Wederom is de 2e helft hier beter.quote:
Snap dat ook niet nee.. Geweldige speler, mooie pass, bij de verkeerde club..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Is Kiprich nog scout van ons? Zo ja : ontslaan, vanavond nog. Hoe kun je een speler als Dzsudzsák over het hoofd zien als je in je eigen land scout?.
Pffff, sukkel. Hoe kom je erbij dat hij over het hoofd gezien is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Is Kiprich nog scout van ons? Zo ja : ontslaan, vanavond nog. Hoe kun je een speler als Dzsudzsák over het hoofd zien als je in je eigen land scout?.
Ja, ze zijn vast al met hem bezig geweest, ze zagen hem eerder dan PSVquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Pffff, sukkel. Hoe kom je erbij dat hij over het hoofd gezien is.
Dan mogen er van mij morgen nog 5 ontslagbrieven verstuurd worden, zou een mooie post zijn om op te bezuinigenquote:Feijenoord heeft trouwens vijf scouts fulltime in dienst. Daar zal Kiprich echt niet tussenzitten.
Weet jij het? Lijkt me niet, oordeel er dan niet over. Jij denkt zo zwart/wit, eng gewoon.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef De.Kromme het volgende:
Ja, ze zijn vast al met hem bezig geweest, ze zagen hem eerder dan PSV. Feyenoord (en Ajax) hebben weer eens een geweldige speler laten lopen, dat is een feit.
Ja, dat ligt natuurlijk allemaal aan de scouts. Die besluiten natuurlijk of een speler naar Feijenoord gaat of niet.quote:Dan mogen er van mij morgen nog 5 ontslagbrieven verstuurd worden, zou een mooie post zijn om op te bezuinigen. Ik kan me écht geen fatsoenlijk gescoutte speler herinneren in de afgelopen 5 jaar.
Feit is dat Feyenoord niet serieus geprobeerd heeft om hem te halen, anders was dat wel naar buiten gekomen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet jij het? Lijkt me niet, oordeel er dan niet over. Jij denkt zo zwart/wit, eng gewoon.
Dan zouden ze alsnog weg mogen, aangezien ze dan blijkbaar overbodig zijnquote:Ja, dat ligt natuurlijk allemaal aan de scouts. Die besluiten natuurlijk of een speler naar Feijenoord gaat of niet.
Je weet het niet, oordeel er dan niet over.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feit is dat Feyenoord niet serieus geprobeerd heeft om hem te halen, anders was dat wel naar buiten gekomen.
Jij bent echt een retard eerste klas hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Heerenveen heeft een veel beter en uitgebalanceerd team. Wij hebben een matige keeper, bagger verdediging, aardig middenveld en een topspits. Zit totaal geen balans in.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef De.Kromme het volgende:
Heerenveen 7-0. Kan Verbeek niet al vóór het einde van het seizoen komen? Presteert met minder materiaal dan dat wij hebben gewoon beter.
Heerenveen heeft een nog slechtere keeper en verdediging dan wij hoor. Verschil zit hem in de druk, denk ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een veel beter en uitgebalanceerd team. Wij hebben een matige keeper, bagger verdediging, aardig middenveld en een topspits. Zit totaal geen balans in.
Verbeek wil wil naar Feyenoord maar er is geen contact.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef De.Kromme het volgende:
Heerenveen 7-0. Kan Verbeek niet al vóór het einde van het seizoen komen? Presteert met minder materiaal dan dat wij hebben gewoon beter.
Niet mee eens, Heerenveen heeft op geen enkele positie een betere speler dan ons. Zo goed is de verdediging daar niet, en Vanderbussche is niet beter dan Timmer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een veel beter en uitgebalanceerd team. Wij hebben een matige keeper, bagger verdediging, aardig middenveld en een topspits. Zit totaal geen balans in.
Waar haal je dat vandaan? Zou ontzettend dom weer zijn van Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Verbeek wil wil naar Feyenoord maar er is geen contact.
Zolang Van Marwijk trainer blijft van Feijenoord is het niet nodig om contact op te nemen met Verbeek.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Zou ontzettend dom weer zijn van Feyenoord.
Team + gebalanceerd = beter dan ons.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Niet mee eens, Heerenveen heeft op geen enkele positie een betere speler dan ons. Zo goed is de verdediging daar niet, en Vanderbussche is niet beter dan Timmer.
Oja, en het balancen gaat de komende 2 a 3 jaren gebeuren, nietwaar?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Team + gebalanceerd = beter dan ons.
Na afloop met Verbeek na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Zou ontzettend dom weer zijn van Feyenoord.
Duurt allemaal te lang voor jou, hč.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Oja, en het balancen gaat de komende 2 a 3 jaren gebeuren, nietwaar?
Kiprich ontslaan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Kon geen kaartje krijgen die dag, 9.01 uitverkocht...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef denthemen het volgende:
Wie gaan er morgen allemaal?
Tsjah, de eerste en laatste keer dat ik ging wonnen we met 1-2quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:52 schreef Happel het volgende:
Mij niet gezien tussen het jodenvolk. Eerste en meteen laatste keer niet goed bevallen.
Met het liefst 4 andere spelers want daar deugd dan ook niks meer van.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Canisfire het volgende:
De Kromme jij bent echt een kerel die staat te springen voor een trainer ,
En als Feyenoord dan twee keer op rij verliest roep je al weer om de volgende,
Wat ben jij een zeikerd zeg bah
Beetje meer respect voor Kiprich mag wel stakker!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Wat een onzin, ik wil slechts een stijgende lijn zien, en die zie ik sinds november vorig jaar al niet meer. Ik heb uberhaupt in een seizoen nog nooit een stijgende lijn gezien onder Bert van Marwijk, in de 2e seizoenshelft stortte altijd de boel in elkaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Canisfire het volgende:
De Kromme jij bent echt een kerel die staat te springen voor een trainer ,
En als Feyenoord dan twee keer op rij verliest roep je al weer om de volgende,
Wat ben jij een zeikerd zeg bah
Jij wou ontkennen dat er geen 4 spelers uit onze selectie vervangen zouden moeten worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Met het liefst 4 andere spelers want daar deugd dan ook niks meer van.
Iedereen ergerd zich dood aan hem, hij heeft het alleen zelf nog niet echt door.
Omdat ie een goede voetballer was? Dat staat los van z'n functie als scout (als hij die nog heeft dan).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Kiprich mag wel stakker!
Mijn god, jij bent echt een achterlijke grafmongool.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En jullie hier ergeren je misschien aan mij ja, maar wat kan mij dat interesseren? Jullie denken alleen aan jezelf, als jullie maar lekker 'we love you Feyenoord' kunnen schreeuwen met je maten in het vak. Prima, maar bemoei je dan niet met voetbaltechnische zaken.
Voetbaltechnische zakenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jij wou ontkennen dat er geen 4 spelers uit onze selectie vervangen zouden moeten worden?.
En jullie hier ergeren je misschien aan mij ja, maar wat kan mij dat interesseren? Jullie denken alleen aan jezelf, als jullie maar lekker 'we love you Feyenoord' kunnen schreeuwen met je maten in het vak. Prima, maar bemoei je dan niet met voetbaltechnische zaken.
Tuurlijk, maar je weet hoe de situatie bij Feyenoord isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jij wou ontkennen dat er geen 4 spelers uit onze selectie vervangen zouden moeten worden?.
Je spoort echt nietquote:En jullie hier ergeren je misschien aan mij ja, maar wat kan mij dat interesseren? Jullie denken alleen aan jezelf, als jullie maar lekker 'we love you Feyenoord' kunnen schreeuwen met je maten in het vak. Prima, maar bemoei je dan niet met voetbaltechnische zaken.
Omdat als je iets een domme reactie vindt, je ook moet zeggen waarom die dan zo dom is.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom zou ik met tegenargumenten moeten komen op zo'n domme reactie.
Ja, ik heb nog nooit een weerwoord gegeven.quote:
Je moet niet gelijk gaan kankeren op de trainert. Je ziet in Amsterdam wat ervan komt.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat als je iets een domme reactie vindt, je ook moet zeggen waarom die dan zo dom is.
Alsof ik jouw punten niet begrijp. Ik ben het er alleen niet mee eens omdat je je te makkelijk neerlegt bij alles.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog nooit een weerwoord gegeven.
God, mag weten waarom ik keer op keer tegen jou in ga. Zal toch nooit tot die botte kutkop van je doordringen.
Ik kanker niet gelijk op de trainer, ik ben gewoon geen fan van van Marwijk, nooit geweest.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je moet niet gelijk gaan kankeren op de trainert. Je ziet in Amsterdam wat ervan komt.
Nu is v. Geel weer de pispaal, vandaar morgen de gele zakdoekjes.
Overigens, Ajax had in Juni/Juli 2007 al contact/interesse in Zoetzak
Je loopt niet anders dan te zwammen op Bert.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik kanker niet gelijk op de trainer, ik ben gewoon geen fan van van Marwijk, nooit geweest.
Hij zit er toch nog?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je loopt niet anders dan te zwammen op Bert.
Ja, en?quote:
Feit is dat je hem morgen, na de vernedering van Ajax, hem zeker gaat vervloeken.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:32 schreef De.Kromme het volgende:
Ik beoordeel hem ook op z'n eerdere jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |