Het grote verloop. Meer dan bij PSV worden elk jaar weer de sterkhouders van ons team verkocht. De redenen daarachter zijn me niet bekend. Daarnaast is er een verwachtingspatroon waardoor trainers snel onder druk staan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Okee, nou komen we ergens. Maar heb je een idee hoe dat komt? Ik heb wel een idee, ik ben benieuwd of je iets soortgelijks denkt.
Kan je neefje voor de wedstrijd niet ff Danny Buijs dissen ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
Zondag bloed aan de noppen godverdomme
Klopt, en over de vraag "Waarom?" hebben we nu al 50 topics gevuld. En we zijn er nog niet uitquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef Morendo het volgende:
Dit is momenteel het grootste probleem van Ajax: hoeveel van de spelers die wél gehaald zijn, de afgelopen twee jaar, voldoen ook werkelijk. Vrijwel niemand, het is allemaal nét niet. Of in veel gevallen helmaal niet, het bekende lijstje: Urzaiz, Luque, Colin, Delorge etc. Dat is toch van Geel aan te rekenen, een miskoop kan er altijd tussen zitten, maar er worden nu structureel de verkeerde spelers gehaald.
Inderdaad. En ik ben ook benieuwd of Vermaelen nou weer geblesseerd is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
Zondag bloed aan de noppen godverdomme
Noem eens 2 aankopen die wel op goed niveau functioneren danquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef Morendo het volgende:
Dit is momenteel het grootste probleem van Ajax: hoeveel van de spelers die wél gehaald zijn, de afgelopen twee jaar, voldoen ook werkelijk. Vrijwel niemand, het is allemaal nét niet. Of in veel gevallen helmaal niet, het bekende lijstje: Urzaiz, Luque, Colin, Delorge etc. Dat is toch van Geel aan te rekenen, een miskoop kan er altijd tussen zitten, maar er worden nu structureel de verkeerde spelers gehaald.
Net zoals dat gastje bij Chelsea Liverpool toen met Gerrardquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je neefje voor de wedstrijd niet ff Danny Buijs dissen ofzo?
ik had jullie best willen vertellen dat er betere tijden komen, dat ajax eindelijk eens een keer goed gaat spelen enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
We waren met zijn allen niet in een goede mood dus je moest ons wel entertainen
Suarez en Gabriquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem eens 2 aankopen die wel op goed niveau functioneren dan
Wat vind jij van Koster?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
Als jas me had ingelicht, had ik best even willen meepraten over ajax hoor
quote:Na de ontluisterende nederlaag van gisteren vragen wij ons af wat er nog overblijft van dit seizoen. Na de Champions League, Uefa Cup en de knvb beker lijkt nu ook de kans op een kampioenschap vergooid. Ondertussen worden de bonussen van de hoge heren alvast uitgerekend.
Laten we hopen dat we zondag in ieder geval van de kakkerlakken winnen, anders is het straks echt helemaal niets voor Amsterdam.
Daarnaast Huntelaar natuurlijk ook, maar verder...quote:
quote:Marco van Basten heeft vorige week met Ajax gesproken over het hoofdtrainerschap van de club. Dat heeft de bondscoach van het Nederlands elftal in het AD bevestigd.
Van Basten beweert dat hij niet de enige kandidaat voor de vacature is. "Ik heb vorige week een gesprek met Ajax gehad. De vraag was hoe ik er tegenover sta om daar te gaan werken. Het is nog heel pril en het was maar een oriënterend gesprek. "
"In de loop van de volgende week komt er een tweede gesprek waar ik zelf misschien niet eens bij zal zijn. We zien wel", aldus de coach.
Nou ik denk dat iedereen nu wel weer alle vertrouwen in Ajax heeft en dat we alsnog kampioen wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik had jullie best willen vertellen dat er betere tijden komen, dat ajax eindelijk eens een keer goed gaat spelen enzoen jullie trots kunnen zijn
![]()
Daar snap ik ook niks vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef S-Two het volgende:
afca.nl heeft trouwens ook weer een mooie opening. Beetje jammer alleen dat ze het tegen Maarten doen, want ik heb het idee dat hij zijn werk wel goed doet.
Je moet een systeem zo spelen dat je constant gebruik kan maken van de kwaliteiten van je spelers en niet constant de kwaliteiten van je spelers zo benutten dat je een systeem kan spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Okee, nou komen we ergens. Maar heb je een idee hoe dat komt? Ik heb wel een idee, ik ben benieuwd of je iets soortgelijks denkt.
Inderdaad, stelletje pannenkoeken. Maarten doet juist wel zijn werk goed.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef S-Two het volgende:
afca.nl heeft trouwens ook weer een mooie opening. Beetje jammer alleen dat ze het tegen Maarten doen, want ik heb het idee dat hij zijn werk wel goed doet.
Hij heeft een aardappel in zijn keel, dus een makkelijk slachtoffer. Terwijl hij juist wel goed werk aflevert.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef toma het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van
die gozer doet gewoon goed werk. Van Geel maakt er gewoon een prutje van.
Deze keer is die wel goed jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef S-Two het volgende:
Ik ook niet, niet als trainer in ieder geval. Maar die geruchten dat Jaakke regelmatig contact met hem heeft zijn wel hardnekkig. Wellicht als td.quote:
Gabri is een leuke ballenafpakker, een dienende speler. Heel belangrijk natuurlijk maar hij maakt niet het verschil.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daarnaast Huntelaar natuurlijk ook, maar verder...
Perez werd hier ook al weer als de verlosser gezien (waarschijnlijk ook door mijzelf), maar hij bakt er ook al weer weken niets van. Het verwachtingspatroon is gewoon te hoog en spelers worden te snel de hemel ingeprezen/als verlosser gezien (hetzij door het publiek, hetzij door de media).
En als ie in zijn eerste jaar 2de wordt schreeuwt iedereen weer moord en brand van dat ie het niet meer kan en moet ie wegquote:
neem je toch niet serieus zo sitequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef S-Two het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam niet tevreden zijn over de aankoop Huntelaar. Eindelijk weer eens een echte Ajax spits. Hoelang is het wel niet geleden dat er geen gezeik was over de spitspositie bij Ajax?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Huntelaar, over hem ben ik niet heel enthousiast. Het is toch een beetje een Inzaghi, maar dan zonder het explosieve en geniepige. Eén van de redenen waarom het spel zo dramatisch is komt door Huntelaar, hij mist snelheid, kan geen bal vasthouden en niet kaatsen. Die gebreken maskeert hij dan wel door veel te scoren.
Maar goed: waarom lukte het die dekselse 'Don Leo' wel om een paar leuke voetballers te halen?
Huntelaar kan moeilijk een bal vasthouden als de linies achter hem te ver van hem spelen. . Je kan alleen een bal vasthouden als je een afspeelmogelijkheid hebt die de tegenstander in de gaten moet houden. Anders is het heel simpel 1 ervoor en iedere bal die 10 cm van zijn voet afstuitert is weg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gabri is een leuke ballenafpakker, een dienende speler. Heel belangrijk natuurlijk maar hij maakt niet het verschil.
Leonardo, tja een balletdanser is nog minder fragiel. Ik heb weinig vertrouwen in zijn lichamelijke gesteldheid.
Suarez vind ik wel een goede aankoop. Jong en talentvol, moet alleen op beslissende momenten nog wat scherper zijn.
Huntelaar, over hem ben ik niet heel enthousiast. Het is toch een beetje een Inzaghi, maar dan zonder het explosieve en geniepige. Eén van de redenen waarom het spel zo dramatisch is komt door Huntelaar, hij mist snelheid, kan geen bal vasthouden en niet kaatsen. Die gebreken maskeert hij dan wel door veel te scoren.
Maar goed: waarom lukte het die dekselse 'Don Leo' wel om een paar leuke voetballers te halen?
Johquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:26 schreef PLAE@ het volgende:
hmm dat was een mindere avond. Wat een geknoei.
Dat zou dan pleiten voor een 4-4-2 opstelling. Met Perez als nummer 10 in een ruit op het middenveld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Huntelaar kan moeilijk een bal vasthouden als de linies achter hem te ver van hem spelen. . Je kan alleen een bal vasthouden als je een afspeelmogelijkheid hebt die de tegenstander in de gaten moet houden. Anders is het heel simpel 1 ervoor en iedere bal die 10 cm van zijn voet afstuitert is weg.
Hij mist inderdaad snelheid en dat is nekkend als je zo ver van het doel van de tegenstander speelt. Daarom zou een snelle speler in zijn buurt helemaal niet zo slecht uit pakken. Omdat je dan en snelheid hebt en een afspeelmogelijkheid hebt. Maar wij zetten onze spelers liever bij de corner vlag en spelen huntelaar in rond de middencirkel.
Ik vind Huntelaar ook een prima spits, is het laatste jaar zelfs een stuk meevoetballender geworden (wellicht door Ten Cate?). Daarnaast vind ik Suarez ook een goede aankoop. Over Leonardo is dat nog moeilijk te zeggen; ik denk dat hij het wel in zich heeft om een goeie speler te worden. En daarnaast heeft hij dacht ik nog geen eens een miljoen gekost, dus dan kan je het altijd proberen. Zelfde geldt voor Gabri, die was zelfs gratis dacht ik en ik vind hem toch wel een van de betere spelers. Werkt altijd hard, loopt veel dicht e.d., zoals je al aangeeft maakt hij niet het verschil, maar zoals je ook al aangeeft heb je zulke spelers wel nodig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gabri is een leuke ballenafpakker, een dienende speler. Heel belangrijk natuurlijk maar hij maakt niet het verschil.
Leonardo, tja een balletdanser is nog minder fragiel. Ik heb weinig vertrouwen in zijn lichamelijke gesteldheid.
Suarez vind ik wel een goede aankoop. Jong en talentvol, moet alleen op beslissende momenten nog wat scherper zijn.
Heel belangrijk daarbij is de rol van het middenveld. Huntelaar staat als ie ingespeeld wordt met zijn rug naar het doel . Dat houdt dus in dat het middenveld los moet komen en dat er mensen diep moeten lopen anders is het alsnog tikkie terug en zit de middenvelder weer met een bal waar die geen flikker mee kan doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zou dan pleiten voor een 4-4-2 opstelling. Met Perez als nummer 10 in een ruit op het middenveld.
Zou mij wel wat lijken, want we hebben toch geen goede rechtsbuiten.
Zit je te wachten op een diepzinnige analyse van me? Net zoals al die andere football manager amateurtjes hier doen?quote:
Klopt, 750 000 euro.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar ook een prima spits, is het laatste jaar zelfs een stuk meevoetballender geworden (wellicht door Ten Cate?). Daarnaast vind ik Suarez ook een goede aankoop. Over Leonardo is dat nog moeilijk te zeggen; ik denk dat hij het wel in zich heeft om een goeie speler te worden. En daarnaast heeft hij dacht ik nog geen eens een miljoen gekost, dus dan kan je het altijd proberen.
Och .. dat is ook maar gedeeltelijk waar. Na de 2-1 winst tegen excelsior waren er ook fluitconcerten in Eindhoven. En toen ajax in 2001-2002 kampioen werd met Koeman, die toch niet bekend staat om zijn aanvallende spel, hoorde je daar ook weinig klachten over, toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij Ajax vertrekken ze sneller. Daarnaast heb je bij Ajax ook te maken met een extra druk. PSV moet gaan voor het kampioenschap, Ajax ook. Maar bij Ajax moet het met aanvallend voetbal, goed verzorgd. De spits moet kunnen meeverdedigen, buitenspelers moet mannetjes kunnen uitspelen etc. Alles wordt getoetst aan 1995.
Als Ajax de hele wedstrijd op resultaat gaan spelen, moet je de fluitconcerten eens horen. In Eindhoven kraait er geen haan naar.
quote:Koster: Kuffour is wedstrijdfit
Sammy Kuffour: is hij fit of niet? Ajax' nieuwste aankoop, de verdediger Samuel Kuffour, is wedstrijdfit. Dat vertelde trainer Adrie Koster tijdens zijn perspraatje voorafgaand aan de Klassieker van komende zondag, zo meldt de website NU Sport. Opmerkelijk, aan-gezien de medische staf van Ajax woensdag nog oordeelde dat het vier weken zou gaan duren voordat de Ghanees volledig fit is.
Het wordt mogelijk de eerste keer dat Kuffour bij de selectie zit nadat hij afgelopen week werd gehuurd van AS Roma. Woensdagavond tegen PSV (0-2) was de robuuste speler er nog niet bij. Of de 31-jarige Kuffour daadwerkelijk geselec-teerd wordt, moet de komende dagen blijken.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Zit je te wachten op een diepzinnige analyse van me? Net zoals al die andere football manager amateurtjes hier doen?
flikker op.
Daar vergis je je nog in. Nu denken we enkel terug aan die titel. Maar destijds was het een titel zonder glans, zo werd het gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och .. dat is ook maar gedeeltelijk waar. Na de 2-1 winst tegen excelsior waren er ook fluitconcerten in Eindhoven. En toen ajax in 2001-2002 kampioen werd met Koeman, die toch niet bekend staat om zijn aanvallende spel, hoorde je daar ook weinig klachten over, toch?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:38 schreef S-Two het volgende:
http://www.degroenehel.tv(...)iew-met-bruno-silva/ Uit het Groningen topic![]()
Toppertjequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:37 schreef Urquhart het volgende:
Onze medische staf4 weken? we doen het in 1 dag
[..]
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heel belangrijk daarbij is de rol van het middenveld. Huntelaar staat als ie ingespeeld wordt met zijn rug naar het doel . Dat houdt dus in dat het middenveld los moet komen en dat er mensen diep moeten lopen anders is het alsnog tikkie terug en zit de middenvelder weer met een bal waar die geen flikker mee kan doen.
Tja, echte glansrijke titels worden steeds moeilijker voor Nederlandse clubs, aangezien daar vaak ook 'sterspelers' aan vast zitten die nauwelijks meer haalbaar zijn. Een ajax of een psv zijn tegenwoordig niet meer in staat een Litmanen of Ronaldo te kopen of vast te houden, maar moeten hopen op het toevallig opmerkelijk goed presteren van jong gekochte talenten. Wanneer is bijvoorbeeld voor het laatst geweest dat een club 100+ doelpunten heeft gemaakt in een seizoen? Volgens mij al een aardig tijdje geleden...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar vergis je je nog in. Nu denken we enkel terug aan die titel. Maar destijds was het een titel zonder glans, zo werd het gezien.
Misschien een de Jong die is tactisch zeer sterk en neemt altijd goed positie in op het middenveld. Gabri verricht een hoop vies werk die kan je beter laten staan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
-------------Perez------------
Lindgren---------------Gabri
-------------Heitinga----------
Met een dergelijk middenveld heb je wellicht te weinig aansluiting, en aanvallende impulsen. Wellicht kan BakkieChoco nog op de plaats van Gabri, dat die vervolgens doorschuift naar de plek van Heitinga en dat hij terug naar de verdediging gaat.
Hehehehquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:38 schreef S-Two het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Zit je te wachten op een diepzinnige analyse van me? Net zoals al die andere football manager amateurtjes hier doen?
flikker op.
Hoi maatquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
flikker op.
quote:
quote:Koster hoopt dat Ajacieden hebben geleerd
Naast een teleurstellende afloop bood de nederlaag tegen PSV trainer Adrie Koster ook bruikbare nieuwe inzichten. Zondag kunnen de Ajacieden zich revancheren in de topper tegen Feyenoord.
,,Het is prettig om snel weer over te schakelen op een nieuwe wedstrijd’’, sprak Koster tijdens zijn persconferentie in de Amsterdam ArenA. ,,Ik heb op dit moment liever een tegenstander als Feyenoord dan een andere ploeg.’’
De Amsterdammers zullen minstens een les hebben geleerd van het treffen met PSV. De kansen die je krijgt, moeten worden benut. Voor de ochtendtraining werd de wedstrijd tegen PSV uitvoerig besproken door trainers en spelers. Koster was bijvoorbeeld niet tevreden over het functioneren van zijn middenveld. ,,Daardoor werd te snel de lange bal gehanteerd’’, vervolgde Koster. ,,De afstemming op het middenveld was niet goed.’’
Koster sprak wel zijn waardering uit over de wijze waarop zijn Ajacieden zowel begonnen aan de eerste als de tweede helft. Ajax begon agressief en vol overtuiging. Helaas bleven doelpunten uit. Een Ajacied ging op de valreep over de schreef wat getoonde agressie betrof. De rode kaart die Edgar Davids in blessuretijd incasseerde, leverde de aanvoerder een fikse schorsing op. Donderdag werd bekend dat Koster in de twee komende duels geen beroep kan doen op de routinier. Davids is daarbij ook een duel voorwaardelijk geschorst. Koster: ,,Edgar weet dat hij zelf te ver is gegaan. Hij is zelf ook teleurgesteld. Maar de manier waarop hij speelt, is ook zijn kracht. Dat hebben we nodig.’’
Zondag wacht de mannen van Koster een nieuwe krachtmeting als Feyenoord de tegenstander is. De Klassieker wordt vanaf 12.30 uur gespeeld in de Amsterdam ArenA. Ajax en Feyenoord staan op de ranglijst acht punten achter de koploper uit Eindhoven. ,,Er staat veel druk op de wedstrijd tegen Feyenoord, maar we kunnen zondag winnen. Als je weet dat ook PSV nog zware wedstrijden wacht, dan is nog niets beslist.’’
Naast Davids zijn nog drie Ajacieden niet inzetbaar. Gregory van der Wiel, Jan-Arie van der Heijden en Vurnon Anita zijn geblesseerd. Rasmus Lindgren is zondag inzetbaar. De van FC Groningen overgekomen Zweed kan op verschillende posities uit de voeten op het middenveld. Samuel Kuffour moet op termijn de verdediging versterken. De Ghanees heeft in de afgelopen maanden weinig gespeeld. ,,Kuffour is wel inzetbaar, maar misschien zit hij zondag nog niet bij de selectie. Ik heb ook nog niet nagedacht over hoe de selectie eruit ziet tegen Feyenoord.’’
Snap niet waarom je niet naar beneden kwamquote:
Redelijk, in ieder geval wel een verbetering ten opzichte van Ogararuquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe was Bruno Silva gisteren?
Ik vond hem absoluut niet slecht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Redelijk, in ieder geval wel een verbetering ten opzichte van Ogararu
Tjeuzusquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Dan laat je je club ook in de steek zeg, en daar zitten de trouwste fans van ajax
Nee in de Kuip was het volle bak vorig jaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Dan laat je je club ook in de steek zeg, en daar zitten de trouwste fans van ajax
jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee in de Kuip was het volle bak vorig jaar
Redelijk? In welk opzicht?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Redelijk, in ieder geval wel een verbetering ten opzichte van Ogararu
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoord-Grunn 0-4, toen was iedereen bij 0-2 ook vertrokken, dus doe nu niet alsof dat alleen bij Ajax gebeurd.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar play-offs zijn commercieel, en moeten geboycot wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tijdens de eerste play-offs was het ook vrij leeg in De Kuip. Laten we niet doen alsof dit uniek is voor Ajax jorien.
Dit was een paar minuten voor tijd hoor. Je doet net of het halverwege de wedstrijd was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Play-offs? Daar was ik niet eens bij joh.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tijdens de eerste play-offs was het ook vrij leeg in De Kuip. Laten we niet doen alsof dit uniek is voor Ajax jorien.
alweerquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny met zijn broertje
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik hier geen enkele Feyenoorder op het veld staan, blinde jood.quote:
Haha, hebben ze die van broer Konijn uit het ziekenhuis opgehaald ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny met zijn broertje
Ik snap ook niet waarom mensen altijd eerder weggaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Jasza het volgende:
Het is algemeen bekend, zelfs al sta je 5-1 voor tegen 010 dan lopen er nog mensen weg.
Inderdaad, gisteren bij Feyenoord ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen altijd eerder weggaan
Bij avond wedstrijden kan ik het nog wel omdat sommige mensen de laatste trein ofzo dan moeten halen
Maar als er zondagmiddag wordt gevoetbalt waarom moet je dan eerdr naar huis?![]()
En dat gebeurt niet alleen bij Ajax hoor
Dit is direct na het laatste fluitsignaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik hier geen enkele Feyenoorder op het veld staan, blinde jood.
Wedstrijd allang afgelopen dus
Of als de wedstrijd al lang en breed begonnen is dat ze nog even langs je moetenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
Bij ons ook zijn er altijd van die idioten, moeten ze per se als eerste bij de auto zijn. Vaak van die oude graftakken die bang zijn onder de voet gelopen te worden. Maar ondertussen ziet iedereen op de eerste rijen niks
En dan het liefst in kleine groepjes binnendruppelend.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of als de wedstrijd al lang en breed begonnen is dat ze nog even langs je moeten
Nee dat was jij al..quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alweer [afbeelding]
Nakomertje, neuk fout ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |