quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:18 schreef Roderick2085 het volgende:Middag
Heb wat leer gekocht op de beurs
Hmmm, wil ik dat wel weten??quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:58 schreef Geerd het volgende:
Oeh piccie??
Picsquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag m'n nieuwe SUV gehaald heb ik er bijna een motor tegenaan
nicequote:Op donderdag 31 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor zover het een beetje te zien is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Past goed bij m'n textiel pakquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:56 schreef Geerd het volgende:
Beetje zwart hey?
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
Korteupdate-> Gisteren moest ik terug komen,
enkel toch gebroken zit nu in het gips,
zal morgen kijken of ik foto's er op kan gooien.
IOHOFF
IOHOFF
IOHOFF
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Broek lijkt idd een beetje op de mijne![]()
Ik heb dat driehoekje wat op je reet zit eruit gehaald. Als je een beetje een lange rit doet
begint het randje van dat beschermding je stuitje te irriteren
Beterschapquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
IOHOFF
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Minder, valt het mee of tegen met de motor?
[..]Een broek herkennen aan een stukje bescherming
Ik zal het in de gaten houden
Volgens mij hebben meer mensen daar wellis last vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Broek lijkt idd een beetje op de mijne![]()
Ik heb dat driehoekje wat op je reet zit eruit gehaald. Als je een beetje een lange rit doet
begint het randje van dat beschermding je stuitje te irriteren
Als ik het me goed herinner is 1tb nog altijd 1024gbquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:49 schreef Geerd het volgende:
pfff 200 voor 1000gig vrij prijzig.
uh.... tofquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Helpt dat, foto's erop gooien ....quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
Hmm, niet zo mooi dude....quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef ikookhier het volgende:
IOHOFF
Mierenneukerquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is 1tb nog altijd 1024gb
[/mierenneuken]
Nu pitten![]()
Ah, rib-i is ook al lekker aan het spammen zo vroeg op de morgen zie ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helpt dat, foto's erop gooien ....
Een zieke krijgt volgens goed Nederlandsch gebruik een fruitmand
[ afbeelding ]
Ik ben net binnenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ah, rib-i is ook al lekker aan het spammen zo vroeg op de morgen zie ik
ahhhhhhhmm, you poor thingquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben net binnen
Heb nou al spijt voor morgen
Trustenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:30 schreef bvvt het volgende:
[ afbeelding ]
het bovenstaande ga ik maar eens in praktijk brengen
quote:
nee, het geld voor de motor heb ik wel ... alleen ik hou dan maar 270 euro over voor de komende drie weken, en dat kan op zich wel, alleen moet ik dan geen onverwachte uitgaven hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:25 schreef Geerd het volgende:
Als je nu al moet wachten op geld dat je nog niet hebt kun je beter niet beginnen met motorrijden.
mjah, als het de eerste drie maanden maar niet gebeurd ... ik moet nog ff wat geld op een spaarrekening zetten (met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:41 schreef Geerd het volgende:
Met een motor heb je altijd onverwachte uitgaven.:P
Zometeen maar is paar 2 wielers chekken.
Leren pakken zijn voor leernichtenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:52 schreef immortalsean het volgende:
[..]
mjah, als het de eerste drie maanden maar niet gebeurd ... ik moet nog ff wat geld op een spaarrekening zetten (met terugwerkende kracht) en nog een pak kopen (rustig maar, ik leen nu het oude pak van m'n stiefpa
)
daarna zie ik wel.
quote:
quote:
Het is wel duidelijk dat je thuis weer internet hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben net binnen
Heb nou al spijt voor morgen
Jammerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef immortalsean het volgende:
[..]
haha, nee wordt dan all weather textiel spul. met uitneembaar spul enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dat lijkt me best pijnlijk...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, net OV kaart ingeleverd![]()
Had verwacht veel meer last te hebben van de wind op de motor... valt me nog mee
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, net OV kaart ingeleverd![]()
Had verwacht veel meer last te hebben van de wind op de motor
... valt me nog mee
Ja, alles was ok in Frankrijk, leuk dat je het vraagt.quote:
nde lunchtijd.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, alles was ok in Frankrijk, leuk dat je het vraagt.![]()
Minder dan 3 uur slaap vooraf, file naar schiphol.
Bier lekker, eten goed, dames leuk, hotelkamer groot, vergaderingen te lang.
Had dus alleen de vluchtreis op de heenweg gemist.
Ter plaatse ff een nieuwe vlucht genomen van €560,00.
De zaak betaald.![]()
ende lunchtijd.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:36 schreef immortalsean het volgende:
en btw, niet beginnen met motorrijden? pff ik heb al lang genoeg gewacht, heb sinds half september m'n rijbewijs, en sindsdien nog maar één keer op een huurmotor gereden.
en trouwens m'n moeder was erg enthusiast over het kopen van de motor, en toen ik zei van dat ik dan wat krap in de centjes zou kunnen komen, zei ze "haal 'm nou maar, straks is 'ie aan iemand anders verkocht, en we zien het dan wel weer als je geld tekort komt", dus ik heb zo het vermoeden, dat ze dan wel wat bijspringt ofzo. * immortalsean is blij met z'n moeder
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:06 schreef Cageon het volgende:
dure last minute trouwens
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij waren het openstaande boetes
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef worldpimber het volgende:
Nah, ik ga weer lekker weekendje werken
Geen bier
Geen aardig vrouwen
Geen slaap
EN OOK GEEN LEKKER GROTE HOTELKAMER![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die bike van jouw moet wel heel erg mooi worden met al dat geld![]()
Is hij al bijna klaar
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, alles was ok in Frankrijk, leuk dat je het vraagt.![]()
Minder dan 3 uur slaap vooraf, file naar schiphol.
Bier lekker, eten goed, dames leuk, hotelkamer groot, vergaderingen te lang.
Had dus alleen de vluchtreis op de heenweg gemist.
Ter plaatse ff een nieuwe vlucht genomen van €560,00.
De zaak betaald.![]()
ende lunchtijd.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Doe eens gauw een foto van je moeder
Een knusse en intieme ruimtequote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef worldpimber het volgende:
Geen bier
Geen aardig vrouwen
Geen slaap
Ik d8 TLR rijders zijn scherp.quote:
Twee hele dagen dus. Waar sommige mensen onbewust de tijd spenderen en het niet opmerken.quote:
Last minute is een commerciele uitdrukking die de klant het gevoel van korting geeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:06 schreef Cageon het volgende:
dure last minute trouwens
Klopt er een behaarde trucker op je raampje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef worldpimber het volgende:
Geen bier
Geen aardig vrouwen
Geen slaap
ça va. Bien sûr.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:25 schreef Rib-i het volgende:
Goedemiddag
Comment ca va monsieur Worldbeater![]()
Neem nog een biertje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:03 schreef Geerd het volgende:
Bijna stuk leer gehaald, maar kreeg dat jasje niet eens fatsoenlijk aangeritst, ga liever een keer in de winkel kijken meteen stukje rijden.
Als t gaat om groene lichten, bochten en asfalt. Ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik d8 TLR rijders zijn scherp.![]()
Scheelt dat ik nooit vliegquote:Maar van dinsdagnacht tot en met donderdagnacht is idd maar ff weg.
En momenteel ben ik door de huidige ontwikkelingen geen vaste crew meer.![]()
[..]
Twee hele dagen dus. Waar sommige mensen onbewust de tijd spenderen en het niet opmerken.
Quality time.![]()
[..]
Last minute is een commerciele uitdrukking die de klant het gevoel van korting geeft.
Het bestaat eigenlijk niet echt, worden wel een jaar van tevoren inkocht.
Zodra je echt direct een vlucht nodig hebt wordt je genaaid.![]()
Voor niets gaat de zon opquote:En zat binnen 1,5 uur op de volgende vlucht bij de KLM.
Via Easy Jet was het omboeken voor 50 euro, maar wel 7 uur later geweest.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:41 schreef Geerd het volgende:
Waar moet je op letten dan met zoon lerenpak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gawaine op 01-02-2008 19:58:57 ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat er niemand in zit
Dat had ik eerder moeten weten geloof ik. Stomme muts @ de motor winkel kon dr weinig over zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn nieuwprijs was er ook naar.![]()
en ik wou het pak hebben.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Mag wel redelijk strak om het lijf zitten, 't moet niet gaan flubberen enzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:30 schreef Geerd het volgende:
Oke niet klemmen maar mag toch wel aardig wat druk opzitten nog zoon pak moet je toch ook beetje inrijden?
Je blijft dus thuisquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef worldpimber het volgende:
Geen bier
Geen aardig vrouwen
Geen slaap
Dat was ook 1 van de redenen dat ik hem niet gekocht heb daar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mag wel redelijk strak om het lijf zitten, 't moet niet gaan flubberen enzo.Maar 't moet ook weer niet te strak zitten. Ga iig met passen ook op de motor zitten.
Beide. Ook zit het prijsverschil vaak in het soort leer. en andere materiaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was ook 1 van de redenen dat ik hem niet gekocht heb daar.
En wat is het verschil tussen 350,- en 1200,- pakken dan?
Levensduur of betaal je ook gewoon voor het merk?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was ook 1 van de redenen dat ik hem niet gekocht heb daar.
En wat is het verschil tussen 350,- en 1200,- pakken dan?
Levensduur of betaal je ook gewoon voor het merk?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:41 schreef Geerd het volgende:
Waar moet je op letten dan met zoon lerenpak?
Ik wil echt niet weten wat er allemaal in die kop van jou omgaat.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat alle gaten goed zitten
Tussen 12:00 - 12:30 bij de ingangquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat er allemaal in die kop van jou omgaat.....
o ja, hoe laat en waar en waarom -> morgen?
En anders heb jij die van mij ook nog welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tussen 12:00 - 12:30 bij de ingang
Als je mijn mobiele nummer niet meer hebt moet je maar even bellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
En anders heb jij die van mij ook nog welIk weet nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm, mijn mobiel zegt dat jiij het weetquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, mijn mobiel zegt dat jiij het weet
quote:
Ohhh...dat is niet niks.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Rib-i Bedankt voor het fruit![]()
Roderick Zie foto's![]()
Alhier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van mn been heb ik weg gelaten om dat het niet geschik kan zijn voor jeugdige kijkers.
Ehh, bazziek - je kan proberen om over 1 uur te bellen (als je dan weer wakker bent..) maar of Rib dan nog enigszins positief zal reageren kan ik je niet garanderenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:39 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is pitten, zware dag gehad![]()
BazzieK, als je mee wil/kan even bellen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Rib-i Bedankt voor het fruit![]()
Roderick Zie foto's![]()
Alhier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van mn been heb ik weg gelaten om dat het niet geschik kan zijn voor jeugdige kijkers.
Je mag mijn been wel even lenen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mag mijn been wel even lenen.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was te verwachter dat deze ook nog ff langs zou komen met zijn been schade ....Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |