Als iets oud is of er zijn tientallen jaren verstreken, het gaat om iets dat lang is vergeten en niet meer naar omgekeken, dan gebruiken ze alleen maar zand en spinnenwebben. Zand ja, want stofnesten zien er iets anders uit en dit soort spinnenwebben lijken meer op slierten suikerspin of het moet een web zijn van een Tarantula of zo.
Ze gebruiken ook nooit corrosie, oxydatie (roest), verkleuring (denk aan vergeling van piano's en computers), vuil en aarde of onkruid... nee alleen zand en spinrag.. dat is geloofwaardig.
ah oh ja deze wil ik er ook nog bij, honderduizend keer genoemd
quote:
- in bed liggen de dekens altijd heel tactisch over de borsten van een vrouw en zij staat op en heeft dan altijd heel magisch haar badjas aan
Je zult altijd zien dat als een vrouw overeind komt dat die witte laken op mysterieuze wijs aan haar lichaam blijft kleven.
Het valt me ook altijd op dat de vrouw van het ene shot naakt in bed onder lakens direct over gaat op een shot direct gereed in badjas.
En het zijn altijd de grootste alles bedekkende badjassen, nooit een schamele kimono of een babydoll, nee van die badjassen zo groot als van die pijen van de monniken compleet met zo'n dik stuk touw als ceintuur..
extra:
ik vond het altijd raar dat dennis quaid zo zomerblond kon worden op een planeet waar de zon niet schijnt. Ik weet dat quaid graag pruiken draagt, maar die zztop baard en biker haar stonden hem onrealistisch slecht. Zijn haar groeit wel, maar zijn nagels schijnbaar niet. En bij de terugkomst op zijn hoofdkwartier is hij na een frisse scheerbeurt weer de reguliere Dennis Quiad. Ik heb die enemy mine altijd al een domme film gevonden.
[ Bericht 8% gewijzigd door Brett-Anderson op 09-12-2008 21:41:14 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .