En na 6 weken coma ontwaak je gewoon zoals je vroeger was, net zo kwiek van geest, zonder een spoortje hersenbeschadiging.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef 2cv het volgende:
In geval van ziekte: het is in no-time te zien dat iemand ziek is en ook dat het ernstig is. Maar een medicijn is altijd moeilijk te vinden. Als aan het eind van de film eindelijk een keer dat medicijn gevonden is dan ben je ook in 5 minuten weer helemaal 100% beter en houd je niets aan die enge ziekte over die 5 minuten eerder nog bezig was al je organen te veranderen in blubber.
Uiteraard !quote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En na 6 weken coma ontwaak je gewoon zoals je vroeger was, net zo kwiek van geest, zonder een spoortje hersenbeschadiging.
quote:Dr Science
Posted on Thursday May 28, 2009, 21:37\Bullies will be given a taste of their own medicine and will end the movie contrite or humiliated. They will not then turn up at the bus-stop half an hour later with a gang of 10 psychotic hoody mates and smash the hero's head in with a brick, then stab him in the leg and film him bleeding to death on their mobile phones
The reason the slighly geeky but kookily attractive office girl is single is because she just has such a hard time finding the right man in the big city. It's never because she has crippling insecurity, neuroses and halitosis, and has developed an emotional dependence on soap operas - and she's not actually very clever or funny or interesting
Klopt, dan zie je zo'n held heel stoer met z'n sportauto driften en na 5 minuten scheuren knalt een zware truck met oplegger nog steeds tegen de achterkant.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Het maakt niet uit wat je rijdt, het is toch allemaal even snel!
Gezien in Wanted -->
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Bus haalt hem in... Dit zie je dus ook best vaak met vrachtwagens die auto's inhalen dat soort dingen!
Inderdaad en ze kunnen ook altijd doorschakelen... Soms lijken die wagens wel 41 versnellingen te hebben...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Klopt, dan zie je zo'n held heel stoer met z'n sportauto driften en na 5 minuten scheuren knalt een zware truck met oplegger nog steeds tegen de achterkant.
Wat me ook opvalt is dat bij een gelijke strijd (dus twee auto's) de held altijd sneller kan. Je ziet hem/haar zich helemaal uit de naad rijden en net op het moment dat blijkt dat hij/zij het niet gaat halen zegt hij/zij iets van "eat this", schakelt een keer en zie daar: hij/zij schiet als een raket weg. Als de slechterik ook geschakeld heeft, begint dit tafereel opnieuw.
Ook opvallend is dat degene die inhaalt altijd opeens even heel veel sneller rijdt, terwijl ze daarvoor en daarna zo ongeveer dezelfde snelheid rijden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Klopt, dan zie je zo'n held heel stoer met z'n sportauto driften en na 5 minuten scheuren knalt een zware truck met oplegger nog steeds tegen de achterkant.
Wat me ook opvalt is dat bij een gelijke strijd (dus twee auto's) de held altijd sneller kan. Je ziet hem/haar zich helemaal uit de naad rijden en net op het moment dat blijkt dat hij/zij het niet gaat halen zegt hij/zij iets van "eat this", schakelt een keer en zie daar: hij/zij schiet als een raket weg. Als de slechterik ook geschakeld heeft, begint dit tafereel opnieuw.
Ja cheers! Kinderen zijn hoogbegaafd, hebben geen behoefe om met leeftijdsgenootjes te spelen en praten liever de hele dag met "grote mensen".quote:Op maandag 1 juni 2009 19:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Kinderen zijn altijd heel lief, roepen om de 10 minuten i love you mummy.
Ontzettend irritant. Er komt iemand uit het jaar 4679 naar onze tijd toe. Dat jaar 4679 is een futuristiche wereld waarin ze zich verplaatsen door middel van buizenstelsels, met teleportatie of ruimteschpen die je naar boven optrekken met een lichtstraal.. Anders gezegd: auto's zijn verleden tijd! Toch kan deze persoon zonder probleem even een auto besturen.quote:Mensen die 500 jaar na ons leven kennen alle pophits uit de 70, 80 en 90, en luisteren die regelmatig en praten daar met elkaar over..
en ze hebben hun object altijd zo gevonden als ze door een verrekijker kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:28 schreef Brett-Anderson het volgende:
-Als je door een verrekijker kijkt zie je er automatisch zwart omkaderde circels bij.
-
Hoe zoen jij dan, met je ogen open? Snap je punt wel, vooral als ze 10 meter van elkaar afstaan en dan al de ogen dichtdoen om elkaar heen langzaam te kussen.quote:Op maandag 8 juni 2009 03:16 schreef Siniti het volgende:
Als er gezoend word dient men de ogen te sluiten. Altijd.
Dat dus ja. Het is altijd zo overdreven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef Professional het volgende:
[..]
Hoe zoen jij dan, met je ogen open? Snap je punt wel, vooral als ze 10 meter van elkaar afstaan en dan al de ogen dichtdoen om elkaar heen langzaam te kussen.
En als iemand op een computer zijn banksaldo checkt en het is 0 (valuta maakt niet uit) dan wordt dat altijd rood knipperend weergegeven, het liefst nog met een leuk zoemertje er bij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:26 schreef CasB het volgende:
Bij pretparken en dergelijke worden altijd dezelfde geluidssamples gebruikt (die ook in Rollercoaster Tycoon zitten).
Als er geld wordt overgemaakt zie je het per dollar op de andere rekening verschijnen ipv het hele bedrag in 1 keer.
En heb je geen kutsmoes om elkaar broer, zus zwager of wat ook te noemen, dan komt er wel een verschrikkelijk kut stukje waarin de relatie duidelijk gemaakt kan worden.quote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef Lov1 het volgende:
- Als je in dialoog bent, noem elkaars naam gewoon vaak. Heel vaak. Want dat doen we in het echte leven ook niet. Hetzelfde met beroepen, familieleden of rare hobby's die er in de film toe doen.
Ging dat in Se7en niet een keer juist wel fout (en dan ook echt fout) met Brad Pitt? Volgens mij was die pols toen echt gebroken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef 2cv het volgende:
Die vuilcontainer is ook altijd vol. En je landt altijd in het midden van het ding, nooit net op de rand.
Hij heeft zijn rug niet gebroken dus het ging goed helaas.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:09 schreef Argento het volgende:
[..]
Ging dat in Se7en niet een keer juist wel fout (en dan ook echt fout) met Brad Pitt? Volgens mij was die pols toen echt gebroken.
Righteous Kill.. Al Pacino verkracht z'n collegaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Vrouwelijke personages, mits belangrijk genoeg, zullen nooit verkracht worden.
Hoe wetteloos de situatie waar zij in zit ook is, (een gevangenkamp, ontvoering, postapocalyptische samenleving of oorlog) zij heeft niets te vrezen. Ze wordt altijd op het nippertje gered.
Uitgezonderd arthouse films.
Gaat het in het echt dan niet zo ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Mwanatabu het volgende:
Het gedrag omtrent zwangerschappen en bevallingen irriteert me altijd mateloos. Bevallingen beginnen altijd als het water breekt, en het water lijkt op water. Het is geen flats bloed en slijm maar gewoon helder vocht dat een spletgeluid maakt, meestal middenin een ongemakkelijke situatie (de halve familie, het hele restaurant of de afdeling groente in de supermarkt kijkt mee).
Vervolgens heeft het wicht in kwestie altijd zomaar ineens Heftige Weeën waar ze alleen op kan reageren met puffen, gillen en op de grond liggen. Ondanks dat de bevalling welgeteld 14,2 secondne aan de gang is gaat ze in die 14,2 seconden altijd naar volledige ontsluiting, terwijl ze 14,3 seconden geleden nog een blik erwten uit stond te zoeken zonder een krampje ofzo.
Vervolgens ziet iemand het hoofdje, wat speciaal erg verwonderlijk is omdat ze zich in een lange rok met ondergoed ligt aan te stellen (met al haar make-up en haarspelden nog steeds netjes in model), weet de aanstaande onervaren moeder precies op welk punt van de bevalling ze zit (It's comiiiing!) en na een langgerekte kreet wordt er zo ineens een kind van 3 maanden uit haar rok getoverd. Soms is dat voor de vorm wat natgemaakt of zit er ketchup op. De navelstreng is door de wrijving van de snelle uitdrijvingsfase reeds verdampt gelukkig. Placenta's bestaan niet, dus direct na de lancering kan het kind in de armen van de vader gelegd worden en de ambulance komt precies op dat moment.
Die vader verandert trouwens in mister Bean zodra de zwangerschapstest in beeld komt. Hij wil ook altijd een zoon en koopt voetballen als reactie op de positieve test. Hij heeft nog nóóít van schaamlippen gehoord voordat hij -zeer ongemakkelijk- bij de gynaecoloog zit, die altijd een excentrieke Brit is die met hele grote spuiten, scharen en tangen goochelt ook als er alleen een echo gemaakt moet worden. Hij is totaal onvoorbereid op de moodswings van zijn vrouw en wordt 9 maanden lang afgebekt en krijgt geen seks want dat is viesbah met zwangere vrouwen, net als de borstvoeding waar altijd per ongeluk iemand van proeft. Hij kan alleen reageren op weeën door ostentatief te gaan puffen. Alle filmvaders willen ook altijd mee naar pufklasjes.
daar is een reden voorquote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef kawa2 het volgende:
deze heb ik nog niet gelezen :
alle telfoon nummers beginnen met 555-
quote:
"Mag ik God even aan de lijn?"quote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef kawa2 het volgende:
alle tel. nummer beginnen met 555-
de vrouwen/vriendinnen van de hoofdrolspelers
zijn altijd erg knap /mooi en nooit lelijk (niet dat ik er moeite mee heb)
En ze zijn altijd (ongeveer) van dezelfde leeftijd, er zal nooit 4 of 5 jaar tussenzitten, hoogstens 1 jaar.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:36 schreef Urquhart het volgende:
Wanneer er nieuwe buren komen, is er altijd een puberdochter bij die binnen een kortste keren een relatie krijgt met de buurjongen.
Of als ze het licht aan doen knippert het of gaat de lamp stuk.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:05 schreef celineetjuh het volgende:
in horrors of thrillers wordt nooit het licht aangedaan
Idiot proof films..quote:Op zondag 28 juni 2009 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Of dingen die 3 minuten geleden nog in beeld gebracht werden, moeten zodra ze relevant worden nog even herhaald worden door oftewel een flashback of een voice-over.
dat doen ze in het echt dan ook wel alleen doen ze het in de film altijd binnen 10 minuten en door lijnen te trekken woont de moordenaar op het kruispunt van de lijnenquote:Op maandag 29 december 2008 21:45 schreef Nepthys het volgende:
-IJdele mannen met een kuiltje in hun kin zijn slecht.
-Als iets of iemand aan de goede kant afscheid neemt en daarbij in de lucht of de ruimte verdwijnt, verschijnt er op die plaats van verdwijnen even een ster.
-Seriemoordenaars plannen hun moorden zo dat als je de locaties uitzet op een kaart je een leuk patroon krijgt en kunt zien waar de volgende gaat plaatsvinden.
Plus als er iemand beschoten wordt die weg aan het rennen is dan schiet men altijd naast zijn voeten in een perfecte rechte lijn!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:40 schreef sinadO het volgende:
Deze is vast al genoemd: altijd als je voor iets wegrent, recht vooruit rennen en in het pad van hetgeen waar je voor vlucht blijven. Niet naar links of rechts afbuigen om het te ontwijken!!
Je vergeet de Nicholas Cage powerstance:quote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb net Knowing gekeken en ik wil mijn 2 uur terug. Echt zelden zo'n aaneenschakeling van cliché's moeten aanzien:
-hoofdpersoon overkomt allemaal rampen die het Einde Van De Wereld inluiden, natuurlijk in de VS en niet in Zuid-Centraal-Timboektoe
-de hoofdpersoon zn vrouw is natuurlijk overleden, anders is hij niet gekweld genoeg
-het kind van de hoofdpersoon zn moeder is natuurlijk overleden, anders is het niet gekweld genoeg
-het Einde Van De Wereld openbaart zich altijd aan een gekweld genie dat toevallig vrienden met beschikking over een observatorium heeft
-het enge kind dat helderziend is wordt uit de kast gehaald (letterlijk)
-de dochter van het enge kind vroeger die toevallig ook single is die de hoofdpersoon eerst niet en dan ineens wel gelooft en reageert op het uiteindelijke inzicht in de gang van zaken met totale hysterie
-de vriend die het allemaal niet zo gelooft ondanks een stuk of 600 voorspelde rampen in detail
-als je googelt op data krijg je meteen hits met hele grote letters bovenaan en dat is dan vlekkeloos uit te printen
-alle computers zijn met 3 muisklikken en tien raffels op het toetsenbord te programmeren tot een simulatie van het einde van de wereld
-buitenaardse wezens kunnen wel enge kinderen dingen laten zien en voorspellen, lichtjaren ver reizen en vreemde levensvormen onderweg in leven houden, maar een normale uitleg in het Engels zit er niet in
-het hoofd van Nicholas Cage
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je vergeet de Nicholas Cage powerstance:
http://www.imdb.com/media/rm428444160/ch0130208
http://www.imdb.com/media/rm2201324032/tt0448011
Serenity en de serie Firefly deden het ook goed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
In de ruimte heb je geluid (behalve in de enige film die ik ken waar het wel goed is gedaan en het doodstil is in de ruimte: 2001 A space odessy)
The firewall heeft ook alle cliches die er maar bestaan. Ik dacht bij mezelf, ach ja 2005, maar toch. Het zijn nu eenmaal hollywood wetten.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb net Knowing gekeken en ik wil mijn 2 uur terug.
Net als die Amerikaanse vaders aan het ontbijt, ze komen altijd rustig naar beneden, gedoucht, gekamd en geschoren, stropdas netjes, gaan aan de netjes gedekte tafel zitten, lullen twee zinnen met vrouw of kind, nemen een slok jus d'orange en dan 'I gotta go'.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:34 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik hoop dat hij nog niet genoemd is:
Als twee mensen afgesproken hebben in een bar om snel iets te bespreken bestellen ze altijd wat te drinken om er dan na één slokje weer vandoor te gaan (soms zelfs zonder ook maar één slokje te nemen).
En vergeet zijn vervolg 2010 nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
In de ruimte heb je geluid (behalve in de enige film die ik ken waar het wel goed is gedaan en het doodstil is in de ruimte: 2001 A space odessy)
Silence of the Lambs, Clarice.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:43 schreef CosmoNut het volgende:
Als er iemand van de FBI wordt bijgehaald is dit meestal een neger.
Het echte leven is veel meer Malcolm in the Middle-achtig.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Net als die Amerikaanse vaders aan het ontbijt, ze komen altijd rustig naar beneden, gedoucht, gekamd en geschoren, stropdas netjes, gaan aan de netjes gedekte tafel zitten, lullen twee zinnen met vrouw of kind, nemen een slok jus d'orange en dan 'I gotta go'.
Ja en tv-moeders maken ook altijd ontbijtjes klaar, zo maar uit de losse pols, waar de gemiddelde mastodont nog een hartvervetting zou krijgen binnen een week. Ze zitten nooit aan een boterham met kaas, maar altijd een stapel pancakes, wafels met fruit en versgeperste sapjes, geserveerd met een glimlach. En het wordt ook altijd zo geaccepteerd als meneer dan in het voorbijrennen iets in zijn mond propt en roept dat ie weg moet. Ja dahag, als ik de hele tafel vol parkeer met vers zelfgemaakt eten, dan ga je even op je krent zitten en geniet ervan, ja?!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Net als die Amerikaanse vaders aan het ontbijt, ze komen altijd rustig naar beneden, gedoucht, gekamd en geschoren, stropdas netjes, gaan aan de netjes gedekte tafel zitten, lullen twee zinnen met vrouw of kind, nemen een slok jus d'orange en dan 'I gotta go'.
Altijd vers geperste jus d'orange he?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Do not fuck with Lieutenant Colonel Bill Kilgorequote:Op zondag 5 juli 2009 18:47 schreef Eltonno het volgende:
-Er is altijd een hele stoere soldaat/sergeant die nooit in dekking hoeft te gaan en niet schrikt van ontploffingen dichtbij, terwijl alle jongere soldaten wegduiken. Gevolgd door een of andere opmerking van de oudere soldaat in de trend van "You can't shoot the enemy lying down soldier!". Over het algemeen word deze man nooit geraakt tijdens de zwaarste vuurgevechten ( rechtopstaand natuurlijk), maar door een of ander lullig voorval van een net niet dode vijand oid
Volgens mij komt in die film dit hele topic voorbijquote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef Butterfly91 het volgende:
Aan het begin neemt iemand ontslag bij een bedrijf/leger/... Tijdens de 'eindmissie' komt het bedrijf/legereenheid in de problemen, maar degene die ontslag heeft genomen komt net op tijd opdagen om de boel te redden.
Net ook weer bij Independence Day
En tijdens het baantjes trekken en het tonen van het gespierde torso van de hoofdrolspeler, komt daar altijd de hoofdcommandant om te melden dat er iets belangrijks is gebeurd. De arme man kan nooit eens lekker doorzwemmen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Als de held zijn baantjes trekt in het zwembad heeft hij altijd het hele zwembad voor zich alleen.
Geen spoor van ouwe oma's, half-verdrinkende paki's of brallende popi-jopi's.
Sowieso telefoongesprekken. Heb ik het niet eens over het 555-gedoe. Maar ze herhalen aan de ene kant van de lijn gewoon letterlijk als een idioot met echolalie wat er aan de andere kant gezegd wordt:quote:Op maandag 6 juli 2009 08:00 schreef Patch het volgende:
had ik dit al ooit gepost?
>
Mensen in films nemen nooit afscheid aan het eind van een telefoongesprek.
Als de verbinding duidelijk is verbroken, nog 24 keer 'hello?' zeggen voordat het kwartje valtquote:Op maandag 6 juli 2009 08:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sowieso telefoongesprekken. Heb ik het niet eens over het 555-gedoe. Maar ze herhalen aan de ene kant van de lijn gewoon letterlijk als een idioot met echolalie wat er aan de andere kant gezegd wordt:
-He did what?? He killed his mother and wore her hide as a trophy you say? of:
-She left him because he was cheating on her with the Vietnamese nanny, huh?
So truequote:Op zondag 5 juli 2009 23:43 schreef boskameel het volgende:
[..]
Volgens mij komt in die film dit hele topic voorbij.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef Nr.G het volgende:
- vuurwapens maken bijna geen lawaai. Je kunt ze gewoon in de auto of kamer afschieten zonder dat je gehoorschade krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |