Of hij goed of slecht speelde doet er wat mij betreft niet toe.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
.
Doe eens normaal, omdat ie 3 wedstrijden wat minder speelt?
Ja, hij blijft nog een jaar om zich te revancheren voor dit matige seizoen van hem.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:51 schreef Radegast het volgende:
Hij gaat binnenkort om de tafel met Ajax, de uitkomst lijkt me al duidelijk..
idd, aanvoerder hoort het goede voorbeeld te gevenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kansloze zak, ik mag aannemen dat ie stopt.
Als aanvoerder dít voorbeeld geven, dan hoop ik dat je genoeg zelfkennis hebt en gewoon de eer aan jezelf houdt.
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hij blijft nog een jaar om zich te revancheren voor dit matige seizoen van hem.
't Mooie is dat ie 5 minuten daarvoor al laat zien waarom ie geen aanvoerder hoort te zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef DANILXL het volgende:
[..]
idd, aanvoerder hoort het goede voorbeeld te geven
ik heb het me uit laten leggen, hij kan niet meer mee, vandaar die achterbakse schoppen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:04 schreef De_Hypotheker het volgende:
Zoals ik in het wedstrijdtopic al zei:
Schokkend om te zien tot wat een zielig hoopje mens de grote Edgar Davids verworden is. De man is een persiflage op zichzelf.
Maldini en Seedorf spelen anders nog wel op het hoogste niveau bij Milan, in tegenstelling tot Davids bij Ajax. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat hij destijds bij Barcelona is weggegaan toen hij daar verhuurd was, sinds hij daar weg is is het alleen maar bergafwaarts gegaan met Edgar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef golfer het volgende:
Leuk, al die kortzichtige op de laatste paar wedstrijden gebaseerde reakties hier.
Vorig jaar nog een held toen ie bij Ajax terugkeerde en nu alweer uitgekotst door de successupportertjes?
Alsof grootheden als Maldini of Seedorf niet ook eens zo'n periode hebben meegemaakt.
Davids heeft de klasse en de mentaliteit om er gewoon weer bovenop te komen en nog heel veel voor z'n club te kunnen betekenen.
Als ie alleen een kuitenbijter was geweest was ie niet 5 jaar een dragende speler van Juventus geweest. Vraag anders ff aan zijn voormalig trainers Van Gaal, Lippi, Hiddink en Rijkaard en zijn medespelers Zidane, Nedved, Del Piero, Deschamps, Seedorf, Bergkamp etc. of ie alleen een 'kuitenbijtertje' wasquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Al liet ie dat voorgaande jaren al zien, maar goed. Die jongen wás 'n kuitenbijtertje en alles wat ie meer zou moeten zijn is natuurlijk kwatsj. Hij kan niet meer zijn dan dat.
ik vind dat hij respectloos met zn tegenstanders omgaatquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:15 schreef SCH het volgende:
Wat een domme reac
ties hier zeg
Het was een domme overtreding vanavond.
En het lijkt er inderdaad op dat Davids fors op zijn retour is maa
r om nou zo respecloos over hem te praten.
Vanavond wel ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik vind dat hij respectloos met zn tegenstanders omgaat
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt wel overeen met mijn gevoelens over zijn optreden van vandaag.
kan hij mooi een paar weken hard aan werken en dan kunnen we over 1,5 maand echt oordelenquote:
Misschien moet je daarvoor hele wedstrijden zien ipv samenvattingen. De klasse van Davids is er al een jaar niet meer, misschien wel langer; want ook bij de Spurs speelde hij meer niet dan wel. Seedorf staat ondanks een mindere vorm wel altijd in de basis, terwijl Maldini altijd nog iets toevoegt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef golfer het volgende:
Leuk, al die kortzichtige op de laatste paar wedstrijden gebaseerde reakties hier.
Vorig jaar nog een held toen ie bij Ajax terugkeerde en nu alweer uitgekotst door de successupportertjes?
Alsof grootheden als Maldini of Seedorf niet ook eens zo'n periode hebben meegemaakt.
Davids heeft de klasse en de mentaliteit om er gewoon weer bovenop te komen en nog heel veel voor z'n club te kunnen betekenen.
Dank je, je verwoordt heel goed wat ik ook bedoelde.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Soul79 het volgende:
Als ie alleen een kuitenbijter was geweest was ie niet 5 jaar een dragende speler van Juventus geweest. Vraag anders ff aan zijn voormalig trainers Van Gaal, Lippi, Hiddink en Rijkaard en zijn medespelers Zidane, Nedved, Del Piero, Deschamps, Seedorf, Bergkamp etc. of ie alleen een 'kuitenbijtertje' was![]()
Davids was technisch één van de beste middenvelders die Ajax of Nederland ooit gehad heeft, en als je dat niet hebt gezien snap je niks van voetbal.
Dat men hem nu op grond van een paar slechte wedstrijden (op zijn 34e!) en een domme actie uitkotst, zegt veel over Hollandse voetbalfans: rancuneuze, opportunistische ramptoeristen met extreem korte termijn geheugenZie ook het plotselinge gejuich voor Seedorf na hem jarenlang uitgekotst te hebben, of hoe Gullit ooit in het Olympisch Stadion werd uitgefloten. Of: hoe een klein land inderdaad heel klein kan zijn.....
Echte groten maken niet zo'n overtreding golfer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank je, je verwoordt heel goed wat ik ook bedoelde.
Belachelijk hoe er hier in Nederland wordt omgegaan met zulke grote spelers/sporters.
Belachelijk dat je niet over een grote speler mag zeggen dat ie kut voetbalt als ie een paar ouder is. Fantastisch hoe Davids bij Juventus was. Fantastisch hoe hij een halfjaar bij Barcelona heeft gevoetbald. Maar dat neemt niet weg dat hij nu slecht in vorm is, ondanks blessures of ritme. Dat neemt niet weg dat hij kinderlijk opzij werd gezet door Bakkal, Farfan en Simons, en amper een voetballende oplossing heeft gezocht of in ieder geval de verdediging niet in problemen heeft gebracht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank je, je verwoordt heel goed wat ik ook bedoelde.
Belachelijk hoe er hier in Nederland wordt omgegaan met zulke grote spelers/sporters.
Van Basten maakte ook nare overtredingen (elleboogstoten!), Bergkamp ging eens op een tegenstander staan (WK '98 tegen Joegoslavië, vlak voor Davids de winnende er in knalde). Om over Zidane en Maradona maar te zwijgen..... Die overtredingen vergeef ik hem.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Echte groten maken niet zo'n overtreding golfer.
Je hebt gelijk hoor maar ik vind je wel iets naief om hem met Maldini en Seedorf te vergelijken .
Ik heb al gezegd dat ie dit seizoen ondermaats presteert, maar ik erger mij aan de manier waarop ie door kortzichtige successupportertjes nu helemaal wordt afgemaakt, zonder te herinneren hoe belangrijk hij is geweest en ook nog als ie weer in vorm komt nog kan zijn voor een elftal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tuurlijk is ie vorig jaar van meer waarde geweest, maar op dit moment is hij geen toegevoegde waarde. Heel sneu, heel triest, maar wel de werkelijkheid. Dan kan je wel veren in zijn reet blijven duwen voor de afgelopen 10 jaar, maar dan blijft dit seizoen toch echt een deceptie. Dat zegt verder niets over de Davids tussen '96 en '03.
Het gaat niet om normale kritiek, die is op zich terecht. Het gaat om dat massale, rancuneuze, bijna triomfantelijke uitkotsen dat Nederlanders over het algemeen graag doen. (Niet alleen in het voetbal, de onderbuikhaat tegen de 'linkse kerk' e.d. werkt ook op die manier. "Als Nederlanders zich ergens tegen keren, dan doen ze dat massaal", zo verwoordde de Amerikaanse historicus James Kennedy die neiging. Maar ik dwaal af)quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Belachelijk dat je niet over een grote speler mag zeggen dat ie kut voetbalt als ie een paar ouder is. Fantastisch hoe Davids bij Juventus was. Fantastisch hoe hij een halfjaar bij Barcelona heeft gevoetbald. Maar dat neemt niet weg dat hij nu slecht in vorm is, ondanks blessures of ritme. Dat neemt niet weg dat hij kinderlijk opzij werd gezet door Bakkal, Farfan en Simons, en amper een voetballende oplossing heeft gezocht of in ieder geval de verdediging niet in problemen heeft gebracht.
Tuurlijk is ie vorig jaar van meer waarde geweest, maar op dit moment is hij geen toegevoegde waarde. Heel sneu, heel triest, maar wel de werkelijkheid. Dan kan je wel veren in zijn reet blijven duwen voor de afgelopen 10 jaar, maar dan blijft dit seizoen toch echt een deceptie. Dat zegt verder niets over de Davids tussen '96 en '03.
Het spijt me maar ik vond hem vandaag gewoon bedroevend spelen. Ik schrijf hem nu ook niet af maar zo'n matige optreden had ik niet verwacht.quote:
Inderdaad, bij RTL reageerde hij ook al als zo'n softie met zo'n dooddoener 'het is niet slim'.quote:Op donderdag 31 januari 2008 06:39 schreef ASroma het volgende:
koster die hem ook niet durft aan te pakken
Zonde van de tijd, dat om de tafel zitten. Denk dat Edgar Davids nu definitief verleden tijd is, zonde.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:51 schreef Radegast het volgende:
Hij gaat binnenkort om de tafel met Ajax, de uitkomst lijkt me al duidelijk..
Gelukkig zijn we niet zoals in Engeland of Italie waar die heldenverering idiote proporties heeft. Hier slaan we misschien weer wat door naar de andere kant.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:55 schreef golfer het volgende:
Het gaat mij niet eens zozeer om Davids. Het gaat mij vooral om de manier waarop wij in Nederland met grote sportmensen omgaan.
In landen als Italië of Engeland zou zoiets ondenkbaar zijn.
met zijn arrogante kop vorig seizoen, bakt er niets van dit jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 03:02 schreef mcyodogg het volgende:
Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 03:02 schreef mcyodogg het volgende:
Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Haha, het zit diep bij jullie hequote:Op donderdag 31 januari 2008 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met zijn arrogante kop vorig seizoen, bakt er niets van dit jaar.
Die 2 incidentele kampioenschapjes zeggen weinig, het is al jaren huilen met de pet op daar in de hoofdstadquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:43 schreef AminBen het volgende:
de actie was tekenend voor onmacht bij alles van die joden !
Al 4 10 jaar lang
Klopt, heb me dan ook voorgenomen om komende zondag eens een keer geen pet op te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:00 schreef PyTh het volgende:
het is al jaren huilen met de pet op daar in de hoofdstad
Hehe, 2 grote kratten M0nty....quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, heb me dan ook voorgenomen om komende zondag eens een keer geen pet op te doen.
Komt goed.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hehe, 2 grote kratten M0nty....
Gonna cost ya
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Als ie alleen een kuitenbijter was geweest was ie niet 5 jaar een dragende speler van Juventus geweest. Vraag anders ff aan zijn voormalig trainers Van Gaal, Lippi, Hiddink en Rijkaard en zijn medespelers Zidane, Nedved, Del Piero, Deschamps, Seedorf, Bergkamp etc. of ie alleen een 'kuitenbijtertje' was![]()
Davids was technisch één van de beste middenvelders die Ajax of Nederland ooit gehad heeft, en als je dat niet hebt gezien snap je niks van voetbal.
Dat men hem nu op grond van een paar slechte wedstrijden (op zijn 34e!) en een domme actie uitkotst, zegt veel over Hollandse voetbalfans: rancuneuze, opportunistische ramptoeristen met extreem korte termijn geheugenZie ook het plotselinge gejuich voor Seedorf na hem jarenlang uitgekotst te hebben, of hoe Gullit ooit in het Olympisch Stadion werd uitgefloten. Of: hoe een klein land inderdaad heel klein kan zijn.....
Het beeld wat we van Rijkaard kregen toen ie terug kwam, is ook het beeld dat we van jongens als Stam en Davids verwachtten.. Maar kennelijk hebben die grote sterren ook een draaiend team om zich nodig als ze niet de echte leidereigenschappen hebben als Rijkaard (en een hoop talent om je heen uiteraard).quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:15 schreef BoNi het volgende:![]()
Edgar....
Ik vrees ervoor dat we gister hebben gezien dat het na Stam ook 'op' is voor deze grootse voetballer...
Hopelijk zit ik ernaast en laat hij na zijn schorsing zien dat hij nog wel mee kan, maar het was gister echt treurig om te zien dat hij in alle opzichten werd afgetroefd......
welke?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:06 schreef Pulu het volgende:
Het kan snel verkeren...vorig jaar was de algehele mening dat Davids een van de betere spelers van Ajax was....er gingen weer stemmen op om hem op te roepen voor Oranje....
Nu komt hij net terug van een zware blessure...duidelijk nog niet wedstrijdfit en wordt hij gelijk alweer afgeschreven...
BTW wel grappig dat iemand met een username als Eric Cantona begint over acties die aanvoederonwaardig zijn....blijkbaar die fantastische actie van Cantona vergeten
Vergeet niet dat Rijkaards 1e seizoen terug bij Ajax (93/94) helemaal niet geweldig was. Integendeel: met hem verloren we 4-1 van PSV, we werden overlopen door Parma, een wedstrijd waarin Rijkaard zo onthutsend zwak speelde dat hij gewisseld werd en hij kon niks doen aan de collectieve vormcrisis in februari/maart van dat seizoen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:54 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Het beeld wat we van Rijkaard kregen toen ie terug kwam, is ook het beeld dat we van jongens als Stam en Davids verwachtten.. Maar kennelijk hebben die grote sterren ook een draaiend team om zich nodig als ze niet de echte leidereigenschappen hebben als Rijkaard (en een hoop talent om je heen uiteraard).
Dat is ook eigenlijk wat ik bedoel. Dit soort spelers stijgen boven zichzelf uit in een omgeving waarin dat mogelijk is. Een speler als Davids gecombineerd met een Stam en een Sneijder, enz kan potentie bieden in dit team maar eigenlijk alles wat opgebouwd moest worden is weer tenietgedaan sinds zijn blessure eigenlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:13 schreef Soul79 het volgende:
[..]
In deze ploeg zou hij niet meer zo'n impact hebben.
zelfs the hills haves eyes is gevaarlijker dan davidsquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:17 schreef PyTh het volgende:
Over The Hill
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:06 schreef Pulu het volgende:
BTW wel grappig dat iemand met een username als Eric Cantona begint over acties die aanvoederonwaardig zijn....blijkbaar die fantastische actie van Cantona vergeten
wanneer had die dat moeten doen dan ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
![]()
Je hebt 't over één karatetrap?
Davids heeft volgens mij wel vaker laten zien 'n slechte verliezer te zijn. Daarbij is Cantona altijd van waarde geweest als ie speelde en tenminste op z'n hoogtepunt gestopt. Had Edje ook moeten doen
toen inter hem kocht maar hij daar niet ging spelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wanneer had die dat moeten doen dan ?
5 jaar geleden
het zijn er twee, nog ergerquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:45 schreef borisz het volgende:
3 duels komt hij goed mee weg
De aanslag van Davids was schandalig, maar je bagatalliseert dekung fu kick van Cantona wel heel erg....mijn probleem is dat heel veel mensen die negatief reageren vooringenomen zijn tegen Davids...ten eerste dat we in dit land iedereen altijd maar in een hokje moeten stoppen en daar kom je nauwelijks meer uit....ten tweede hebben een aantal mensen nog altijd dat kabel-verhaal in hun achterhoofd (er zijn nog steeds mongolen die niet snappen dat dat een financieel verhaal was)quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
![]()
Je hebt 't over één karatetrap?
Davids heeft volgens mij wel vaker laten zien 'n slechte verliezer te zijn. Daarbij is Cantona altijd van waarde geweest als ie speelde en tenminste op z'n hoogtepunt gestopt. Had Edje ook moeten doen
Ik ben zelf ook een Feyenoord-fan maar jouw feyenoordliefde staat volgens mij jou niet in staat om een objectief oordeel te vellenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wanneer had die dat moeten doen dan ?
5 jaar geleden
Zo zit het precies.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:14 schreef Pulu het volgende:
mijn probleem is dat heel veel mensen die negatief reageren vooringenomen zijn tegen Davids...
.ten tweede hebben een aantal mensen nog altijd dat kabel-verhaal in hun achterhoofd (er zijn nog steeds mongolen die niet snappen dat dat een financieel verhaal was)
Jupjup....een ander goed voorbeeld hiervan is Seedorf....los van het feit dat hij een zeer beschaafde man is en altijd de pers netjes te woord stond en staat.....straalde voor een groot deel van Nederland iets teveel zelfvertrouwen uit...en door verantwoordelijkheid te nemen (strafschop tegen Turkije) waar anderen dat niet durfden is hij lang voor arrogant versleten....filmsterrengedrag waar van Basten over klaagde, is alleen maar één speler toe te schrijven namelijk Patrick Kluivert.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:35 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zo zit het precies.
Dat kabelverhaal is die Surinaamse spelers altijd nagedragen door het Hollandse gepeupel (stel je voor! Surinamers met kapsones! Dat is niet de bedoeling!). Terwijl het idd gewoon een financieel verhaal was, door die kruideniersmentaliteit van het Ajax bestuur.
Ho, voor vandaag en gisteren misschien even. Maar het blijftquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:50 schreef SCH het volgende:
Snel een held en snel verguisd.
prachtig, Davids misdraagt zich vele malen erger dan Buijs destijds en dan mag die opmerking er niet meer bijgehaald wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:20 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Haha, het zit diep bij jullie he![]()
![]()
Eén droge opmerking van Edje en heel Rotterdam heeft het er een jaar later nog over
volgens mij kan dat, tenzij de scheidsrechter een kaart geeftquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:06 schreef Baraja het volgende:
Weet iemand of Davids uberhaupt geschorst kan worden voor de overtreding op Farfan?
Wat gaf Wegereef daarna ook alweer? Een vrije trap of een ingooi?
Volgens mij niet, omdat hij niet 2 keer een rode kaart kan krijgen in 1 wedstrijd...ze hadden het volgens mij wel kunnen meenemen in de strafmaatquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:06 schreef Baraja het volgende:
Weet iemand of Davids uberhaupt geschorst kan worden voor de overtreding op Farfan?
Wat gaf Wegereef daarna ook alweer? Een vrije trap of een ingooi?
ik dacht dat er wel een vrije trap werd gegeven, dus dat kan niet meer. wegereef vond het blijkbaar aanstellerijquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij kan dat, tenzij de scheidsrechter een kaart geeft
Het mag wel hoor, het zegt alleen iets over hoe men er kennelijk mee bezig is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
prachtig, Davids misdraagt zich vele malen erger dan Buijs destijds en dan mag die opmerking er niet meer bijgehaald worden
en ja, het is elke week weer onderwerp van gesprek in De Kuip
Wat Davids zei over Buijs was niet nodig, maar de overspannen reacties daarop zijn wel weer typisch..als een andere speler het zou hebben gezegd dan zou er geen haai naar kraaien....daarnaast is Buijs zelf ook geen heilig boontje....ik heb hem vorig meermaals zien spelen in de Kuip en had bijna elke wedstrijd wel 3 rode kaarten kunnen hebben...komt duidelijk tekort voor het feyenoordniveau....quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
prachtig, Davids misdraagt zich vele malen erger dan Buijs destijds en dan mag die opmerking er niet meer bijgehaald worden
en ja, het is elke week weer onderwerp van gesprek in De Kuip
Het gaat erom of de situatie beoordeeld is en ik weet niet of dat is gebeurd in dezen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij kan dat, tenzij de scheidsrechter een kaart geeft
Klopt op het moment van toekennen van een vrije trap is dat een straf op zich en kan de KNVB niets meer doen. Als hij door liet spelen was het een ander verhaal geweest.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik dacht dat er wel een vrije trap werd gegeven, dus dat kan niet meer. wegereef vond het blijkbaar aanstellerij
Wat zei hij dan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:18 schreef Pulu het volgende:
[..]
Wat Davids zei over Buijs was niet nodig, maar de overspannen reacties daarop zijn wel weer typisch..als een andere speler het zou hebben gezegd dan zou er geen haai naar kraaien....daarnaast is Buijs zelf ook geen heilig boontje....ik heb hem vorig meermaals zien spelen in de Kuip en had bijna elke wedstrijd wel 3 rode kaarten kunnen hebben...komt duidelijk tekort voor het feyenoordniveau....
Volgens mij na de wedstrijd Ajax-Feyenoord werd opgemerkt dat hij met Buijs een paar flinke duels uitvocht op het veld....het was fel tegen fel....toen Davids hiernaar werd gevraagd, reageerde hij droog: dat er kleine jongetjes zijn met bewijzingsdrang en dat die op hun plaats moeten worden gezet......quote:
kom op man, het wordt er 1 keer bijgehaaldquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:18 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het mag wel hoor, het zegt alleen iets over hoe men er kennelijk mee bezig is.
heeft er toch niets mee te maken wat ie bereikt heeft?quote:Oh en als Buijs 74 interlands op zijn naam heeft, vier Champions League finales heeft gespeeld en 5 jaar basisspeler van Juventus is geweest, dan mag ook Dennie Buijs zich van mij net zo misdragen![]()
door dat brilletje zal hij ongetwijfeld de naam op de shirts wat moeilijker kunnen lezen jaquote:Ik denk dat Ed niet eens weet wie dat opgewonden kereltje van toen eigenlijk was
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:18 schreef Pulu het volgende:
komt duidelijk tekort voor het eerste divisie niveau....
ik bedoelde Buijs, of reageerde je niet op mij?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:02 schreef Zwansen het volgende:
Davids is een goeie voor De Graafschap ofzo. Of misschien als ie fit is voor een club als Vitesse. De Nederlandse top kan ie helaas niet meer aan. Hebben we gister pijnlijk kunnen zien. Letterlijk en figuurlijk.
Niet 1 keer, iedere Feyenoorder die ik hier zie begint erover en vindt het een soort poetic justice.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kom op man, het wordt er 1 keer bijgehaald
[..]
heeft er toch niets mee te maken wat ie bereikt heeft?
snap trouwens niet dat je dergelijke overtredingen goed praat
[..]
door dat brilletje zal hij ongetwijfeld de naam op de shirts wat moeilijker kunnen lezen ja![]()
misschien was dat gisteren de waas voor z'n ogen
of is ie gewoon dom?
[..]
Nee, ik reageerde niet op jou.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik bedoelde Buijs, of reageerde je niet op mij?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:02 schreef Zwansen het volgende:
Davids is een goeie voor De Graafschap ofzo. Of misschien als ie fit is voor een club als Vitesse. De Nederlandse top kan ie helaas niet meer aan. Hebben we gister pijnlijk kunnen zien. Letterlijk en figuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |