Damn, die is heel wat beter dan mijn LCII met 16 MHz en 40 MB Hardeschijf....quote:Op zondag 3 februari 2008 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Leuke pijltjes.![]()
Maar het is een Apple Performa 5200.
[ afbeelding ]
http://www.mellema.net/homecomputers/apple.html
Dus achter het glas zit een complete computer.![]()
Deadly fast 104 Mhz, 48 MB ram en 256 kleuren scherm met ScSi 1 Gb harde schijf.![]()
Wilde hem wegkeilen bij het grof vuil vorige week, maar moet eerst wat gevoelige info verwijderen.![]()
Heb nog wel een andere reserve CRT gedumpt.![]()
Spraakwater.![]()
ben geen liefhebber van enkele koplampen neequote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
IOH is gewoon te lui om meer dan een paar woorden in te tikken.![]()
Misschien iets om een clubje te vormen met Roderick.
Die van mij draait gewoon internet etc.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:26 schreef bvvt het volgende:
Damn, die is heel wat beter dan mijn LCII met 16 MHz en 40 MB Hardeschijf....
[ afbeelding ]
Ja ja, OK , ik kan niets zomaar weg gooien........ Daarom rij ik ook altijd nog mijn SV 650 s
Iedereen lekker saai een dubbele schijnert.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar beter ragt men elke std koplamp deraf voor een fatsoenlijke dubbele schijnert
Geen ideeeee waar mijn doppies zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:00 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz, gister zoon 30 km zonder oordopjes gereden meeste dan wel 60, maar blijkbaar vond me linker oor het toch niet zo fijn incombi met een paar uurtjes dat dana draaide.
WB heeft ook geen praatjes meer van al het werk. Laat staan foto's.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:30 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
![]()
Zat laatst nog te denken om speciaal voor jou wat klus /sloop pics te posten, maar toen bedacht ik me dat ik geen before pic heb gemaakt
Heb je ook een simpele no nonsens lachfilm voor simpele zielen?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
..
Heb je ook een simpele no nonsens lachfilm voor simpele zielen?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het zal ff zoeken worden![]()
Voorkeur ?
Daar komt ooit nog eens een remake vanquote:Op zondag 3 februari 2008 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben al voorzien, 20.30 op RTL5.![]()
En AliG was ook grappig gisteren.
Blijft een CRTquote:Op zondag 3 februari 2008 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Leuke pijltjes.![]()
Maar het is een Apple Performa 5200.
[ afbeelding ]
http://www.mellema.net/homecomputers/apple.html
Dus achter het glas zit een complete computer.![]()
Deadly fast 104 Mhz, 48 MB ram en 256 kleuren scherm met ScSi 1 Gb harde schijf.![]()
Wilde hem wegkeilen bij het grof vuil vorige week, maar moet eerst wat gevoelige info verwijderen.![]()
Heb nog wel een andere reserve CRT gedumpt.![]()
Spraakwater.![]()
Hoi.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
NoooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
......"Er was geen beurs in de Rai "
Al laat je haar vallen gaat ze stukquote:Op zondag 3 februari 2008 15:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]Damn you.
Jammer dat je geen spraakwaterval bent, weten nog steeds niet wat er is gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rib-i op een B kingGelukkig valt er over smaak te twisten
![]()
![]()
Laters mensen
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Zat!quote:
Nee!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi. Dat was jij dus niet gisternacht in Hoorn he?
Was dat je beste openingszin ooit?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoi. Dat was jij dus niet gisternacht in Hoorn he?
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was dat je beste openingszin ooit?
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
......"Er was geen beurs in de Rai "
Laten we wat rotzooi schoppenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:37 schreef Den_Haag het volgende:
het is weer rustig.
niet eens gezien.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:07 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen eerst een evaluatie gehad over de uitzending van Peter R. de Vries van gisteren
Ik heb zo'n email account die in principe infinite is....quote:
Hij was niet echt respectvol voor zijn ouders voor de rest niksquote:Op maandag 4 februari 2008 11:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
niet eens gezien.
heb ik wat gemist?
Mwah, een jongeman die geen toekomst meer heeftquote:Op maandag 4 februari 2008 11:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
niet eens gezien.
heb ik wat gemist?
Achja, wat heb je aan een toekomst hequote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mwah, een jongeman die geen toekomst meer heeft
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hebben wij dat dan wel?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In de toekomst ben je dood. Duusszzz -XX- post die piccies, we moeten NU genieten.
Wordt het niet is tijd dat je nog wat opener wordt mbt de kwaak?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:28 schreef worldpimber het volgende:-XX- is gepwned door wat klasgenoten of bekenden tijdens een kringgesprek die opeens achter de foto's en verhalen in d'r FB en FokMC kwamen. Dus geen openheid meer van haar.
![]()
Tot zover mijn bevindingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |