. Vind het pas irritant als mensen wel een telefoon hebben, maar gewoonweg dat ding links laten liggen en dus nooit opnemen. Waarom neem je dan ook een telefoon?
. Vind het pas irritant als mensen wel een telefoon hebben, maar gewoonweg dat ding links laten liggen en dus nooit opnemen. Waarom neem je dan ook een telefoon?

Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor het eerst ben ik het bijna helemaal eens met BG ! Mag dit topic in een lijstje ? We moeten deze bewaren, want ik ben het echt nooit eens met `m...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind het contactgestoord als je kwaad word als mensen je niet vantevoren bellen en op bezoek komen. Onder het mom van alles willen indelen, stelletje psycho's...

quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:23 schreef plumbum het volgende:
BG is gewoon een eeuw te laat geboren.

quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:40 schreef bryanw het volgende:
[..]
Daarom is het ook telkens weer een feest om zijn topics te openen.

BG had helemaal niet geboren moeten worden. Zelfs al zou hij een eeuw eerder hebben geleefd dan nog zou hij overal over zitten zeiken en zanniken. Enige verschil is dat hij dat dan tegen mensen in RL doet en daarom waarschijnlijk vermoord zou worden omdat iedereen het spuugzat wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:23 schreef plumbum het volgende:
BG is gewoon een eeuw te laat geboren.

Ik denk dat ik eerder een boswachter was geworden een eeuw geleden, en dan had ik voorkomen dat er zoveel gekapt werd voor snelwegen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:51 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
BG had helemaal niet geboren moeten worden. Zelfs al zou hij een eeuw eerder hebben geleefd dan nog zou hij overal over zitten zeiken en zanniken. Enige verschil is dat hij dat dan tegen mensen in RL doet en daarom waarschijnlijk vermoord zou worden omdat iedereen het spuugzat wordt.

Ik vind je wel een enorme mongool die nooit op internet had moeten komen maar nee, ik ben niet boos nee.quote:

Daar hou ik niet zo van.
 Daar hou ik niet zo van.

Ja maar een huistelefoon is er al heel lang, dat je geen gsm hebt kan nog wel beetje begrijpen, maar dat je geen huistelefoon hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee mn beste vriend werkt en gaat naar school etc. Ik kom niet wanneer hij op zn werk is, meestal in het weekend. Ik snap niet dat mensen dat vreemd vinden, dat was vroeger toch net zo toen er nog geen mobiele telefoons waren? En dan ben ik contactgestoordIk vind het contactgestoord als je kwaad word als mensen je niet vantevoren bellen en op bezoek komen. Onder het mom van alles willen indelen, stelletje psycho's...

jah, zo'n type ben je wel. echter 100 jaar geleden werden er nog geen snelwegen aangelegd en had jij wellicht niet eens zo gedacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder een boswachter was geworden een eeuw geleden, en dan had ik voorkomen dat er zoveel gekapt werd voor snelwegen.

Zusje van BG ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:42 schreef kyraaa het volgende:
Ik heb maar een prepaidje waarbij ik een smsje krijg dat ik 1 x per half jaar even moet opwaarderen. Meestal stort ik er een tientje op en dan kan ik weer een half jaar vooruit. Mijn mobieltje ligt hier in de kast en word in principe alleen maar gebruikt voor instanties te bellen. (dokter, tandarts, etc.) Mn vrienden spreek ik op msn, om te smsen naar vrienden gebruik ik hi.nl. Dan krijg ik 15 smsjes per week ofzoiets, gebruik er misschien 7 in 2 maanden.
Een telefoon is ook best wel zinloos... Ben blij dat ik een hele oude heb, met een slechte batterij, dan valt mijn telefoon vanzelf uit als het gesprek te lang duurt
Ow; en ik doe ook niet aan onverwachtse visiteDaar hou ik niet zo van.

En boswachters zijn er om snelwegen te voorkomen ? Maffe boomknuffelaarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder een boswachter was geworden een eeuw geleden, en dan had ik voorkomen dat er zoveel gekapt werd voor snelwegen.

tehuis? Gesticht!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:31 schreef Bonjasky82 het volgende:
Die BaajHomo is uit z'n nek aan het lullen. Hij woont sowieso in een tehuis ofzo, en daar is uiteraard gewoon een telefoonaansluiting.

Ik heb zelf een VOIP bedrijf. En 1 ding kan ik je wel melden. Gewone telefonie zal nooit verdwijnen. Mobiele telefonie sowieso niet. VOIP is per definitie onveilig en bepaalde bedrijven kunnen gewoon niet het risico nemen dat gesprekken onderschept worden. GSM is natuurlijk ook onveilig maar de encryptie zal de komende jaren wel worden verbeterd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:31 schreef WillemThe5th het volgende:
Steeds meer mensen nemen geen huistelefoon.
Internettelefonie heeft de toekomst.
(Mobiele) telefoonmaatschappijen zijn schatrijk geworden met het verkopen van 'lucht'.
Zie de rijkste man van de wereld.

Je bovenbuurman had het over contactgestoord...... herken je je hierin?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:geen telefoon
Mensen die "zomaar" even langskomenstaat bij mij voor dichte deur, ik wil gewoon weten wie er langs komt en heb zeker nooit behoefte aan onverwachts bezoek
 Jij bent echt de grootste contactgestoorde die ik in lange tijd op FOK! tegen ben gekomen.......... En ik heb wel een mobiel
  Jij bent echt de grootste contactgestoorde die ik in lange tijd op FOK! tegen ben gekomen.......... En ik heb wel een mobiel   .
 .

Maar Pari, ik weet niet hoe oud jij bent, maar 15 jaar geleden had bijna niemand een mobiele. Behalve dan zo'n kermitje die je kon gebruiken bij tankstations. Toen ging het ook allemaal, en door de mobiele is wereld heus niet veilger geworden.quote:Op zondag 7 september 2008 23:01 schreef PaRi het volgende:
Mij maakt het eigenlijk niet uit of iemand een telefoon heeft of niet, dus weet ook niet of het raar is .. Maar misschien komt dat omdat mij veel dingen niet echt iets uit maken :p ..
Alhoewel ik het me wel goed kan voorstellen dat mensen er raar van staan te kijken als jij zegt dat je geen telefoon hebt .. Mijn neefje van 11 loopt al met een mobiel rond .. Mijn buurjongetje van 9 heeft een nieuwere mobiel dan mij .. Dus jahh .. Dat "dude .. geen telefoon" spreekt voor zich ..
Maar een telefoon hebben kan wel handig zijn .. Zi[b]t je dan nooit in nood? Je weet maar nooit wat er gebeurd .. Jij kan iets of iemand nodig hebben, denk aan een ongeluk of dergelijke .. Of iemand kan jou dringend iets te melden hebben .. Heb je geen familie of vrienden die op een paar kilometer afstand van je wonen waar je niet eventjes naar kunt wandelen? Maak jij nooit een afspraak bij de dokter? Of loop je dan verkouden naar de telefooncel?
Nogmaals, ik vind het niet raar ofzo .. Maar zo kan ik een hele lijst met redenen opnoemen waarom een telefoon "noodzakelijk" kan zijn ..[/b]

Dan ben je niet anders gewend dan met een mobiele te leven, dus dan kan ik me ook voorstellen dat jij je niet kunt voorstellen om zonder te leven.quote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef PaRi het volgende:
Ik ben 19 jaar .. Maar daar gaat het zich helemaal niet om ..
Ik heb mijn mobiel altijd bij me, maar heb ook niet 24/7 iets interessants te bellen .. Ik gebruik mijn mobiel eigenlijk nauwelijks .. Maar in sommige gevallen heb ik het gewoon echtt nodig ..

quote:Op zondag 7 september 2008 23:20 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik vergeet het ding altijd mee te nemen.
 ...nog een die niet zo mobielminded is...

Ik haat gesprekken door de telefoon en houd die zo kort mogelijk, neem een mobiel alleen maar mee om zelf te kunnen bellen als ik met de auto ergens wat verder heen ga.quote:Op zondag 7 september 2008 23:23 schreef Sowflow het volgende:
[..]

Leuk! Eindelijk eens wat anders!quote:

sinds dit topic gekickt is, ben ik zeker 3 keer gebeld. Vanaf 2 februari
 sinds dit topic gekickt is, ben ik zeker 3 keer gebeld. Vanaf 2 februari   

Er zijn genoeg momenten dat ik geen behoefte heb aan onverwacht bezoekquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 'lijp' als je zelfs bezoekjes aan vrienden en kennissen al gaat indelen.

En dan zijn ze ineens niet meer onverwacht?quote:Op maandag 8 september 2008 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er zijn genoeg momenten dat ik geen behoefte heb aan onverwacht bezoek
toch wel even fijn dat ze bellen dat ze er zo aankomen

nee dan kan ik mn activiteitenquote:Op maandag 8 september 2008 13:26 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
En dan zijn ze ineens niet meer onverwacht?
 staken en misschien nog zelfs even opruimen of wat fris halen als ik net de laatste fles heb uitgedronken
 staken en misschien nog zelfs even opruimen of wat fris halen als ik net de laatste fles heb uitgedronken  

Nee, dat nog nooit, maar dat is omdat ze dus van tevoren even bellen of ik zelf niet weg benquote:Op maandag 8 september 2008 13:28 schreef kraakvandaal het volgende:
Zeg je weleens dat ze kunnen omkeren omdat je die dag geen zin hebt om de deur open te doen?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |