Zolang je maar geen walkman wordt en uit de tijd raakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:40 schreef Euc- het volgende:
Op donderdag 20 juli 2006 14:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oldbies zijn net iPods: overhyped, duur, krasbestendig (de meeste dan) en iedereen probeert ze te immiteren zonder veel succes.
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:39 schreef FleshWound het volgende:
Uiteindelijke zetting na 30 jaar: 0.513 meter.
Toegestane zetting: 0.050 meter.
Kut.
Volgens mij moet je naar het dieetclubje op LIF gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:39 schreef FleshWound het volgende:
Uiteindelijke zetting na 30 jaar: 0.513 meter.
Toegestane zetting: 0.050 meter.
Kut.
Haaaaaaa lekker bijdehand!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij moet je naar het dieetclubje op LIF gaan.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:47 schreef FleshWound het volgende:
Hou jij het lijstje even bij dan, ik ga nog een uurtje of wat rekenen aan een voorbelasting.
Pfff, patsen met je vakgebiedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:47 schreef FleshWound het volgende:
Hou jij het lijstje even bij dan, ik ga nog een uurtje of wat rekenen aan een voorbelasting.
Vakgebiedquote:
Piemel!! In je broek!! Hihihihihiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:57 schreef FleshWound het volgende:
Vakgebied![]()
Eerst maar eens zorgen dat ik m'n P haal.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz onder voorbehoud en een slag om de arm welteverstaan
Je zei piemel!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Piemel!! In je broek!! Hihihihihi
Nee, gewoon Bluezz.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz onder voorbehoud en een slag om de arm welteverstaan
Omdat het van de bui, golfers buikgriep en de vrijdag ervoor afhangtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:waarom onder voorbehoud en met wat voor slag om de arm dan?
Oe, die heb ik al welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:57 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Vakgebied![]()
Eerst maar eens zorgen dat ik m'n P haal.
Deze Piemel is de slag om de arm.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:waarom onder voorbehoud en met wat voor slag om de arm dan?
quote:
quote:
Het is inderdaad dé slag om de darm hoor daarbinnen, er worden hele veldslagen geleverd, kanonsschoten afgevuurd en kraters geslagenquote:
Dat heb ik al 16 jaar..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is inderdaad dé slag om de darm hoor daarbinnen, er worden hele veldslagen geleverd, kanonsschoten afgevuurd en kraters geslagen
Koel!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:34 schreef Euc- het volgende:
Horloge is verkauft trouwens
Deze week naar Den Haag mn nieuwe ophalen
Jep, ga waarschijnlijk donderdag, als mn muscle dan ook kanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:14 schreef beunkster het volgende:
[..]
Koel!
Ga je die Omega ophalen?
Dan wel foto's posten he
Ik zou het niet meer op kunnen brengen denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:05 schreef Den_Haag het volgende:
genoeg geleerd voor vandaag. Morgen en donderdag nog genoeg tijd.
Een gefrituurde piemol!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Steer wat doop je daar in de chocolademelk?
Je zei piemel!quote:
Nynke, als ik de foto's in je fotoboek zie wil ik ook dansen!quote:
Over het slapen gaan dan he,quote:
Je spreekt uit eigen ervaring? Laat trouwens ook eens een berichtje achter in mijn fotoboek! Je spiekt daar alleen maar!quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
Als je ze eenmaal gefrituurd in chocoladesaus hebt gehad, wil je niet anders meer hoor
Lekker + Lekker = heel lekker! (Churros + Chocolade)quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je spreekt uit eigen ervaring? Laat trouwens ook eens een berichtje achter in mijn fotoboek! Je spiekt daar alleen maar!
Tuurlijk. Ik duik er nu ook echt in. Succes met organische chemie, klinkt vreselijk!quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker + Lekker = heel lekker! (Churros + Chocolade)
En nouja zeg, ik kom nauwelijks in je fotoboek! Het beeld van een dansende Nynke was natuurlijk al die tijd op mijn netvlies bijgebleven.![]()
Maar nu echt, bedtijd! Morgen weer organische chemie. Blech.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:37 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! heb vanochtend in mijn slaap de wekker uitgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |