Goede zaakquote:
Aan de hoofdletter te zien wel ja denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef jna het volgende:
[..]
Zondag ook naar Ajax - feyenoord. Zit denk ik alleen in een ander vak dan jij
Nog niks over gehoort, maar ik eet daar ook bijna nooit wat. Zo lang de tap maar goed blijft werken hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:10 schreef Koploperkopper het volgende:
Weer leuk weekendje voor (achter?) de computer.
Nog nieuws over O'Caseys? Gaan ze dat opnieuw opbouwen?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:27 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Nog niks over gehoort, maar ik eet daar ook bijna nooit wat. Zo lang de tap maar goed blijft werken he![]()
ben je nog wakkerquote:Op zondag 3 februari 2008 03:20 schreef zeemonster het volgende:
Zo kan ik eens uit ben ik alweer thuis! lang leve internet als je nog niet wil slapen
ja en je bent bloed mooiquote:Op zondag 3 februari 2008 04:19 schreef zeemonster het volgende:
ja en ik zit met je op msn
ik ben een import Hagenaar ,quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:06 schreef admiraal_anaal het volgende:Wie zijn de Fokkers! die hier rondhangen Tips en weetjes zijn welkom, sluit je het topic dan OPEN je ook een nieuwe inclusief update De tekst voor de OP vind je hier
[ afbeelding ]
inderdaad !!!!!! ja dat moeten we echt eens afspreken, ik heb nog schampi zat thuis hihiquote:Op zondag 3 februari 2008 08:42 schreef m@x het volgende:
Moesten wij niet nog steeds een keer champagne drinken Charisma?
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:14 schreef Addict89 het volgende:
Ook wakkerStraks even stukje rijden en verder lekker dagje niets doen.
Yep, gaat soepeltjesquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:28 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Yep, gaat soepeltjesAlleen de eerste rit met benzine was kut, maar daar ben ik nu wel aan gewend. En tis zo lekker om gewoon de auto te kunnen pakken
.
Ja, aan het begin snapte ik echt niets van de koppeling van de benzinequote:Op zondag 3 februari 2008 12:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Inderdaad even wennen, zo'n dieselkoppeling grijpt snel aan tov zo'n benzine.
Wat rij je nu zoal?
Oeh.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:55 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja, aan het begin snapte ik echt niets van de koppeling van de benzine. Rij meestal in een Citroen Xantia, soms Alfa 156 (die is dan wel weer diesel) en daar zou eigenlijk nog een Alfa 166 bij moeten komen maar die staat nog bij de garage
Yep, nog geen lange stukken, maar dat komt nog wel.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oeh.Leuke autos
Ook al alleen weg geweest ondertussen?
Ik heb naar je gezwaaidquote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef Charisma het volgende:
hoe isset weer in Scheveningen Elegy?
ik ga hardlopen als ik dadelijk thuis ben maar dan in BZH
Wat heb jij nu weer gedaan..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |