quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er raar aan als je geen telefoon hebt, iemand reageerde in een topic in GAM namelijk opdat ik zei dat ik geen telefoon had met "dude...geen telefoon"
Nu wil ik weleens weten waarom dat een huillach smilie nodig heeft, wat er grappig of raar aan is.
Ik ken wel meer mensen zonder telefoon. En ik heb ook genoeg redenen om er geen te hebben.
Verder dacht ik dat er mischien wel meer mensen hier zouden verzamelen in dit topic en het dus duidelijk wordt gemaakt aan alle mensen die met huillach smilies reageren dat het zo gek niet is.
dat is pas triest!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:13 schreef Ps2K het volgende:
Ik loop met twee, soms drie mobiele telefoons op zak. Ga ik zeker ook nog eens een huistelefoon aanschaffen pfff
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Verder dacht ik dat er misschien wel meer mensen hier zouden verzamelen in dit topic en het dus duidelijk wordt gemaakt aan alle mensen die met huillach smilies reageren dat het zo gek niet is.
Nee ook geen huistelefoon... dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:57 schreef Misstique het volgende:
Heb je ook geen huistelefoon?
sinds BG onder curatele is geplaatst gaan alle antwoorden via z'n zaakwaarnemerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijn vraag was voor BaajGuarian.
Door naar ze toe te gaan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef nietzman het volgende:
Maar hoe hou je dan contact met je vrindjes en vrindinnetjes!
Ik zat net even in het klassieke muziek topic.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
sinds BG onder curatele is geplaatst gaan alle antwoorden via z'n zaakwaarnemer
zoals je ziet reageerd hij ook niet meer in z'n topics.
En ze zijn altijd thuis? Of msn je dan eerst?quote:
Dat zie ik daar wel, en als ze niet thuis zijn heb ik iig even lekker lichaamsbeweging gehad toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze zijn altijd thuis? Of msn je dan eerst?
Ik dacht dat je het had over een mobiele telefoon.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ook geen huistelefoon... dat zeg ik toch.
Geen idee? Is dat zo?quote:Trouwens sinds wanneer is een huistelefoon secundair?
Zoals?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
En ik heb ook genoeg redenen om er geen te hebben.
haal mij ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moet nog beltegoed halen!
whehe... echt ... jij bent leipquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zie ik daar wel, en als ze niet thuis zijn heb ik iig even lekker lichaamsbeweging gehad toch?
Ik wandel ook weleens in het bos, whats the difference.
1- Het is minder sociaal, mensen nemen dan eerder het gemak je te bellen dan naar te toe te komen, en omgekeerd ook.quote:
Volgens mij ben jij 'lijp' als je zelfs bezoekjes aan vrienden en kennissen al gaat indelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... echt ... jij bent leip
Zie. En dat heet dus normaal. Niet de hele dag met een mobieltje rondlopen "omdat je bereikbaar moet zijn"quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:46 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb ook geen telefoon (vast of mobiel).
heerlijk hoor,lekker rustig. Veel van mijn kennissen komen gewoon spontaan langs en dat doe ik ook bij hun.
msn doe ik niet aan.
bijna iedereen heeft wel e-mail dus afspraken maken kan altijd wel.
Wat is dat nou weer voor WAO'ersmentaliteitquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zie ik daar wel, en als ze niet thuis zijn heb ik iig even lekker lichaamsbeweging gehad toch?
Tja, wat is normaal..quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Zie. En dat heet dus normaal.
Waarom zou ik dringend moeten bellen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:58 schreef AcidBurner het volgende:
en als je dan is dringend moet bellen of zo? ik zou niet meer zonder kunnne ... alhoewel in het weekend zet ik hem meestal AF
Daar komt de aap uit de mouw, hij werkt niet + hij kan niet met geld omgaan. Reden genoeg om geen telefoon nodig te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:57 schreef sander89 het volgende:
Lijkt me toch wel lastig met werk, maar hangt natuurlijk ook wel af waar je werkt.
Tegenwoordig word mail door hun ook steeds meer gebruikt, of werk je niet?
Als je kankerkapot gaat en niet meer thuis kan komen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom zou ik dringend moeten bellen?
Idd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef DroogDok het volgende:
Zo fucking irritant mensen die zonder eerst even te bellen langskomen, misschien komt het wel ff helemaal niet uit ofzo.
te laat op afspraak effie melden of zoquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom zou ik dringend moeten bellen?
Nu snap ik het, als je toch tijd van de hele wereld heb, dan hoef je niet dringend te bellen of iets.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw, hij werkt niet + hij kan niet met geld omgaan. Reden genoeg om geen telefoon nodig te hebben.
vast met cu2, hyves, msn, icq, irc, mail, partypeeps, partyflock, myspace, msnspace, windowslive troep, bbs weet ik hetquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef nietzman het volgende:
Als dat zo is dan zou je volgens zijn optiek net zo goed een mobiel kunnen nemenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
vast met cu2, hyves, msn, icq, irc, mail, partypeeps, partyflock, myspace, msnspace, windowslive troep, bbs weet ik het
....oh, wacht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef nietzman het volgende:
BG is geen normaal functionerend persoon, dus die regel gaat voor hem al niet op.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:59 schreef Buschetta het volgende:
een normaal functionerend persoon in de huidige maatschappij KAN niet zonder telefoon.
+1 scherpquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
BG is geen normaal functionerend persoon, dus die regel kan voor hem al niet op. [afbeelding]
dat is dan meteen het verschil tussen hem en 'de rest van de wereld' ... en maar blijven huilen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw, hij werkt niet + hij kan niet met geld omgaan. Reden genoeg om geen telefoon nodig te hebben.
Gefeliciteerd je hebt een plaatje van mij met een rasp in mijn handen gevonden.quote:
In dit geval misschien gewoon onhandig, maar hoe denk je het te gaan doen als je gaat solliciteren?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Moet erkennen dat ik wel tegen een muur aanloop zonder telefoon vandaag ffs.
jij komt hier niet zo vaak hè?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:14 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
In dit geval misschien gewoon onhandig, maar hoe denk je het te gaan doen als je gaat solliciteren?
Vroeger bleef je 4 dagen in een greppel liggen om een langzame dood te sterven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Vroeger als je wat overkwam hielp een voorbijganger je direct.
Jezus, je doet net alsof je al ruim een halve eeuw hebt geleefd, terwijl je 24 bent. Wat kan jij verschrikkelijk overdrijven en wat kom je toch elke keer weer over als een gigantische jankbal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is al zoals iemand zei "wat als dit of dat gebeurd, autoongeval, ziekenhuis blabla boehoehoe"
Gewoon angst en verdeeldheid.
Vroeger als je wat overkwam hielp een voorbijganger je direct.
Offtopic: Grootste deel van de blinde heeft gewoon een tv, ik was ook eerst een beetje verbaast toen ik dat ontdekte, maar best logies eigenlijk want heleboel programma's zijn met alleen geluid ook goed te volgen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:41 schreef ACT-F het volgende:
Logisch toch? Een blinde heeft toch ook geen TV? Of een dove een radio? Contactgestoorden hebben nu eenmaal geen telefoon.
Ik bel altijd netjes aan, maar bij vrienden klop ik op het raam, grappig genoeg zegt de vriendin van mn beste vriend altijd dat ik gewoon binnen kan lopen, ik ben mischien veel te netjes ik weet het niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef OFfSprngr het volgende:
TS doet me denken aan die Discovery reclame van die oude Italiaanse man die naar een huis loopt en "Guiseppe!!" schreeuwt.
jij bent echt contactgestoord hequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik bel altijd netjes aan, maar bij vrienden klop ik op het raam, grappig genoeg zegt de vriendin van mn beste vriend altijd dat ik gewoon binnen kan lopen, ik ben mischien veel te netjes ik weet het niet.
En nu word je beroofdquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
als je wat overkwam hielp een voorbijganger je direct.
Inderdaad, als ik ergens een hekel aan hebquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:geen telefoon
Mensen die "zomaar" even langskomenstaat bij mij voor dichte deur, ik wil gewoon weten wie er langs komt en heb zeker nooit behoefte aan onverwachts bezoek
zolang het geen bg isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:geen telefoon
Mensen die "zomaar" even langskomenstaat bij mij voor dichte deur, ik wil gewoon weten wie er langs komt en heb zeker nooit behoefte aan onverwachts bezoek
Ik voel me vereerd dat je een topic maakt n.a.v. mijn uitspraak in een topic in GAM (http://forum.fok.nl/topic/1120986)quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er raar aan als je geen telefoon hebt, iemand reageerde in een topic in GAM namelijk opdat ik zei dat ik geen telefoon had met "dude...geen telefoon"
Nu wil ik weleens weten waarom dat een huillach smilie nodig heeft, wat er grappig of raar aan is.
Ik ken wel meer mensen zonder telefoon. En ik heb ook genoeg redenen om er geen te hebben.
Verder dacht ik dat er mischien wel meer mensen hier zouden verzamelen in dit topic en het dus duidelijk wordt gemaakt aan alle mensen die met huillach smilies reageren dat het zo gek niet is.
waar je mee omgaat wordt je besmetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:39 schreef sander89 het volgende:
Bij mij is het ook niet handig om zomaar effe lang te komen, ben groot deel van de dag weg.
Of zijn die vrienden gewoon grootste deel van de dag thuis?
Dan snap ik het wel omdat toch aardige kans maakt en hun waarschijnlijk ook niks te doen hebben.
Nee mn beste vriend werkt en gaat naar school etc. Ik kom niet wanneer hij op zn werk is, meestal in het weekend. Ik snap niet dat mensen dat vreemd vinden, dat was vroeger toch net zo toen er nog geen mobiele telefoons waren? En dan ben ik contactgestoordquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:39 schreef sander89 het volgende:
Bij mij is het ook niet handig om zomaar effe lang te komen, ben groot deel van de dag weg.
Of zijn die vrienden gewoon grootste deel van de dag thuis?
Dan snap ik het wel omdat toch aardige kans maakt en hun waarschijnlijk ook niks te doen hebben.
Hier ben ik het zeer mee eens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:40 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Jezus, je doet net alsof je al ruim een halve eeuw hebt geleefd, terwijl je 24 bent. Wat kan jij verschrikkelijk overdrijven en wat kom je toch elke keer weer over als een gigantische jankbal.
Haat me maar zoveel je wilt, jij bent de clown niet ik.quote:Je moet gewoon meelopen met de rest.
Goed dat jij het geloofd, is er tenminste iemandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Haat me maar zoveel je wilt, jij bent de clown niet ik.
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor het eerst ben ik het bijna helemaal eens met BG ! Mag dit topic in een lijstje ? We moeten deze bewaren, want ik ben het echt nooit eens met `m...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind het contactgestoord als je kwaad word als mensen je niet vantevoren bellen en op bezoek komen. Onder het mom van alles willen indelen, stelletje psycho's...
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:23 schreef plumbum het volgende:
BG is gewoon een eeuw te laat geboren.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:40 schreef bryanw het volgende:
[..]
Daarom is het ook telkens weer een feest om zijn topics te openen.
BG had helemaal niet geboren moeten worden. Zelfs al zou hij een eeuw eerder hebben geleefd dan nog zou hij overal over zitten zeiken en zanniken. Enige verschil is dat hij dat dan tegen mensen in RL doet en daarom waarschijnlijk vermoord zou worden omdat iedereen het spuugzat wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:23 schreef plumbum het volgende:
BG is gewoon een eeuw te laat geboren.
Ik denk dat ik eerder een boswachter was geworden een eeuw geleden, en dan had ik voorkomen dat er zoveel gekapt werd voor snelwegen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:51 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
BG had helemaal niet geboren moeten worden. Zelfs al zou hij een eeuw eerder hebben geleefd dan nog zou hij overal over zitten zeiken en zanniken. Enige verschil is dat hij dat dan tegen mensen in RL doet en daarom waarschijnlijk vermoord zou worden omdat iedereen het spuugzat wordt.
Ik vind je wel een enorme mongool die nooit op internet had moeten komen maar nee, ik ben niet boos nee.quote:
Ja maar een huistelefoon is er al heel lang, dat je geen gsm hebt kan nog wel beetje begrijpen, maar dat je geen huistelefoon hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee mn beste vriend werkt en gaat naar school etc. Ik kom niet wanneer hij op zn werk is, meestal in het weekend. Ik snap niet dat mensen dat vreemd vinden, dat was vroeger toch net zo toen er nog geen mobiele telefoons waren? En dan ben ik contactgestoordIk vind het contactgestoord als je kwaad word als mensen je niet vantevoren bellen en op bezoek komen. Onder het mom van alles willen indelen, stelletje psycho's...
jah, zo'n type ben je wel. echter 100 jaar geleden werden er nog geen snelwegen aangelegd en had jij wellicht niet eens zo gedacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder een boswachter was geworden een eeuw geleden, en dan had ik voorkomen dat er zoveel gekapt werd voor snelwegen.
Zusje van BG ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:42 schreef kyraaa het volgende:
Ik heb maar een prepaidje waarbij ik een smsje krijg dat ik 1 x per half jaar even moet opwaarderen. Meestal stort ik er een tientje op en dan kan ik weer een half jaar vooruit. Mijn mobieltje ligt hier in de kast en word in principe alleen maar gebruikt voor instanties te bellen. (dokter, tandarts, etc.) Mn vrienden spreek ik op msn, om te smsen naar vrienden gebruik ik hi.nl. Dan krijg ik 15 smsjes per week ofzoiets, gebruik er misschien 7 in 2 maanden.
Een telefoon is ook best wel zinloos... Ben blij dat ik een hele oude heb, met een slechte batterij, dan valt mijn telefoon vanzelf uit als het gesprek te lang duurt![]()
Ow; en ik doe ook niet aan onverwachtse visiteDaar hou ik niet zo van.
En boswachters zijn er om snelwegen te voorkomen ? Maffe boomknuffelaarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder een boswachter was geworden een eeuw geleden, en dan had ik voorkomen dat er zoveel gekapt werd voor snelwegen.
tehuis? Gesticht!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:31 schreef Bonjasky82 het volgende:
Die BaajHomo is uit z'n nek aan het lullen. Hij woont sowieso in een tehuis ofzo, en daar is uiteraard gewoon een telefoonaansluiting.
Ik heb zelf een VOIP bedrijf. En 1 ding kan ik je wel melden. Gewone telefonie zal nooit verdwijnen. Mobiele telefonie sowieso niet. VOIP is per definitie onveilig en bepaalde bedrijven kunnen gewoon niet het risico nemen dat gesprekken onderschept worden. GSM is natuurlijk ook onveilig maar de encryptie zal de komende jaren wel worden verbeterd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:31 schreef WillemThe5th het volgende:
Steeds meer mensen nemen geen huistelefoon.
Internettelefonie heeft de toekomst.
(Mobiele) telefoonmaatschappijen zijn schatrijk geworden met het verkopen van 'lucht'.
Zie de rijkste man van de wereld.
Je bovenbuurman had het over contactgestoord...... herken je je hierin?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:geen telefoon
Maar Pari, ik weet niet hoe oud jij bent, maar 15 jaar geleden had bijna niemand een mobiele. Behalve dan zo'n kermitje die je kon gebruiken bij tankstations. Toen ging het ook allemaal, en door de mobiele is wereld heus niet veilger geworden.quote:Op zondag 7 september 2008 23:01 schreef PaRi het volgende:
Mij maakt het eigenlijk niet uit of iemand een telefoon heeft of niet, dus weet ook niet of het raar is .. Maar misschien komt dat omdat mij veel dingen niet echt iets uit maken :p ..
Alhoewel ik het me wel goed kan voorstellen dat mensen er raar van staan te kijken als jij zegt dat je geen telefoon hebt .. Mijn neefje van 11 loopt al met een mobiel rond .. Mijn buurjongetje van 9 heeft een nieuwere mobiel dan mij .. Dus jahh .. Dat "dude .. geen telefoon" spreekt voor zich ..
Maar een telefoon hebben kan wel handig zijn .. Zi[b]t je dan nooit in nood? Je weet maar nooit wat er gebeurd .. Jij kan iets of iemand nodig hebben, denk aan een ongeluk of dergelijke .. Of iemand kan jou dringend iets te melden hebben .. Heb je geen familie of vrienden die op een paar kilometer afstand van je wonen waar je niet eventjes naar kunt wandelen? Maak jij nooit een afspraak bij de dokter? Of loop je dan verkouden naar de telefooncel?
Nogmaals, ik vind het niet raar ofzo .. Maar zo kan ik een hele lijst met redenen opnoemen waarom een telefoon "noodzakelijk" kan zijn ..[/b]
Dan ben je niet anders gewend dan met een mobiele te leven, dus dan kan ik me ook voorstellen dat jij je niet kunt voorstellen om zonder te leven.quote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef PaRi het volgende:
Ik ben 19 jaar .. Maar daar gaat het zich helemaal niet om ..
Ik heb mijn mobiel altijd bij me, maar heb ook niet 24/7 iets interessants te bellen .. Ik gebruik mijn mobiel eigenlijk nauwelijks .. Maar in sommige gevallen heb ik het gewoon echtt nodig ..
quote:Op zondag 7 september 2008 23:20 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik vergeet het ding altijd mee te nemen.
Ik haat gesprekken door de telefoon en houd die zo kort mogelijk, neem een mobiel alleen maar mee om zelf te kunnen bellen als ik met de auto ergens wat verder heen ga.quote:Op zondag 7 september 2008 23:23 schreef Sowflow het volgende:
[..]
...nog een die niet zo mobielminded is...
Leuk! Eindelijk eens wat anders!quote:
Er zijn genoeg momenten dat ik geen behoefte heb aan onverwacht bezoekquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 'lijp' als je zelfs bezoekjes aan vrienden en kennissen al gaat indelen.
En dan zijn ze ineens niet meer onverwacht?quote:Op maandag 8 september 2008 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er zijn genoeg momenten dat ik geen behoefte heb aan onverwacht bezoek
toch wel even fijn dat ze bellen dat ze er zo aankomen
nee dan kan ik mn activiteitenquote:Op maandag 8 september 2008 13:26 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
En dan zijn ze ineens niet meer onverwacht?
Nee, dat nog nooit, maar dat is omdat ze dus van tevoren even bellen of ik zelf niet weg benquote:Op maandag 8 september 2008 13:28 schreef kraakvandaal het volgende:
Zeg je weleens dat ze kunnen omkeren omdat je die dag geen zin hebt om de deur open te doen?
Yep..ik weet wat je bedoelt, hijgers, kleine kinderen die voor de lol bellen of die verschrikkelijke telemarketeers, die zijn nog het ergste...quote:Op maandag 8 september 2008 12:46 schreef kyraaa het volgende:sinds dit topic gekickt is, ben ik zeker 3 keer gebeld. Vanaf 2 februari
![]()
Heerlijk die rust, en vooral als mensen verkeerd verbonden zijn!
Jij snapt het ook egt niet he.. het bellen voor dat je langskomt is niet om alles ingedeeld te hebben. Het is gewoon stront irritant als iemand ineens voor je deur staat terwijl jij net even een moment voor jezelf wou, ff boodschappen ging doen of ergens anders heen ging, ergens druk mee bezig bent. Het heeft nix te maken met inplannen. Het is wel gezellig als iemand spontaan langs komt, maar er is nix irritanter als die gene dat doet op een moment dat dat jou niet uitkomt, en wegsturen is ook weer zo onbeleefd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee mn beste vriend werkt en gaat naar school etc. Ik kom niet wanneer hij op zn werk is, meestal in het weekend. Ik snap niet dat mensen dat vreemd vinden, dat was vroeger toch net zo toen er nog geen mobiele telefoons waren? En dan ben ik contactgestoordIk vind het contactgestoord als je kwaad word als mensen je niet vantevoren bellen en op bezoek komen. Onder het mom van alles willen indelen, stelletje psycho's...
Ehm...gewoon niet opendoen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:52 schreef therk het volgende:
[..]
Jij snapt het ook egt niet he.. het bellen voor dat je langskomt is niet om alles ingedeeld te hebben. Het is gewoon stront irritant als iemand ineens voor je deur staat terwijl jij net even een moment voor jezelf wou, ff boodschappen ging doen of ergens anders heen ging, ergens druk mee bezig bent. Het heeft nix te maken met inplannen. Het is wel gezellig als iemand spontaan langs komt, maar er is nix irritanter als die gene dat doet op een moment dat dat jou niet uitkomt, en wegsturen is ook weer zo onbeleefd.
Btw even bellen met de vraag van Hé zal ik even langskomen. is toch ook best spontaan?
Mijn vrienden wonen niet naast de deurquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Ehm...gewoon niet opendoen?
Ehm...gewoon zeggen "joh, komt niet uit"?
Mijn tijd is heilig, mensen die mij kennen weten dat en komen op eigen risico onaangekondigd aanbellen.
jou wereld?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:57 schreef DroogDok het volgende:
dude... geen telefoon![]()
Maarja je bent dan ook BaajGuardian natuurlijk, in jou wereld is het raar om wel een telefoon te hebben.
twee uur rijden valt nog mee.. iemand preseerde het hier na een busreis van bijn 24 uur te sms-en dat ze in de stad waren aangekomen. "Ooh, daar ben ik nu niet"... en dat is dan gewoon stom,dom,vette pech, want ik kom ook niet terug. Had me de dag ervoor even gebeld dan was er dikke kans dat ik mijn schema had kunnen aanpassen. Met liefde over het algemeen, maar wel met een beetje tijd ertussen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vrienden wonen niet naast de deur
Heb er die moeten 25 minuten rijden maar ook zelfs die 2 uur onderweg zijn (roosendaal-maastricht dus)
lullig om dan te zegen dat het niet uitkomt als je zelf maar op de bank blijft hangen..
laat ze dus maar lekker bellen
my point exactly!quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee uur rijden valt nog mee.. iemand preseerde het hier na een busreis van bijn 24 uur te sms-en dat ze in de stad waren aangekomen. "Ooh, daar ben ik nu niet"... en dat is dan gewoon stom,dom,vette pech, want ik kom ook niet terug. Had me de dag ervoor even gebeld dan was er dikke kans dat ik mijn schema had kunnen aanpassen. Met liefde over het algemeen, maar wel met een beetje tijd ertussen.
Het gaat niet altijd om geld.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:59 schreef Cloudsurfer het volgende:
Ja, ik vind het raar dat sommige mensen nog zonder telefoon rondlopen, vooral omdat het zo betaalbaar is. Het heeft niks met stoer zijn of erbij horen te maken, maar het is gewoon puur een stukje veiligheid. Zo zit er nu ook standaard in elke auto een airbag; ook dat was 10 jaar geleden nog ver te zoeken.
Stel je voor je komt ergens met je been onder een boom, of je bent getuige van een ongeluk waarbij er verder geen mensen in de buurt zijn. Dan kun je toch wel ff hulp oproepen met je telefoon. Desnoods koop je gewoon een 2de hands baggerding van marktplaats en een Scarlet abbo van 3 euro per maand.
Het is ook nog eens zeer onbeleefd. Moet ik me dus aanpassen aan de tijd die TS op dat moment heeft.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
my point exactly!
Denk dat de voorstanders van even langswippen verder geen leven hebben ofzo en dus ook geen andere plannen maken dan werken en vrienden bezoeken
Wat dan wel? Omdat je niet bereikt wil worden? Dan laat je hem gewoon uit, tot je hem echt nodig hebt.quote:
Poor you...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:44 schreef Nightshift het volgende:
[..]
Het is ook nog eens zeer onbeleefd. Moet ik me dus aanpassen aan de tijd die TS op dat moment heeft.
Gewoon even bellen of het uit komt en dan langs gaan. Toen ik nog geen telefoon had maakte ik een afspraak van te voren wanneer ik zou komen. Het is idd ook makkelijk als je een ongeluk ziet of als je bent verdwaald, wat later bent, wat je moet kopen in de supermarkt, wilt meedoen aan een sms wedstrijd, foto wilt maken enz... Sterker nog ik bel naar mijn vriendin met de vraag of ik het lasagna pakje moet hebben van Honig of Knorr. Kan je zeggen: ahh dan heb je eens wat anders maar als ik thuis kom wordt ze pissed en valt er niet mee te praten...
Ik heb al 4 jaar hetzelfde mobieltje, ik heb 'm begin 2004 gekocht en hij doet het nog goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |