Dat is op zich helemaal geen slecht idee. Eindelijk weer een gelegenheid om zijn olifantenpak aan te trekken. Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kan je beter met de kleine naar bruisend Delft gaan t weekend, er is Carnavals optrocht
Vanavond ff werken en daarna zuipen, morgen werken en dan zondag ajaks - Feyenoordquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:01 schreef ook_gek het volgende:
nog spannende plannen voor het weekend
't Hobbemaplein is niet één van de grootste juweeltjes van Den Haag, nee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:12 schreef Koewam het volgende:
Hobbemaplein is echt
KUT
Ik voelde me de enige blanke daar terwijl ik geen eens blank ben
Tussen die verwarde zwervers, dealers, junks en kanslozen :x
Sorry hoor, maar zelfs als iemand uit Rotterdam-zuid schrok ik
Ik wilde uit naar Dordrecht of Gouda, maar helaas ben ik dermate laat thuis uit m'n werk dat ik daar geen trek meer heb. Misschien later nog met een vriendin wat drinken in de Zwarte Ruiter ofzo. Anders denk ik maar even gamen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef 2Mini het volgende:
Wie gaat vanavond wat doen in 'bruisend' Den Haag?
Ik verveel me stierlijk!
Is dat niet toevallig Ned O'Kelly's (geloof ik) in de Oude Molstraat (om de hoek bij de Paap)? 't Stikte daar gisteren al van de jonge scholieren. Gelukkig durven ze mijn stamkroegje niet in.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:12 schreef RATMEN het volgende:
Thuis nog even doorwerken, teksten leren voor dit weekend (moet spelen in Delft) en dan vanavond laat even deurmeneer spelen bij een pub voor internationale studenten. Wordt vast een gezellig feestje.
Zeker weer MUN nu?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:12 schreef RATMEN het volgende:
Thuis nog even doorwerken, teksten leren voor dit weekend (moet spelen in Delft) en dan vanavond laat even deurmeneer spelen bij een pub voor internationale studenten. Wordt vast een gezellig feestje.
Zondag ook naar Ajax - feyenoord. Zit denk ik alleen in een ander vak dan jijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:14 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Vanavond ff werken en daarna zuipen, morgen werken en dan zondag ajaks - Feyenoord
quote:Vijf gewonden door botsing in Den Haag
DEN HAAG - Vijf personen zijn vrijdagavond gewond geraakt door een aanrijding tussen twee auto's in De Haag. Dat heeft de politie laten weten. Het ongeval gebeurde rond acht uur op de Aletta Jacobsweg ter hoogte van Madurodam. De toedracht is nog onduidelijk.
Hoevaak er daar wel geen ongelukkgen gebeuren..quote:
Mmm zo te zien was het ongeluk rond half 8 gebeurd en is het ter hoogte van de Bankastraat.quote:
Ik vind het harder waaien dan gisteren eigenlijk terwijl het toen storm wasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:37 schreef 2Mini het volgende:
gvd wat waait het hard op de boulevard!
Ik heb een heel stuk over het strand gelopen. Van de keizerstraat tot dat houten hutje (oid) ter hoogte van het einde van het zwarte pad. Heerlijk, geen mens die er liep, alleen een paar andere hardlopers.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:37 schreef 2Mini het volgende:
gvd wat waait het hard op de boulevard!
Nope, niet Nedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:56 schreef Walter-Ego het volgende:
Is dat niet toevallig Ned O'Kelly's (geloof ik) in de Oude Molstraat (om de hoek bij de Paap)? 't Stikte daar gisteren al van de jonge scholieren. Gelukkig durven ze mijn stamkroegje niet in.
Nee, het zijn studenten die een internationale studie doen aan de Haagse Hogeschool en die vanuit overal over de wereld voor 6 tot 12 maanden hier in Nederland verblijven. En die hebben een eigen club, die weer gerund wordt door mijn oude studentenvereniging. Vandaarquote:
Oorzaak:quote:
quote:DEN HAAG - Vijf personen zijn vrijdagavond gewond geraakt door een aanrijding tussen een auto en een bestelbus in Den Haag. Dat heeft de politie laten weten.
NU.nl
Het ongeval gebeurde rond acht uur op de Aletta Jacobsweg ter hoogte van Madurodam. De toedracht is nog onduidelijk.
Zwaargewond
In de personenauto zaten vier vrouwen, waarvan er twee zwaargewond raakten. Ook de bestuurder van de bestelbus raakte zwaargewond.
Warmtequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Warm is lekker. En er zijn ook fietsen, trams en bussen
HEBO exchange studentenchickies toevallig?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:52 schreef RATMEN het volgende:
Nee, het zijn studenten die een internationale studie doen aan de Haagse Hogeschool en die vanuit overal over de wereld voor 6 tot 12 maanden hier in Nederland verblijven. En die hebben een eigen club, die weer gerund wordt door mijn oude studentenvereniging. Vandaar.
Onder anderequote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:39 schreef Elegy het volgende:
HEBO exchange studentenchickies toevallig?
Dat is toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Warmte
[..]
HEBO exchange studentenchickies toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |