Yep..ik weet wat je bedoelt, hijgers, kleine kinderen die voor de lol bellen of die verschrikkelijke telemarketeers, die zijn nog het ergste...quote:Op maandag 8 september 2008 12:46 schreef kyraaa het volgende:sinds dit topic gekickt is, ben ik zeker 3 keer gebeld. Vanaf 2 februari
![]()
Heerlijk die rust, en vooral als mensen verkeerd verbonden zijn!
Jij snapt het ook egt niet he.. het bellen voor dat je langskomt is niet om alles ingedeeld te hebben. Het is gewoon stront irritant als iemand ineens voor je deur staat terwijl jij net even een moment voor jezelf wou, ff boodschappen ging doen of ergens anders heen ging, ergens druk mee bezig bent. Het heeft nix te maken met inplannen. Het is wel gezellig als iemand spontaan langs komt, maar er is nix irritanter als die gene dat doet op een moment dat dat jou niet uitkomt, en wegsturen is ook weer zo onbeleefd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee mn beste vriend werkt en gaat naar school etc. Ik kom niet wanneer hij op zn werk is, meestal in het weekend. Ik snap niet dat mensen dat vreemd vinden, dat was vroeger toch net zo toen er nog geen mobiele telefoons waren? En dan ben ik contactgestoordIk vind het contactgestoord als je kwaad word als mensen je niet vantevoren bellen en op bezoek komen. Onder het mom van alles willen indelen, stelletje psycho's...
Ehm...gewoon niet opendoen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:52 schreef therk het volgende:
[..]
Jij snapt het ook egt niet he.. het bellen voor dat je langskomt is niet om alles ingedeeld te hebben. Het is gewoon stront irritant als iemand ineens voor je deur staat terwijl jij net even een moment voor jezelf wou, ff boodschappen ging doen of ergens anders heen ging, ergens druk mee bezig bent. Het heeft nix te maken met inplannen. Het is wel gezellig als iemand spontaan langs komt, maar er is nix irritanter als die gene dat doet op een moment dat dat jou niet uitkomt, en wegsturen is ook weer zo onbeleefd.
Btw even bellen met de vraag van Hé zal ik even langskomen. is toch ook best spontaan?
Mijn vrienden wonen niet naast de deurquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Ehm...gewoon niet opendoen?
Ehm...gewoon zeggen "joh, komt niet uit"?
Mijn tijd is heilig, mensen die mij kennen weten dat en komen op eigen risico onaangekondigd aanbellen.
jou wereld?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:57 schreef DroogDok het volgende:
dude... geen telefoon![]()
Maarja je bent dan ook BaajGuardian natuurlijk, in jou wereld is het raar om wel een telefoon te hebben.
twee uur rijden valt nog mee.. iemand preseerde het hier na een busreis van bijn 24 uur te sms-en dat ze in de stad waren aangekomen. "Ooh, daar ben ik nu niet"... en dat is dan gewoon stom,dom,vette pech, want ik kom ook niet terug. Had me de dag ervoor even gebeld dan was er dikke kans dat ik mijn schema had kunnen aanpassen. Met liefde over het algemeen, maar wel met een beetje tijd ertussen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vrienden wonen niet naast de deur
Heb er die moeten 25 minuten rijden maar ook zelfs die 2 uur onderweg zijn (roosendaal-maastricht dus)
lullig om dan te zegen dat het niet uitkomt als je zelf maar op de bank blijft hangen..
laat ze dus maar lekker bellen
my point exactly!quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee uur rijden valt nog mee.. iemand preseerde het hier na een busreis van bijn 24 uur te sms-en dat ze in de stad waren aangekomen. "Ooh, daar ben ik nu niet"... en dat is dan gewoon stom,dom,vette pech, want ik kom ook niet terug. Had me de dag ervoor even gebeld dan was er dikke kans dat ik mijn schema had kunnen aanpassen. Met liefde over het algemeen, maar wel met een beetje tijd ertussen.
Het gaat niet altijd om geld.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:59 schreef Cloudsurfer het volgende:
Ja, ik vind het raar dat sommige mensen nog zonder telefoon rondlopen, vooral omdat het zo betaalbaar is. Het heeft niks met stoer zijn of erbij horen te maken, maar het is gewoon puur een stukje veiligheid. Zo zit er nu ook standaard in elke auto een airbag; ook dat was 10 jaar geleden nog ver te zoeken.
Stel je voor je komt ergens met je been onder een boom, of je bent getuige van een ongeluk waarbij er verder geen mensen in de buurt zijn. Dan kun je toch wel ff hulp oproepen met je telefoon. Desnoods koop je gewoon een 2de hands baggerding van marktplaats en een Scarlet abbo van 3 euro per maand.
Het is ook nog eens zeer onbeleefd. Moet ik me dus aanpassen aan de tijd die TS op dat moment heeft.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
my point exactly!
Denk dat de voorstanders van even langswippen verder geen leven hebben ofzo en dus ook geen andere plannen maken dan werken en vrienden bezoeken
Wat dan wel? Omdat je niet bereikt wil worden? Dan laat je hem gewoon uit, tot je hem echt nodig hebt.quote:
Poor you...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:44 schreef Nightshift het volgende:
[..]
Het is ook nog eens zeer onbeleefd. Moet ik me dus aanpassen aan de tijd die TS op dat moment heeft.
Gewoon even bellen of het uit komt en dan langs gaan. Toen ik nog geen telefoon had maakte ik een afspraak van te voren wanneer ik zou komen. Het is idd ook makkelijk als je een ongeluk ziet of als je bent verdwaald, wat later bent, wat je moet kopen in de supermarkt, wilt meedoen aan een sms wedstrijd, foto wilt maken enz... Sterker nog ik bel naar mijn vriendin met de vraag of ik het lasagna pakje moet hebben van Honig of Knorr. Kan je zeggen: ahh dan heb je eens wat anders maar als ik thuis kom wordt ze pissed en valt er niet mee te praten...
Ik heb al 4 jaar hetzelfde mobieltje, ik heb 'm begin 2004 gekocht en hij doet het nog goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |