens in de zoveel
tijd gewoon met de spons.
Die detachering business is letterlijk big business, met mensen als loonslaven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:37 schreef Roderick2085 het volgende:
Kan je nagaan wat een stelletje oplichters het zijn
Dat is dan wel weer lekker.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe lager het loon, hoe lager de verantwoordelijkheid
Zie politie
Subtiel dat nummerbord.quote:
Jewel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zijn ze er ook in andere kleurtjes dan
hij had het over de spons, niet de auto / velgen...quote:
Ach, de een noemt het common knowledge de ander...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
Maar dat zijn mijn Peter R de Vries bevindingen uit enkele wisselende contacten
sorry, zal het niet meer doen ......quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:08 schreef Worldbeater het volgende:
BWT, dat zijn toch geen tijden voor jou!
Die schoenen heb ik in het wit.quote:
hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:14 schreef Den_Haag het volgende:
WB, ons vermoeden klopte toch echt
[ afbeelding ]
Dat is veel!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:Sommige mensen zijn echt grappig
Net bij sollicitatie gesprek geweest bij detacheringsbureau, wouden me wel hebben voor een project, dus hadden ze me een projectcontract gegeven, ik wou eerst nog ff rustig thuis ernaar kijken, dus ze belt morgen, maar dan ga ik haar lekker teleurstellen...
Salaris: 6.92 bruto per uurMaak daar ongeveer het dubbele van, dan kunnen we praten
quote:
MSN?quote:
Ik zeg pics!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:27 schreef -XX- het volgende:
Die schoenen heb ik in het wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossi.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]![]()
Gisteravond via een of andere site 'gesolliciteerd' op een functie lees, cv verzondenvanmorgen telefoon of ik maandag langs kan komen... bij 1 van de 2 waar ik op gesolliciteerd had stond een salaris van 10 tot 20 euro per uur (afhankelijk van ervaring), dat zijn de betere bedragen
0 ervaring, en geen verdere opleiding. Maak dr maar ¤6,- netto vanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]![]()
Gisteravond via een of andere site 'gesolliciteerd' op een functie lees, cv verzondenvanmorgen telefoon of ik maandag langs kan komen... bij 1 van de 2 waar ik op gesolliciteerd had stond een salaris van 10 tot 20 euro per uur (afhankelijk van ervaring), dat zijn de betere bedragen
Geen idee wat het netto is, maar minimaal 10 euro per uur bruto is heel normaal voor een net afgestudeerde hbo'erquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
0 ervaring, en geen verdere opleiding. Maak dr maar ¤6,- netto van
Netto 6 euroquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geen idee wat het netto is, maar minimaal 10 euro per uur bruto is heel normaal voor een net afgestudeerde hbo'er
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:49 schreef ikookhier het volgende:
Zo mn huiskamer vol met brokken motor,maar de taartschep is er afmorgen weer verder
2e keerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:26 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag de belasting voor de tweede keer gespekt![]()
quote:Kreeg een bonus en daar gaat bijna 36% van naar Bazziek en consorten
Geen boete, maar 36% van het bedrag van de 'jaarlijkse' bonus gaat naar bassie's salarisquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pics plz
[..]
2e keer
[..]
![]()
Lang geleden dat ik een boete kreeg, heb ook al lang geen motor meer gereden
Humm... dus jij verdiend ook niet zoveelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Geen boete, maar 36% van het bedrag van de 'jaarlijkse' bonus gaat naar bassie's salaris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |