Ik hou ook niet zo van gouden kikkersquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=iz-2CK_nJZQquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TnTXmqGO0QA
de Meerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TnTXmqGO0QA
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van gouden kikkers
Heb hem niet daarvandaan hoertjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:41 schreef PyTh het volgende:
Die is ook al 500 keer voorbij gekomen partyflocksletje......
Van Heinie dan die 'm eerder in een topic van jullie posttequote:
Niet gezien iig hehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Heinie dan die 'm eerder in een topic van jullie postte
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Heinie dan die 'm eerder in een topic van jullie postte
Beetje gezonde spanning ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Al zenuwachtig voor morgen Piet?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Lol, ik gister bij de mac drive. Staan we daar opeens een dikke bak achter ons, wij kijken opeens een rood trainingspak met nummer 12 o.i.d. kijk je beter zie je opeens eric heijblok.Schreeuw je uit je auto HEY ERIC. beetje lulle, mooi effe praatje te maken betaald ie zomaar je big mac menu![]()
Hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Lol, ik gister bij de mac drive. Staan we daar opeens een dikke bak achter ons, wij kijken opeens een rood trainingspak met nummer 12 o.i.d. kijk je beter zie je opeens eric heijblok.Schreeuw je uit je auto HEY ERIC. beetje lulle, mooi effe praatje te maken betaald ie zomaar je big mac menu![]()
Je gaat niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje gezonde spanning ja.
Maar heb er toch wel een goed gevoel over
Ja, gewoon maccie hoorn, hij woont in de kersenboogaard zei diequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:59 schreef denthemen het volgende:
Kwam je hem ook tegen in Hoorn? Ik kwam hem laatst ook bij de mc tegen, nou ja, bij het tankstation daar. Maar hij is echt een aardige gozer
Ja, er zullen veel jongens de stad in gaan. Rembrandt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, gewoon maccie hoorn, hij woont in de kersenboogaard zei die
gaan er nog veel jongens naar de stad morgen?
Aanwezig met oa Aanvoerder hehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, gewoon maccie hoorn, hij woont in de kersenboogaard zei die
gaan er nog veel jongens naar de stad morgen?
Nope, ga eigenlijk nooit met de combi en m'n vrouwtje is morgen jarig.quote:
Mooi man!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |