quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
Zo. Nu doorbreek ik de zwaaismileys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:
vooral omdat je met 2 of drie dagen vrij vragen een weekje vrij bentquote:Op zondag 27 januari 2008 22:57 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga er waarschijnlijk in maart alweer heen, mits het weer een beetje ok is.... koninginnedag klinkt iig goed, voorkomt dat mijn MX de dag ervoor in de hens gaat
of jij zit daarquote:
Dat valt allemaal in dezelfde week zeker? Die heb ik al vrijgeclaimed geloof ikquote:Op zondag 27 januari 2008 22:59 schreef lipje het volgende:
[..]
vooral omdat je met 2 of drie dagen vrij vragen een weekje vrij bent
Draagarmen onder anders zwabbert ie teveel bij t insturen...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
De Britten zijn al los
Maar goed, voor ik ga eerst maar's even nieuwe banden fixen en een rollbar erin.
moemoe was vandaag bij me, en die heeft idd geen krullen, mar die op de foto ook niet toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef lipje het volgende:
[..]
of jij zit daar
Die had toch geen krullen?
eerst ff vrij regelenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat valt allemaal in dezelfde week zeker? Die heb ik al vrijgeclaimed geloof ik
Weekje logeren bij frau Koch, of gaan we voor een huisje voor een week @ Eifel?
Dat is wel een erg bekend euvel bij de 156 he? :xquote:Op zondag 27 januari 2008 23:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Draagarmen onder anders zwabbert ie teveel bij t insturen...
en waarschijnlijk de turbo nakijken en de LMM vervangen
LMM is van Bosch, dus te verwachten, en de draagarmen onder zitten er ook weer de nodige km's eronder. Uiteindelijk krijgen de rubbers speling en voor PU bussen wil ik nog niet gaanquote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is wel een erg bekend euvel bij de 156 he? :x
oh, en:
[ afbeelding ]
Voor het eerst een hippe banner!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |