En jij blijft altijd maar doorzeiken tegen beter weten in.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alsof ik jouw punten niet begrijp. Ik ben het er alleen niet mee eens omdat je je te makkelijk neerlegt bij alles.
Beter dan even mopperen en je er dan bij neerleggenquote:Op zondag 3 februari 2008 00:40 schreef Luni het volgende:
[..]
En jij blijft altijd maar doorzeiken tegen beter weten in.
quote:Tim de Cler toont karakter
Ondanks een kneuzing aan zijn voet, een souvenir uit de wedstrijd tegen AZ, is Tim de Cler toch met Feyenoord meegereisd naar het trainingskamp voor de klassieker tegen Ajax. De linksback wil vandaag in de ArenA ondanks de blessure proberen te spelen, indien nodig met een verdoving.
cler.jpg
De Cler moest onlangs tegen FC Twente en FC Groningen ook al op zijn tanden bijten, toen door liesklachten.
Van de drie grote twijfelgevallen is alleen rechtsback Theo Lucius definitief afgevallen door een knieblessure. Op de laatste training koos Feyenoord-trainer Bert van Marwijk in de partijvorm voor een opvallende vervanger op de positie van Lucius: de 18-jarige Leroy Fer, middenvelder van origine. Als Fer ook daadwerkelijk zijn opwachting maakt, betekent dat zijn basisdebuut na twee eerdere invalbeurten.
Bruins is niet wisselvallig wou je zeggen? En de Cler maakt z'n verdedigende fouten goed met briljante voorzetten, hij is de enige zowat die de bal voorin krijgt.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef Happel het volgende:
De beste is Bruins als hij speelt. De Cler is veel te wisselvallig en laat verdedigend steekjes vallen.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef De.Kromme het volgende:
Dat was dan het seizoen, met dank aan Hofland, grotere miskoop dan Lee. En Makaay ben ik ook zat, dat geld had je beter aan N'Kufo of Koevermans kunnen besteden.
Hofland was weer zeer sterkquote:Op zondag 3 februari 2008 13:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nou nou, grote verassing? Achterin verliezen we weer de wedstrijd, wéér het lachertje. Tja.
Die gast moet eraf idd, schande voor het Feyenoord-shirt, net als Greenequote:Op zondag 3 februari 2008 13:22 schreef TC03 het volgende:
Wat een miskoop, die Hofland. Ongelofelijk zeg. Hij komt uit de Bundesliga, maar dat zou je niet zeggen. Zoals hij zijn mannetje liet lopen.Voor de rest is de verdediging incl. De Cler extreem wisselvallig vandaag. Ik zie goede ingrepen afgewisseld worden met ontzettend slecht positiespel.
Het is wel zo. Hoe kan je nou Huntelaar laten lopen, jezus. Ben je dan mongool of wat is het?quote:
Greene had ook wel goede momenten, maar hoe kinderlijk eenvoudig hij zich soms voorbij liet spelen, beschamend gewoon.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die gast moet eraf idd, schande voor het Feyenoord-shirt, net als Greene.
Fer.
.
.
Omdat die lange ballen/opbouw van Timmer, Greene en Hofland alleen maar voor Stekelenburg zijn. En zonder bal kan je niet aanvallen he.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:25 schreef Merkie het volgende:
Is iemand al opgevallen dat de enige 2 mogelijkheden afstandsschoten van Landzaat waren? We hebben geen kans gecreëerd![]()
![]()
.
Omdat ik vooraf al wist dat het niks zou worden. Waarom zou ik me dan druk gaan maken om de slechte verdediging, het middenveld wat Heitinga gewoon laat opkomen en spelers van ajax die de bal waar dan ook kunnen aannemen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom kijk jij eigenlijk? Al wordt het 8-0, je kijkt het schouderophalend aan.
Lullige is dat dit niet nodig is. Er worden fouten gemaakt in de verdediging die er op de training al uitgeslagen moesten worden, ik kan er niet bij dat Bert dit toelaat. Zonder dat geblunder stond het gewoon nog 0-0 of 1-0, dan had je de 2e helft nog wat kunnen forceren.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat ik vooraf al wist dat het niks zou worden. Waarom zou ik me dan druk gaan maken om de slechte verdediging, het middenveld wat Heitinga gewoon laat opkomen en spelers van ajax die de bal waar dan ook kunnen aannemen.
En dat het seizoen voorbij is, wist ik al voordat het seizoen begonnen was. Top vijf, daar draait het nu om.
Veilleicht, maar om dan maar gewoon niet meer te dekken is ook weer een ander uiterste.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Al zet je 3 verdedigers op Huntelaar, hij is simpelweg niet te stoppen. Wat een fenomeen.
Bert heeft toch geen keus, hij heeft geen eens verdedigers om te wisselen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lullige is dat dit niet nodig is. Er worden fouten gemaakt in de verdediging die er op de training al uitgeslagen moesten worden, ik kan er niet bij dat Bert dit toelaat. Zonder dat geblunder stond het gewoon nog 0-0 of 1-0, dan had je de 2e helft nog wat kunnen forceren.
Is Mols nou geblesseerd trouwens?
Wie zegt dat Bert dit toelaat? Dat maak jij er weer van....quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lullige is dat dit niet nodig is. Er worden fouten gemaakt in de verdediging die er op de training al uitgeslagen moesten worden, ik kan er niet bij dat Bert dit toelaat. Zonder dat geblunder stond het gewoon nog 0-0 of 1-0, dan had je de 2e helft nog wat kunnen forceren.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Al zet je 3 verdedigers op Huntelaar, hij is simpelweg niet te stoppen. Wat een fenomeen.
Omdat dit al wekenlang gebeurt, en Bert akkoord gaat met een verhuur van Jordi Buijs ipv hem ten koste van Hofland op te stellen. En ga nu niet zeggen dat ie Buijs misschien wel helemaal niet wou verhuren, want een trainer hoort daarin het beslissend woord te hebben.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bert dit toelaat? Dat maak jij er weer van....
De woorden van Bert:quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Buys is niet goed genoeg, lijkt me duidelijk. Of zijn jullie er nog steeds van overtuigd dat we hier met een absolute topper te maken hebben. Feijenoord zal echt wel zien of hij dat is of niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:36 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat dit al wekenlang gebeurt, en Bert akkoord gaat met een verhuur van Jordi Buijs ipv hem ten koste van Hofland op te stellen. En ga nu niet zeggen dat ie Buijs misschien wel helemaal niet wou verhuren, want een trainer hoort daarin het beslissend woord te hebben.
Omdat Huntelaar een grafjong is en het verdient om zo aangepakt te worden.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo mooi dat hij dit doet, serieuze vraag...
Omdat ik Huntelaar een rotjoch vind.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo mooi dat hij dit doet, serieuze vraag...
Vast wel.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef Wessiej het volgende:
Want, dus als ik jou niet vind aanstaan en geef je een high kick op je neus, gaan er ook mensen klappen buiten?
Slechter dan Hofland kan toch niet, dus hem erin kan geen kwaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Buys is niet goed genoeg, lijkt me duidelijk. Of zijn jullie er nog steeds van overtuigd dat we hier met een absolute topper te maken hebben. Feijenoord zal echt wel zien of hij dat is of niet.
Beetje mindere opmerking van zijn kant inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2008 13:54 schreef Wessiej het volgende:
Dús verdient die een trap op zijn voet, slaat echt helemaal nergens op, lijk je net een 8 jarig kut kindje, maarja, zo leek je al.
whats new?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:59 schreef Fiskus het volgende:
Hofs ziet eruit als een inteeltmongooltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |