Hoe kan je Buys nou gaan vergelijken met Hoflandquote:Op zondag 3 februari 2008 13:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Slechter dan Hofland kan toch niet, dus hem erin kan geen kwaad.
die happel lult maar wat manquote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef De.Kromme het volgende:
Happel, wat is die Timmer een matige keeper he? Zonder hem had het minimaal 6-0 gestaan.
Wat zeik je nou man, het is toch overduidelijk dat Makaay en Hofland nou niet echt goed bezig zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe kan je Buys nou gaan vergelijken met Hofland![]()
Makaay hoef je niet meer![]()
Geweldig, soms snap ik uberhaupt niet waar je nog iets durft te zeggen. Je raakt kant nog wal, je weet niet waarover je praat en dan praat je ook nog alsof jij wel eventjes weet wat het beste voor Feyenoord is.
Uh?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe kan je Buys nou gaan vergelijken met Hofland
Niet op deze manier nee.quote:Makaay hoef je niet meer
Ik weet blijkbaar wel waar ik over praat, want hetgene wat ik al tijden roep (de selectie is te krap en presteert met de week slechter, Hofland is kut, Makaay scoort te weinig) is gewoon een feit.quote:Geweldig, soms snap ik uberhaupt niet waar je nog iets durft te zeggen. Je raakt kant nog wal, je weet niet waarover je praat en dan praat je ook nog alsof jij wel eventjes weet wat het beste voor Feyenoord is.
zat ik ook al aan te denken.... feyenoord heeft toch Kiprich als scout specifiek voor Hongarije? hoe kun je dan zo'n speler mislopen als er dan eindelijk eens iets goeds uit dat land komt? nu lijkt het meer een erebaantje (net als scout zijn bij Ajax).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Is Kiprich nog scout van ons? Zo ja : ontslaan, vanavond nog. Hoe kun je een speler als Dzsudzsák over het hoofd zien als je in je eigen land scout?.
Lekker zo'n meevoetballende keeper die je team daardoor niet in problemen brengtquote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef De.Kromme het volgende:
Happel, wat is die Timmer een matige keeper he? Zonder hem had het minimaal 6-0 gestaan.
Ja, en als Makaay meespeelt speel je meteen met 10 man omdat hij toch niks doet.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:33 schreef iank het volgende:
Volgens mij beginnen de problemen al bij Makaay, die 'spaart' zichzelf altijd door niet te jagen en daardoor kan de tegenstander iedere wedstrijd weer makkelijk opbouwen.. Met Makaay erbij moet je dus eigenlijk wel countervoetbal spelen..
Je ziet ook elke keer als Mols erin komt en Makaay erachter gaat hangen (en Mols jaagt wel) dat het veel beter gaat lopen, dan tel je daar nog zo'n 5 individuele fouten van Hofland achterin erbij op en je kan de wedstrijd wel vergeten...
WTFquote:Op zondag 3 februari 2008 14:21 schreef De.Kromme het volgende:
Van Marwijk kijkt niet eens meer. Trek je conclusies Bert, je bent een aardige vent maar het klikt niet met deze selectie, je past niet bij Feyenoord maar meer bij PSV ofzo.
Ssst, ga er nou niet tegenin. Ik weet niet waar ik het over heb.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker zo'n meevoetballende keeper die je team daardoor niet in problemen brengt. Aardig die reflexen, maar verder is het echt een prutser hoor
.
Ik zie dat Feyenoord met de week kutter gaat spelen, dat is genoeg.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
WTF
Jij zit er elke dag bovenop, hč. Weet precies wat er speelt bij de club.
Zeur niet, wat jou betreft mag Feyenoord nog 10 jaar zo blijven voetballen dus jouw mening hierin is niet belangrijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:39 schreef Chadi het volgende:
Wat moet hij zeggen? Jezus zeg Bert de schuld geven is wel makkelijk.
Dat zegt helemaal niks.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:40 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik zie dat Feyenoord met de week kutter gaat spelen, dat is genoeg.
quote:
Jij zegt dat je beter Hofland erin kan zetten dan Buys. Net of je die met elkaar kan vergelijken.quote:
Ik zie enkel; en alleen een te krappe selectie als we vanaf het begin af aan willen meedoen voor de titel. Die doelstelling was er niet, maar een plek in de top 5. Daarvoor was de selectie aan het begin van het seizoen breed genoeg.quote:[..]
Niet op deze manier nee.
[..]
Ik weet blijkbaar wel waar ik over praat, want hetgene wat ik al tijden roep (de selectie is te krap en presteert met de week slechter, Hofland is kut, Makaay scoort te weinig) is gewoon een feit.
Bert eruit en een nieuwe trainer, dan wordt alles beter.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat zegt alles. Er moeten dingen veranderen, anders worden we 10e.
Ik bedoelde dat Cyberia op moest tiefenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, De Guzman is in potentie de beste speler van Feyenoord.
Het zou een begin zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Bert eruit en een nieuwe trainer, dan wordt alles beter.
Verbeek zou ik wel een goede optie vinden. Al denk ik nog altijd dat Van Marwijk best in staat is om de ploeg op de rails te krijgen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Als ze die halen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:49 schreef Siemerink het volgende:
Zeer eenzijdige wedstrijd dus. Nou ja goed, die play-offs zijn nu Feyenoords beste vriend.
Ja! Wegwezen met lange termijn visie. Wegwezen met opbouwen van teams. Je ziet het overal, hoe korter de trainers ergens zitten hoe succesvoller de clubs zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is hem in 4 jaar nog niet gelukt, waarom nu wel? Enige goede wat ie gedaan heeft is zich inzetten voor goede spelers, verder is het drama.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Verbeek zou ik wel een goede optie vinden. Al denk ik nog altijd dat Van Marwijk best in staat is om de ploeg op de rails te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |