quote:Kuffour Agent Denies Ajax Signing
Football News | Tuesday, January 29, 2008 | Graphics Version
Ghana's Sammy Kuffour has not yet signed for Ajax, his agent has revealed. Three other clubs are on standby.
Giuseppe dello Rosso, the agent of Ghanaian defender Samuel Kuffour, has revealed that the player's proposed move to Dutch side Ajax is not yet signed and sealed - other clubs are waiting in the wings for a last-minute swoop.
The Amsterdam club yesterday released a statement announcing the capture of the 31-year-old from Roma, but despite him passing a medical in Holland the deal has not yet been completed.
"Kuffour has not signed with anybody and is still a Roma player," dello Rosso told La Republicca, although he did reiterate that the player still wanted a move. "I strongly hope the situation is unblocked before the 31st as our intention is to get him to play.
"Regarding Ajax, I don't want to say too much as I had a bad experience with [Faryd] Mondragon three years ago when he was moving from Galatasaray to Palermo.
"I had the contract in my hand but nothing was done," continued dello Rosso, who revealed that three other clubs were also chasing his client. "There is Ajax, Partizan Belgrade and two other options that we have in Germany."
Lijkt me onzin aangezien hij al gepresenteerd is en getrained heeft. Als hij nog niet gekozen zou hebben zou hij daar zelf niet aan meegedaan hebben lijkt me. Dus zelfs al zou het niet rond zijn lijkt hij in ieder geval naar ajax te willen.quote:
quote:
zaakwaarnemer: pen raakt papier niet aan!! geen overeenkomst!!quote:
Het zijn alle 4 kleine kinderen, overeenkomst is niet rechtsgeldigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:44 schreef BigFire het volgende:
[..]
zaakwaarnemer: pen raakt papier niet aan!! geen overeenkomst!!
Kuffour wou alleen aan zijn moeder laten zien hoe het shirt eruit zou komen te zien. Ze wacht nu op de foto van Partizan en Borussia en neemt dan zijn beslissing.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 7 minuutjes en ik ga richting Amsterdam.
Oude logo van Ajax in m'n Out Of Office Assistant gezet. Zullen de mensen raar van opkijken die me mailen tijdens de 8 dagen dat ik weg ben.
Wie is die nieuwe aankoop links dan met die bril?quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Het zijn alle 4 kleine kinderen, overeenkomst is niet rechtsgeldig
Dat is een scout van Groningen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wie is die nieuwe aankoop links dan met die bril?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat is een scout van Groningen.
Sms morgen ff, jij verandert namelijk volgens mij drie keer per week van nummerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 7 minuutjes en ik ga richting Amsterdam.
Oude logo van Ajax in m'n Out Of Office Assistant gezet. Zullen de mensen raar van opkijken die me mailen tijdens de 8 dagen dat ik weg ben.
Nog steeds veel Nederlands en halve Nederlanders hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:54 schreef BigFire het volgende:
Ajax is trouwens weer steeds meer een vreemdelingen legioen aan het worden. misschien niet de eerste prioriteit maar moet toch op gelet worden.
Ja die mafkees heeft geen beltegoed, ik moest hem bellen omdat ie geen beltegoed heeft morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sms morgen ff, jij verandert namelijk volgens mij drie keer per week van nummer.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds zo verbaasd over Kuffour, en ook nog zeggen dat ie de opvolger van Jaap Stam is....
Zo'n ouwere man die de laatste jaren geen pepernoot heeft geraakt, om begrijpelijke redenen natuurlijk, zijn drama is afschuwelijk, maar waarom zou hij nu ineens wel goed gaan spelen?
Bwhehehe.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat is een scout van Groningen.
Hij zat op de bank, pino.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Zo'n ouwere man die de laatste jaren geen pepernoot heeft geraakt,
Nee, de vraag is waarom wel. Die man is helemaal van het houtje na dat ongeluk met zijn dochtertje, bij andere club is het ook niet gelukt, sterker nog, het ging heel erg slecht. Waarom zou het nu beter gaan?quote:
Wie noemt hem hier de opvolger van Stam? En wie verwacht er hier dat hij goed gaat spelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds zo verbaasd over Kuffour, en ook nog zeggen dat ie de opvolger van Jaap Stam is....
Zo'n ouwere man die de laatste jaren geen pepernoot heeft geraakt, om begrijpelijke redenen natuurlijk, zijn drama is afschuwelijk, maar waarom zou hij nu ineens wel goed gaan spelen?
precies. een belachelijke aankoop. we wilden een vervanger van Stam maar nu experiment/risico Kuffour is gekomen is alles weer koek en ei in de verdediging volgens Van Geel en vele supporters.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Livorno niet hoor. En bij Roma zat ie natuurlijk niet voor niks op de bank.
Bijna goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:06 schreef waterkanonnetje het volgende:
Wat een vent, hij heeft er mede voor gezorgd dat de miskoop Luque jaarlijks méér dan een miljoen euro opstrijkt
Wtf een opvolger van Stam waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:06 schreef BigFire het volgende:
[..]
precies. een belachelijke aankoop. we wilden een vervanger van Stam maar nu experiment/risico Kuffour is gekomen is alles weer koek en ei in de verdediging volgens Van Geel en vele supporters.
overigens heeft ie nog wel redelijk/goed gespeeld bij Bayern na het drama als ik het goed heb, dus in principe hoeft dat niet het probleem te zijn.
Mexes en Juan zijn ook beter. Hoeft ie zich ook niet voor te schamen want voor het niveau van de eredivisie (quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Livorno niet hoor. En bij Roma zat ie natuurlijk niet voor niks op de bank.
Hij wordt toch wel gepresenteerd als iemand die een bepaalde rol kan krijgen. Niet voor op de bank lijkt me.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie noemt hem hier de opvolger van Stam? En wie verwacht er hier dat hij goed gaat spelen?
Het is afwachten. Maar een groot risico is het niet, want hij kost niets.
Ja, iedereen wordt gepresenteerd als iemand die een bepaalde rol kan krijgen. Wat wil je nou zeggen? En waar lees je allemaal de naam Jaap Stam? Kom eens met voorbeelden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt toch wel gepresenteerd als iemand die een bepaalde rol kan krijgen. Niet voor op de bank lijkt me.
En ik lees overal de naam Jaap Stam bij hem.
En als je niet verwacht dat ie goed gaat spelen, waarom komt ie dan?
Hou toch op zeg. Jaap Stam is een topverdediger van allure en een verdediger van zijn kaliber zal hier nooit te bewonderen zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik lees overal de naam Jaap Stam bij hem.
T valt wel mee hoor. Als je de huidige selectie bekijkt komt zo'n 40% uit de jeugd opleiding. En van de basis spelers is ook nog eens zo'n 50 a 60% eigen kweek. Bij gebrek aan kwaliteit uit de jeugdopleiding is van Geel genoodzaakt spelers terug te kopen. En ik denk dat hij deze winter zeker niet slecht heeft gehandeld met Silva, Lindgren, Perez en Kuffour. Kuffour kan door het ijs zakken maar dat maakt niet veel uit want hij kost niks. En als Vermaelen en vd Wiel terug zijn hebben we weer genoeg verdedigers.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:06 schreef waterkanonnetje het volgende:
Ajax kan alleen maar boven FC Groningen eindigen door ze leeg te kopen en daarbij is dit Ajax vooral een vreemdelingenlegioen.
Daarnaast is de dagelijkse leiding in handen van de Brabander Van Geel en het drama is compleet.
Wat een vent, hij heeft er mede voor gezorgd dat de miskoop Luque jaarlijks méér dan een miljoen euro opstrijkt
Colin is heel hard gepushed door Ten Cate. Dat kan je van Geel nauwelijks aanrekenen. Ja hij had nee kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:15 schreef toma het volgende:
[..]
T valt wel mee hoor. Als je de huidige selectie bekijkt komt zo'n 40% uit de jeugd opleiding. En van de basis spelers is ook nog eens zo'n 50 a 60% eigen kweek. Bij gebrek aan kwaliteit uit de jeugdopleiding is van Geel genoodzaakt spelers terug te kopen. En ik denk dat hij deze winter zeker niet slecht heeft gehandeld met Silva, Lindgren, Perez en Kuffour. Kuffour kan door het ijs zakken maar dat maakt niet veel uit want hij kost niks. En als Vermaelen en vd Wiel terug zijn hebben we weer genoeg verdedigers.
Dus ik ben helemaal niet zo ontevreden over van Geel. Afgelopen zomer heeft hij alleen dramatisch ingekocht. En daar mag hij op afgerekend worden. Want als je denkt dat Delorge een vervanger is voor Sneijder en Colin een goede verdediger is dan doe je echt iets verkeerd.
Ik ben het met je eens wat betreft afgelopen zomer. Alleen is een kanttekening wel op zijn plaats. Delorge is al voor het vertrek van Sneijder gehaald, en gold meer als een soort back-up van Gabri. In die rol vond ik hem ook wel redelijk spelen. Rommedahl werd ook al voor het vertrek van Sneijder gehaald, en was een back-up van de ook in die periode gekochte Kennedy. Wat betreft Kennedy en Rommedahl hebben ze me beide nog niet echt kunnen overtuigen. Hoewel Rommedahl als invaller zeker potentie heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:15 schreef toma het volgende:
[..]
Want als je denkt dat Delorge een vervanger is voor Sneijder en Colin een goede verdediger is dan doe je echt iets verkeerd.
Mee eens. Hoewel ik destijds wel een voorstander was van de komst van Luque, maar uiteraard niet ter vervanging van Sneijder.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens wat betreft afgelopen zomer. Alleen is een kanttekening wel op zijn plaats. Delorge is al voor het vertrek van Sneijder gehaald, en gold meer als een soort back-up van Gabri. In die rol vond ik hem ook wel redelijk spelen. Rommedahl werd ook al voor het vertrek van Sneijder gehaald, en was een back-up van de ook in die periode gekochte Kennedy. Wat betreft Kennedy en Rommedahl hebben ze me beide nog niet echt kunnen overtuigen. Hoewel Rommedahl als invaller zeker potentie heeft.
Urzaiz is ook nog voor het vertrek van Sneijder gehaald, en de reden is nog steeds onduidelijk. Werd als een subersub gehaald, maar is in die rol nooit serieus ingezet.
Colin was echt afkomstig van Ten Cate, een soort vriendendienst. Heeft ook maar een contract voor een jaar.
Het is fout gegaan na de verkoop van Sneijder, toen heeft men blufpoker gespeeld met het schaduwlijstje wat er niet was. En kwam men aan met de te dure Luque als zoethoudertje.
dat was richting mijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
waterkanonnetje - dinsdag 29 januari 2008 @ 15:57
afca enzo. bah
NIet zo cynisch en defensief man.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, iedereen wordt gepresenteerd als iemand die een bepaalde rol kan krijgen. Wat wil je nou zeggen? En waar lees je allemaal de naam Jaap Stam? Kom eens met voorbeelden.
En ik weet niet of hij goed gaat spelen. Dat is afwachten zeg ik. Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij niet goed gaat spelen. Moeilijk he.
quote:Kuffour moet Stam doen vergeten - 27 jan 2008
ARNHEM - Ajax heeft een opvolger gevonden voor Jaap Stam. Het is de 31-jarige Samuel Kuffour. De Ghanees komt bij zijn huidige club AS Roma nauwelijks aan ...
Provinciale Zeeuwse Courant - 95 verwante artikelen »
Kuffour als de nieuwe Jaap Stam - Algemeen Dagblad - 60 verwante artikelen »
AD.nl - Voetbal - Kuffour als de nieuwe Jaap StamAD.nl brengt 24 uur per dag binnenlands, buitenlands, economie, cultuur en sportnieuws. Tevens het regionale nieuws uit de regio midden Nederland en ...
www.ad.nl/sport/voetbal/article2002938.ece - 30k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Sporttribune - Voorpagina - Ajax haalt Kuffour als opvolger Jaap StamVoor het laatste sportnieuws moet u op Sporttribune.nl zijn. Aandacht voor meer dan 40 sporten. Iedere dag het meest actuele nieuws plus verdiepende ...
www.sporttribune.nl/pagina/voorpagina/18145 - 47k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Kuffour volgt Jaap Stam op - Het Parool - SPORTARNHEM - Samuel Kuffour (31) moet bij Ajax de opvolger worden van Jaap Stam. De Ghanees komt bij zijn huidige club AS Roma nauwelijks aan spelen toe. ...
www.parool.nl/sport/2008/JAN/012708-4.html - 31k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Wat de media allemaal roept hoet niet de gedachte bij de supporters te zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet zo cynisch en defensief man.
![]()
[..]
juist. Wie is er verantwoordelijk voor de aankopen? Volgens mij niet de coach maar de technisch directeur.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja hij had nee kunnen zeggen.
zo zie ik het ook. Luque was een goede vervanger geweest voor Babel bijvoorbeeld. Maar daar hebben we nu Suarez voor. Het verhaal van Delorge en Colin snap ik nog steeds niet. Zulke spelers zijn overbodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel ik destijds wel een voorstander was van de komst van Luque, maar uiteraard niet ter vervanging van Sneijder.
quote:Maduro: ‘Spanjaarden hebben respect voor voetballers’
Oud-Ajacied Hedwiges Maduro (foto) is op een moeilijk moment bij zijn nieuwe club Valencia begonnen. De sportieve prestaties van de ploeg zijn momenteel zwaar ondermaats. De middenvelder is zich daarvan bewust. Toch is hij vol vertrouwen over de toekomst. ‘Dit seizoen is voor Valencia nog niet het seizoen om te oogsten. Ik verwacht de Koeman het vertrouwen van de clubleiding houdt, waardoor hij de tijd krijgt om aan een team te bouwen. Ik heb niet voor niets voor vierenhalf jaar getekend,’ aldus de speler tegenover BN/De Stem.
Het leven in Spanje bevalt hem prima. ‘Ondanks onze slechte prestaties blijven de supporters aardig tegen me. Ze vragen vriendelijk of ze met me op de foto mogen. Spanjaarden hebben veel respect voor voetballers. Dat merk je aan alles. Ik voel me hier goed. Het is elke dag zo'n twintig graden, we trainen in korte broek. De mensen zijn vriendelijk en in de restaurants mag ik niet betalen.’ (JvE)
Doe het Edgarquote:Davids gaat met Ajax praten over contractverlenging
Edgar Davids (foto) gaat binnenkort met Ajax praten over de verlenging van zijn contract. De verbintenis van de voetballer loopt aan het einde van dit seizoen af. Davids weet nog niet of hij deze wil verlengen.
‘We hebben half een afspraak gemaakt. In de komende weken zullen we gaan praten. Het hangt er vanaf hoe het loopt, wat de plannen zijn van Ajax. We gaan een beetje filosoferen en dan zien we wel,’ aldus de aanvoerder tegenover De Pers. (JvE)
"In restaurent mag ik niet betalen"quote:
Dus als de media het schrijven, dan vinden de supporters dat ook? Doe niet zo naďef man.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet zo cynisch en defensief man.
![]()
[..]
nee, dat beweer ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat de media allemaal roept hoet niet de gedachte bij de supporters te zijn natuurlijk...
Wat zo'n lekker zonnetje allemaal niet kan veranderen in een mens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:35 schreef Blight het volgende:
Warme sfeer daar hč in Spanje. Vraag maar aan Tom de Mul.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus als de media het schrijven, dan vinden de supporters dat ook? Doe niet zo naďef man.
Dit zeg je hier in het Ajax topic. Waarschijnlijk dan onbedoeld, maar in feite stel je hier dat wij supporters in Kuffour de opvolger van Stam zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
De sinaasappels groeien in deze periode ook niet, dipshit.quote:Toch is hij vol vertrouwen over de toekomst. ‘Dit seizoen is voor Valencia nog niet het seizoen om te oogsten.
Jij zou juist blij moeten zijn met Kuffour. Grote brede neger die niet kan voetballen, toch? Ideaal voor jou.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, dat zeg ik toch niet. Jeetje, wat een conversatie is dit weer
![]()
Van Geel, Van Geel, Van Geel en nog eens Van Geel...quote:Ajax-td Van Geel: ‘Aantrekken Perez geen slecht beleid’
Martin van Geel (technisch directeur) stelt dat de selectie van Ajax nu goed in balans is. Dit in tegenstelling tot de situatie tijdens de eerste seizoenshelft. ‘De selectie van Ajax was in de eerste helft van het seizoen niet in evenwicht. Dat kwam onder meer door het onverwachte vertrek van Wesley Sneijder,’ aldus Van Geel tegenover Telesport.
Over het terughalen van Perez (foto, rechts) heeft hij een geheel eigen filosofie. ‘We hebben afgelopen maand eerst Perez teruggehaald. Ik vind dat geen slecht beleid. Perez is weg gegaan toen we een andere trainer en Wesley Sneijder en Ryan Babel nog hadden. Hij was nu de beste optie voor de positie van aanvallende middenvelder.’ (JvE)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:35 schreef Blight het volgende:
Warme sfeer daar hč in Spanje. Vraag maar aan Tom de Mul.
Whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij zou juist blij moeten zijn met Kuffour. Grote brede neger die niet kan voetballen, toch? Ideaal voor jou.
Het klopt maar jij weet ook dat de waan van alledag gewoon regeert en dat elke trainer gewoon zijn eigen selectie samenstelt. Dat je dan als Ajax wat minder hoog van de toren moet blazen over de lange termijn bewaken staat buiten discussie natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef toma het volgende:
[..]
juist. Wie is er verantwoordelijk voor de aankopen? Volgens mij niet de coach maar de technisch directeur.
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:41 schreef Acathla het volgende:
Ajax site wordt gehackt!
Iemand even een link waar ik plaatjes kan uploaden?
Zie http://www.ajax.nl/web/show/id=45609/dbid=12184/typeofpage=55719
Ajax site wordt gehackt!
Ajax site wordt gehackt!
Ajax site wordt gehackt!
Vette actiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:41 schreef Acathla het volgende:
Ajax site wordt gehackt!
quote:'Ajax doet bod op Albelda'
dinsdag 29 januari, door HunterrrR, Amsterdam, 16:47u, AS
Ajax een bod op David Albelda hebben gedaan, de uit gratie geraakte speler zou naar verluid 4,5 miljoen moeten kosten. De speler van Valencia ziet een overgang naar Nederland wel zitten.
Ajax site wordt gehackt!
quote:'Kuffour wil zich bewijzen in Europa' 29 januari 2008
Ajax' aanwinst Samuel Kuffour (31) heeft grote plannen bij de Amsterdamse club. De Ghanese verdediger kon deze winter ook naar Qatar, maar hij kijkt nog steeds omhoog. Daarom maakte Kuffour van AS Roma de overstap naar Ajax. "Hij kan zijn zakken vullen in Qatar, maar Sammy wil zich in Europa bewijzen", aldus zijn zaakwaarnemer Giuseppe Dello Russo in Sportweek.
Samuel Kuffour bij zijn presentatie Oud-Ajacied Abubakari Yakubu is goed bevriend met Kuffour en spreekt vol lof over de inter-national. "Ajax kan hem goed gebruiken. Bij de nationale ploeg is hij een echte leider. Sammy weet wat bikkelen is", aldus Yakubu tegenover Sportweek. "Sammy klapt erop bij de trainingen. Ik weet zeker dat hij Ajax beter kan maken. Hij had de laatste tijd alleen wat last van zijn knie. Maar als hij fit is, is hij nog steeds top."
Kuffour, Champions League-winnaar met Bayern München in 2001, speelde dit seizoen voor werkgever AS Roma welgeteld nul wedstrijden in competitieverband. Zijn laatste optreden in de Serie A dateert van april 2007, toen hij inviel bij Livorno, dat hem van AS Roma had gehuurd.
O jee, ik krijg een heel erg naar voorgevoel . . . .quote:Ik weet zeker dat hij Ajax beter kan maken. Hij had de laatste tijd alleen wat last van zijn knie. Maar als hij fit is, is hij nog steeds top."
Die speelt geen wedstrijdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Robar het volgende:
[..]
O jee, ik krijg een heel erg naar voorgevoel . . . .
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Robar het volgende:
[..]
O jee, ik krijg een heel erg naar voorgevoel . . . .
quote:Davids op korte termijn rond de tafel met Ajax
29 januari 2008
Edgar Davids hoopt op korte termijn te kunnen zeggen of hij ook volgend seizoen speler van Ajax is. Het contract van de middenvelder, die exact een jaar geleden overkwam van Tottenham Hotspur, loopt komende zomer af. "Dus gaan we de komende weken kijken hoe het verder moet", zegt de 34-jarige middenvelder.
Davids, die de eerste seizoenshelft miste door een scheenbeenbreuk, wil nog niet zeggen of hij graag verder wil bij Ajax. "Dat zou niet netjes zijn. Ik wil dat eerst aan de club vertellen. Dan zal ik ook horen of ze met mij verder willen. We gaan dus rustig filosoferen over mijn toekomst en nemen dan een beslissing."
In 1991 debuteerde Davids bij Ajax in het betaald voetbal. Via Juventus, Barcelona, Newcastle en Tottenham kwam hij vorig jaar weer in Amsterdam terecht.
Had ik vanmiddag ook last van ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:23 schreef toma het volgende:
Is voetbalzone soms ook gehackt? Die site ziet er ook maar een beetje raar uit
Wie kijkt er nu op voetbalzonequote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag ook last van ja.
Martin kijk je mee?quote:Broertje Seedorf krijgt kans bij Cambuur
Cambuur Leeuwarden heeft het komende half jaar in ieder geval een grote naam onder contract staan. Cedric Seedorf (24), het jongere broertje van international Clarence, mag de komende maanden bewijzen dat hij het niveau van de Jupiler League aankan.
De middenvelder was de afgelopen twee dagen op stage bij de Friese club. Dat voelde van beide kanten goed aan, weet Omroep Fryslan. Seedorf mag het komende half jaar in Leeuwarden blijven, zij het op amateur-basis. Mocht hij zijn meerwaarde kunnen bewijzen dan komt hij in aanmerking voor een nieuwe verbintenis.
Seedorf speelde in zijn jeugd al voor enkele Europese topclubs (Via Ajax ging hij naar Real Madrid en vervolgens naar Internazionale), maar als prof wist hij nog niet door te breken. Bij NAC speelde hij in ruim twee jaar tijd drie wedstrijden; ook bij het Italiaanse Legnano en Pizzighettone viel hij nauwelijks op. Seedorf staat momenteel nog onder contract bij het Belgische KV Oostende.
hoezo die gast is superslechtquote:
Volgens mij was dat een gevalletje Cyberia hoax hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Makaay zich trouwens negatief heeft uitgelaten over Kuffour (uitgerekend je oud-collega) vind ik niet bepaald netjes.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een gevalletje Cyberia hoax hoorik heb niets op de website van het AD gezien.
Bronquote:Feyenoorder Makaay heeft twijfels over aankoop Ajax
Feyenoord-aanvaller Roy Makaay is verbaasd over de nieuwste aanwinst van Ajax, Samuel Kuffour (foto, midden). Makaay vraagt zich in het Algemeen Dagblad af, wanneer de Amsterdammers hem gescout hebben. De aanvaller kent hem nog uit zijn beginperiode bij Bayern München. ‘Hij heeft al heel lang niet meer gespeeld. In mijn eerste jaar bij Bayern speelde hij af en toe, in het tweede jaar eigenlijk al helemaal niet meer.’
‘In de kleedkamer bij Bayern zat ik altijd naast Kuffour. Het was een rustige jongen in de groep. Als voetballer is het een typisch Afrikaanse verdediger: fysiek zeer sterk. Maar dat hij nu naar Ajax komt, verbaast me wel.’ (JvE)
Totaal niet belangrijk wat een kakkerlak vindt!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Bron
Het zal dan in de krant wel staan.
Alleen omdat hij bij nu bij Ajax speeltquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whahahaha, Lindgren is opgeroepen voor het Zweedse elftal.
Nou, zijn doel ook meteen bereikt!
Ik denk niet dat de bondscoach gister nog zijn selectie heeft gewijzigd hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alleen omdat hij bij nu bij Ajax speelt![]()
Triest
True.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk wat een kakkerlak vindt!
Denk je dat nou echt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alleen omdat hij bij nu bij Ajax speelt![]()
Triest
wat is hier gehackt aan? kan me herinneren dat er ook een pagina van de feyenoord selectie te vinden is op ajax.nlquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:41 schreef Acathla het volgende:
Ajax site wordt gehackt!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Bron
Het zal dan in de krant wel staan.
Het leek mij op het eerste gezicht een hack. Later vertelde een bekende dat het een kwestie is van wat geknoei met de url. Vrouwen en hacken gaan waarschijnlijk niet samen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:10 schreef BigFire het volgende:
[..]
wat is hier gehackt aan? kan me herinneren dat er ook een pagina van de feyenoord selectie te vinden is op ajax.nl
Leuk filmpje zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TnTXmqGO0QA
Ik hou ook niet zo van gouden kikkersquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=iz-2CK_nJZQquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
de Meerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van gouden kikkers
Heb hem niet daarvandaan hoertjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:41 schreef PyTh het volgende:
Die is ook al 500 keer voorbij gekomen partyflocksletje......
Van Heinie dan die 'm eerder in een topic van jullie posttequote:
Niet gezien iig hehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Heinie dan die 'm eerder in een topic van jullie postte
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Heinie dan die 'm eerder in een topic van jullie postte
Beetje gezonde spanning ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Al zenuwachtig voor morgen Piet?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Lol, ik gister bij de mac drive. Staan we daar opeens een dikke bak achter ons, wij kijken opeens een rood trainingspak met nummer 12 o.i.d. kijk je beter zie je opeens eric heijblok.Schreeuw je uit je auto HEY ERIC. beetje lulle, mooi effe praatje te maken betaald ie zomaar je big mac menu![]()
Hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Lol, ik gister bij de mac drive. Staan we daar opeens een dikke bak achter ons, wij kijken opeens een rood trainingspak met nummer 12 o.i.d. kijk je beter zie je opeens eric heijblok.Schreeuw je uit je auto HEY ERIC. beetje lulle, mooi effe praatje te maken betaald ie zomaar je big mac menu![]()
Je gaat niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje gezonde spanning ja.
Maar heb er toch wel een goed gevoel over
Ja, gewoon maccie hoorn, hij woont in de kersenboogaard zei diequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:59 schreef denthemen het volgende:
Kwam je hem ook tegen in Hoorn? Ik kwam hem laatst ook bij de mc tegen, nou ja, bij het tankstation daar. Maar hij is echt een aardige gozer
Ja, er zullen veel jongens de stad in gaan. Rembrandt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, gewoon maccie hoorn, hij woont in de kersenboogaard zei die
gaan er nog veel jongens naar de stad morgen?
Aanwezig met oa Aanvoerder hehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, gewoon maccie hoorn, hij woont in de kersenboogaard zei die
gaan er nog veel jongens naar de stad morgen?
Nope, ga eigenlijk nooit met de combi en m'n vrouwtje is morgen jarig.quote:
Mooi man!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |