[Faithy-mode]Bloes!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
What else is new![]()
Feefieeen anderen, ff een uurtje internetten dan ook maar eens 'thuiswerken'.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:43 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb een probleem:
k heb een badkamerrekje gekocht (voor in de badkamer natuurlijk), dat met zuignappen vast moet. Nu blijft dat nooit van z'n leven hangen in mijn badkamer. Hoe zorg ik ervoor dat die zuignappen blijven plakken? Kreeg de tip om eiwit te gebruiken, en dit plakt wel eventjes, maar zodra ik onder de douce vandaan kom ligt alles ook weer op de grond...
Zou dat blijven plakken? Komt wel in de douche te hangen!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Goed vetvrij maken met azijn?
Of eerst goed droog maken en een druppel 2sec lijm erop?
Een egale ondergrond moet normaal gesproken genoeg zijn?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zou dat blijven plakken? Komt wel in de douche te hangen!
Je hebt me nummer. je kunt tot 12u zaterdag besluiten wat je wilquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jongens, ik weet niet of ik zaterdag meega. Eigenlijk heb ik niet genoeg tijd voor dat soort (leuke) dingen. Mag ik 't zaterdagochtend nog laten weten?
Geef er meteen een boek bij kado, verkoop je hem eerderquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zojuist voor de derde fokking keer iemand langsgeweest voor dat Tai-Chi pak: wéér te klein![]()
Ik verhuis naar dwergenland
Oewwww....quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:59 schreef DarkElf het volgende:
Goeiedag
Net een leuk verjaarscadeau nog gehad; een abo op de delicious
dat wordt dus weer genoeg inspiratie hebben het komende jaar
Ja die aanbieding zag ik maar die gaat niet voor Belgische abo' s opquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oewwww....
Ik heb net vanmorgen nog op die abonnementen-site gekeken of ze n leuke aanbieding haddenMaar ze hadden alleen een BK messenblok bij een twee-jaarabo. En ik heb al messen
Oh, dat is t zeker, ik benijd je!quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja die aanbieding zag ik maar die gaat niet voor Belgische abo' s op
Maar dat maakt niet uit want ik vind het abo op zich al helemaal fijn
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat is t zeker, ik benijd je!
Ik zocht gewoon een goede smoes om een abo te nemen. Want ik ben nog lange niet jarig.
Gut, jij bent echt mijn culinaire tweelingzuster, geloof ik...
Nah, ik weet het niet, volgens mij hadden ze dat messenblok in november ook al...quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak ze wisselen van cadeau? Misschien wel elke keer, en kan je in feb wel je slag slaan
Het ziet er idd ook leuk uit alquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik weet het niet, volgens mij hadden ze dat messenblok in november ook al...
Maar ik wil echt wel een keer een abo, het is een supermooi bladGeweldige recepten, en een fijne glossy styling (ja, soms ben ik best een tutje
).
Ik heb Feest! en Hoe word ik een goddelijke huisvrouw. Die laatste heb ik overigens puur gekocht vanwege de sublieme titelquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Het ziet er idd ook leuk uit aldat spreekt natuurlijk ook aan...
Oh dan wisselen ze misschien per half jaar maar kan je geen abo nemen zonder cadeau maar met korting ofzo?
Gisteren trouwens Nigella Express gekocht (van Nigella natuurlijk). Echt een heel leuk boek! Ga ik zeker veel plezier aan beleven.
Hoe word ik een goddelijke huisvrouw moet ik ook nog bestellenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb Feest! en Hoe word ik een goddelijke huisvrouw. Die laatste heb ik overigens puur gekocht vanwege de sublieme titel
Gisteren werd het Feel-Goodkookboek van Ainsley Harriott bij mij afgeleverd. Echt een leukerd, vooral ook bedoeld om Mr CF wat meer de keuken in te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |