Het grote verloop. Meer dan bij PSV worden elk jaar weer de sterkhouders van ons team verkocht. De redenen daarachter zijn me niet bekend. Daarnaast is er een verwachtingspatroon waardoor trainers snel onder druk staan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Okee, nou komen we ergens. Maar heb je een idee hoe dat komt? Ik heb wel een idee, ik ben benieuwd of je iets soortgelijks denkt.
Kan je neefje voor de wedstrijd niet ff Danny Buijs dissen ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
Zondag bloed aan de noppen godverdomme
Klopt, en over de vraag "Waarom?" hebben we nu al 50 topics gevuld. En we zijn er nog niet uitquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef Morendo het volgende:
Dit is momenteel het grootste probleem van Ajax: hoeveel van de spelers die wél gehaald zijn, de afgelopen twee jaar, voldoen ook werkelijk. Vrijwel niemand, het is allemaal nét niet. Of in veel gevallen helmaal niet, het bekende lijstje: Urzaiz, Luque, Colin, Delorge etc. Dat is toch van Geel aan te rekenen, een miskoop kan er altijd tussen zitten, maar er worden nu structureel de verkeerde spelers gehaald.
Inderdaad. En ik ben ook benieuwd of Vermaelen nou weer geblesseerd is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
Zondag bloed aan de noppen godverdomme
Noem eens 2 aankopen die wel op goed niveau functioneren danquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef Morendo het volgende:
Dit is momenteel het grootste probleem van Ajax: hoeveel van de spelers die wél gehaald zijn, de afgelopen twee jaar, voldoen ook werkelijk. Vrijwel niemand, het is allemaal nét niet. Of in veel gevallen helmaal niet, het bekende lijstje: Urzaiz, Luque, Colin, Delorge etc. Dat is toch van Geel aan te rekenen, een miskoop kan er altijd tussen zitten, maar er worden nu structureel de verkeerde spelers gehaald.
Net zoals dat gastje bij Chelsea Liverpool toen met Gerrardquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je neefje voor de wedstrijd niet ff Danny Buijs dissen ofzo?
ik had jullie best willen vertellen dat er betere tijden komen, dat ajax eindelijk eens een keer goed gaat spelen enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
We waren met zijn allen niet in een goede mood dus je moest ons wel entertainen
Suarez en Gabriquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem eens 2 aankopen die wel op goed niveau functioneren dan
Wat vind jij van Koster?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
Als jas me had ingelicht, had ik best even willen meepraten over ajax hoor
quote:Na de ontluisterende nederlaag van gisteren vragen wij ons af wat er nog overblijft van dit seizoen. Na de Champions League, Uefa Cup en de knvb beker lijkt nu ook de kans op een kampioenschap vergooid. Ondertussen worden de bonussen van de hoge heren alvast uitgerekend.
Laten we hopen dat we zondag in ieder geval van de kakkerlakken winnen, anders is het straks echt helemaal niets voor Amsterdam.
Daarnaast Huntelaar natuurlijk ook, maar verder...quote:
quote:Marco van Basten heeft vorige week met Ajax gesproken over het hoofdtrainerschap van de club. Dat heeft de bondscoach van het Nederlands elftal in het AD bevestigd.
Van Basten beweert dat hij niet de enige kandidaat voor de vacature is. "Ik heb vorige week een gesprek met Ajax gehad. De vraag was hoe ik er tegenover sta om daar te gaan werken. Het is nog heel pril en het was maar een oriënterend gesprek. "
"In de loop van de volgende week komt er een tweede gesprek waar ik zelf misschien niet eens bij zal zijn. We zien wel", aldus de coach.
Nou ik denk dat iedereen nu wel weer alle vertrouwen in Ajax heeft en dat we alsnog kampioen wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik had jullie best willen vertellen dat er betere tijden komen, dat ajax eindelijk eens een keer goed gaat spelen enzoen jullie trots kunnen zijn
![]()
Daar snap ik ook niks vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef S-Two het volgende:
afca.nl heeft trouwens ook weer een mooie opening. Beetje jammer alleen dat ze het tegen Maarten doen, want ik heb het idee dat hij zijn werk wel goed doet.
Je moet een systeem zo spelen dat je constant gebruik kan maken van de kwaliteiten van je spelers en niet constant de kwaliteiten van je spelers zo benutten dat je een systeem kan spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Okee, nou komen we ergens. Maar heb je een idee hoe dat komt? Ik heb wel een idee, ik ben benieuwd of je iets soortgelijks denkt.
Inderdaad, stelletje pannenkoeken. Maarten doet juist wel zijn werk goed.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef S-Two het volgende:
afca.nl heeft trouwens ook weer een mooie opening. Beetje jammer alleen dat ze het tegen Maarten doen, want ik heb het idee dat hij zijn werk wel goed doet.
Hij heeft een aardappel in zijn keel, dus een makkelijk slachtoffer. Terwijl hij juist wel goed werk aflevert.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef toma het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van
die gozer doet gewoon goed werk. Van Geel maakt er gewoon een prutje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |