Wederom is de 2e helft hier beter.quote:
Snap dat ook niet nee.. Geweldige speler, mooie pass, bij de verkeerde club..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Is Kiprich nog scout van ons? Zo ja : ontslaan, vanavond nog. Hoe kun je een speler als Dzsudzsák over het hoofd zien als je in je eigen land scout?.
Pffff, sukkel. Hoe kom je erbij dat hij over het hoofd gezien is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Is Kiprich nog scout van ons? Zo ja : ontslaan, vanavond nog. Hoe kun je een speler als Dzsudzsák over het hoofd zien als je in je eigen land scout?.
Ja, ze zijn vast al met hem bezig geweest, ze zagen hem eerder dan PSVquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Pffff, sukkel. Hoe kom je erbij dat hij over het hoofd gezien is.
Dan mogen er van mij morgen nog 5 ontslagbrieven verstuurd worden, zou een mooie post zijn om op te bezuinigenquote:Feijenoord heeft trouwens vijf scouts fulltime in dienst. Daar zal Kiprich echt niet tussenzitten.
Weet jij het? Lijkt me niet, oordeel er dan niet over. Jij denkt zo zwart/wit, eng gewoon.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef De.Kromme het volgende:
Ja, ze zijn vast al met hem bezig geweest, ze zagen hem eerder dan PSV. Feyenoord (en Ajax) hebben weer eens een geweldige speler laten lopen, dat is een feit.
Ja, dat ligt natuurlijk allemaal aan de scouts. Die besluiten natuurlijk of een speler naar Feijenoord gaat of niet.quote:Dan mogen er van mij morgen nog 5 ontslagbrieven verstuurd worden, zou een mooie post zijn om op te bezuinigen. Ik kan me écht geen fatsoenlijk gescoutte speler herinneren in de afgelopen 5 jaar.
Feit is dat Feyenoord niet serieus geprobeerd heeft om hem te halen, anders was dat wel naar buiten gekomen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet jij het? Lijkt me niet, oordeel er dan niet over. Jij denkt zo zwart/wit, eng gewoon.
Dan zouden ze alsnog weg mogen, aangezien ze dan blijkbaar overbodig zijnquote:Ja, dat ligt natuurlijk allemaal aan de scouts. Die besluiten natuurlijk of een speler naar Feijenoord gaat of niet.
Je weet het niet, oordeel er dan niet over.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feit is dat Feyenoord niet serieus geprobeerd heeft om hem te halen, anders was dat wel naar buiten gekomen.
Jij bent echt een retard eerste klas hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Heerenveen heeft een veel beter en uitgebalanceerd team. Wij hebben een matige keeper, bagger verdediging, aardig middenveld en een topspits. Zit totaal geen balans in.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef De.Kromme het volgende:
Heerenveen 7-0. Kan Verbeek niet al vóór het einde van het seizoen komen? Presteert met minder materiaal dan dat wij hebben gewoon beter.
Heerenveen heeft een nog slechtere keeper en verdediging dan wij hoor. Verschil zit hem in de druk, denk ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een veel beter en uitgebalanceerd team. Wij hebben een matige keeper, bagger verdediging, aardig middenveld en een topspits. Zit totaal geen balans in.
Verbeek wil wil naar Feyenoord maar er is geen contact.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef De.Kromme het volgende:
Heerenveen 7-0. Kan Verbeek niet al vóór het einde van het seizoen komen? Presteert met minder materiaal dan dat wij hebben gewoon beter.
Niet mee eens, Heerenveen heeft op geen enkele positie een betere speler dan ons. Zo goed is de verdediging daar niet, en Vanderbussche is niet beter dan Timmer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een veel beter en uitgebalanceerd team. Wij hebben een matige keeper, bagger verdediging, aardig middenveld en een topspits. Zit totaal geen balans in.
Waar haal je dat vandaan? Zou ontzettend dom weer zijn van Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Verbeek wil wil naar Feyenoord maar er is geen contact.
Zolang Van Marwijk trainer blijft van Feijenoord is het niet nodig om contact op te nemen met Verbeek.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Zou ontzettend dom weer zijn van Feyenoord.
Team + gebalanceerd = beter dan ons.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Niet mee eens, Heerenveen heeft op geen enkele positie een betere speler dan ons. Zo goed is de verdediging daar niet, en Vanderbussche is niet beter dan Timmer.
Oja, en het balancen gaat de komende 2 a 3 jaren gebeuren, nietwaar?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Team + gebalanceerd = beter dan ons.
Na afloop met Verbeek na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Zou ontzettend dom weer zijn van Feyenoord.
Duurt allemaal te lang voor jou, hč.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Oja, en het balancen gaat de komende 2 a 3 jaren gebeuren, nietwaar?
Kiprich ontslaan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Kon geen kaartje krijgen die dag, 9.01 uitverkocht...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef denthemen het volgende:
Wie gaan er morgen allemaal?
Tsjah, de eerste en laatste keer dat ik ging wonnen we met 1-2quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:52 schreef Happel het volgende:
Mij niet gezien tussen het jodenvolk. Eerste en meteen laatste keer niet goed bevallen.
Met het liefst 4 andere spelers want daar deugd dan ook niks meer van.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Canisfire het volgende:
De Kromme jij bent echt een kerel die staat te springen voor een trainer ,
En als Feyenoord dan twee keer op rij verliest roep je al weer om de volgende,
Wat ben jij een zeikerd zeg bah
Beetje meer respect voor Kiprich mag wel stakker!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Wat een onzin, ik wil slechts een stijgende lijn zien, en die zie ik sinds november vorig jaar al niet meer. Ik heb uberhaupt in een seizoen nog nooit een stijgende lijn gezien onder Bert van Marwijk, in de 2e seizoenshelft stortte altijd de boel in elkaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Canisfire het volgende:
De Kromme jij bent echt een kerel die staat te springen voor een trainer ,
En als Feyenoord dan twee keer op rij verliest roep je al weer om de volgende,
Wat ben jij een zeikerd zeg bah
Jij wou ontkennen dat er geen 4 spelers uit onze selectie vervangen zouden moeten worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Met het liefst 4 andere spelers want daar deugd dan ook niks meer van.
Iedereen ergerd zich dood aan hem, hij heeft het alleen zelf nog niet echt door.
Omdat ie een goede voetballer was? Dat staat los van z'n functie als scout (als hij die nog heeft dan).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Kiprich mag wel stakker!
Mijn god, jij bent echt een achterlijke grafmongool.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En jullie hier ergeren je misschien aan mij ja, maar wat kan mij dat interesseren? Jullie denken alleen aan jezelf, als jullie maar lekker 'we love you Feyenoord' kunnen schreeuwen met je maten in het vak. Prima, maar bemoei je dan niet met voetbaltechnische zaken.
Voetbaltechnische zakenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jij wou ontkennen dat er geen 4 spelers uit onze selectie vervangen zouden moeten worden?.
En jullie hier ergeren je misschien aan mij ja, maar wat kan mij dat interesseren? Jullie denken alleen aan jezelf, als jullie maar lekker 'we love you Feyenoord' kunnen schreeuwen met je maten in het vak. Prima, maar bemoei je dan niet met voetbaltechnische zaken.
Tuurlijk, maar je weet hoe de situatie bij Feyenoord isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jij wou ontkennen dat er geen 4 spelers uit onze selectie vervangen zouden moeten worden?.
Je spoort echt nietquote:En jullie hier ergeren je misschien aan mij ja, maar wat kan mij dat interesseren? Jullie denken alleen aan jezelf, als jullie maar lekker 'we love you Feyenoord' kunnen schreeuwen met je maten in het vak. Prima, maar bemoei je dan niet met voetbaltechnische zaken.
Omdat als je iets een domme reactie vindt, je ook moet zeggen waarom die dan zo dom is.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom zou ik met tegenargumenten moeten komen op zo'n domme reactie.
Ja, ik heb nog nooit een weerwoord gegeven.quote:
Je moet niet gelijk gaan kankeren op de trainert. Je ziet in Amsterdam wat ervan komt.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat als je iets een domme reactie vindt, je ook moet zeggen waarom die dan zo dom is.
Alsof ik jouw punten niet begrijp. Ik ben het er alleen niet mee eens omdat je je te makkelijk neerlegt bij alles.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog nooit een weerwoord gegeven.
God, mag weten waarom ik keer op keer tegen jou in ga. Zal toch nooit tot die botte kutkop van je doordringen.
Ik kanker niet gelijk op de trainer, ik ben gewoon geen fan van van Marwijk, nooit geweest.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je moet niet gelijk gaan kankeren op de trainert. Je ziet in Amsterdam wat ervan komt.
Nu is v. Geel weer de pispaal, vandaar morgen de gele zakdoekjes.
Overigens, Ajax had in Juni/Juli 2007 al contact/interesse in Zoetzak
Je loopt niet anders dan te zwammen op Bert.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik kanker niet gelijk op de trainer, ik ben gewoon geen fan van van Marwijk, nooit geweest.
Hij zit er toch nog?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je loopt niet anders dan te zwammen op Bert.
Ja, en?quote:
Feit is dat je hem morgen, na de vernedering van Ajax, hem zeker gaat vervloeken.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:32 schreef De.Kromme het volgende:
Ik beoordeel hem ook op z'n eerdere jaren.
En jij blijft altijd maar doorzeiken tegen beter weten in.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alsof ik jouw punten niet begrijp. Ik ben het er alleen niet mee eens omdat je je te makkelijk neerlegt bij alles.
Beter dan even mopperen en je er dan bij neerleggenquote:Op zondag 3 februari 2008 00:40 schreef Luni het volgende:
[..]
En jij blijft altijd maar doorzeiken tegen beter weten in.
quote:Tim de Cler toont karakter
Ondanks een kneuzing aan zijn voet, een souvenir uit de wedstrijd tegen AZ, is Tim de Cler toch met Feyenoord meegereisd naar het trainingskamp voor de klassieker tegen Ajax. De linksback wil vandaag in de ArenA ondanks de blessure proberen te spelen, indien nodig met een verdoving.
cler.jpg
De Cler moest onlangs tegen FC Twente en FC Groningen ook al op zijn tanden bijten, toen door liesklachten.
Van de drie grote twijfelgevallen is alleen rechtsback Theo Lucius definitief afgevallen door een knieblessure. Op de laatste training koos Feyenoord-trainer Bert van Marwijk in de partijvorm voor een opvallende vervanger op de positie van Lucius: de 18-jarige Leroy Fer, middenvelder van origine. Als Fer ook daadwerkelijk zijn opwachting maakt, betekent dat zijn basisdebuut na twee eerdere invalbeurten.
Bruins is niet wisselvallig wou je zeggen? En de Cler maakt z'n verdedigende fouten goed met briljante voorzetten, hij is de enige zowat die de bal voorin krijgt.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef Happel het volgende:
De beste is Bruins als hij speelt. De Cler is veel te wisselvallig en laat verdedigend steekjes vallen.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef De.Kromme het volgende:
Dat was dan het seizoen, met dank aan Hofland, grotere miskoop dan Lee. En Makaay ben ik ook zat, dat geld had je beter aan N'Kufo of Koevermans kunnen besteden.
Hofland was weer zeer sterkquote:Op zondag 3 februari 2008 13:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nou nou, grote verassing? Achterin verliezen we weer de wedstrijd, wéér het lachertje. Tja.
Die gast moet eraf idd, schande voor het Feyenoord-shirt, net als Greenequote:Op zondag 3 februari 2008 13:22 schreef TC03 het volgende:
Wat een miskoop, die Hofland. Ongelofelijk zeg. Hij komt uit de Bundesliga, maar dat zou je niet zeggen. Zoals hij zijn mannetje liet lopen.Voor de rest is de verdediging incl. De Cler extreem wisselvallig vandaag. Ik zie goede ingrepen afgewisseld worden met ontzettend slecht positiespel.
Het is wel zo. Hoe kan je nou Huntelaar laten lopen, jezus. Ben je dan mongool of wat is het?quote:
Greene had ook wel goede momenten, maar hoe kinderlijk eenvoudig hij zich soms voorbij liet spelen, beschamend gewoon.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die gast moet eraf idd, schande voor het Feyenoord-shirt, net als Greene.
Fer.
.
.
Omdat die lange ballen/opbouw van Timmer, Greene en Hofland alleen maar voor Stekelenburg zijn. En zonder bal kan je niet aanvallen he.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:25 schreef Merkie het volgende:
Is iemand al opgevallen dat de enige 2 mogelijkheden afstandsschoten van Landzaat waren? We hebben geen kans gecreëerd![]()
![]()
.
Omdat ik vooraf al wist dat het niks zou worden. Waarom zou ik me dan druk gaan maken om de slechte verdediging, het middenveld wat Heitinga gewoon laat opkomen en spelers van ajax die de bal waar dan ook kunnen aannemen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom kijk jij eigenlijk? Al wordt het 8-0, je kijkt het schouderophalend aan.
Lullige is dat dit niet nodig is. Er worden fouten gemaakt in de verdediging die er op de training al uitgeslagen moesten worden, ik kan er niet bij dat Bert dit toelaat. Zonder dat geblunder stond het gewoon nog 0-0 of 1-0, dan had je de 2e helft nog wat kunnen forceren.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat ik vooraf al wist dat het niks zou worden. Waarom zou ik me dan druk gaan maken om de slechte verdediging, het middenveld wat Heitinga gewoon laat opkomen en spelers van ajax die de bal waar dan ook kunnen aannemen.
En dat het seizoen voorbij is, wist ik al voordat het seizoen begonnen was. Top vijf, daar draait het nu om.
Veilleicht, maar om dan maar gewoon niet meer te dekken is ook weer een ander uiterste.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Al zet je 3 verdedigers op Huntelaar, hij is simpelweg niet te stoppen. Wat een fenomeen.
Bert heeft toch geen keus, hij heeft geen eens verdedigers om te wisselen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lullige is dat dit niet nodig is. Er worden fouten gemaakt in de verdediging die er op de training al uitgeslagen moesten worden, ik kan er niet bij dat Bert dit toelaat. Zonder dat geblunder stond het gewoon nog 0-0 of 1-0, dan had je de 2e helft nog wat kunnen forceren.
Is Mols nou geblesseerd trouwens?
Wie zegt dat Bert dit toelaat? Dat maak jij er weer van....quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lullige is dat dit niet nodig is. Er worden fouten gemaakt in de verdediging die er op de training al uitgeslagen moesten worden, ik kan er niet bij dat Bert dit toelaat. Zonder dat geblunder stond het gewoon nog 0-0 of 1-0, dan had je de 2e helft nog wat kunnen forceren.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Al zet je 3 verdedigers op Huntelaar, hij is simpelweg niet te stoppen. Wat een fenomeen.
Omdat dit al wekenlang gebeurt, en Bert akkoord gaat met een verhuur van Jordi Buijs ipv hem ten koste van Hofland op te stellen. En ga nu niet zeggen dat ie Buijs misschien wel helemaal niet wou verhuren, want een trainer hoort daarin het beslissend woord te hebben.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bert dit toelaat? Dat maak jij er weer van....
De woorden van Bert:quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Buys is niet goed genoeg, lijkt me duidelijk. Of zijn jullie er nog steeds van overtuigd dat we hier met een absolute topper te maken hebben. Feijenoord zal echt wel zien of hij dat is of niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:36 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat dit al wekenlang gebeurt, en Bert akkoord gaat met een verhuur van Jordi Buijs ipv hem ten koste van Hofland op te stellen. En ga nu niet zeggen dat ie Buijs misschien wel helemaal niet wou verhuren, want een trainer hoort daarin het beslissend woord te hebben.
Omdat Huntelaar een grafjong is en het verdient om zo aangepakt te worden.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo mooi dat hij dit doet, serieuze vraag...
Omdat ik Huntelaar een rotjoch vind.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo mooi dat hij dit doet, serieuze vraag...
Vast wel.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef Wessiej het volgende:
Want, dus als ik jou niet vind aanstaan en geef je een high kick op je neus, gaan er ook mensen klappen buiten?
Slechter dan Hofland kan toch niet, dus hem erin kan geen kwaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Buys is niet goed genoeg, lijkt me duidelijk. Of zijn jullie er nog steeds van overtuigd dat we hier met een absolute topper te maken hebben. Feijenoord zal echt wel zien of hij dat is of niet.
Beetje mindere opmerking van zijn kant inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2008 13:54 schreef Wessiej het volgende:
Dús verdient die een trap op zijn voet, slaat echt helemaal nergens op, lijk je net een 8 jarig kut kindje, maarja, zo leek je al.
whats new?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:59 schreef Fiskus het volgende:
Hofs ziet eruit als een inteeltmongooltje.
Hoe kan je Buys nou gaan vergelijken met Hoflandquote:Op zondag 3 februari 2008 13:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Slechter dan Hofland kan toch niet, dus hem erin kan geen kwaad.
die happel lult maar wat manquote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef De.Kromme het volgende:
Happel, wat is die Timmer een matige keeper he? Zonder hem had het minimaal 6-0 gestaan.
Wat zeik je nou man, het is toch overduidelijk dat Makaay en Hofland nou niet echt goed bezig zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe kan je Buys nou gaan vergelijken met Hofland![]()
Makaay hoef je niet meer![]()
Geweldig, soms snap ik uberhaupt niet waar je nog iets durft te zeggen. Je raakt kant nog wal, je weet niet waarover je praat en dan praat je ook nog alsof jij wel eventjes weet wat het beste voor Feyenoord is.
Uh?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe kan je Buys nou gaan vergelijken met Hofland
Niet op deze manier nee.quote:Makaay hoef je niet meer
Ik weet blijkbaar wel waar ik over praat, want hetgene wat ik al tijden roep (de selectie is te krap en presteert met de week slechter, Hofland is kut, Makaay scoort te weinig) is gewoon een feit.quote:Geweldig, soms snap ik uberhaupt niet waar je nog iets durft te zeggen. Je raakt kant nog wal, je weet niet waarover je praat en dan praat je ook nog alsof jij wel eventjes weet wat het beste voor Feyenoord is.
zat ik ook al aan te denken.... feyenoord heeft toch Kiprich als scout specifiek voor Hongarije? hoe kun je dan zo'n speler mislopen als er dan eindelijk eens iets goeds uit dat land komt? nu lijkt het meer een erebaantje (net als scout zijn bij Ajax).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Lekker zo'n meevoetballende keeper die je team daardoor niet in problemen brengtquote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef De.Kromme het volgende:
Happel, wat is die Timmer een matige keeper he? Zonder hem had het minimaal 6-0 gestaan.
Ja, en als Makaay meespeelt speel je meteen met 10 man omdat hij toch niks doet.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:33 schreef iank het volgende:
Volgens mij beginnen de problemen al bij Makaay, die 'spaart' zichzelf altijd door niet te jagen en daardoor kan de tegenstander iedere wedstrijd weer makkelijk opbouwen.. Met Makaay erbij moet je dus eigenlijk wel countervoetbal spelen..
Je ziet ook elke keer als Mols erin komt en Makaay erachter gaat hangen (en Mols jaagt wel) dat het veel beter gaat lopen, dan tel je daar nog zo'n 5 individuele fouten van Hofland achterin erbij op en je kan de wedstrijd wel vergeten...
WTFquote:Op zondag 3 februari 2008 14:21 schreef De.Kromme het volgende:
Van Marwijk kijkt niet eens meer. Trek je conclusies Bert, je bent een aardige vent maar het klikt niet met deze selectie, je past niet bij Feyenoord maar meer bij PSV ofzo.
Ssst, ga er nou niet tegenin. Ik weet niet waar ik het over heb.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker zo'n meevoetballende keeper die je team daardoor niet in problemen brengt. Aardig die reflexen, maar verder is het echt een prutser hoor
.
Ik zie dat Feyenoord met de week kutter gaat spelen, dat is genoeg.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
WTF
Jij zit er elke dag bovenop, hč. Weet precies wat er speelt bij de club.
Zeur niet, wat jou betreft mag Feyenoord nog 10 jaar zo blijven voetballen dus jouw mening hierin is niet belangrijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:39 schreef Chadi het volgende:
Wat moet hij zeggen? Jezus zeg Bert de schuld geven is wel makkelijk.
Dat zegt helemaal niks.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:40 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik zie dat Feyenoord met de week kutter gaat spelen, dat is genoeg.
quote:
Jij zegt dat je beter Hofland erin kan zetten dan Buys. Net of je die met elkaar kan vergelijken.quote:
Ik zie enkel; en alleen een te krappe selectie als we vanaf het begin af aan willen meedoen voor de titel. Die doelstelling was er niet, maar een plek in de top 5. Daarvoor was de selectie aan het begin van het seizoen breed genoeg.quote:[..]
Niet op deze manier nee.
[..]
Ik weet blijkbaar wel waar ik over praat, want hetgene wat ik al tijden roep (de selectie is te krap en presteert met de week slechter, Hofland is kut, Makaay scoort te weinig) is gewoon een feit.
Bert eruit en een nieuwe trainer, dan wordt alles beter.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat zegt alles. Er moeten dingen veranderen, anders worden we 10e.
Ik bedoelde dat Cyberia op moest tiefenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, De Guzman is in potentie de beste speler van Feyenoord.
Het zou een begin zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Bert eruit en een nieuwe trainer, dan wordt alles beter.
Verbeek zou ik wel een goede optie vinden. Al denk ik nog altijd dat Van Marwijk best in staat is om de ploeg op de rails te krijgen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Als ze die halen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:49 schreef Siemerink het volgende:
Zeer eenzijdige wedstrijd dus. Nou ja goed, die play-offs zijn nu Feyenoords beste vriend.
Ja! Wegwezen met lange termijn visie. Wegwezen met opbouwen van teams. Je ziet het overal, hoe korter de trainers ergens zitten hoe succesvoller de clubs zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is hem in 4 jaar nog niet gelukt, waarom nu wel? Enige goede wat ie gedaan heeft is zich inzetten voor goede spelers, verder is het drama.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Verbeek zou ik wel een goede optie vinden. Al denk ik nog altijd dat Van Marwijk best in staat is om de ploeg op de rails te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |