Buitentoernooicommissie/stichting van m'n volleybalvereniging...quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:09 schreef Faithy het volgende:
Zo, en dan kom ik hier ook maar eens posten
Lonely Planet heeft hele leuke Best of en Encounter gidsjes van Barcelona. Het Best of gidsje hadden ze een tijd geleden bij het Kruidvat, ik heb ze hier pas in Leidschenhage nog gevonden bij een soort Kruidvat Outlet. Voor 5 euro een leuk en handig boekje! En anders kosten die boekjes een euro of 13, maar dan heb je wel een heel praktisch boekje met handige kaarten en leuke wandelroutes erin.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dub nog een beetje tussen twee reisgidsen. De Globus reisgids (5 EUR, 110 pag, beknopt) of de Stedengids reisgids (10 EUR, 200 pag, uitgebreider). Of moet ik gewoon niet zo gierig doen en het duurdere boek kopen?Taalgidsje dat ik heb is overigens wel van Globus.
Voor Barcelona?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dub nog een beetje tussen twee reisgidsen. De Globus reisgids (5 EUR, 110 pag, beknopt) of de Stedengids reisgids (10 EUR, 200 pag, uitgebreider). Of moet ik gewoon niet zo gierig doen en het duurdere boek kopen?Taalgidsje dat ik heb is overigens wel van Globus.
Wiej, mezelf quotenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:21 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Voor Barcelona?
Ik zal kijken welke ik thuis heb staan, die was echt oke...
Grappig om te lezen dat (bijna) iedereen altijd veel te doen heeft en toch de tijd vindt om nog een stukje te FOKkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:25 schreef KrnKje het volgende:
Even koffie halen en aan t werk... veel te doen vandaag...
Heeft MoBlo een wederhelft?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:44 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat vond ik ookal denk ik dat mijn tweelingzusje MoBlo hier vaker zal posten
Meen je dat nou? Ik dacht altijd van: hee, die MoBlo lijkt zo erg op die user Faithy van vroegah, maar ik heb dus ook een (heule gezellige, overigensquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:27 schreef Faithy het volgende:
[..]
nee, een kloon![]()
nou ja, MoBlo is een kloon
Ik zal morgen eens bij de Kruitvat kijken dan. En anders ligt er ook een op Marktplaats, zag ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Lonely Planet heeft hele leuke Best of en Encounter gidsjes van Barcelona. Het Best of gidsje hadden ze een tijd geleden bij het Kruidvat, ik heb ze hier pas in Leidschenhage nog gevonden bij een soort Kruidvat Outlet. Voor 5 euro een leuk en handig boekje! En anders kosten die boekjes een euro of 13, maar dan heb je wel een heel praktisch boekje met handige kaarten en leuke wandelroutes erin.![]()
Valt het op dat ik nogal een Lonely Planet fan ben??
Goedemorgen overigens!heel veel
Het was koud, regenachtig en ik had tegenwind.Nu moet ik opwarmen.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:24 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Wiej, mezelf quoten
Maar het kan goed om een Lonely Planet gaan... Als die ook wandelroutes erin hebben staan...
Ik zie een Nynke-aanmoedigmeetquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:18 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Buitentoernooicommissie/stichting van m'n volleybalvereniging...
Ben ik penningmeester van t toernooi waar Nienke deze zomer dus ook naar toe komt; als één van de 480 teams
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik dacht altijd van: hee, die MoBlo lijkt zo erg op die user Faithy van vroegah, maar ik heb dus ook een (heule gezellige, overigens) vriendin die op beide users lijkt en... huh... beide users zijn dezelfde, een kloon... nou ben ik in de war.
Oh, maar ik had het moeten weten toen ik je naam las op Hyves... maar ik ben altijd traag in dat soort dingen.
We hadden ooit nog ruzie op IRC omdat ik Dev05 (of hoe heet 'ie ook alweer) een mietje vondquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:14 schreef Den_Haag het volgende:
zie dat jouw frans beter is dan dat van mij
Misschien een trio of kwartet proberen dan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:14 schreef Den_Haag het volgende:
zie dat jouw frans beter is dan dat van mij
strijkers, percussie,blazers?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien een trio of kwartet proberen dan.
Jullie tweeën en een Frans.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:22 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
strijkers, percussie,blazers?
dat wás toch ook een mietje?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We hadden ooit nog ruzie op IRC omdat ik Dev05 (of hoe heet 'ie ook alweer) een mietje vond
Maar ik mag MoBlo wél hoor.![]()
Ik hoor bij bijna tot volgende week! Goedemorgen. zo maar eens richting de markt...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Grappig om te lezen dat (bijna) iedereen altijd veel te doen heeft en toch de tijd vindt om nog een stukje te FOKken
Kende JIJ deze al trouwens:quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:22 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
strijkers, percussie,blazers?
Hij zei op een gegeven moment "STFU!!! " tegen mij, en destijds was ik nog zo'n n00b dat jij mij moest uitleggen waar dat nou voor stond.quote:
It's life Steer, but not as we know itquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kende JIJ deze al trouwens:
http://www.youtube.com/watch?v=FCARADb9asE
Ik vond hem zonder de clip leuker, maar het gaat om de tekst.
Markt ze....quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik hoor bij bijna tot volgende week! Goedemorgen. zo maar eens richting de markt...
Dat blok hout ook wat Kirk op z'n schoot heeft: " Captain's log "quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
It's life Steer, but not as we know it
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat blok hout ook wat Kirk op z'n schoot heeft: " Captain's log "
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat blok hout ook wat Kirk op z'n schoot heeft: " Captain's log "
What else is newquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
maar ik ben altijd traag
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:46 schreef FleshWound het volgende:
Presentatie gehaald!
Is het toch nog alle moeite waard geweest.
Congratzquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef Den_Haag het volgende:
Heb me eerste cijfer binnen van Nyenrode. Een 7,5
Wordt een jid-tje dan, of lastminute-boekingquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jongens, ik weet niet of ik zaterdag meega. Eigenlijk heb ik niet genoeg tijd voor dat soort (leuke) dingen. Mag ik 't zaterdagochtend nog laten weten?
Wat let je?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:05 schreef FleshWound het volgende:
Thanks allemaal. Misschien is het meetingtechnisch gezien beter als we er een apart topic voor aanmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |