Van het weekend gaan ze in ieder geval ook (nog) niet de stad uit!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
3 punten blijven morgen in Amsterdam
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
3 punten blijven morgen in Amsterdam
Da Costa ook nog eens weg, onrust in de groep en geen goede vorm, ideaal moment om PSV te verslaan!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb er niet al te veel vertrouwen in, maar dat heb ik sowieso nog maar weinig..
Wel een klein voordeel dat ze Affelay moeten missen, dat gaan ze wel merken..
Ajax is nou ook niet echt in vorm . .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Da Costa ook nog eens weg, onrust in de groep en geen goede vorm, ideaal moment om PSV te verslaan!
Ook niet met 5?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belangrijke week. Met minder dan 6 punten neem ik geen genoegen.
Hoe wil jij 5 punten uit twee wedstrijden halen?quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe wil jij 5 punten uit twee wedstrijden halen?!
idd. En het liefst PSV 2 keer verliezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
Vier punten is ook niet genoeg (PSV winst, gelijkspel Feyenoord), want dan zul je zien dat PSV in het weekend wel wint en dan is verschil alsnog vier punten.
Gewoon zes punten, dat moet.
hap hapquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe wil jij 5 punten uit twee wedstrijden halen?!
En het daarna tegen Roda lekker verkutten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
Vier punten is ook niet genoeg (PSV winst, gelijkspel Feyenoord), want dan zul je zien dat PSV in het weekend wel wint en dan is verschil alsnog vier punten.
Ik ook. Het is triest maar waar, bij dit soort wedstrijden beginnen we meestal wel vanaf het begin goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er op de één of andere manier wel vertrouwen in eigenlijk. 2-1 ofzo.
En dan halen ze 6 punten tegen psv en f'noord, verliezen ze de wedstrijd daarna weer op een ongelooflijk zwakke manier.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan halen ze 6 punten tegen psv en f'noord, verliezen ze de wedstrijd daarna weer op een ongelooflijk zwakke manier.
Als ik onze uitwedstrijden die nog komen zie, dan zakt de moed in mijn schoenen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.
Net als dat wij thuis tegen NEC de boel weer verknallen.
Inderdaad, daarom is het ook van belang, dat Ajax vroeg in de wedstrijd op voorsprong komt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Damzkieee het volgende:
Als er maar ruimte ligt, dan kan Ajax wel voetballen.
Vorig jaar lag het probleem IN de ArenA, nu erbuiten ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik onze uitwedstrijden die nog komen zie, dan zakt de moed in mijn schoenen.
Het kan verkerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vorig jaar lag het probleem IN de ArenA, nu erbuiten ?
En de kennis van een oom van mn neefje zn ex-vriendin en daar weer de overbuurman van, die heeft gistermiddag *dacht hij* een ufo voorbij zien komen waar Mourinho in zat. En die zei dat ie opweg ging naar de ArenA.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
Een vriend van de zwager van een maatje van me werkt bij John Jaake voor de deur en heeft Guus Hiddink zien langskomen in een geblindeerde auto, dus dan zal hij de nieuwe trainer/coach worden.
Dat wat ik melde is echt zo, alleen de conclusie (Guus Hiddink nieuwe trainer/coach) is niet van mij, dit kan ook gewoon een adviserend gesprek zijn van Hiddink met John Jaakke.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:32 schreef toma het volgende:
[..]
En de kennis van een oom van mn neefje zn ex-vriendin en daar weer de overbuurman van, die heeft gistermiddag *dacht hij* een ufo voorbij zien komen waar Mourinho in zat. En die zei dat ie opweg ging naar de ArenA.
Mourinho moet Koeman opvolgen tussen de sinasappels.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:32 schreef toma het volgende:
[..]
En de kennis van een oom van mn neefje zn ex-vriendin en daar weer de overbuurman van, die heeft gistermiddag *dacht hij* een ufo voorbij zien komen waar Mourinho in zat. En die zei dat ie opweg ging naar de ArenA.
quote:Albert Luque maakt zich niet bepaald geliefd in Amsterdam. De aanvaller zou afgelopen week op de training een aanvaring hebben gehad met doelman Maarten Stekelenburg, die hij toesneerde ‘zijn bek te moeten houden’, nadat de Nederlander de Spanjaard erop wees meer mee te moeten verdedigen. (AT 5)
Beetje felheid op de training kan geen kwaadquote:
Uhu hoorde het zojuist. Opmerkelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Interviewer: "Dus je weet alles over Ajax?"
Kuffour: "Ajax heeft een perfecte organisatie..."
Jij hebt er kijk op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop morgen op:
Stekelenburg
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Perez - Davids
Suarez - Huntelaar - Leonardo
Parijs is nog ver!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:28 schreef Suijk het volgende:
Ach jongens, de bal is rond! En het is een wedstrijd op zich. Het kan verkeren natuurlijk. Iedereen kan van iedereen winnen. De competitie is nog lang!
quote:Een buitenkansje met vraagtekens
Bron: De Pers
Door: Remco Janssen
Ajax-aanwinst Samuel Kuffour (31) was ooit een topverdediger, maar is nu vooral één groot vraagteken. Ook voor Ajax-trainers Adrie Koster en Frank de Boer.
En of Frank de Boer verdediger Samuel Kuffour kent. ‘Ik heb zelfs nog tegen hem gespeeld. In 1995, tegen Bayern München was dat. In die halve finale, 0-0 werd het toen.’
De Boer hemelt de Ghanese Ajax-aankoop op: hij is een geestdriftige speler, een echte leider in het veld. Toen hijzelf tegen Kuffour speelde, ‘stond er wel een vent, hoor’, vindt De Boer.
Maar over de huidige staat van de altijd zo stoere Afrikaanse stopper kan niemand bij Ajax meer verklappen. Volgens Ajax-trainer Adrie Koster is de transfervrije speler 100 procent fit, maar mist hij wedstrijdritme. De Boer weet zo mogelijk nog minder te vertellen, aangezien Kuffour sinds 2005 bij AS Roma onder contract stond. ‘Ik vind die hele Italiaanse competitie geen moer aan.’
Kuffours zaakwaarnemer, Oscar Damiani, geeft niet thuis. ‘Ik praat alleen met Ajax’, snauwt de Italiaan. Dus wordt de doopceel van Kuffour lichten een archiefklusje.
Naast zijn carričre als beginnend voetballertje, hield de Ghanees er een baantje op na als schoenenpoetsertje, zo gaat het verhaal. Zijn moeder verkocht hun enige televisietoestel om de voetbalschoenen van haar talentrijke zoon te bekostigen.
Met Ghana onder 17 werd Kuffour wereldkampioen in 1991. Een jaar later won hij brons op de Olympische Spelen van Barcelona. Via de jeugdacademie van Torino belandde hij bij Bayern München. Daar speelde hij al op zijn 21e de halve finale van de Champions League, zogezegd tegen het Ajax van Frank de Boer. In het jaar dat Ajax de Champions League won, een prijs die ‘Sammy’ aan zijn neus voorbij zag gaan in 1999 tegen Manchester United. In 2001 pakte hij alsnog de ‘cup met de grote oren’.
Zijn Wiki roemt hem als de beste Afrikaanse verdediger aller tijden, maar daar valt over te twisten. Hij was meervoudig Ghanees atleet van het jaar, twee keer tweede bij de verkiezing van Afrikaans voetballer van het jaar en BBC’s Afrikaans voetballer van het jaar in 2001.
Daarna ontsierden enkele incidentjes zijn loopbaan. Hij verkocht in 2002 bij een bekerwedstrijd een kopstoot aan een speler van Schalke 04 en liep zo een schorsing op van zes duels. Het WK 2006 ging bijna aan z’n neus voorbij, maar Kuffour legde tijdig zijn vete met bondscoach Ratomir Dujkovic bij.
De grootste tragedie kende hij in z’n persoonlijke leven: zijn 15 maanden oude dochtertje Godiva verdronk rond Nieuwjaar 2003 in het zwembad van zijn huis in Accra, Ghana. Daarna schijnt de diepgelovige Kuffour niet meer de oude te zijn geworden.
Sinds zijn overstap van Bayern naar AS Roma in 2005 wordt het stiller rond hem. Vorig jaar speelde hij eventjes op huurbasis bij Livorno. Deze jaargang was hij vaste tribuneklant in Rome.
Kuffour mag transfervrij weg bij AS Roma. Daardoor is het financiële risico van de aanschaf klein. Ajax-trainer Koster ziet ondanks de neerwaartse spiraal in de loopbaan van de Ghanees een rol voor hem weggelegd. ‘Hij speelde Champions League, haalde kampioenschappen met Bayern. Dus met hem haal je één brok ervaring in huis. Ik denk dat hij een buitenkansje is voor Ajax.’
Een buitenkansje, maar wel één omringd met veel vraagtekens.
De Ghanese jaartelling zal wel heel anders gaan denk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als Kuffour in 1995 21 jaar was, hoe kan hij nu dan 31 zijn?
+1 scherpquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En in 1995 was hij ook al 26 á 27 jaar, vandaar ook dat hij tijdens het WK in 2006 (toen hij dus tegen de veertig aanliep) zo door de mand viel en daarna zelfs bij Livorno op de tribune belandde.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Koevermans: Tegen Ajax niet in basis
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Danny Koevermans verwacht woensdagavond tegen Ajax niet in de basis te starten. De aanvaller van PSV maakte afgelopen weekeinde in de slotfase nog wel de winnende treffer tegen Excelsior, maar is in Eindhoven nog geen vaste waarde . "Uit de laatste vier wedstrijden hebben we tien punten gehaald, dus ik verwacht niet dat er iets aan het spelsysteem wordt veranderd ", aldus 'De Koef'. "We gaan dus weer gewoon op de bank zitten, zo is het nu eenmaal."
Danny Koevermans is dolgelukkig met zijn winnende treffer tegen Excelsior.
Koevermans schikt zich vooralsnog in zijn rol als reserve. De voormalig AZ-speler stelt het teambelang immers boven alles. "Zelf moet ik het doen met de minuten die ik krijg", aldus de aanvaller tegenover PSV TV . In ieder geval tekent de goaltjesdief tegen Ajax voor eenzelfde scenario als tegen Excelsior. "Natuurlijk, ik teken altijd voor doelpunten."
quote:Roy Makaay heeft verbaasd gereageerd op het feit dat Ajax Samuel Kuffour heeft vastgelegd als opvolger van Jaap Stam. De spits van Feyenoord snapt niet wanneer de Amsterdammers de verdediger zouden moeten hebben gescout.
Makaay kent de spits nog uit zijn tijd bij Bayern München. "In de kleedkamer bij Bayern zat ik altijd naast Kuffour.Het was een rustige jongen in de groep. Als voetballer is het een typisch Afrikaanse verdediger: fysiek zeer sterk. Maar dat hij nu naar Ajax komt, verbaast me wel", geeft de goalgetter aan in het AD.
"Hij heeft al heel lang niet meer gespeeld. In mijn eerste jaar bij Bayern speelde hij af en toe, in het tweede jaar eigenlijk al helemaal niet meer", licht Makaay toe.
Ook de afgelopen twee seizoenen bij AS Roma kwam Kuffour nauwelijks aan de bak. Tijdens zijn verhuurperiode bij Livorno wist hij eveneens weinig indruk te maken.
over open deuren enzo gesprokenquote:
Zelf gemaakt? Wel gaaf in elk geval.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef toma het volgende:
Voor de mensen die nog een originele wallpaper willen!
[ link | afbeelding ]
Let op! 4,04 MB
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zelf gemaakt? Wel gaaf in elk geval.
Hij komt hier net uit de printer rollen inderdaad. A3.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heitinga begint, Lindgren begint op de bank en Kuffour zit nog niet bij de selectie morgen.
Aldus onze Zeeuw, A3.
Dus:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heitinga begint, Lindgren begint op de bank en Kuffour zit nog niet bij de selectie morgen.
Aldus onze Zeeuw, A3.
Zoals ik al zei: bij al die Afrikanen kun je er zo 3,4 jaar bijtellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef Blight het volgende:
Ik geloof er ook weinig van hoor, dat Kuffour pas 31 is..
quote:Lindgren bij selectie voor duel met PSV
Amsterdam, 29 jan 2008
Rasmus Lindgren zit woensdag bij de wedstrijdselectie voor het duel met PSV. De andere aanwinst, Sammy Kuffour, moet de wedstrijd tegen de Eindhovenaren nog aan zich voorbij gaan. Wellicht is hij er tegen Feyenoord wel bij.
Over de basiself kon en wilde trainer Adrie Koster dinsdag tijdens de persconferentie nog weinig zeggen. ,,Dat staat nog niet vast”, zei de trainer, die wel verklapte dat Kenneth Perez in de basis begint tegen zijn oude club. Dat Lindgren wel bij de selectie zit en Kuffour nog niet, is volgens Koster niet meer dan logisch. ,,Rasmus is topfit en heeft heel veel wedstrijdritme. Bij Kuffour is dat anders. Hij heeft vier maanden niet gespeeld. We willen geen risico’s met hem nemen. Misschien is hij klaar voor het duel met Feyenoord.”
Koster verwacht woensdag een zware wedstrijd tegen PSV. ,,Ik heb hun wedstrijd tegen Excelsior gezien. Daarin kon PSV niet overtuigen. Maar morgenavond zijn de belangen veel groter. Ik weet zeker dat PSV er dan wel staat.”
Het duel met PSV is ontzettend belangrijk met het oog op de strijd om het landskampioenschap. Bij winst slinkt het gat met de koploper uit Eindhoven tot twee punten, bij verlies wordt het verschil acht punten. ,,We moeten winnen om aansluiting te houden”, zegt Koster. ,,Maar zelfs als we verliezen, is de titel nog altijd haalbaar. Wat er woensdag ook gebeurt, ik denk dat de competitie tot het einde spannend blijft.”
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: bij al die Afrikanen kun je er zo 3,4 jaar bijtellen
Mooi gedaan gozerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef toma het volgende:
[ link | afbeelding ]
Let op! 4,04 MB
Als ie goed speelt zal het mij een zorg zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef Blight het volgende:
Vet! Ik heb hem in gebruik!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef toma het volgende:
[ link | afbeelding ]
Let op! 4,04 MB
Ach en eigenlijk doet het er ook helemaal niet toe.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef Blight het volgende:
]quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als ie goed speelt zal het mij een zorg zijn.
quote:At olympic level, Kuffour became the youngest Olympic Football Champion of all-time, when he pocketed bronze at the 1992 Olympics with Ghana just before his 16th birthday. He was also a member of the Ghana team that made the quarter final at the same level in 1996.
Voegt lekker veel toe hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
Loopt die Bonjovi hier ook niet rond?
[..]
Het Oosten.
Als jij het ook nog eens gaat quoten zijn er al 2 berichten aan vuil gemaakt. Je maakt het alleen maar erger.quote:
Schilder wakker wordeeeequote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik krijg net uit zeer betrouwbare bron door dat Schilder wordt verhuurd aan Heracles.
Gek he als je nooit speelt, terwijl je teruggehaald wordt voor in de basis?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Schilder wakker wordeeee![]()
Als je die gozer ziet lopen krijg je al slaapneigingen dus goed dat ie naar Heracles gaat
Denk niet dat hem een basisplek is beloofd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gek he als je nooit speelt, terwijl je teruggehaald wordt voor in de basis?
Hij is absoluut niet teruggehaald voor de basis. Gewoon als bankzitter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dus ga je ongeintresseerd lopen als je een keer mag spelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:34 schreef BigFire het volgende:
BelastingdienstAjax moet 6 miljoen betalen
Prima, hij wordt teruggehaald met het uitzicht op speelminuten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is absoluut niet teruggehaald voor de basis. Gewoon als bankzitter.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dus ga je ongeintresseerd lopen als je een keer mag spelen?
Optyfen dan maar
ajax.netwerk.to maar beetje sensatieverhaal. Ajax heeft tot op heden alle zaken gewonnen, dus eis zal wel niet worden overgenomen.quote:
bron?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:34 schreef BigFire het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:34 schreef BigFire het volgende:
In 292 minuten heb je dat al in de gaten?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alssie inviel dan deed ie dat op het middenveld volgens mij![]()
Hij gaat de duels amper aan
Anders krijg je meer taferelenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Het is balen natuurlijk, maar Ajax zal zich net als iedereen in Nederland aan de regels moeten houden.
Laat maar, bron is twijfelachtig
Tsja ik vind het geen Ajax waardig niveau die Schilder, ookal is hij eigen opleiding.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In 292 minuten heb je dat al in de gaten?
Geef die jongen gewoon wat extra tijd, is ook pas 22.
Het kan altijd nog (zie Lindgren).
Godver het lijkt wel zo'n bokser uit het zwaargewichtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:42 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Kuffour nu al kwaad op Luque, omdat hij niet mee verdedigd.
Komt denk ik meer omdat hij zelf het gevoel had dat hij nu klaar was voor Ajax 1. Misschien heeft hij zijn eigen verwachtingen wat opgevijzeld omdat ze hem graag terug wilden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja ik vind het geen Ajax waardig niveau die Schilder, ookal is hij eigen opleiding.
Maar zoals hij erbij liep alssie is mocht spelen werd ik niet echt vrolijk
De telegraaf?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Het is balen natuurlijk, maar Ajax zal zich net als iedereen in Nederland aan de regels moeten houden.
Laat maar, bron is twijfelachtig
quote:Schilder opnieuw verhuurd aan Heracles
(Novum) - Ajax verhuurt Robbert Schilder voor de rest van het seizoen aan Heracles Almelo. De 21-jarige middenvelder kwam ook vorig seizoen op huurbasis uit voor de Tukkers, maar in de zomer werd hij teruggehaald naar Amsterdam. Daar stond hij dit seizoen slechts drie keer in de basis.
Schilder maakte in februari 2006 als speler van Ajax zijn debuut in het betaald voetbal in de thuiswedstrijd tegen Willem II. Omdat hij in Amsterdam geen basisplaats wist te veroveren, ging hij in augustus van dat jaar op huurbasis naar Heracles. Daar speelde hij 31 competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
Dit seizoen begon Schilder in de basis in de met 8-1 gewonnen openingswedstrijd bij De Graafschap, maar de laatste maanden kwam hij nauwelijks meer aan spelen toe. Heracles-voorzitter Jan Smit liet zondag in Studio Voetbal al weten de linkspoot graag opnieuw naar Almelo te halen.
www.nieuws.nl
De cirkel is weer rondquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef patrickt37 het volgende:
‘Obodai in beeld bij FC Groningen’
Nee. Goh.quote:Van Geel: "Ik ben niet slim geweest"
29 januari 2008
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax betreurt zijn uitlatingen over de overgang van Denny Landzaat van Wigan Athletic naar Feyenoord. "Ik heb geen handige dingen geroepen. Dat heb ik Peter Bosz van Feyenoord ook telefonisch laten weten."
Van Geel verklaarde onder meer dat Ajax niet wilde voldoen aan de hoge salariseis van de middenvelder. "Als het gaat om zulke bedragen, dan haken wij af", zei de technisch directeur van Ajax. Feyenoord nam zondag in een persbericht afstand van de uitspraken van Van Geel. "Daarna heb ik Peter Bosz gebeld", aldus Van Geel. "Alle problemen zijn nu weer uit de wereld. Ik ben niet slim geweest."
Van Geel: "We wilden een paar weken geleden Landzaat naar Ajax halen. Wigan liet weten dat het Denny niet liet vertrekken. Ik ken Denny al heel lang. Ik heb toen met hem afgesproken dat hij zou bellen wanneer er dingen zouden veranderen. Dat heeft hij niet gedaan en daar was ik boos over."
Van Geel benadrukt dat Landzaat al voor zijn komst naar Feyenoord niet meer welkom was in Amsterdam. "Na het vertrek van Maduro hebben we onze koers moeten veranderen. We zijn toen naar een verdedigende middenvelder gaan zoeken en bij Lindgren uitgekomen. Met Landzaat hebben we voor het vertrek van Maduro gesproken."
inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef BonJovi het volgende:
ik heb liever Jan-Arie dan Schilder dus het ga je goed Schilder gun hem het wel bij Heracles.
Tsja, ik vind best dat je kan zeggen dat hij erg veel geld vroeg....pech voor Feyenoord.quote:
De zelfreflectie komt wel weer als we de Champions League mislopen na een verloren voorronde zonder de net verkochte vaste krachten Huntelaar en Heitinga.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het ging over Rommedahl, Luque, Urzaiz etc.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:00 schreef thealterego1 het volgende:
Om in de stijl van de vorige pagina te blijven:
[ afbeelding ]
met de grote versie hier
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
inderdaad
bedankt en succes [ afbeelding ]
Dat hoop jij nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als wij er maar blij mee zijn
Hij scoort de winnende in de laatste competitiewedstrijd en het kampioenschap gaat naar Feyenoord
quote:Lindgren: ‘Ik ga bij Ajax graag de concurrentiestrijd aan’
Rasmus Lindgren (foto, midden) is blij om weer terug te zijn bij Ajax. De voetballer heeft vertrouwen in zijn tweede termijn. Op de Ajax-clubsite zegt hij: ‘Ik heb bij Groningen een mooie tijd beleefd, we hebben veel successen behaald en ik heb me persoonlijk goed ontwikkeld.'
'In 2005 was ik nog niet klaar voor het eerste van Ajax. Nu wel. Ik vind het fantastisch om weer terug te zijn en wil de concurrentie aangaan met de basisspelers.’ (JvE)
quote:Van Geel: "Ajax is uitgewinkeld"
29 januari 2008
Ajax haar de selectie voor de tweede seizoenshelft rond. Technisch directeur Martin van Geel heeft dinsdag laten weten dat de Amsterdamse club voor vrijdag, wanneer de internationale transfermarkt sluit, geen nieuwe spelers meer aantrekt. Van Geel haalde deze maand met Kenneth Perez, Bruno Silva, Samuel Kuffour en Rasmus Lindgren al vier nieuwelingen naar de Amsterdam ArenA.
Van Geel verwacht dat de selectie nu voldoende kwaliteiten heeft om de strijd om de landstitel aan te gaan. "De selectie van Ajax was in de eerste helft van het seizoen niet in evenwicht. Dat kwam onder meer door het onverwachte vertrek van Wesley Sneijder", zei Van Geel, die onder vuur ligt in Amsterdam. "We hebben afgelopen maand eerst Perez teruggehaald. Ik vind dat geen slecht beleid. Perez is weg gegaan toen we een andere trainer en Wesley Sneijder en Ryan Babel nog hadden. Hij was nu de beste optie voor de positie van aanvallende middenvelder."
Van Geel vindt het ook niet vreemd dat Lindgren weer terugkeert bij Ajax. "Hij heeft zich in 2,5 jaar heel goed bij FC Groningen ontwikkeld. Natuurlijk besef ik dat mensen raar opkijken als we eerst iemand weg doen en dan weer terughalen. Maar dat vind ik niet het belangrijkste. Het gaat er mij om wat het beste voor Ajax is."
fcupdate.nl
En gelijk heeft ie.quote:Natuurlijk besef ik dat mensen raar opkijken als we eerst iemand weg doen en dan weer terughalen. Maar dat vind ik niet het belangrijkste. Het gaat er mij om wat het beste voor Ajax is."
Je moet niet kijken naar dat ie weg is gegaan maar naar de beste optie voor de toekomst. En Van Geel vond hem blijkbaar de beste optie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tja...Ronald de Boer kwam ook terug van FC Twente. Voordeel van de twijfel.
Hoopt hij wel denk ik! Als wij in de Amstel Cup tegenover Feyenoord staan in de finale en Feyenoord is kampioen dan zal dat betekenen dat wij Europe ingaan.quote:
TOch ook als ze door de playoffs Europa ingaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoopt hij wel denk ik! Als wij in de Amstel Cup tegenover Feyenoord staan in de finale en Feyenoord is kampioen dan zal dat betekenen dat wij Europe ingaan.
Is dat zo? Dan zouden ze alleen maar bij de 1e 5 hoeven te komen? Ik dacht dat ze dan kampioen zouden moeten worden, weet het niet zeker. Als ze alleen bij de 1e 5 hoeven te komen dan is Europa best dichtbij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
TOch ook als ze door de playoffs Europa ingaan?
Ik ga het effe uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan zouden ze alleen maar bij de 1e 5 hoeven te komen? Ik dacht dat ze dan kampioen zouden moeten worden, weet het niet zeker. Als ze alleen bij de 1e 5 hoeven te komen dan is Europa best dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |