Hoe kan je Buys nou gaan vergelijken met Hoflandquote:Op zondag 3 februari 2008 13:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Slechter dan Hofland kan toch niet, dus hem erin kan geen kwaad.
die happel lult maar wat manquote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef De.Kromme het volgende:
Happel, wat is die Timmer een matige keeper he? Zonder hem had het minimaal 6-0 gestaan.
Wat zeik je nou man, het is toch overduidelijk dat Makaay en Hofland nou niet echt goed bezig zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe kan je Buys nou gaan vergelijken met Hofland![]()
Makaay hoef je niet meer![]()
Geweldig, soms snap ik uberhaupt niet waar je nog iets durft te zeggen. Je raakt kant nog wal, je weet niet waarover je praat en dan praat je ook nog alsof jij wel eventjes weet wat het beste voor Feyenoord is.
Uh?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe kan je Buys nou gaan vergelijken met Hofland
Niet op deze manier nee.quote:Makaay hoef je niet meer
Ik weet blijkbaar wel waar ik over praat, want hetgene wat ik al tijden roep (de selectie is te krap en presteert met de week slechter, Hofland is kut, Makaay scoort te weinig) is gewoon een feit.quote:Geweldig, soms snap ik uberhaupt niet waar je nog iets durft te zeggen. Je raakt kant nog wal, je weet niet waarover je praat en dan praat je ook nog alsof jij wel eventjes weet wat het beste voor Feyenoord is.
zat ik ook al aan te denken.... feyenoord heeft toch Kiprich als scout specifiek voor Hongarije? hoe kun je dan zo'n speler mislopen als er dan eindelijk eens iets goeds uit dat land komt? nu lijkt het meer een erebaantje (net als scout zijn bij Ajax).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Is Kiprich nog scout van ons? Zo ja : ontslaan, vanavond nog. Hoe kun je een speler als Dzsudzsák over het hoofd zien als je in je eigen land scout?.
Lekker zo'n meevoetballende keeper die je team daardoor niet in problemen brengtquote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef De.Kromme het volgende:
Happel, wat is die Timmer een matige keeper he? Zonder hem had het minimaal 6-0 gestaan.
Ja, en als Makaay meespeelt speel je meteen met 10 man omdat hij toch niks doet.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:33 schreef iank het volgende:
Volgens mij beginnen de problemen al bij Makaay, die 'spaart' zichzelf altijd door niet te jagen en daardoor kan de tegenstander iedere wedstrijd weer makkelijk opbouwen.. Met Makaay erbij moet je dus eigenlijk wel countervoetbal spelen..
Je ziet ook elke keer als Mols erin komt en Makaay erachter gaat hangen (en Mols jaagt wel) dat het veel beter gaat lopen, dan tel je daar nog zo'n 5 individuele fouten van Hofland achterin erbij op en je kan de wedstrijd wel vergeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |