quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mag mijn been wel even lenen.![]()
[ afbeelding ]Heeft er iemand een echte breuk opgelopen, kom jij met een foto met matige smeer vlekken op je beenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft er iemand een echte breuk opgelopen, kom jij met een foto met matige smeer vlekken op je been
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:30 schreef ikookhier het volgende:
De schadehersteller vond de schade ook best pittig idd![]()
Ik hoop dat de schade expert een beetje opschiet![]()
wil wel weer rijden over +/-6 weken
Heb je een stoeprand geraakt ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:30 schreef ikookhier het volgende:
De schadehersteller vond de schade ook best pittig idd![]()
Ik hoop dat de schade expert een beetje opschiet![]()
wil wel weer rijden over +/-6 weken
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Rib-i Bedankt voor het fruit![]()
Roderick Zie foto's![]()
Alhier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van mn been heb ik weg gelaten om dat het niet geschik kan zijn voor jeugdige kijkers.
Nee dat is door het stuur gebeurtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb je een stoeprand geraakt ofzoZie tank
Ik zal zorgen dat je je er aan houdtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee dat is door het stuur gebeurt![]()
handjes los voor de veiligheid en rij nooit meer acherlijk langzaam![]()
>Ikwasalwegja<
Dat hebben we nog niet besloten lees ik netquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:09 schreef bvvt het volgende:
snel nog ff een vraagje er neer pleuren
Hey OPM hoelaat/vroeg ben jij @ utreg?
en dan nu
[ afbeelding ]
hehehehe, maar dat was de vraag niet - dat was een constateringquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:17 schreef bvvt het volgende:
hehehehe, maar dat was de vraag niet - dat was een constatering
ioh duwd wat hebbie gedaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:18 schreef Rib-i het volgende:
@IOH
Sneeuw begint te smelten, ligt hier gewon een paar centimeter sneeuw terwijl ik eigenlijk de met de motor nog wegmoest om de startmotor uit te bouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zon breekt door hiero
gaat volgens mij wel opklaren in de loop van dag
zin an
[ afbeelding ]
maar goed, blik it is
idd sneeuw smelt nuquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sneeuw begint te smelten, ligt hier gewon een paar centimeter sneeuw terwijl ik eigenlijk de met de motor nog wegmoest om de startmotor uit te bouwen
Ik stuur het wel op als ik de goede startmotor straks heb opgehaald
4-wielen, daarna ga ik langs Robinjo van MF. Mijn startmotor ophalen en naar zijn project (caferacer) kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd sneeuw smelt nuga je nu op 2 of 4 wielen
wij ws ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:33 schreef Rib-i het volgende:
Dingetjes doen en 12:00 - 12:30 @ Motorbeurs [ afbeelding ]
See you @ utreg. I'll be there 2quote:
damn nice bunsquote:
Hoe kun je een pas thuis laten die je nog niet hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:50 schreef Geerd het volgende:
Nouja vanmiddag eerst maar is wat passen neem de motor extra niet mee want dan wint de bankpas toch wel of het weer 200,- ofzo duurder.
Ik laat de pas wel thuis![]()
Ik heb nog geen eens een pas donderdag net nieuwe aangevraagd![]()
en t feest moet nog beginnenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe kun je een pas thuis laten die je nog niet hebt
Zeker een biertje teveel gehad
Het was ook een editquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe kun je een pas thuis laten die je nog niet hebt
Zeker een biertje teveel gehad
Ik zit al in de trein. Zo in arnhem en door naar Utreg.quote:
Laat eens een scheetjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik zit al in de trein. Zo in arnhem en door naar Utreg.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laat eens een scheetjedas lachen
Dat kan ik bevestigen en Bazziek is ook meequote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:28 schreef bvvt het volgende:
Mooi, rib-i is ook onderweg.
I am losing authority.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Heeft er iemand een echte breuk opgelopen, kom jij met een foto met matige smeer vlekken op je been
Respect voor het las en draaiwerk. Geen respect voor de projectplanning.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:37 schreef Rib-i het volgende:
4-wielen, daarna ga ik langs Robinjo van MF. Mijn startmotor ophalen en naar zijn project (caferacer) kijken
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/166626
quote:Evenementen 2008
Een groot aantal van de evenementen is reeds bekend op www.motorxtra.nl/data.htm vindt je ze allemaal op een rij.
quote:Track Training:
Het hele seizoen vinden er weer Track Trainingen plaats, de manier om op een snelle en veilige manier de kunst van het circuitrijden machtig te worden.
De Track Training bestaat uit drie levels welke naadloos op elkaar aansluiten.
In level drie wordt er met omboard camera’s gewerkt waarvan de opnamen na afloop van iedere sessie onmiddellijk bekeken worden zodat je maximaal leert in een korte tijd.
Voorlopige data: donderdag 12 juni, donderdag 26 augustus, zondag 21 september, woensdag15 oktober.
In de loop van het seizoen komen er nog data bij.
quote:Vrij rijden:
Op dezelfde data als de Track Training is het voor gevorderde rijders mogelijk om vrij te rijden.
quote:
California Superbike School:
Opnieuw komt de California Superbike School naar Zandvoort en wel op maandag 2 juni en maandag 15 september.
Het team onder bezielende leiding van Andy Ibott komt ook dit jaar weer de beste race cursus ter wereld voor ons op Zandvoort geven.
Klustquote:Inschrijven voor alle evenementen kan op www.motorxtra.nl
Heb je nog vragen, wees dan zo vrij contact met ons op te nemen
samenwonen hè.quote:
Ja ja, dan neemt de kleine al je tijd in beslag...quote:Maar maak er interne kneusingen van kickstart pogingen van.![]()
IOH sterkte met de zwaardere blessure.
[..]
Beursgangers!!![]()
![]()
Volgend jaar heb ik meer tijd.![]()
Sorryquote:
Ik verwacht dat we mondjesmaat steeds meer details krijgenquote:Maar maak er interne kneusingen van kickstart pogingen van.![]()
IOH sterkte met de zwaardere blessure.
Misschien lees ik te snel bij, maar ik geloof niet dat het incident heel duidelijk omschreven is.![]()
![]()
Weinig samen, weinig wonen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:55 schreef bvvt het volgende:
samenwonen hè.
Geen tijd meer voor fok...
Waar zijn schoonouders voor dan.quote:Ja ja, dan neemt de kleine al je tijd in beslag...
HK Koffiekoekje.quote:
Toch nog best veel voor een selfmade lurker.quote:Ik verwacht dat we mondjesmaat steeds meer details krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supernerd.quote:![]()
Hoe kan je nu al die leuke meisjes in de trein zoenen zien.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Worldbeater op 02-02-2008 12:25:44 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |