Buitentoernooicommissie/stichting van m'n volleybalvereniging...quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:09 schreef Faithy het volgende:
Zo, en dan kom ik hier ook maar eens posten
Lonely Planet heeft hele leuke Best of en Encounter gidsjes van Barcelona. Het Best of gidsje hadden ze een tijd geleden bij het Kruidvat, ik heb ze hier pas in Leidschenhage nog gevonden bij een soort Kruidvat Outlet. Voor 5 euro een leuk en handig boekje! En anders kosten die boekjes een euro of 13, maar dan heb je wel een heel praktisch boekje met handige kaarten en leuke wandelroutes erin.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dub nog een beetje tussen twee reisgidsen. De Globus reisgids (5 EUR, 110 pag, beknopt) of de Stedengids reisgids (10 EUR, 200 pag, uitgebreider). Of moet ik gewoon niet zo gierig doen en het duurdere boek kopen?Taalgidsje dat ik heb is overigens wel van Globus.
Voor Barcelona?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dub nog een beetje tussen twee reisgidsen. De Globus reisgids (5 EUR, 110 pag, beknopt) of de Stedengids reisgids (10 EUR, 200 pag, uitgebreider). Of moet ik gewoon niet zo gierig doen en het duurdere boek kopen?Taalgidsje dat ik heb is overigens wel van Globus.
Wiej, mezelf quotenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:21 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Voor Barcelona?
Ik zal kijken welke ik thuis heb staan, die was echt oke...
Grappig om te lezen dat (bijna) iedereen altijd veel te doen heeft en toch de tijd vindt om nog een stukje te FOKkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:25 schreef KrnKje het volgende:
Even koffie halen en aan t werk... veel te doen vandaag...
Heeft MoBlo een wederhelft?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:44 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat vond ik ookal denk ik dat mijn tweelingzusje MoBlo hier vaker zal posten
Meen je dat nou? Ik dacht altijd van: hee, die MoBlo lijkt zo erg op die user Faithy van vroegah, maar ik heb dus ook een (heule gezellige, overigensquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:27 schreef Faithy het volgende:
[..]
nee, een kloon![]()
nou ja, MoBlo is een kloon
Ik zal morgen eens bij de Kruitvat kijken dan. En anders ligt er ook een op Marktplaats, zag ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Lonely Planet heeft hele leuke Best of en Encounter gidsjes van Barcelona. Het Best of gidsje hadden ze een tijd geleden bij het Kruidvat, ik heb ze hier pas in Leidschenhage nog gevonden bij een soort Kruidvat Outlet. Voor 5 euro een leuk en handig boekje! En anders kosten die boekjes een euro of 13, maar dan heb je wel een heel praktisch boekje met handige kaarten en leuke wandelroutes erin.![]()
Valt het op dat ik nogal een Lonely Planet fan ben??
Goedemorgen overigens!heel veel
Het was koud, regenachtig en ik had tegenwind.Nu moet ik opwarmen.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:24 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Wiej, mezelf quoten
Maar het kan goed om een Lonely Planet gaan... Als die ook wandelroutes erin hebben staan...
Ik zie een Nynke-aanmoedigmeetquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:18 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Buitentoernooicommissie/stichting van m'n volleybalvereniging...
Ben ik penningmeester van t toernooi waar Nienke deze zomer dus ook naar toe komt; als één van de 480 teams
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik dacht altijd van: hee, die MoBlo lijkt zo erg op die user Faithy van vroegah, maar ik heb dus ook een (heule gezellige, overigens) vriendin die op beide users lijkt en... huh... beide users zijn dezelfde, een kloon... nou ben ik in de war.
Oh, maar ik had het moeten weten toen ik je naam las op Hyves... maar ik ben altijd traag in dat soort dingen.
We hadden ooit nog ruzie op IRC omdat ik Dev05 (of hoe heet 'ie ook alweer) een mietje vondquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:14 schreef Den_Haag het volgende:
zie dat jouw frans beter is dan dat van mij
Misschien een trio of kwartet proberen dan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:14 schreef Den_Haag het volgende:
zie dat jouw frans beter is dan dat van mij
strijkers, percussie,blazers?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien een trio of kwartet proberen dan.
Jullie tweeën en een Frans.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:22 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
strijkers, percussie,blazers?
dat wás toch ook een mietje?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We hadden ooit nog ruzie op IRC omdat ik Dev05 (of hoe heet 'ie ook alweer) een mietje vond
Maar ik mag MoBlo wél hoor.![]()
Ik hoor bij bijna tot volgende week! Goedemorgen. zo maar eens richting de markt...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Grappig om te lezen dat (bijna) iedereen altijd veel te doen heeft en toch de tijd vindt om nog een stukje te FOKken
Kende JIJ deze al trouwens:quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:22 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
strijkers, percussie,blazers?
Hij zei op een gegeven moment "STFU!!! " tegen mij, en destijds was ik nog zo'n n00b dat jij mij moest uitleggen waar dat nou voor stond.quote:
It's life Steer, but not as we know itquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kende JIJ deze al trouwens:
http://www.youtube.com/watch?v=FCARADb9asE
Ik vond hem zonder de clip leuker, maar het gaat om de tekst.
Markt ze....quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik hoor bij bijna tot volgende week! Goedemorgen. zo maar eens richting de markt...
Dat blok hout ook wat Kirk op z'n schoot heeft: " Captain's log "quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
It's life Steer, but not as we know it
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat blok hout ook wat Kirk op z'n schoot heeft: " Captain's log "
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat blok hout ook wat Kirk op z'n schoot heeft: " Captain's log "
What else is newquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
maar ik ben altijd traag
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:46 schreef FleshWound het volgende:
Presentatie gehaald!
Is het toch nog alle moeite waard geweest.
Congratzquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef Den_Haag het volgende:
Heb me eerste cijfer binnen van Nyenrode. Een 7,5
Wordt een jid-tje dan, of lastminute-boekingquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jongens, ik weet niet of ik zaterdag meega. Eigenlijk heb ik niet genoeg tijd voor dat soort (leuke) dingen. Mag ik 't zaterdagochtend nog laten weten?
Wat let je?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:05 schreef FleshWound het volgende:
Thanks allemaal. Misschien is het meetingtechnisch gezien beter als we er een apart topic voor aanmaken?
[Faithy-mode]Bloes!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
What else is new![]()
Feefieeen anderen, ff een uurtje internetten dan ook maar eens 'thuiswerken'.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:43 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb een probleem:
k heb een badkamerrekje gekocht (voor in de badkamer natuurlijk), dat met zuignappen vast moet. Nu blijft dat nooit van z'n leven hangen in mijn badkamer. Hoe zorg ik ervoor dat die zuignappen blijven plakken? Kreeg de tip om eiwit te gebruiken, en dit plakt wel eventjes, maar zodra ik onder de douce vandaan kom ligt alles ook weer op de grond...
Zou dat blijven plakken? Komt wel in de douche te hangen!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Goed vetvrij maken met azijn?
Of eerst goed droog maken en een druppel 2sec lijm erop?
Een egale ondergrond moet normaal gesproken genoeg zijn?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zou dat blijven plakken? Komt wel in de douche te hangen!
Je hebt me nummer. je kunt tot 12u zaterdag besluiten wat je wilquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jongens, ik weet niet of ik zaterdag meega. Eigenlijk heb ik niet genoeg tijd voor dat soort (leuke) dingen. Mag ik 't zaterdagochtend nog laten weten?
Geef er meteen een boek bij kado, verkoop je hem eerderquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zojuist voor de derde fokking keer iemand langsgeweest voor dat Tai-Chi pak: wéér te klein![]()
Ik verhuis naar dwergenland
Oewwww....quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:59 schreef DarkElf het volgende:
Goeiedag
Net een leuk verjaarscadeau nog gehad; een abo op de delicious
dat wordt dus weer genoeg inspiratie hebben het komende jaar
Ja die aanbieding zag ik maar die gaat niet voor Belgische abo' s opquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oewwww....
Ik heb net vanmorgen nog op die abonnementen-site gekeken of ze n leuke aanbieding haddenMaar ze hadden alleen een BK messenblok bij een twee-jaarabo. En ik heb al messen
Oh, dat is t zeker, ik benijd je!quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja die aanbieding zag ik maar die gaat niet voor Belgische abo' s op
Maar dat maakt niet uit want ik vind het abo op zich al helemaal fijn
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat is t zeker, ik benijd je!
Ik zocht gewoon een goede smoes om een abo te nemen. Want ik ben nog lange niet jarig.
Gut, jij bent echt mijn culinaire tweelingzuster, geloof ik...
Nah, ik weet het niet, volgens mij hadden ze dat messenblok in november ook al...quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak ze wisselen van cadeau? Misschien wel elke keer, en kan je in feb wel je slag slaan
Het ziet er idd ook leuk uit alquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik weet het niet, volgens mij hadden ze dat messenblok in november ook al...
Maar ik wil echt wel een keer een abo, het is een supermooi bladGeweldige recepten, en een fijne glossy styling (ja, soms ben ik best een tutje
).
Ik heb Feest! en Hoe word ik een goddelijke huisvrouw. Die laatste heb ik overigens puur gekocht vanwege de sublieme titelquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Het ziet er idd ook leuk uit aldat spreekt natuurlijk ook aan...
Oh dan wisselen ze misschien per half jaar maar kan je geen abo nemen zonder cadeau maar met korting ofzo?
Gisteren trouwens Nigella Express gekocht (van Nigella natuurlijk). Echt een heel leuk boek! Ga ik zeker veel plezier aan beleven.
Hoe word ik een goddelijke huisvrouw moet ik ook nog bestellenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb Feest! en Hoe word ik een goddelijke huisvrouw. Die laatste heb ik overigens puur gekocht vanwege de sublieme titel
Gisteren werd het Feel-Goodkookboek van Ainsley Harriott bij mij afgeleverd. Echt een leukerd, vooral ook bedoeld om Mr CF wat meer de keuken in te krijgen
quote:Beschuit met muisjes (pronunciation: “bə'sx½yt mЄt 'm½yςəs”, lit: “Dutch rusks with little mice”) is the traditional food served to celebrate the birth of a baby in the Netherlands (Note, beschuit met muisjes are eaten regularly even if there is no birth celebration).
Heb je ons iets te vertellen, FW? Domme dingen gedaan toen je dronken was?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:04 schreef FleshWound het volgende:
Wehehe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Beschuit_met_muisjes
[..]
Ik vind de fonetische uitspraak prachtigquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:20 schreef FleshWound het volgende:
Nee, ik vind het gewoon grappig. Biscuit with little mice.
Volgens mij wel. Kleine FW'squote:Op woensdag 30 januari 2008 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je ons iets te vertellen, FW? Domme dingen gedaan toen je dronken was?
Eén grote is al erg genoegquote:
Heel erg tof, dank jequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:38 schreef Den_Haag het volgende:
FW, je kunt gewoon mee rijden. de mensen verdelen we nog wel tussen CNK en mij
Ja jij hebt echt een énorme verzameling!quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Sja, DE, dan moet ik toch even pimpen...
Show je keuken!
Ik hou wel van kookboeken, het zoekt wat gestructureerder soms, zeker als je op een bepaalde keuken zoekt (en da's dan wel weer handig met boodschappen doen natuurlijk).
Moet je vaker komenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:40 schreef Tezz het volgende:
Jongens ik kan jullie niet bijhouden hoor.....
zaterdag carnaval!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm is het al bijna zaterdag? Ik heb weer one of those days... Een baaldag...
quote:
Krk, heb je nog gekeken of je dat Barcelona reisgidsje nog had?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:11 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Carnaval
Hmja, ik ga zondag met vrienden op stap, is wel elk jaar weer een goeie, maar meer word het niet dit jaar...
Best of Barcelona van Lonely Planet is het...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krk, heb je nog gekeken of je dat Barcelona reisgidsje nog had?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben ooit nog eens (gedwongen) prins carnaval geweest op de basisschool..jeugdtrauma opgelopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |