quote:Op maandag 4 februari 2008 12:30 schreef Cageon het volgende:
Wordt het niet is tijd dat je nog wat opener wordt mbt de kwaak?
Dan is het iig wel te berijdenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kwaak heeft nog een koplamp nodig die deze week aankomt en een undertail moet nog gemonteerd worden, das alles volgens mij.Dan nog de paintjob.
Ik zou wat andere dingen door gaan smerenquote:
Hoe gaat het wordenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kwaak heeft nog een koplamp nodig die deze week aankomt en een undertail moet nog gemonteerd worden, das alles volgens mij.Dan nog de paintjob.
Zoiets als dat ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:28 schreef worldpimber het volgende:-XX- is gepwned door wat klasgenoten of bekenden tijdens een kringgesprek die opeens achter de foto's en verhalen in d'r FB en FokMC kwamen. Dus geen openheid meer van haar.
![]()
Tot zover mijn bevindingen
2009quote:Op maandag 4 februari 2008 15:13 schreef BazzieK het volgende:
Rib ik lees net je smsje, wanneer gaan we?![]()
We gingen motor rijden ipv rondsjokken, was het niet?quote:
Fok! active topics is startpagina.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:10 schreef Cageon het volgende:![]()
je chick weet zeker niet dat je hier rond zwerft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die mogen allemaal over 10 jaar terugkomen.quote:dan is dit misschien wat voor je:
Br33z4H t0p!qUe#105: z3 bEstAan n0GsTe3dS!!
Verzekeringswerk after all.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:05 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, en ze hadden hem om laten vallen.![]()
En snel is anders.![]()
Yesquote:Op maandag 4 februari 2008 17:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
We gingen motor rijden ipv rondsjokken, was het niet?![]()
Dat is de homepage van Martijnquote:Op maandag 4 februari 2008 18:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die mogen allemaal over 10 jaar terugkomen.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:18 schreef ikookhier het volgende:
IOH heeft nu een laptop te leen zo dat hij weer normaal op fok kan posten
Zo blij ben ik wel ja of jullie da ook moeten zijn is maar de vraag 'quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 4 februari 2008 20:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zo blij ben ik wel ja of jullie da ook moeten zijn is maar de vraag '
Ik kan me nog goed herinderen dat de b king mn blikveld vulde, het was geen plezierige herinderingquote:Op maandag 4 februari 2008 20:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Niet dat ik zolang na moest denken, maar ik moest me verdiepen in de theorie van de B-King![]()
Standaard schijnt het niet te klinkenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinderen dat de b king mn blikveld vulde, het was geen plezierige herindering![]()
ben wel benieuwt hoe het klinkt
Je hele familie is al langs geweest de afgelopen dagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meer Honda dan Suzuki denk ik.
Ben benieuwd wat voor combi schakel/automaat hij heeftquote:Op maandag 4 februari 2008 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meer Honda dan Suzuki denk ik.
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:13 schreef Geerd het volgende:
Onze frits heeft nog wel iets meer haar :p
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ergens stond er ook te lezen dat de pijpen die er achter uit de B-King steken puur een designfunctie haddenDamn, wie heeft die motor ontworpen, Stevie Wonder
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
Probbigen, er is hoop.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
Probbigen, er is hoop.![]()
[ afbeelding ]
redelijk weer dit weekendquote:Op maandag 4 februari 2008 20:24 schreef Rib-i het volgende:
Yes
Maar niet rond Utrecht met al die zwaantjes en hun conjo prestatie monitor, je weet toch
Als het thee is en ik heb tijd houd ik me aanbevolen, mits niet al te veel troep op de weg en redelijk weer.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
redelijk weer dit weekendzijn er riders [ afbeelding ] hiero die evt bakkie
willen doen
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als het thee is en ik heb tijd houd ik me aanbevolen, mits niet al te veel troep op de weg en redelijk weer.
theetjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:39 schreef Cageon het volgende:
Als het thee is en ik heb tijd houd ik me aanbevolen, mits niet al te veel troep op de weg en redelijk weer.
mwah hier nog wel iets maar niet veelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag is alle pekel wel weg geregendTenminste geen witte uitslag meer op mijn voorruit toen
ik naar huis reed
Nee, wel een fighterhelm voor jou.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
redelijk weer dit weekendzijn er riders [ afbeelding ] hiero die evt bakkie
willen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |