Volgens mij hebben meer mensen daar wellis last vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Broek lijkt idd een beetje op de mijne![]()
Ik heb dat driehoekje wat op je reet zit eruit gehaald. Als je een beetje een lange rit doet
begint het randje van dat beschermding je stuitje te irriteren
Als ik het me goed herinner is 1tb nog altijd 1024gbquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:49 schreef Geerd het volgende:
pfff 200 voor 1000gig vrij prijzig.
uh.... tofquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor zover het een beetje te zien is
Helpt dat, foto's erop gooien ....quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
Korteupdate-> Gisteren moest ik terug komen,
enkel toch gebroken zit nu in het gips,
zal morgen kijken of ik foto's er op kan gooien.
Hmm, niet zo mooi dude....quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
Korteupdate-> Gisteren moest ik terug komen,
enkel toch gebroken zit nu in het gips,
zal morgen kijken of ik foto's er op kan gooien.
IOHOFF
Mierenneukerquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is 1tb nog altijd 1024gb
[/mierenneuken]
Nu pitten![]()
Ah, rib-i is ook al lekker aan het spammen zo vroeg op de morgen zie ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helpt dat, foto's erop gooien ....
Een zieke krijgt volgens goed Nederlandsch gebruik een fruitmand
[ afbeelding ]
Ik ben net binnenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ah, rib-i is ook al lekker aan het spammen zo vroeg op de morgen zie ik
ahhhhhhhmm, you poor thingquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben net binnen
Heb nou al spijt voor morgen
Trustenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:30 schreef bvvt het volgende:
[ afbeelding ]
het bovenstaande ga ik maar eens in praktijk brengen
quote:
nee, het geld voor de motor heb ik wel ... alleen ik hou dan maar 270 euro over voor de komende drie weken, en dat kan op zich wel, alleen moet ik dan geen onverwachte uitgaven hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:25 schreef Geerd het volgende:
Als je nu al moet wachten op geld dat je nog niet hebt kun je beter niet beginnen met motorrijden.
mjah, als het de eerste drie maanden maar niet gebeurd ... ik moet nog ff wat geld op een spaarrekening zetten (met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:41 schreef Geerd het volgende:
Met een motor heb je altijd onverwachte uitgaven.:P
Zometeen maar is paar 2 wielers chekken.
Leren pakken zijn voor leernichtenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:52 schreef immortalsean het volgende:
[..]
mjah, als het de eerste drie maanden maar niet gebeurd ... ik moet nog ff wat geld op een spaarrekening zetten (met terugwerkende kracht) en nog een pak kopen (rustig maar, ik leen nu het oude pak van m'n stiefpa
)
daarna zie ik wel.
quote:
quote:
Het is wel duidelijk dat je thuis weer internet hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben net binnen
Heb nou al spijt voor morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |