Maar jij hebt toch chicks zat?quote:
Echt wel... alleen ben jij er niet wanneer ik er ben...quote:
Ik heb ook msn en ik ben altijd wel online tussen 18.00 en 22.00 's avondsquote:Op maandag 4 februari 2008 16:43 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Echt wel... alleen ben jij er niet wanneer ik er ben...![]()
Als het lukt kom ik zeker zondag... Ik krijg zondag bezoek, maar ik weet het uur nog niet...
Da's toch mooi! Heb je geen wekker meer nodig om 's ochtends wakker te worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:53 schreef Addict89 het volgende:
Ik word gek hier. Ze zijn al vanaf 7 uur vanmorgen op 5 meter afstand aan het heien. En dit gaat nog 4 weken zo door
Leuk in je vakantie jaquote:Op maandag 4 februari 2008 19:41 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Da's toch mooi! Heb je geen wekker meer nodig om 's ochtends wakker te worden.![]()
ik ben online ik ben onlinequote:Op maandag 4 februari 2008 16:43 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Echt wel... alleen ben jij er niet wanneer ik er ben...![]()
Als het lukt kom ik zeker zondag... Ik krijg zondag bezoek, maar ik weet het uur nog niet...
Gisteren niet...quote:Op maandag 4 februari 2008 20:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ben online ik ben online![]()
wanneer ben jij online dan
Hoiquote:
quote:
quote:
Ik moet vrijdag wel gewoon werken hequote:
Ik ben onlinequote:Op maandag 4 februari 2008 20:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ben online ik ben online![]()
wanneer ben jij online dan
Zo lang het niet verrot en katerig is kan het ermee doorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Moet je ook fris en fruitig zijn dan?
Ooooooooowwwwww komt goed danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Zo lang het niet verrot en katerig is kan het ermee door
Oh ja, en ik moet de laatste tram halenquote:
Mjah ik ook. Tenzij ik mijn auto op mijn werk zet. Maar dan moet ik de hele avond aan de cola en niet aan de bessen ofzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ja, en ik moet de laatste tram halen
Hoest in je flatje?? Op welke verdieping ben je nou uiteindelijk terecht gekomen?quote:
Shit zeg, ik moet repeteren, maar anders ...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:45 schreef Yoni het volgende:
Komen d'r nog meer mensen gezellig meeten donderdag? We gaan naar de Paap (o.a.). Ik ben dat meisje met die camera en m@x dat lekkere wijf bij dat meisje met die camera
ik ben de hele avond online geweest en heb je niet gezienquote:
Kortom, hier gaat hard gewerkt worden aan de woningnood.quote:DEN HAAG - Het college van burgemeester en wethouders in Den Haag heeft ingestemd met de volgende vernieuwingsfase van de wijk Transvaal. In Fase 4A wordt Transvaal Noord aangepakt.
Uiterlijk in 2014 moeten in het gebied ruim 800 oude woningen plaatsmaken voor 385 nieuwbouwwoningen. De openbare ruimte en de verkeerssituatie worden verbeterd.
Ook wordt de werkgelegenheid in de buurt gestimuleerd.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:45 schreef Yoni het volgende:
Komen d'r nog meer mensen gezellig meeten donderdag? We gaan naar de Paap (o.a.). Ik ben dat meisje met die camera en m@x dat lekkere wijf bij dat meisje met die camera
Da's toch overdag omdat jullie vanaf vandaag al weekend hebben toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:45 schreef Yoni het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maarreh...wat en waar is de Paap dan?
Tja, ik kom bijna nooit buitenquote:
ook :pquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tja, ik kom bijna nooit buiten
Voetbaldag, da's toch zondag?
Het is 's avonds en de Paap is in de Papestraatquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's toch overdag omdat jullie vanaf vandaag al weekend hebben toch?
Zonee, dan wil ik best langskomen heur. Maarreh...wat en waar is de Paap dan?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ook :p
maar dat is niet echt een excuus voor mij, want ik sport 5 dagen in de week
Ach, ik heb niet zoveel te doen, wil best langskomen hoor. Als dat geen probleem is tenminstequote:Op woensdag 6 februari 2008 10:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Het is 's avonds en de Paap is in de PapestraatBen wel benieuwd wie dat lekkere wijf is dat ook de naam m@x gebruikt
volgende week 6 keer en vanaf april richting de 7quote:
ik ook, jammer dat ze een camera heeftquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Het is 's avonds en de Paap is in de PapestraatBen wel benieuwd wie dat lekkere wijf is dat ook de naam m@x gebruikt
7! allemensen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
volgende week 6 keer en vanaf april richting de 7maar dan gaan we wel wat trainingkies skippen denkik
[..]
ik ook, jammer dat ze een camera heeft
Zo ben ik nietquote:
2 keer voetbal, 2 keer softbal en 3 keer fitnessquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
7! allemensen!
Ik doe nu drie keer hardlopen op het strand, wil nog kijken naar een leuke fitness locatie. Ik dacht aan Oasis, dat zit in de buurt en is niet heel erg duur. Tenminste, niet als je het vergelijkt met Health en Sport city.
Dat zeg je ook maar omdat het politiek correct isquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo ben ik niet
* ook_gek heeft respect voor vrouwen en relatie's
Da's best veelquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
2 keer voetbal, 2 keer softbal en 3 keer fitness
en dan willen we ook nog eens de 10 gaan proberen in de CPC![]()
enne alles kan wel kapot, maar als gebroken aan een nieuwe relatie begint schiet het ook niet op natuurlijk
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:43 schreef CaLeX het volgende:
lijkt me ook lachen om de Km te doen, tussen al die kids en dan sprinten als een of andere debiel naar de finish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |