quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er raar aan als je geen telefoon hebt, iemand reageerde in een topic in GAM namelijk opdat ik zei dat ik geen telefoon had met "dude...geen telefoon"
Nu wil ik weleens weten waarom dat een huillach smilie nodig heeft, wat er grappig of raar aan is.
Ik ken wel meer mensen zonder telefoon. En ik heb ook genoeg redenen om er geen te hebben.
Verder dacht ik dat er mischien wel meer mensen hier zouden verzamelen in dit topic en het dus duidelijk wordt gemaakt aan alle mensen die met huillach smilies reageren dat het zo gek niet is.
dat is pas triest!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:13 schreef Ps2K het volgende:
Ik loop met twee, soms drie mobiele telefoons op zak. Ga ik zeker ook nog eens een huistelefoon aanschaffen pfff
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Verder dacht ik dat er misschien wel meer mensen hier zouden verzamelen in dit topic en het dus duidelijk wordt gemaakt aan alle mensen die met huillach smilies reageren dat het zo gek niet is.
Nee ook geen huistelefoon... dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:57 schreef Misstique het volgende:
Heb je ook geen huistelefoon?
sinds BG onder curatele is geplaatst gaan alle antwoorden via z'n zaakwaarnemerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijn vraag was voor BaajGuarian.
Door naar ze toe te gaan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef nietzman het volgende:
Maar hoe hou je dan contact met je vrindjes en vrindinnetjes!
Ik zat net even in het klassieke muziek topic.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
sinds BG onder curatele is geplaatst gaan alle antwoorden via z'n zaakwaarnemer
zoals je ziet reageerd hij ook niet meer in z'n topics.
En ze zijn altijd thuis? Of msn je dan eerst?quote:
Dat zie ik daar wel, en als ze niet thuis zijn heb ik iig even lekker lichaamsbeweging gehad toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze zijn altijd thuis? Of msn je dan eerst?
Ik dacht dat je het had over een mobiele telefoon.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ook geen huistelefoon... dat zeg ik toch.
Geen idee? Is dat zo?quote:Trouwens sinds wanneer is een huistelefoon secundair?
Zoals?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
En ik heb ook genoeg redenen om er geen te hebben.
haal mij ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moet nog beltegoed halen!
whehe... echt ... jij bent leipquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zie ik daar wel, en als ze niet thuis zijn heb ik iig even lekker lichaamsbeweging gehad toch?
Ik wandel ook weleens in het bos, whats the difference.
1- Het is minder sociaal, mensen nemen dan eerder het gemak je te bellen dan naar te toe te komen, en omgekeerd ook.quote:
Volgens mij ben jij 'lijp' als je zelfs bezoekjes aan vrienden en kennissen al gaat indelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... echt ... jij bent leip
Zie. En dat heet dus normaal. Niet de hele dag met een mobieltje rondlopen "omdat je bereikbaar moet zijn"quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:46 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb ook geen telefoon (vast of mobiel).
heerlijk hoor,lekker rustig. Veel van mijn kennissen komen gewoon spontaan langs en dat doe ik ook bij hun.
msn doe ik niet aan.
bijna iedereen heeft wel e-mail dus afspraken maken kan altijd wel.
Wat is dat nou weer voor WAO'ersmentaliteitquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zie ik daar wel, en als ze niet thuis zijn heb ik iig even lekker lichaamsbeweging gehad toch?
Tja, wat is normaal..quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Zie. En dat heet dus normaal.
Waarom zou ik dringend moeten bellen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:58 schreef AcidBurner het volgende:
en als je dan is dringend moet bellen of zo? ik zou niet meer zonder kunnne ... alhoewel in het weekend zet ik hem meestal AF
Daar komt de aap uit de mouw, hij werkt niet + hij kan niet met geld omgaan. Reden genoeg om geen telefoon nodig te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:57 schreef sander89 het volgende:
Lijkt me toch wel lastig met werk, maar hangt natuurlijk ook wel af waar je werkt.
Tegenwoordig word mail door hun ook steeds meer gebruikt, of werk je niet?
Als je kankerkapot gaat en niet meer thuis kan komen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom zou ik dringend moeten bellen?
Idd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef DroogDok het volgende:
Zo fucking irritant mensen die zonder eerst even te bellen langskomen, misschien komt het wel ff helemaal niet uit ofzo.
te laat op afspraak effie melden of zoquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom zou ik dringend moeten bellen?
Nu snap ik het, als je toch tijd van de hele wereld heb, dan hoef je niet dringend te bellen of iets.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw, hij werkt niet + hij kan niet met geld omgaan. Reden genoeg om geen telefoon nodig te hebben.
vast met cu2, hyves, msn, icq, irc, mail, partypeeps, partyflock, myspace, msnspace, windowslive troep, bbs weet ik hetquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef nietzman het volgende:
Als dat zo is dan zou je volgens zijn optiek net zo goed een mobiel kunnen nemenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
vast met cu2, hyves, msn, icq, irc, mail, partypeeps, partyflock, myspace, msnspace, windowslive troep, bbs weet ik het
....oh, wacht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef nietzman het volgende:
BG is geen normaal functionerend persoon, dus die regel gaat voor hem al niet op.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:59 schreef Buschetta het volgende:
een normaal functionerend persoon in de huidige maatschappij KAN niet zonder telefoon.
+1 scherpquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
BG is geen normaal functionerend persoon, dus die regel kan voor hem al niet op. [afbeelding]
dat is dan meteen het verschil tussen hem en 'de rest van de wereld' ... en maar blijven huilen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw, hij werkt niet + hij kan niet met geld omgaan. Reden genoeg om geen telefoon nodig te hebben.
Gefeliciteerd je hebt een plaatje van mij met een rasp in mijn handen gevonden.quote:
In dit geval misschien gewoon onhandig, maar hoe denk je het te gaan doen als je gaat solliciteren?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Moet erkennen dat ik wel tegen een muur aanloop zonder telefoon vandaag ffs.
jij komt hier niet zo vaak hè?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:14 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
In dit geval misschien gewoon onhandig, maar hoe denk je het te gaan doen als je gaat solliciteren?
Vroeger bleef je 4 dagen in een greppel liggen om een langzame dood te sterven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Vroeger als je wat overkwam hielp een voorbijganger je direct.
Jezus, je doet net alsof je al ruim een halve eeuw hebt geleefd, terwijl je 24 bent. Wat kan jij verschrikkelijk overdrijven en wat kom je toch elke keer weer over als een gigantische jankbal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is al zoals iemand zei "wat als dit of dat gebeurd, autoongeval, ziekenhuis blabla boehoehoe"
Gewoon angst en verdeeldheid.
Vroeger als je wat overkwam hielp een voorbijganger je direct.
Offtopic: Grootste deel van de blinde heeft gewoon een tv, ik was ook eerst een beetje verbaast toen ik dat ontdekte, maar best logies eigenlijk want heleboel programma's zijn met alleen geluid ook goed te volgen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:41 schreef ACT-F het volgende:
Logisch toch? Een blinde heeft toch ook geen TV? Of een dove een radio? Contactgestoorden hebben nu eenmaal geen telefoon.
Ik bel altijd netjes aan, maar bij vrienden klop ik op het raam, grappig genoeg zegt de vriendin van mn beste vriend altijd dat ik gewoon binnen kan lopen, ik ben mischien veel te netjes ik weet het niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef OFfSprngr het volgende:
TS doet me denken aan die Discovery reclame van die oude Italiaanse man die naar een huis loopt en "Guiseppe!!" schreeuwt.
jij bent echt contactgestoord hequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik bel altijd netjes aan, maar bij vrienden klop ik op het raam, grappig genoeg zegt de vriendin van mn beste vriend altijd dat ik gewoon binnen kan lopen, ik ben mischien veel te netjes ik weet het niet.
En nu word je beroofdquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
als je wat overkwam hielp een voorbijganger je direct.
Inderdaad, als ik ergens een hekel aan hebquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:geen telefoon
Mensen die "zomaar" even langskomenstaat bij mij voor dichte deur, ik wil gewoon weten wie er langs komt en heb zeker nooit behoefte aan onverwachts bezoek
zolang het geen bg isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:geen telefoon
Mensen die "zomaar" even langskomenstaat bij mij voor dichte deur, ik wil gewoon weten wie er langs komt en heb zeker nooit behoefte aan onverwachts bezoek
Ik voel me vereerd dat je een topic maakt n.a.v. mijn uitspraak in een topic in GAM (http://forum.fok.nl/topic/1120986)quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er raar aan als je geen telefoon hebt, iemand reageerde in een topic in GAM namelijk opdat ik zei dat ik geen telefoon had met "dude...geen telefoon"
Nu wil ik weleens weten waarom dat een huillach smilie nodig heeft, wat er grappig of raar aan is.
Ik ken wel meer mensen zonder telefoon. En ik heb ook genoeg redenen om er geen te hebben.
Verder dacht ik dat er mischien wel meer mensen hier zouden verzamelen in dit topic en het dus duidelijk wordt gemaakt aan alle mensen die met huillach smilies reageren dat het zo gek niet is.
waar je mee omgaat wordt je besmetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:39 schreef sander89 het volgende:
Bij mij is het ook niet handig om zomaar effe lang te komen, ben groot deel van de dag weg.
Of zijn die vrienden gewoon grootste deel van de dag thuis?
Dan snap ik het wel omdat toch aardige kans maakt en hun waarschijnlijk ook niks te doen hebben.
Nee mn beste vriend werkt en gaat naar school etc. Ik kom niet wanneer hij op zn werk is, meestal in het weekend. Ik snap niet dat mensen dat vreemd vinden, dat was vroeger toch net zo toen er nog geen mobiele telefoons waren? En dan ben ik contactgestoordquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:39 schreef sander89 het volgende:
Bij mij is het ook niet handig om zomaar effe lang te komen, ben groot deel van de dag weg.
Of zijn die vrienden gewoon grootste deel van de dag thuis?
Dan snap ik het wel omdat toch aardige kans maakt en hun waarschijnlijk ook niks te doen hebben.
Hier ben ik het zeer mee eens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:40 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Jezus, je doet net alsof je al ruim een halve eeuw hebt geleefd, terwijl je 24 bent. Wat kan jij verschrikkelijk overdrijven en wat kom je toch elke keer weer over als een gigantische jankbal.
Haat me maar zoveel je wilt, jij bent de clown niet ik.quote:Je moet gewoon meelopen met de rest.
Goed dat jij het geloofd, is er tenminste iemandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Haat me maar zoveel je wilt, jij bent de clown niet ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |