quote:
randstad ofc woon er helaaas niet meer maar ga er wel snel terugquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef Dibble het volgende:
Enschede meldtwaar is TS dan vandaan, zeker zo'n kankerbellug
Ik dacht dat jij in Oldenzaal woonde? Dat wil ik namelijk niet geassocieerd zien worden met Enschede.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef Dibble het volgende:
Enschede meldtwaar is TS dan vandaan, zeker zo'n kankerbellug
Ben je in alle steden van de randstad geweest dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nog een Enschedeër hier [ afbeelding ] .
De enige stad in de randstad waar ik nog wel zou willen wonen is Amsterdam, maar dan alleen in een mooi pand langs de gracht, niet in zo'n pauper woonwijk met portiekflats ofzo. Den Haag, Rotterdam etc wil ik nog niet dood worden gevonden
.
ja maar niemand kent oldenzaal en k ben vaak in e'dequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:06 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Oldenzaal woonde? Dat wil ik namelijk niet geassocieerd zien worden met Enschede.
je komt uit oldenzaal maar bent vaak in ede.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja maar niemand kent oldenzaal en k ben vaak in e'de
Ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je komt uit oldenzaal maar bent vaak in ede.....
"shit mn sigaretten zijn op! Even nieuwe halen in enschede.........."quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ]
als ik bijv iets te drinken wil halen of sigaretten ga ik gewoon naar e'de. Met oldenzaal heb ik haast geen contact buiten m'n huis om
e'de is btw afkorting van enschede![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |