quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
Zo. Nu doorbreek ik de zwaaismileys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:
vooral omdat je met 2 of drie dagen vrij vragen een weekje vrij bentquote:Op zondag 27 januari 2008 22:57 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga er waarschijnlijk in maart alweer heen, mits het weer een beetje ok is.... koninginnedag klinkt iig goed, voorkomt dat mijn MX de dag ervoor in de hens gaat
of jij zit daarquote:
Dat valt allemaal in dezelfde week zeker? Die heb ik al vrijgeclaimed geloof ikquote:Op zondag 27 januari 2008 22:59 schreef lipje het volgende:
[..]
vooral omdat je met 2 of drie dagen vrij vragen een weekje vrij bent
Draagarmen onder anders zwabbert ie teveel bij t insturen...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
De Britten zijn al los
Maar goed, voor ik ga eerst maar's even nieuwe banden fixen en een rollbar erin.
moemoe was vandaag bij me, en die heeft idd geen krullen, mar die op de foto ook niet toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef lipje het volgende:
[..]
of jij zit daar
Die had toch geen krullen?
eerst ff vrij regelenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat valt allemaal in dezelfde week zeker? Die heb ik al vrijgeclaimed geloof ik
Weekje logeren bij frau Koch, of gaan we voor een huisje voor een week @ Eifel?
Dat is wel een erg bekend euvel bij de 156 he? :xquote:Op zondag 27 januari 2008 23:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Draagarmen onder anders zwabbert ie teveel bij t insturen...
en waarschijnlijk de turbo nakijken en de LMM vervangen
LMM is van Bosch, dus te verwachten, en de draagarmen onder zitten er ook weer de nodige km's eronder. Uiteindelijk krijgen de rubbers speling en voor PU bussen wil ik nog niet gaanquote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is wel een erg bekend euvel bij de 156 he? :x
oh, en:
[ afbeelding ]
Voor het eerst een hippe banner!
Toch nog redelijk veel onderhoud imho, hoeveel km heb je die 156 nu?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:10 schreef lipje het volgende:
[..]
LMM is van Bosch, dus te verwachten, en de draagarmen onder zitten er ook weer de nodige km's eronder. Uiteindelijk krijgen de rubbers speling en voor PU bussen wil ik nog niet gaan
Jij ook natuurlijkquote:
Ik heb al 2 jaar mijn rijbewijs en al minstens 2 jaar een autoquote:Op zondag 27 januari 2008 23:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij ook natuurlijkStond er niet bij stil dat jij tegenwoordig ook een eigen auto hebt :x
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar mijn rijbewijs en al minstens 2 jaar een auto![]()
.
45k kmquote:Op zondag 27 januari 2008 23:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toch nog redelijk veel onderhoud imho, hoeveel km heb je die 156 nu?
net zoveel als met een snelle BMWquote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef 2cv het volgende:
Wat kost een rondje op de ring met een ouwe diesel ?
Wil wel, weet alleen niet of ik nog op de Ring mag aangezien ze de regels verscherpt hebben voor aangepaste autos.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:14 schreef Paladijn het volgende:
Heb al even zitten kijken naar een huisje, maar die goedkopere in Oberbettingen (30km van de ring meen ik) is pas vanaf juli beschikbaar. Dat wordt tijdig een of meer kamers plannen in Kottenborn - is ook wel zo plezierig met ontbijt en internet aanwezig
Bo/Bara/fristi/M5 ook interesse?
Misschien wel. Binnenkort gaat de Bora gechipt worden.. daarna maar eens kijken hoe het ding zich houd..quote:Op zondag 27 januari 2008 23:14 schreef Paladijn het volgende:
Heb al even zitten kijken naar een huisje, maar die goedkopere in Oberbettingen (30km van de ring meen ik) is pas vanaf juli beschikbaar. Dat wordt tijdig een of meer kamers plannen in Kottenborn - is ook wel zo plezierig met ontbijt en internet aanwezig
Bo/Bara/fristi/M5 ook interesse?
Dat was een nogal paniekerige storm in een glas water, zie ook http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?p=88038#88038quote:Op maandag 28 januari 2008 09:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wil wel, weet alleen niet of ik nog op de Ring mag aangezien ze de regels verscherpt hebben voor aangepaste autos.
Een uur of twee denk ikquote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef 2cv het volgende:
Wat kost een rondje op de ring met een ouwe diesel ?
Ja ik had ook al de gedachte om gewoon te gaan en we zien wel. De 16v is luider dan m'n V6 overigensquote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was een nogal paniekerige storm in een glas water, zie ook http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?p=88038#88038
Zolang er geen megaspoilers op je auto zitten en je uitlaat niet het formaat van een kachelpijp heeft zal het wel wat meevallen.
ik moet gewoon werken die dagen hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef Paladijn het volgende:
Planning is een aantal dagen in de week van 26 april t/m 4 mei, maar we hoeven wmb. er niet de hele week te zitten. De maandag/dinsdag/woensdag in die week is wel plezierig mits het goed weer is - dan is het waarschijnlijk erg rustig op de baan![]()
wo 30 april en do 1 mei zijn vrije dagen overigens, de rest van de dagen zul je vrij moeten nemen.
door de week is geen optie. een weekendje is ok, maar ik ga er geen hele vakantie van maken.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef Paladijn het volgende:
Planning is een aantal dagen in de week van 26 april t/m 4 mei, maar we hoeven wmb. er niet de hele week te zitten. De maandag/dinsdag/woensdag in die week is wel plezierig mits het goed weer is - dan is het waarschijnlijk erg rustig op de baan![]()
wo 30 april en do 1 mei zijn vrije dagen overigens, de rest van de dagen zul je vrij moeten nemen.
quote:
van mij mag je je woede botvieren op ene mercedes waarschijnlijk nu geparkeerd op jouw plekjequote:Op maandag 28 januari 2008 01:59 schreef PNG het volgende:
KRIJN IS VERDRIETIG...........
Kom met terug bij de auto in Utrecht:
Complete zijkant, zowel links als rechts ZWAAR bekrast, vlokken lak flinteren deraf zo diep. Rechts ALLE panelen gepakt.
Motorkap 2x bekrast.
Ruitenwissers geknakt.
Krijn is verdrietig.
http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?t=9959&postdays=0&postorder=asc&start=0
6 jaar hobby in 2500/3000 euro schade in 1 klap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krassen zijn zo diep, dat het meer schroevendraaier of priem werk is.
Zelfs achterlichten zijn kapot.
Woont een Iraakse man schijnbaar met een Mercedes die alssie niet er kan parkeren om moet rijden. Dus wat nu ? Politie zou iig terugbellen via de lokale wijkagent.
Jakob Grimmstraat 22 te Utrecht iig niet voor de deur parkeren.
Gooi je ooit een baksteen door de voorruit doe je iig 6 mensen een plezier die na mijn buurtonderzoekje daar gepakt zijn, van Swift, tot T5 bus, tot ik, tot oldtimer.
Later we hopen dat politie uit winterslaap komt. Mijn schade is boven de 2500 euro. Ja ik ben waus nu....
Tis maar goed dat ze geen wapens in NL hebben................. Magoed laten we hopen dat plisie iets doet.
Moet je vaker in de sc kijken en niet achter zwangere vrouwen aanrennenquote:R zegt:
ringmeet en ik ben niet uitgenodigd?![]()
![]()
daar heb je een tankdop voorquote:Op maandag 28 januari 2008 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[Peumode]
Vandaag ben ik met de range rover van de baas naar huis gereden die helemaal zonder diesel zat![]()
Ik tanken... 80 liter diesel tanken doet echt serieuze pijn aan je hand van het knijpenen in je portemonee ook als je dat af moet rekenen
![]()
[/peumode]
Ga je mee naar Groningen, daar schijnen wel mooie vrouwen te wonen.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:17 schreef vlad het volgende:
Hallo, Mijn naam is Vlad en ik hou van vrouwen, auto's en vrouwen. Mag ik hier ook posten?
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[Peumode]
Vandaag ben ik met de range rover van de baas naar huis gereden die helemaal zonder diesel zat![]()
quote:Ik tanken... 80 liter diesel tanken doet echt serieuze pijn aan je hand van het knijpenen in je portemonee ook als je dat af moet rekenen
![]()
[/peumode]
mijn afspraak daar voor komende week gaat waarschijnlijk niet doorquote:Op maandag 28 januari 2008 19:20 schreef lipje het volgende:
[..]
Ga je mee naar Groningen, daar schijnen wel mooie vrouwen te wonen.
Zoalng je niet loopt te Peumpen....quote:Op maandag 28 januari 2008 19:30 schreef Dangel het volgende:
Ik zeg maar niks meer over vrouwen en zoMijn reputatie is al bijna op het niveau van Q. enHeatwave
Nieuwe maken, Paladijn werkt in Groeningen geleuf ikquote:Op maandag 28 januari 2008 19:23 schreef vlad het volgende:
[..]
mijn afspraak daar voor komende week gaat waarschijnlijk niet door
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:30 schreef Dangel het volgende:
Ik zeg maar niks meer over vrouwen en zoMijn reputatie is al bijna op het niveau van Q. enHeatwave
Hmja, gelukkigis mn reputatie nog niet op jouw niveau...quote:
je hebt altijd baas boven baasquote:Op maandag 28 januari 2008 19:35 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hmja, gelukkigis mn reputatie nog niet op jouw niveau...
tankpas uiteraard, maar zo'n auto is gewoon echt niet grappig qua verbruikquote:Op maandag 28 januari 2008 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
daar heb je een tankdop voor![]()
Enne je gaat er geen 80 liter privegeld ingooien, hooguit om thuis te komen en weer terug
Hoogkerk, maar dat is Groningen-West onderhandquote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Nieuwe maken, Paladijn werkt in Groeningen geleuf ik
ik ben al bijna een maand werkloos en ik vind het prima.quote:
Ik ook iets minder dan een maand en ik vind het maar niks. Alleen iets leuks zoeken lukt niet zo best.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben al bijna een maand werkloos en ik vind het prima.
afgelopen 9 jaar veel gewerkt en weinig vakantie gehad dus ik doe nu even rustig aan. Binnen kort ga ik op zoek naar leuk werk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook iets minder dan een maand en ik vind het maar niks. Alleen iets leuks zoeken lukt niet zo best.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Moet ik ook een topicje maken met 'voor de honda babes onder ons...' ?
dat is hip. Ik krijg per mail uitnodigingen voor sollicitaties alleen willen ze me dan niet vertellen voor welk bedrijf het is. En wat je ook vraagt, de naam van het bedrijf krijg je nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek.
En ik weet nog niet eens wat de functie precies inhoudt.
heb je juist een mooie vraag tijdens het gesprekquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
Welk bedrijf wist ik juist wel. Alleen de functieomschrijving niet helemaal. Nu ik de mail binnen heb nog niet helemaal. Er staan twee specifieke dingen en daarnaast "en verdere administratieve taken". Ja hey
.
quote:
doe een topje en een rokje aan...quote:
De naam klinkt niet echt vrouwelijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doe een topje en een rokje aan...
..en er dan achterkomen dat je een gesprek met een grote lelijke 200ponder van een vrouw hebt
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ander keertje.
Ik neem trouwens de Cupra mee.
heb je die japanse spoiler ingeruild ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ander keertje.
Ik neem trouwens de Cupra mee.
Volgens mij heeft ze nergens lang genoeg gewerkt om ATV op te bouwenquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:11 schreef Xtreem het volgende:
Zeg Anne, hoeveel banen heb jij per jaar?!?!
Valt wel mee hoor. Mijn vorige baan dan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:11 schreef Xtreem het volgende:
Zeg Anne, hoeveel banen heb jij per jaar?!?!
Gefeliciteerd, wat voor werk is het precies?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Mijn vorige baan dan.
En de baan daarvoor was stageshizzle (en maar 24 uur per week).
Overigens ben ik aangenomen!
Dat scheeltquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:31 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
VVE bijdrage van m'n appartementje is waarschijnlijk maar 60 euro ofzo![]()
1e meevaller
Edit:
Anne![]()
Ik ben minder gelukkig met mijn gemeente belasting aanslag van 450 euro die vandaag in de bus lagquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is nog een concept, maar ik had zelf 120 euro in m'n hoofd
Das lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben minder gelukkig met mijn gemeente belasting aanslag van 450 euro die vandaag in de bus lag
Je mag hem door 2en delen en ik hoef het niet meteen te betalen hequote:Op woensdag 30 januari 2008 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Das lekker![]()
Net nu je de V6 weg wilde brengen?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:23 schreef Alfisti het volgende:
Kom op konijntje doe maar wiebele, wiebele
Kom op konijntje doe maar wiebele, wiebele, huppel
Doe maar huppele alsof je in het bos bent
geweldig nummerquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:23 schreef Alfisti het volgende:
Kom op konijntje doe maar wiebele, wiebele
Doe maar huppele alsof je in het bos bent
wat een kut liedjequote:Op woensdag 30 januari 2008 19:33 schreef Alfisti het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
Dat is idd beterquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan is dit toch vele malen beter
http://nl.youtube.com/watch?v=LVY16ah8KJw![]()
![]()
van af 5:17 ben ik niet meer te houdenquote:
Is dat elk jaar zo'n klote aanslag?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:36 schreef BoJo het volgende:
450 euro was een mooie Momo kuipstoel geweest... of een halve kooi![]()
takke belastingen
Ja, komt samen met je WOZ waarde. Kosten verschilt per woning, locatie, gemeente etc. etc.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat elk jaar zo'n klote aanslag?
Administratieve shizznis bij Bizzzzzner.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat voor werk is het precies?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga trouwens de CRX wegdoen.
Gelukkigquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:02 schreef Xtreem het volgende:
Troost je Bara, van de grote steden is Tilburg de goedkoopste
Tuurlijk nietquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die is allang verkocht.
Mijn vader heeft een Opel Corsa () Diesel op het oog voor me..
Arme jijquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schatquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, Bara overleefd het toch ook in zo'n krot!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lach niet. Ik vind het serieus kut
![]()
.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, Bara overleefd het toch ook in zo'n krot!![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
Die Corsa TD is wel het goedkoopste wrak wat je kan rijden![]()
Naar bed
Deuce Bigalowquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb laatst 300 euro verdiend in twee uur en nog legaal ook
Whehe.quote:
Mja, daarom is ie ook weer ideaal. Maar gatver, wat een lelijk kuthok. Maarja, 't moet maar!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
Die Corsa TD is wel het goedkoopste wrak wat je kan rijden![]()
Naar bed
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga trouwens de CRX wegdoen.
Huh, wat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:08 schreef Dangel het volgende:
Feli BassoZ
Hoe gaat het met je rijlessen Sjoewe?
Nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Deze ervoor terug?
Je gaat teveel km's reizen met je nieuwe werk ofzo?
Zaterdag hè?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef 2cv het volgende:
Ijsmeis ? +/- 17:22uur bij jou ?
yup.quote:
Jullie komen vast niet in 't centrum?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
yup.
krijgen we geen last van carnaval daar in het zuiden?
nee,wekomenvia St Oedenrodequote:Op donderdag 31 januari 2008 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jullie komen vast niet in 't centrum?
[ afbeelding ].
Gennep is geen Duitsland. Hier zijn de schnitzels niet lekker.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee,wekomenvia St Oedenrode
moeten we naarhetcentrumvoor schnitzels?
dangaanweffnaarduitsland. ikwilzaterdaggoede schnitzels.we rijden toch 1000 km,dankan dTBEETJE EXTRAEROOK WEL BIJquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gennep is geen Duitsland. Hier zijn de schnitzels niet lekker.
AHXLquote:
Hyundaiquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je zou 'ns een Hyundai moeten overwegen, of een Starslet
zachte g'ersquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jullie komen vast niet in 't centrum?
[ afbeelding ].
mja, je moet toch ergens op leeglopenquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe. Ik moest laatst ook weer een videoklusje doen. Zou ik worden opgehaald door een maat van me, die ik een tijdje niet gezien had. Hij zou me wel even op halen op Amsterdam CS.
En ik maar zoeken en kijken. Zie hem niet. Bel hem uiteindelijk maar: Gast waar ben je?! Hij: Ik ben er al 5 min sta bij de bushalte.
Staat daar zo'n bak, Donker groen:
[ afbeelding ]
Met knetterfoute AMG velgen:
[ afbeelding ]
Tja dat was niet helemaal de Citro ZX waar naar ik zocht.
En dan mopperen dat je 'm nergens kwijt kan in de stad![]()
is goeiekoper dan een vrouw en kindquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:54 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, je moet toch ergens op leeglopen
tja, tis geen italiaan he?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:22 schreef lipje het volgende:
[peu-mode] Vlad in een S80? heeft ie geld over? [peu-mode]
maar bevestigt wel je vader-rolquote:
Dus om met jouw woorden te spreken, zit ik met mijn vrouw en kinders in de lederen zetels van mijn full options S80, op weg naar onze vakantiebestemming.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:37 schreef Alfisti het volgende:
Gaar
Niets mis met diegene op je fotoquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag de Benz van een collega van me op de plaat gezetHeb nu 3 collegas met een jaren 70 benz
jij hoeft alleen maar t infuus open te draaienquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:56 schreef Alfisti het volgende:
Lipje, tap eens koffie voor me............... ik heb er geen kracht meer voor
Hier ook wel hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef PeuRac het volgende:
Dan zij nhier alle supermarkten nog open hoor
'teerd schatjequote:Op woensdag 30 januari 2008 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Mijn vorige baan dan.
En de baan daarvoor was stageshizzle (en maar 24 uur per week).
Overigens ben ik aangenomen!
mee gestopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gekke kipWaarom krijg ik nooit meer sneakerz-mail...!?!
Tof, ik geef het ff door aan 2cvquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
Alex? De schnitzel-tent is denk ik wel open, maar misschien is het dan handig dat je vantevoren even kijkt wat jullie willen hebben? En als jullie dan richting mij komen even smst ofzo, dan bestel ik de boel. Hoef je niet weer een uur (of langer) te wachten.
Speisekarte-> Klik
Ik eet er ook wel eentje mee.
niet brak?quote:
Wie kopt hem naar beneden in?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:36 schreef PeuRac het volgende:
T uitzicht van 18 hoog is echt super gaaf!
Wa unne skoon stapeltje Hitlerboeken hedde gij doar!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:20 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/022974.php
Hij heeft mij vanavond gechauffeurd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
niet brak?
ga je nog lekker genieten van je diesel powerrrrrrr?
Wat ging je doorgeven ?quote:
Hee, ik werk bij een bedrijf wat in die dingen doet !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef Tjabbo het volgende:
en had alex nu al zijn nieuwe tractor opgehaald?
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=5361
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
niet brak?
ga je nog lekker genieten van je diesel powerrrrrrr?
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]voor je't weet moet je't bij iemand op 18hoog bezorgen...
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]voor je't weet moet je't bij iemand op 18hoog bezorgen...
Beetje te laat om vitamine pillen te slikken :xquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
Tim had een nieuwe baan, drie dagen aan het werk en toen ziek thuis met de griep.
Maar meneer heeft mij ook aangestoken en mijn eerste dag is maandag.
Ik loop nu ook allerlei vitaminen-pillen te slikken voor extra weerstand, maar volgens mij is het te laat. Potverdikkie!
Dat houten graftakke ding ligt al in de klikoquote:
je hebt van die gekken :quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat houten graftakke ding ligt al in de klikoSnap niet dat iemand vrijwillig zo'n plastic-houten ding in zijn auto wil............. nu nog een andere pookknop en een mooi setje leer
![]()
[ afbeelding ]
daarom heb ik blauw velours.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:29 schreef BaraCuda het volgende:
Dat groene interieur is inderdaad erg lelijk bij alfa 156![]()
Zou een rede zijn om een goede auto te laten staan voor mij
Yep, dat groen is gruwelijk lelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:29 schreef BaraCuda het volgende:
Dat groene interieur is inderdaad erg lelijk bij alfa 156![]()
Zou een rede zijn om een goede auto te laten staan voor mij
Ik heb een setje met aibags in de stoelen nodig, die zijn wat zeldzamer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:32 schreef lipje het volgende:
[..]
daarom heb ik blauw velours.
maar voor ongeveer 500 euri heb je een leder setje.
en genoeg mensen die willen helpen met inbouwen
let ook een beetje op het gespot op- topic. Daar komen wel eens setjes uit E-bay DLD voorbij.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb een setje met aibags in de stoelen nodig, die zijn wat zeldzamer.
Die van classic bij de 156club is wel mooialleen wel weer 750 euro
yep, zonde van die Recaro............ compleet wegesletenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die stoel ziet er wel verrot uit voor 110dkm zeg
We zijn niet geweestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beetje te laat om vitamine pillen te slikken :x
Gewoon lexxx/2cv wat ziektekiemen meegeven, heb jij er minder last van
jaquote:Op zondag 3 februari 2008 10:39 schreef lipje het volgende:
Smorregens lieve mensjes
Alex + aanhang nog steeds brak van een dagje autorijden?
Een Citroën BX, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:27 schreef 2cv het volgende:
Brak ? Wat is dat ?
dwergquote:Op zondag 3 februari 2008 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
onze tukkerdwerg is opgestaan uit de dood
Conclusie: Alex houd niet van gefilmd worden en 2cv niet van dingen in z'n reetquote:
Hij stopte iig wel meteenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Conclusie: Alex houd niet van gefilmd worden en 2cv niet van dingen in z'n reet
Confirmedquote:Op zondag 3 februari 2008 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Dankjewel, ik ben niet meer de grootste pauper van de PTA SC
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef PeuRac het volgende:
Noem eens een bekende maar niet zo'n super artiest op die veelzeidig zingt
Zo'n dooie waarmee jij elk weekeinde in de kroeg staat?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef PeuRac het volgende:
Noem eens een bekende maar niet zo'n super artiest op die veelzeidig zingt
ze was een beetje vaagquote:Op maandag 4 februari 2008 10:03 schreef BaraCuda het volgende:
Enige positieve van carnaval is dat het bedrijf maandag en dinsdag vrij is![]()
Zit ze je weer te stalken bo?
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef PeuRac het volgende:
veelzeidig
dudequote:Op zondag 3 februari 2008 22:05 schreef PeuRac het volgende:
op marktplaats zoeken naar gratis dingen is best grappig trouwensmorgen een leuk kastje ophalen voor nop, nu nog hopen dat iemand snel leuke gordijnen aanbied en een bureau/tafel
dus JIJ ben boonaapquote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
dus JIJ ben boonaap
"boonaap hak oow al sms..."
Was t zo intiemquote:Op maandag 4 februari 2008 17:58 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik heb geen zin om het over te typen
ik heb ze al weg gegooid maar ik lag dubbel iigquote:Op maandag 4 februari 2008 17:58 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik heb geen zin om het over te typen
En erger nog, je zit niet in Groningen.quote:
nee, het leven zit niet mee vandaagquote:Op maandag 4 februari 2008 18:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
En erger nog, je zit niet in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |