quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:25 schreef eer-ik het volgende:
en sepo
Heeft KoffieBuzz je je knoppies weer afgenomen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bek houwe.
Editknop is stuk.
Hij blijft hangen
Thuusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef OA het volgende:
MPG, waar is Muck?
We hebben al 4 tpoics gesloten vandaag en zijn heeft nog niet eens de kans gekregen om te mucken...
quote:
quote:
Welkom in de KSCquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
TE SNEL! Ik kan iet eens fatsoenlijk een spelletje op de achtergrond spelen.
Wen er maar an.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Had je al gedaan, voor de TTquote:
Toeter op d'r oog. Ze komt maar hier even Mucken!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Thuus
Daar is Muck. Vanavond mot ze toeteren
Rikkie heeft al gemucktquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Toeter op d'r oog. Ze komt maar hier even Mucken!
Ik doe het heel rustig aanquote:
Heul niequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verwaarloos mijn forum ookal! Koffie is bad hmmkay?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik doe het heel rustig aan
Vanochtend zat ik te spammen.
Ik gok alleen wel, dat als ik vanavond ook nog in dit tempo doorga, i kweer ruim boven de 300 uitkom.
Maar dat topt m'n record niet gelukkig...
1. Ik val niet op blond.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef MPG het volgende:
Ja wat?
Dacht jij ook achter Muck aan te kunnen zitten?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verwaarloos mijn forum ookal! Koffie is bad hmmkay?
je kompetoeter is stukquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
Leuke kruisjes in de OP!
Whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
1. Ik val niet op blond.
2. Muck is al bezet, dus sowieso geen optie voor mij.
3. In andermans relatie stoken, zo zit ik totaal niet in elkaar.
4. Muck is niet mijn type.
5. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
6. Je moet het niet zo persoonlijk opvatten MPGtje
7. Teveel getypt, tijd voor koffie!
Scherpe analuse!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul nie
Je ken t gewoon fysiek nie handlen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend, vóór het vorige topic al gehaald
quote:
Práát me er niet over. En dan in de FB gezeik over dat topic. IK ZIE DAT OOK WEL!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Coffee is good!
Iik moest trouwens echt lachen toen ik gister het 'beoordeel hier de mooiste (1)!!!! foto van de dag' topic doorlas.
zo rampzalig (ligt overigens niet aan jou, heb je d'r echt vaak zien posten dat mensen de OP moesten lezen) heb ik het nog nooit gezien
Echt niemand leest de OP meer tegenwoordlg lijkt het wel
Ah, ok!quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
wat eer en eM zeggen dusquote:
als ik op dit tempo doorga zit ik voor het eerst sinds een eeuwigheid, en voor de 2e of 3e keer in mijn postgeschiedenis boven de 100quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik doe het heel rustig aan
Vanochtend zat ik te spammen.
Ik gok alleen wel, dat als ik vanavond ook nog in dit tempo doorga, i kweer ruim boven de 300 uitkom.
Maar dat topt m'n record niet gelukkig...
Veel mensen geven daar ook onzinnig commentaar om maar geen gezeik te krijgen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Coffee is good!
Iik moest trouwens echt lachen toen ik gister het 'beoordeel hier de mooiste (1)!!!! foto van de dag' topic doorlas.
zo rampzalig (ligt overigens niet aan jou, heb je d'r echt vaak zien posten dat mensen de OP moesten lezen) heb ik het nog nooit gezien
Echt niemand leest de OP meer tegenwoordlg lijkt het wel
Haha, jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Práát me er niet over. En dan in de FB gezeik over dat topic. IK ZIE DAT OOK WEL!.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend, vóór het vorige topic al gehaald
Laat t je smakenquote:
Immerquote:
Dat doe ik nu ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ja
Ik snap dat niet hoor...
Kan je niet gewoon al die posts die zich niet aan de regels houden eruit tyven danwel editten?
Opbokken, lees maar gewoon
En dan ook alle mensen die keer op keer zeiken en zelf niets toevoegen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ja
Ik snap dat niet hoor...
Kan je niet gewoon al die posts die zich niet aan de regels houden eruit tyven danwel editten?
Opbokken, lees maar gewoon
Mja, toch denk ik dat je beter matig gefundeerd commmentaar kunt geven dan helemaal geen commentaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
Veel mensen geven daar ook onzinnig commentaar om maar geen gezeik te krijgen...
- niet overal even scherp / kan eigenlijk niets bedenken
+ mooie kleuren / leuk standpunt
Etc....
V-fritsquote:
Ik vind het zo stom als mensen bij een minpunt zeggen "weet ik niet". Je kan altijd wel iets bedenken. Altijd. En als dat niet zo is, dan moet je maar uitleggen waarom die foto zo perfect is dat er geen minpunten in zitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, toch denk ik dat je beter matig gefundeerd commmentaar kunt geven dan helemaal geen commentaar.
Echter, als ik er iets post, en weet geen commentaar, post ik ook niet
"Als ik iets post, post ik ook niet"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, toch denk ik dat je beter matig gefundeerd commmentaar kunt geven dan helemaal geen commentaar.
Het is ook niet verplicht te postenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_new_topics::mysql_query::2] [29-Jan-2008 15:42:18]
/madquote:
Kan ik me wat bij voorstellen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het zo stom als mensen bij een minpunt zeggen "weet ik niet". Je kan altijd wel iets bedenken. Altijd. En als dat niet zo is, dan moet je maar uitleggen waarom die foto zo perfect is dat er geen minpunten in zitten.
Nee, daarom.quote:
jatoch Bartquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:44 schreef Bravebart het volgende:
Zo, dat was wel genoeg practicum voor vandaag
Maar ik bedoel ook helemaal niet dat je met technische termen moet gaan strooien, dat kan ik zelf ook niet. Maar iedereen kan zeggen of ie het mooi vindt dat het onderwerp zo scherp is, in tegenstelling tot de achtergrond. of dat het oog niet helemaal scherp is. of dat de witbalans te koel is, of dat je het standpunt niet zo mooi vindt, of dat de horizaon scheef staat, of dat het overbelicht is, of juist onderbelicht. Iedereen kan zeggen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen...
Je kunt best dingen wel of niet mooi vinden aan een foto.
Maar ik weet bijvoorbeeld echt niks achter de eventuele technieken die erachter zitten.
tuurlijk kan ik een macrofoto of een HDR foto wel herkennen, maar verder hoor ik mensen termen roepen als: goeie DOF gebruikt!!!1``one
Ik heb dan werkelijk geen idee waar ze op doelen
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:37 schreef BrandX het volgende:
en weer terug!
Ik zag de echte boer'n vla met appeltaart staan in de ijskast. Was helemaal vergeten dat ik die eergister gehaald had
Ik heb ook vaak zat gewacht met het posten omdat ik geen zin had om op de huidife laatste foto te reagerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Als ik niets zinnigs kan bedenken om over een voorgaande foto te zeggen, post ik ook maar niet
Ook al had ik iets wat ik eingelijk wel wilde posten
Wat witbalansen betreft snap ik er geen hol van, voor de rest wel, ben dat ook wel met je eensquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik bedoel ook helemaal niet dat je met technische termen moet gaan strooien, dat kan ik zelf ook niet. Maar iedereen kan zeggen of ie het mooi vindt dat het onderwerp zo scherp is, in tegenstelling tot de achtergrond. of dat het oog niet helemaal scherp is. of dat de witbalans te koel is, of dat je het standpunt niet zo mooi vindt, of dat de horizaon scheef staat, of dat het overbelicht is, of juist onderbelicht. Iedereen kan zeggen...
Snap je wat ik bedoel?
Drugs are bad, mkay?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef OA het volgende:
Erik, wanneer maken jullie de onderwerpen voor de komende maanden bekend?
De onderhandelingen waren goed bezig, en we waren er bijna uit Totdat de derde mod opeens weer met andere ideeën aankwamquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef OA het volgende:
2>1quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De onderhandelingen waren goed bezig, en we waren er bijna uit Totdat de derde mod opeens weer met andere ideeën aankwam. Pfff
Zo vroegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef DaMart het volgende:
Tijd om richting trein en huis te gaan.
Ach, het leven is neit altijd 1 groot feest.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De onderhandelingen waren goed bezig, en we waren er bijna uit Totdat de derde mod opeens weer met andere ideeën aankwam. Pfff
Dan motten ze aardig opschietenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:53 schreef eer-ik het volgende:
'
[..]
Ach, het leven is neit altijd 1 groot feest.
Maar het zou wel voor februari komen toch?
Hmm?quote:
Custom banners - de hoogtepuntenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
kun je je eigen banner bij Fok uploaden ja? Cool
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef OA het volgende:
Hehequote:
Ja. Als het aan mij ligt wel. Vandaag of morgen ga ik er van uit dat de onderwerpen geopenbaard worden. Zo niet, dan word ik boos op mijn medemodjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:53 schreef eer-ik het volgende:
'
[..]
Ach, het leven is neit altijd 1 groot feest.
Maar het zou wel voor februari komen toch?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
'Godsamme, het is wel ver hoor, naar die zaak. Ik denk dat ik reiskostenvergoeding ga eisen.'
Jezus inderdaad man! Even regelen in de secundaire arbeidsvoorwaarden lmfdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
'Godsamme, het is wel ver hoor, naar die zaak. Ik denk dat ik reiskostenvergoeding ga eisen.'
Ja, dat zeker.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jezus inderdaad man! Even regelen in de secundaire arbeidsvoorwaarden lmfd
quote:
Lastig... en verder wat MPG zegt...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
2>1
Dus, derde mod mot zn waffel houden
Wie Pheno, eer-ik, Dannyquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je de beheerder ook gewaarschuwd?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Als het aan mij ligt wel. Vandaag of morgen ga ik er van uit dat de onderwerpen geopenbaard worden. Zo niet, dan word ik boos op mijn medemodjes.
That's the least the could do!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat zeker.
Ik ga denk ik maar auto van de zaak eisen
Tss, luiwammes!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |