Maar jij hebt toch chicks zat?quote:
Echt wel... alleen ben jij er niet wanneer ik er ben...quote:
Ik heb ook msn en ik ben altijd wel online tussen 18.00 en 22.00 's avondsquote:Op maandag 4 februari 2008 16:43 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Echt wel... alleen ben jij er niet wanneer ik er ben...![]()
Als het lukt kom ik zeker zondag... Ik krijg zondag bezoek, maar ik weet het uur nog niet...
Da's toch mooi! Heb je geen wekker meer nodig om 's ochtends wakker te worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:53 schreef Addict89 het volgende:
Ik word gek hier. Ze zijn al vanaf 7 uur vanmorgen op 5 meter afstand aan het heien. En dit gaat nog 4 weken zo door
Leuk in je vakantie jaquote:Op maandag 4 februari 2008 19:41 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Da's toch mooi! Heb je geen wekker meer nodig om 's ochtends wakker te worden.![]()
ik ben online ik ben onlinequote:Op maandag 4 februari 2008 16:43 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Echt wel... alleen ben jij er niet wanneer ik er ben...![]()
Als het lukt kom ik zeker zondag... Ik krijg zondag bezoek, maar ik weet het uur nog niet...
Gisteren niet...quote:Op maandag 4 februari 2008 20:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ben online ik ben online![]()
wanneer ben jij online dan
Hoiquote:
quote:
quote:
Ik moet vrijdag wel gewoon werken hequote:
Ik ben onlinequote:Op maandag 4 februari 2008 20:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ben online ik ben online![]()
wanneer ben jij online dan
Zo lang het niet verrot en katerig is kan het ermee doorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Moet je ook fris en fruitig zijn dan?
Ooooooooowwwwww komt goed danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Zo lang het niet verrot en katerig is kan het ermee door
Oh ja, en ik moet de laatste tram halenquote:
Mjah ik ook. Tenzij ik mijn auto op mijn werk zet. Maar dan moet ik de hele avond aan de cola en niet aan de bessen ofzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ja, en ik moet de laatste tram halen
Hoest in je flatje?? Op welke verdieping ben je nou uiteindelijk terecht gekomen?quote:
Shit zeg, ik moet repeteren, maar anders ...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:45 schreef Yoni het volgende:
Komen d'r nog meer mensen gezellig meeten donderdag? We gaan naar de Paap (o.a.). Ik ben dat meisje met die camera en m@x dat lekkere wijf bij dat meisje met die camera
ik ben de hele avond online geweest en heb je niet gezienquote:
Kortom, hier gaat hard gewerkt worden aan de woningnood.quote:DEN HAAG - Het college van burgemeester en wethouders in Den Haag heeft ingestemd met de volgende vernieuwingsfase van de wijk Transvaal. In Fase 4A wordt Transvaal Noord aangepakt.
Uiterlijk in 2014 moeten in het gebied ruim 800 oude woningen plaatsmaken voor 385 nieuwbouwwoningen. De openbare ruimte en de verkeerssituatie worden verbeterd.
Ook wordt de werkgelegenheid in de buurt gestimuleerd.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:45 schreef Yoni het volgende:
Komen d'r nog meer mensen gezellig meeten donderdag? We gaan naar de Paap (o.a.). Ik ben dat meisje met die camera en m@x dat lekkere wijf bij dat meisje met die camera
Da's toch overdag omdat jullie vanaf vandaag al weekend hebben toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:45 schreef Yoni het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maarreh...wat en waar is de Paap dan?
Tja, ik kom bijna nooit buitenquote:
ook :pquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tja, ik kom bijna nooit buiten
Voetbaldag, da's toch zondag?
Het is 's avonds en de Paap is in de Papestraatquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's toch overdag omdat jullie vanaf vandaag al weekend hebben toch?
Zonee, dan wil ik best langskomen heur. Maarreh...wat en waar is de Paap dan?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ook :p
maar dat is niet echt een excuus voor mij, want ik sport 5 dagen in de week
Ach, ik heb niet zoveel te doen, wil best langskomen hoor. Als dat geen probleem is tenminstequote:Op woensdag 6 februari 2008 10:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Het is 's avonds en de Paap is in de PapestraatBen wel benieuwd wie dat lekkere wijf is dat ook de naam m@x gebruikt
volgende week 6 keer en vanaf april richting de 7quote:
ik ook, jammer dat ze een camera heeftquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Het is 's avonds en de Paap is in de PapestraatBen wel benieuwd wie dat lekkere wijf is dat ook de naam m@x gebruikt
7! allemensen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
volgende week 6 keer en vanaf april richting de 7maar dan gaan we wel wat trainingkies skippen denkik
[..]
ik ook, jammer dat ze een camera heeft
Zo ben ik nietquote:
2 keer voetbal, 2 keer softbal en 3 keer fitnessquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
7! allemensen!
Ik doe nu drie keer hardlopen op het strand, wil nog kijken naar een leuke fitness locatie. Ik dacht aan Oasis, dat zit in de buurt en is niet heel erg duur. Tenminste, niet als je het vergelijkt met Health en Sport city.
Dat zeg je ook maar omdat het politiek correct isquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo ben ik niet
* ook_gek heeft respect voor vrouwen en relatie's
Da's best veelquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
2 keer voetbal, 2 keer softbal en 3 keer fitness
en dan willen we ook nog eens de 10 gaan proberen in de CPC![]()
enne alles kan wel kapot, maar als gebroken aan een nieuwe relatie begint schiet het ook niet op natuurlijk
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:43 schreef CaLeX het volgende:
lijkt me ook lachen om de Km te doen, tussen al die kids en dan sprinten als een of andere debiel naar de finish
(van f1.gpupdate.net)quote:Pathé Cinemas heeft plannen om dit jaar enkele Formule 1-races live uit te gaan zenden in een aantal Nederlandse bioscopen. Zo bericht het AD. Het is niet zeker of alle races van het seizoen op het witte doek zullen worden vertoond. De Grands Prix die in Europa worden verreden, moeten wel allemaal op het programma komen.
Het gaat voorlopig om drie bioscopen: Pathé Tuschinski in Amsterdam, Pathé Buitenhof in Den Haag en Pathé Groningen. Later moeten meer vestigingen volgen. Pathé belooft dat de races niet zullen worden onderbroken door reclame en verwacht meer cameraposities en beter geluid te kunnen bieden aan de Formule 1-fans.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo ben ik niet
* ook_gek heeft respect voor vrouwen en relatie's
Ik! Ik! Ik!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:39 schreef winterapfel het volgende:!!!
wie gaat er mee??
[..]
(van f1.gpupdate.net)
whaha.. die reactie had ik willen zien!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:29 schreef Jill-RMC het volgende:
"ECHT WAAR! HOE COOL! WANNEER?!?!" Die reactie leverde een briljante WTF-blik op![]()
MSN werkte vandaag niet op het werkquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:19 schreef ook_gek het volgende:
ja en dan allemaal medelanders die schreeuwen en praten door de uitzending heen zeker
en bananen meisje. Ik ben al de hele dag online maar nog niks gezien
wel praten tegen me he
Dat wanneer is niet zo moeilijk. Gewoon even de FIA-kalender van komend seizoen erbij halen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:29 schreef Jill-RMC het volgende:
"ECHT WAAR! HOE COOL! WANNEER?!?!"
ik zag het ik zag hetquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
MSN werkte vandaag niet op het werk![]()
maareuh ik heb net wat gezegd hoor...
Ik ben geen F1 fan.. maar dit lijkt me wel vet..quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:39 schreef winterapfel het volgende:!!!
wie gaat er mee??
[..]
(van f1.gpupdate.net)
Ik heb twee races bezocht, Nurburgring 2002 en Hungaroring 2004. De twee saaiste races allertijden, maar toch geweldig om het eens mee te maken. Dat geluid. Wauw! Vorig jaar trouwens ook nog naar een testdag op Spa geweest (met Atreidez en ander FOK-spul). Eau Rouge, Les Combes. Geweldig! Daarnaast heel wat keren de Marlboro Masters en DTM op Zandvoort bezocht. Dus ja, ik ben wel een racefan denk ik zo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:56 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Dat wanneer is niet zo moeilijk. Gewoon even de FIA-kalender van komend seizoen erbij halen.![]()
Hebben jullie ooit een race zelf bezocht? Ik ben in 1999 naar de Grand Prix van Duitsland gegaan. Da's nog van voor de castratie van Hockenheim. Het geluid van die wagens die met zo'n 340 km/u op het stadion afgeraasd kwamen, de sfeer en de harde klapper van Häkkinen zal ik niet snel vergeten. Daarnaast van 1996 t/m ca. 2002 ieder jaar de Marlboro Masters op Zandvoort en af en toe een normaal weekeinde.
Du Lac in Pijnacker is ook toppiequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:32 schreef Yoni het volgende:
Elysium is gigantisch, ik vind het een beetje too much zelfs eigenlijk. Mijn favo sauna is Ridderrode in Santpoort-Zuid. Niet te groot, niet te klein. Nooit te vol. Heerlijke saté. Veel lekkere rustruimtes. Yep, perfect!
Hij wist toen nog niet of het voor aankomend seizoen al ging lukken, ze waren toen nog bezig met licenties enzo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:56 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Dat wanneer is niet zo moeilijk. Gewoon even de FIA-kalender van komend seizoen erbij halen.![]()
Nog nooit last van gehad. En als ik er geen last van heb, is het dus niet mijn probleem en zal het me weinig uitmaken of ze elkaar achter de schermen de hersens in slaan of nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:36 schreef Elegy het volgende:
Ridderode is ook één van mijn favorieten iddToch maar weer eens heen als het weer mooier weer wordt.
Het personeel onderling scheen echter niet altijd goed samen te kunnen werken. Mijn zusje heeft er een tijdje gewerkt als masseuse en die vertelde dat veel van de werknemers straal langs elkaar heen werkt...
Mijn absolute favoriet in de regio!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Du Lac in Pijnacker is ook toppie
Ik heb gister 6 uur in de gym rondgelopen.. nu heb ik pijn..quote:
Je was in slaap gevallen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:18 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik heb gister 6 uur in de gym rondgelopen.. nu heb ik pijn..
Ik had niet eens door dat ik er 6 uur op had zitten
Nee.. je hebt van die leuke tv's aan die ren, step en fiets apparaten. Dus ik hop.. oordopjes erin.. en rustig MTV kijken. The Hills/ Pimp My Ride/ Dismissed.. voordat je het door hebt.. sta je alweer een uur te rennen op dat ding.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjezus wat heb ik een hekel aan panties zeg.
Pfff
Foto's!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ookze zitten me nooit lekker
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Foto's!![]()
Ik mijdt ze meestal gewoon als de pest, maar heb vanaaf een premierefeestje en dan moet je toch btje op net he. Rok, panty, de hele mikmakkomt misschien nog wel
Waar blijft jouw foto in me mailbox van je nette sexy pakje met Jill erin?.
Ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:34 schreef m@x het volgende:
Je moet ook gewoon zo'n hele dikke panty nemen. Dat scheelt vaak een stuk
Gaat er nog iemand mee vanavond?
het is in de paapquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:48 schreef Elegy het volgende:
Ik zit nu in het café met podium maar er is niemandis het nou in de paap of de boterwaag
Als er een podium is, dan zit je goed hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:48 schreef Elegy het volgende:
Ik zit nu in het café met podium maar er is niemandis het nou in de paap of de boterwaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |