Maar jij hebt toch chicks zat?quote:
Echt wel... alleen ben jij er niet wanneer ik er ben...quote:
Ik heb ook msn en ik ben altijd wel online tussen 18.00 en 22.00 's avondsquote:Op maandag 4 februari 2008 16:43 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Echt wel... alleen ben jij er niet wanneer ik er ben...![]()
Als het lukt kom ik zeker zondag... Ik krijg zondag bezoek, maar ik weet het uur nog niet...
Da's toch mooi! Heb je geen wekker meer nodig om 's ochtends wakker te worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:53 schreef Addict89 het volgende:
Ik word gek hier. Ze zijn al vanaf 7 uur vanmorgen op 5 meter afstand aan het heien. En dit gaat nog 4 weken zo door
Leuk in je vakantie jaquote:Op maandag 4 februari 2008 19:41 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Da's toch mooi! Heb je geen wekker meer nodig om 's ochtends wakker te worden.![]()
ik ben online ik ben onlinequote:Op maandag 4 februari 2008 16:43 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Echt wel... alleen ben jij er niet wanneer ik er ben...![]()
Als het lukt kom ik zeker zondag... Ik krijg zondag bezoek, maar ik weet het uur nog niet...
Gisteren niet...quote:Op maandag 4 februari 2008 20:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ben online ik ben online![]()
wanneer ben jij online dan
Hoiquote:
quote:
quote:
Ik moet vrijdag wel gewoon werken hequote:
Ik ben onlinequote:Op maandag 4 februari 2008 20:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ben online ik ben online![]()
wanneer ben jij online dan
Zo lang het niet verrot en katerig is kan het ermee doorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Moet je ook fris en fruitig zijn dan?
Ooooooooowwwwww komt goed danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Zo lang het niet verrot en katerig is kan het ermee door
Oh ja, en ik moet de laatste tram halenquote:
Mjah ik ook. Tenzij ik mijn auto op mijn werk zet. Maar dan moet ik de hele avond aan de cola en niet aan de bessen ofzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ja, en ik moet de laatste tram halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |