Redelijk? In welk opzicht?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Redelijk, in ieder geval wel een verbetering ten opzichte van Ogararu
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoord-Grunn 0-4, toen was iedereen bij 0-2 ook vertrokken, dus doe nu niet alsof dat alleen bij Ajax gebeurd.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Dan laat je je club ook in de steek zeg, en daar zitten de trouwste fans van ajax
Ja maar play-offs zijn commercieel, en moeten geboycot wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tijdens de eerste play-offs was het ook vrij leeg in De Kuip. Laten we niet doen alsof dit uniek is voor Ajax jorien.
Dit was een paar minuten voor tijd hoor. Je doet net of het halverwege de wedstrijd was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Dan laat je je club ook in de steek zeg, en daar zitten de trouwste fans van ajax
Play-offs? Daar was ik niet eens bij joh.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tijdens de eerste play-offs was het ook vrij leeg in De Kuip. Laten we niet doen alsof dit uniek is voor Ajax jorien.
alweerquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny met zijn broertje
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik hier geen enkele Feyenoorder op het veld staan, blinde jood.quote:
Haha, hebben ze die van broer Konijn uit het ziekenhuis opgehaald ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny met zijn broertje
Ik snap ook niet waarom mensen altijd eerder weggaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Jasza het volgende:
Het is algemeen bekend, zelfs al sta je 5-1 voor tegen 010 dan lopen er nog mensen weg.
Inderdaad, gisteren bij Feyenoord ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen altijd eerder weggaan
Bij avond wedstrijden kan ik het nog wel omdat sommige mensen de laatste trein ofzo dan moeten halen
Maar als er zondagmiddag wordt gevoetbalt waarom moet je dan eerdr naar huis?![]()
En dat gebeurt niet alleen bij Ajax hoor
Dit is direct na het laatste fluitsignaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik hier geen enkele Feyenoorder op het veld staan, blinde jood.
Wedstrijd allang afgelopen dus
Of als de wedstrijd al lang en breed begonnen is dat ze nog even langs je moetenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
Bij ons ook zijn er altijd van die idioten, moeten ze per se als eerste bij de auto zijn. Vaak van die oude graftakken die bang zijn onder de voet gelopen te worden. Maar ondertussen ziet iedereen op de eerste rijen niks
En dan het liefst in kleine groepjes binnendruppelend.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of als de wedstrijd al lang en breed begonnen is dat ze nog even langs je moeten
Nee dat was jij al..quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alweer [afbeelding]
Nakomertje, neuk fout ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |