Dus ga je ongeintresseerd lopen als je een keer mag spelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gek he als je nooit speelt, terwijl je teruggehaald wordt voor in de basis?
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:34 schreef BigFire het volgende:
BelastingdienstAjax moet 6 miljoen betalen
Prima, hij wordt teruggehaald met het uitzicht op speelminuten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is absoluut niet teruggehaald voor de basis. Gewoon als bankzitter.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dus ga je ongeintresseerd lopen als je een keer mag spelen?
Optyfen dan maar
ajax.netwerk.to maar beetje sensatieverhaal. Ajax heeft tot op heden alle zaken gewonnen, dus eis zal wel niet worden overgenomen.quote:
bron?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:34 schreef BigFire het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:34 schreef BigFire het volgende:
In 292 minuten heb je dat al in de gaten?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alssie inviel dan deed ie dat op het middenveld volgens mij![]()
Hij gaat de duels amper aan
Anders krijg je meer taferelenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Het is balen natuurlijk, maar Ajax zal zich net als iedereen in Nederland aan de regels moeten houden.
Laat maar, bron is twijfelachtig
Tsja ik vind het geen Ajax waardig niveau die Schilder, ookal is hij eigen opleiding.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In 292 minuten heb je dat al in de gaten?
Geef die jongen gewoon wat extra tijd, is ook pas 22.
Het kan altijd nog (zie Lindgren).
Godver het lijkt wel zo'n bokser uit het zwaargewichtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:42 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Kuffour nu al kwaad op Luque, omdat hij niet mee verdedigd.
Komt denk ik meer omdat hij zelf het gevoel had dat hij nu klaar was voor Ajax 1. Misschien heeft hij zijn eigen verwachtingen wat opgevijzeld omdat ze hem graag terug wilden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja ik vind het geen Ajax waardig niveau die Schilder, ookal is hij eigen opleiding.
Maar zoals hij erbij liep alssie is mocht spelen werd ik niet echt vrolijk
De telegraaf?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Het is balen natuurlijk, maar Ajax zal zich net als iedereen in Nederland aan de regels moeten houden.
Laat maar, bron is twijfelachtig
quote:Schilder opnieuw verhuurd aan Heracles
(Novum) - Ajax verhuurt Robbert Schilder voor de rest van het seizoen aan Heracles Almelo. De 21-jarige middenvelder kwam ook vorig seizoen op huurbasis uit voor de Tukkers, maar in de zomer werd hij teruggehaald naar Amsterdam. Daar stond hij dit seizoen slechts drie keer in de basis.
Schilder maakte in februari 2006 als speler van Ajax zijn debuut in het betaald voetbal in de thuiswedstrijd tegen Willem II. Omdat hij in Amsterdam geen basisplaats wist te veroveren, ging hij in augustus van dat jaar op huurbasis naar Heracles. Daar speelde hij 31 competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
Dit seizoen begon Schilder in de basis in de met 8-1 gewonnen openingswedstrijd bij De Graafschap, maar de laatste maanden kwam hij nauwelijks meer aan spelen toe. Heracles-voorzitter Jan Smit liet zondag in Studio Voetbal al weten de linkspoot graag opnieuw naar Almelo te halen.
www.nieuws.nl
De cirkel is weer rondquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef patrickt37 het volgende:
‘Obodai in beeld bij FC Groningen’
Nee. Goh.quote:Van Geel: "Ik ben niet slim geweest"
29 januari 2008
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax betreurt zijn uitlatingen over de overgang van Denny Landzaat van Wigan Athletic naar Feyenoord. "Ik heb geen handige dingen geroepen. Dat heb ik Peter Bosz van Feyenoord ook telefonisch laten weten."
Van Geel verklaarde onder meer dat Ajax niet wilde voldoen aan de hoge salariseis van de middenvelder. "Als het gaat om zulke bedragen, dan haken wij af", zei de technisch directeur van Ajax. Feyenoord nam zondag in een persbericht afstand van de uitspraken van Van Geel. "Daarna heb ik Peter Bosz gebeld", aldus Van Geel. "Alle problemen zijn nu weer uit de wereld. Ik ben niet slim geweest."
Van Geel: "We wilden een paar weken geleden Landzaat naar Ajax halen. Wigan liet weten dat het Denny niet liet vertrekken. Ik ken Denny al heel lang. Ik heb toen met hem afgesproken dat hij zou bellen wanneer er dingen zouden veranderen. Dat heeft hij niet gedaan en daar was ik boos over."
Van Geel benadrukt dat Landzaat al voor zijn komst naar Feyenoord niet meer welkom was in Amsterdam. "Na het vertrek van Maduro hebben we onze koers moeten veranderen. We zijn toen naar een verdedigende middenvelder gaan zoeken en bij Lindgren uitgekomen. Met Landzaat hebben we voor het vertrek van Maduro gesproken."
inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef BonJovi het volgende:
ik heb liever Jan-Arie dan Schilder dus het ga je goed Schilder gun hem het wel bij Heracles.
Tsja, ik vind best dat je kan zeggen dat hij erg veel geld vroeg....pech voor Feyenoord.quote:
De zelfreflectie komt wel weer als we de Champions League mislopen na een verloren voorronde zonder de net verkochte vaste krachten Huntelaar en Heitinga.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het ging over Rommedahl, Luque, Urzaiz etc.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:00 schreef thealterego1 het volgende:
Om in de stijl van de vorige pagina te blijven:
[ afbeelding ]
met de grote versie hier
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
inderdaad
bedankt en succes [ afbeelding ]
Dat hoop jij nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als wij er maar blij mee zijn
Hij scoort de winnende in de laatste competitiewedstrijd en het kampioenschap gaat naar Feyenoord
quote:Lindgren: ‘Ik ga bij Ajax graag de concurrentiestrijd aan’
Rasmus Lindgren (foto, midden) is blij om weer terug te zijn bij Ajax. De voetballer heeft vertrouwen in zijn tweede termijn. Op de Ajax-clubsite zegt hij: ‘Ik heb bij Groningen een mooie tijd beleefd, we hebben veel successen behaald en ik heb me persoonlijk goed ontwikkeld.'
'In 2005 was ik nog niet klaar voor het eerste van Ajax. Nu wel. Ik vind het fantastisch om weer terug te zijn en wil de concurrentie aangaan met de basisspelers.’ (JvE)
quote:Van Geel: "Ajax is uitgewinkeld"
29 januari 2008
Ajax haar de selectie voor de tweede seizoenshelft rond. Technisch directeur Martin van Geel heeft dinsdag laten weten dat de Amsterdamse club voor vrijdag, wanneer de internationale transfermarkt sluit, geen nieuwe spelers meer aantrekt. Van Geel haalde deze maand met Kenneth Perez, Bruno Silva, Samuel Kuffour en Rasmus Lindgren al vier nieuwelingen naar de Amsterdam ArenA.
Van Geel verwacht dat de selectie nu voldoende kwaliteiten heeft om de strijd om de landstitel aan te gaan. "De selectie van Ajax was in de eerste helft van het seizoen niet in evenwicht. Dat kwam onder meer door het onverwachte vertrek van Wesley Sneijder", zei Van Geel, die onder vuur ligt in Amsterdam. "We hebben afgelopen maand eerst Perez teruggehaald. Ik vind dat geen slecht beleid. Perez is weg gegaan toen we een andere trainer en Wesley Sneijder en Ryan Babel nog hadden. Hij was nu de beste optie voor de positie van aanvallende middenvelder."
Van Geel vindt het ook niet vreemd dat Lindgren weer terugkeert bij Ajax. "Hij heeft zich in 2,5 jaar heel goed bij FC Groningen ontwikkeld. Natuurlijk besef ik dat mensen raar opkijken als we eerst iemand weg doen en dan weer terughalen. Maar dat vind ik niet het belangrijkste. Het gaat er mij om wat het beste voor Ajax is."
fcupdate.nl
En gelijk heeft ie.quote:Natuurlijk besef ik dat mensen raar opkijken als we eerst iemand weg doen en dan weer terughalen. Maar dat vind ik niet het belangrijkste. Het gaat er mij om wat het beste voor Ajax is."
Je moet niet kijken naar dat ie weg is gegaan maar naar de beste optie voor de toekomst. En Van Geel vond hem blijkbaar de beste optie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tja...Ronald de Boer kwam ook terug van FC Twente. Voordeel van de twijfel.
Hoopt hij wel denk ik! Als wij in de Amstel Cup tegenover Feyenoord staan in de finale en Feyenoord is kampioen dan zal dat betekenen dat wij Europe ingaan.quote:
TOch ook als ze door de playoffs Europa ingaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoopt hij wel denk ik! Als wij in de Amstel Cup tegenover Feyenoord staan in de finale en Feyenoord is kampioen dan zal dat betekenen dat wij Europe ingaan.
Is dat zo? Dan zouden ze alleen maar bij de 1e 5 hoeven te komen? Ik dacht dat ze dan kampioen zouden moeten worden, weet het niet zeker. Als ze alleen bij de 1e 5 hoeven te komen dan is Europa best dichtbij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
TOch ook als ze door de playoffs Europa ingaan?
Ik ga het effe uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan zouden ze alleen maar bij de 1e 5 hoeven te komen? Ik dacht dat ze dan kampioen zouden moeten worden, weet het niet zeker. Als ze alleen bij de 1e 5 hoeven te komen dan is Europa best dichtbij.
quote:Kuffour Agent Denies Ajax Signing
Football News | Tuesday, January 29, 2008 | Graphics Version
Ghana's Sammy Kuffour has not yet signed for Ajax, his agent has revealed. Three other clubs are on standby.
Giuseppe dello Rosso, the agent of Ghanaian defender Samuel Kuffour, has revealed that the player's proposed move to Dutch side Ajax is not yet signed and sealed - other clubs are waiting in the wings for a last-minute swoop.
The Amsterdam club yesterday released a statement announcing the capture of the 31-year-old from Roma, but despite him passing a medical in Holland the deal has not yet been completed.
"Kuffour has not signed with anybody and is still a Roma player," dello Rosso told La Republicca, although he did reiterate that the player still wanted a move. "I strongly hope the situation is unblocked before the 31st as our intention is to get him to play.
"Regarding Ajax, I don't want to say too much as I had a bad experience with [Faryd] Mondragon three years ago when he was moving from Galatasaray to Palermo.
"I had the contract in my hand but nothing was done," continued dello Rosso, who revealed that three other clubs were also chasing his client. "There is Ajax, Partizan Belgrade and two other options that we have in Germany."
Lijkt me onzin aangezien hij al gepresenteerd is en getrained heeft. Als hij nog niet gekozen zou hebben zou hij daar zelf niet aan meegedaan hebben lijkt me. Dus zelfs al zou het niet rond zijn lijkt hij in ieder geval naar ajax te willen.quote:
quote:
zaakwaarnemer: pen raakt papier niet aan!! geen overeenkomst!!quote:
Het zijn alle 4 kleine kinderen, overeenkomst is niet rechtsgeldigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:44 schreef BigFire het volgende:
[..]
zaakwaarnemer: pen raakt papier niet aan!! geen overeenkomst!!
Kuffour wou alleen aan zijn moeder laten zien hoe het shirt eruit zou komen te zien. Ze wacht nu op de foto van Partizan en Borussia en neemt dan zijn beslissing.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 7 minuutjes en ik ga richting Amsterdam.
Oude logo van Ajax in m'n Out Of Office Assistant gezet. Zullen de mensen raar van opkijken die me mailen tijdens de 8 dagen dat ik weg ben.
Wie is die nieuwe aankoop links dan met die bril?quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Het zijn alle 4 kleine kinderen, overeenkomst is niet rechtsgeldig
Dat is een scout van Groningen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wie is die nieuwe aankoop links dan met die bril?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat is een scout van Groningen.
Sms morgen ff, jij verandert namelijk volgens mij drie keer per week van nummerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 7 minuutjes en ik ga richting Amsterdam.
Oude logo van Ajax in m'n Out Of Office Assistant gezet. Zullen de mensen raar van opkijken die me mailen tijdens de 8 dagen dat ik weg ben.
Nog steeds veel Nederlands en halve Nederlanders hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:54 schreef BigFire het volgende:
Ajax is trouwens weer steeds meer een vreemdelingen legioen aan het worden. misschien niet de eerste prioriteit maar moet toch op gelet worden.
Ja die mafkees heeft geen beltegoed, ik moest hem bellen omdat ie geen beltegoed heeft morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sms morgen ff, jij verandert namelijk volgens mij drie keer per week van nummer.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds zo verbaasd over Kuffour, en ook nog zeggen dat ie de opvolger van Jaap Stam is....
Zo'n ouwere man die de laatste jaren geen pepernoot heeft geraakt, om begrijpelijke redenen natuurlijk, zijn drama is afschuwelijk, maar waarom zou hij nu ineens wel goed gaan spelen?
Bwhehehe.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat is een scout van Groningen.
Hij zat op de bank, pino.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Zo'n ouwere man die de laatste jaren geen pepernoot heeft geraakt,
Nee, de vraag is waarom wel. Die man is helemaal van het houtje na dat ongeluk met zijn dochtertje, bij andere club is het ook niet gelukt, sterker nog, het ging heel erg slecht. Waarom zou het nu beter gaan?quote:
Wie noemt hem hier de opvolger van Stam? En wie verwacht er hier dat hij goed gaat spelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds zo verbaasd over Kuffour, en ook nog zeggen dat ie de opvolger van Jaap Stam is....
Zo'n ouwere man die de laatste jaren geen pepernoot heeft geraakt, om begrijpelijke redenen natuurlijk, zijn drama is afschuwelijk, maar waarom zou hij nu ineens wel goed gaan spelen?
precies. een belachelijke aankoop. we wilden een vervanger van Stam maar nu experiment/risico Kuffour is gekomen is alles weer koek en ei in de verdediging volgens Van Geel en vele supporters.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Livorno niet hoor. En bij Roma zat ie natuurlijk niet voor niks op de bank.
Bijna goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:06 schreef waterkanonnetje het volgende:
Wat een vent, hij heeft er mede voor gezorgd dat de miskoop Luque jaarlijks méér dan een miljoen euro opstrijkt
Wtf een opvolger van Stam waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:06 schreef BigFire het volgende:
[..]
precies. een belachelijke aankoop. we wilden een vervanger van Stam maar nu experiment/risico Kuffour is gekomen is alles weer koek en ei in de verdediging volgens Van Geel en vele supporters.
overigens heeft ie nog wel redelijk/goed gespeeld bij Bayern na het drama als ik het goed heb, dus in principe hoeft dat niet het probleem te zijn.
Mexes en Juan zijn ook beter. Hoeft ie zich ook niet voor te schamen want voor het niveau van de eredivisie (quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Livorno niet hoor. En bij Roma zat ie natuurlijk niet voor niks op de bank.
Hij wordt toch wel gepresenteerd als iemand die een bepaalde rol kan krijgen. Niet voor op de bank lijkt me.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie noemt hem hier de opvolger van Stam? En wie verwacht er hier dat hij goed gaat spelen?
Het is afwachten. Maar een groot risico is het niet, want hij kost niets.
Ja, iedereen wordt gepresenteerd als iemand die een bepaalde rol kan krijgen. Wat wil je nou zeggen? En waar lees je allemaal de naam Jaap Stam? Kom eens met voorbeelden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt toch wel gepresenteerd als iemand die een bepaalde rol kan krijgen. Niet voor op de bank lijkt me.
En ik lees overal de naam Jaap Stam bij hem.
En als je niet verwacht dat ie goed gaat spelen, waarom komt ie dan?
Hou toch op zeg. Jaap Stam is een topverdediger van allure en een verdediger van zijn kaliber zal hier nooit te bewonderen zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik lees overal de naam Jaap Stam bij hem.
T valt wel mee hoor. Als je de huidige selectie bekijkt komt zo'n 40% uit de jeugd opleiding. En van de basis spelers is ook nog eens zo'n 50 a 60% eigen kweek. Bij gebrek aan kwaliteit uit de jeugdopleiding is van Geel genoodzaakt spelers terug te kopen. En ik denk dat hij deze winter zeker niet slecht heeft gehandeld met Silva, Lindgren, Perez en Kuffour. Kuffour kan door het ijs zakken maar dat maakt niet veel uit want hij kost niks. En als Vermaelen en vd Wiel terug zijn hebben we weer genoeg verdedigers.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:06 schreef waterkanonnetje het volgende:
Ajax kan alleen maar boven FC Groningen eindigen door ze leeg te kopen en daarbij is dit Ajax vooral een vreemdelingenlegioen.
Daarnaast is de dagelijkse leiding in handen van de Brabander Van Geel en het drama is compleet.
Wat een vent, hij heeft er mede voor gezorgd dat de miskoop Luque jaarlijks méér dan een miljoen euro opstrijkt
Colin is heel hard gepushed door Ten Cate. Dat kan je van Geel nauwelijks aanrekenen. Ja hij had nee kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:15 schreef toma het volgende:
[..]
T valt wel mee hoor. Als je de huidige selectie bekijkt komt zo'n 40% uit de jeugd opleiding. En van de basis spelers is ook nog eens zo'n 50 a 60% eigen kweek. Bij gebrek aan kwaliteit uit de jeugdopleiding is van Geel genoodzaakt spelers terug te kopen. En ik denk dat hij deze winter zeker niet slecht heeft gehandeld met Silva, Lindgren, Perez en Kuffour. Kuffour kan door het ijs zakken maar dat maakt niet veel uit want hij kost niks. En als Vermaelen en vd Wiel terug zijn hebben we weer genoeg verdedigers.
Dus ik ben helemaal niet zo ontevreden over van Geel. Afgelopen zomer heeft hij alleen dramatisch ingekocht. En daar mag hij op afgerekend worden. Want als je denkt dat Delorge een vervanger is voor Sneijder en Colin een goede verdediger is dan doe je echt iets verkeerd.
Ik ben het met je eens wat betreft afgelopen zomer. Alleen is een kanttekening wel op zijn plaats. Delorge is al voor het vertrek van Sneijder gehaald, en gold meer als een soort back-up van Gabri. In die rol vond ik hem ook wel redelijk spelen. Rommedahl werd ook al voor het vertrek van Sneijder gehaald, en was een back-up van de ook in die periode gekochte Kennedy. Wat betreft Kennedy en Rommedahl hebben ze me beide nog niet echt kunnen overtuigen. Hoewel Rommedahl als invaller zeker potentie heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:15 schreef toma het volgende:
[..]
Want als je denkt dat Delorge een vervanger is voor Sneijder en Colin een goede verdediger is dan doe je echt iets verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |