Straks naar moeders in Nootdorp.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef 2Mini het volgende:
Wie gaat vanavond wat doen in 'bruisend' Den Haag?
Ik verveel me stierlijk!
Je staat erbijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef 2Mini het volgende:
Wie gaat vanavond wat doen in 'bruisend' Den Haag?
Ik verveel me stierlijk!
2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
Als a_a zo vriendelijk wilt zijn om mij ook ertussen te proppen
Je hebt altijd baas boven baas. Maar het is een opdracht, dus dan is het toch een tijdelijk iets?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
6 uur? Dan zit ik al in de auto
Waarom heb ik dan ook een opdracht in Utrecht...
Kan je beter met de kleine naar bruisend Delft gaan t weekend, er is Carnavals optrochtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:27 schreef m@x het volgende:
Je hebt altijd baas boven baas. Maar het is een opdracht, dus dan is het toch een tijdelijk iets?
Bruisend Den Haag? Bestaat dat? Ik heb dit weekend kuikendienst dus veel bruisen zit er niet in. Volgende week weer
Ja, ik werk via een detacheringsbureau. Als het goed is, is deze opdracht tot eind maart. En dan hoop ik dat ze wat voor me vinden in Den Haag, kan ik lekker op de fiets ipv in de file staan. Nuja, 's ochtends is het op zich wel te doen over de A12, en trajectcontrole heb ik alleen op de weg terug.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Maar het is een opdracht, dus dan is het toch een tijdelijk iets?
Bruisend Den Haag? Bestaat dat? Ik heb dit weekend kuikendienst dus veel bruisen zit er niet in. Volgende week weer
In welke tenten kom je dan? Ik heb zelf bij de Leopold gewerkt...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:56 schreef 2Mini het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga hangen op het plein... *zucht*
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In welke tenten kom je dan? Ik heb zelf bij de Leopold gewerkt...
quote:
quote:
Klopt.quote:
Verder zoals we al wisten woeide het best hard.quote:Zoekactie drenkeling in haven Scheveningen
Woensdagavond laat van 22.00 uur tot 23.40 uur zochten drie reddingboten van station Ter Heijde en station Scheveningen en hun kusthulpverleningsvoertuigen samen met de brandweer en politie rond om het zuiderlijk havenhoofd van Scheveningen naar een man die te water was geraakt. De man werd uiteindelijk rond 23.40 uur nabij de blokken van het havenhoofd gevonden. Uw fotograaf stond met een KNRM’er te praten, waarbij de KNRM’er zijn woorden illustreerde door met de straal van een zaklantaarn over het water nabij de basaltblokken te bewegen. Daarbij stokten zijn woorden terwijl uw fotograaf een ontblote onderrug uit het water zag steken. De hulpverleners werden erbij geroepen. Nadat de man uit het water gehaald was begon de KNRM en brandweer direct met reanimeren totdat de ambulancemotorondersteuning het overnam.
Dan is het warm en kan je nergens meer parkerenquote:
Warm is lekker. En er zijn ook fietsen, trams en bussenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan is het warm en kan je nergens meer parkeren
Met de wind in je rug is het lekker fietsen jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:09 schreef Zotheid het volgende:
Ik vind die lentelucht die er nu hangt ook heerlijk. Strakblauwe lucht.
En inderdaad, heerlijk om dan te fietsen.
Ik ga zo even lekker hardlopen. vanaf het plein naar de pier, de haven, sorghvliet en dan weer terug.
Dat kan wel kloppen maar toch hangt er zo'n typische lucht die ik associeer met de lente.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |