quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
blablabla.........
Ik hoorde wat over wifi en dat je dan dns op instellingen moest doen ofzo?
Alvast bedankt iig.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb geen draadloze netwerk dat zei ik toch, ik wist tot voor vandaag nieteens dat er iets bestond buiten een worstje qua naam "wifi"
Weet nieteens hoe ik een draadloos netwerk maak.. sterker nog is dat uberhaupt mogelijk zonder kabels zonder dat je een statische sphere in je kamer creeerd (ik ben radiokinetisch/gevoelig namelijk) dus ik twijfel over de veiligheid, ik zit al ongemakkelijk met die wireless controllers kun je nagaan...
Ik vroeg dus; kan ik die ps3 ook gewoon met mijn modem laten connecten op mijn dns want ik snap er geen zak van.
Wederom scherp J31...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:49 schreef j31 het volgende:
T is trouwens wel een bifi worstje.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:02 schreef Bluepanther het volgende:
Wifi worstje... klinkt lekker
1) You can call that a screenshotquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb net de ISP ingesteld en DSN etc gezet en geen id wat routerdinges is dus maar mn dhcp neergezet (wat dat ook mocht zijn) toen kon ik verder en toen bij de test zei het dat de ISP succes was en de rest failed.
Wat moet ik dan invullen bij de rest?
Graag even iemand die kan helpen aub want ik krijg hier de zenuwen van.
[ afbeelding ]
Ik ga nu iig naar buiten, ben het ff zat met dit gekloot.
Trouwens, hoe maak ik een screenshot met mn ps3 dan meneer de snuggere...quote:
Geintje toch kerel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Trouwens, hoe maak ik een screenshot met mn ps3 dan meneer de snuggere...
Langs gaan ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar ik heb geen telefoon dus ik kan niet bellen, wat nu?
Denk dat je daar wel antwoord op krijg in dit topicquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is er zo raar aan als je geen telefoon hebt?
Kijk uit met dat wifi...ik heb 't onlangs weer weggehaald..was al die vreemde entiteiten echt spuugzatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar er is hier dus niemand die me gewoon kan vertellen hoe hij/zij zelf die dingen heeft ingesteld aan de modem? Of heeft iedereen hier zon bifi dan?
Zij wel in iedergeval:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Of heeft iedereen hier zon bifi dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |