Ja, klopt, dat zit erop. Gesproken navigatie moet je wel voor betalen trouwens en dat hebben we gedaan, is echt heel handig. Maar we hebben dus ook een programmaatje dat dat soort dingen bij kan houden. Best leukquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Kan een telefoon bijhouden met wat voor een snelheid je aan het wandelen bent ja
Mijn vriend heeft sinds vandaag de nokia n95. HIerop zit navigatie, deze zou dat ook wel kunnen, maar de hoe of wat? Wij zijn echte leken daarin
En daar pasten nog 6 zakken bij?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
hallow dames
na mijn mededeling gister de kast van vriendlief opgeruimd te hebben, heb ik vanmiddag de mijne ook maar eens flink onder handen genomen.
Resultaat na 6 vuilniszakken vol weggedaan te hebben (humanitasbak)
kast van lief:
[ afbeelding ]
mijn kast
[ afbeelding ]
verder vandaag tnt wederom gezond gedaan, nog een heel stuk in centrum gewandeld en kast opruimen verbrand je vast ook wel redelijk wat energie mee.
uh jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:54 schreef freecell het volgende:
[..]
En daar pasten nog 6 zakken bij?Ik vind het knap. Het is in ieder geval netter dan mijn kledingkast.
Update:quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:54 schreef freecell het volgende:
Vandaag met de stad doorgewandeld van Noord (huis) naar Zuid-Oost (IKEA) best gezond dus
Uiteraard weer te veel gekocht, maar wel allemaal zinnig en toffe dingen.
Mijn Nokia 5500 sport heeft een soort stappenteller erop, geweldige featurequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat zit erop. Gesproken navigatie moet je wel voor betalen trouwens en dat hebben we gedaan, is echt heel handig. Maar we hebben dus ook een programmaatje dat dat soort dingen bij kan houden. Best leuk
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn Nokia 5500 sport heeft een soort stappenteller erop, geweldige featureMaar ik heb nog een veel leukere manier
http://waarloopt.sjeen.nu
Ik heb buikpijn
Er ligt daar ook een goede chineesquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je bent door het dorp gekomen waar mijn oom/tante/oma/nichtjes wonen.
(Molenhoek)
Ken daar eigenlijk alleen de snackbar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er ligt daar ook een goede chinees
Levi en de Chinees...quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er ligt daar ook een goede chinees
Morgen Freecell
Lijkt wel een boektitel.quote:
Leuk om te zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn Nokia 5500 sport heeft een soort stappenteller erop, geweldige featureMaar ik heb nog een veel leukere manier
http://waarloopt.sjeen.nu
Ik heb buikpijn
Ik ben raar, ik lust geen rijst en ben gek op aardappelen!quote:
Betalen ok. Graag zou ik willen weten of je dit in een winkel moet kopen, of dat dit te downloaden is via een internetsite, of hoequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat zit erop. Gesproken navigatie moet je wel voor betalen trouwens en dat hebben we gedaan, is echt heel handig. Maar we hebben dus ook een programmaatje dat dat soort dingen bij kan houden. Best leuk
Tofquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:12 schreef teigan het volgende:
freecell, het is niet veel, maar ik heb nog steeds de afspraak lopen dat ik als ik gelijk ben of afgevallen ben op de eerste van de maand, ik een trollbead mag kopen..
En het leek er zo op dat ik het niet zou halen, en vanmorgen leek het er eerst op dat ik het niet had gered op 1 ons, maar het is me dus wel gelukt!
Ben ik 't mee eens! Teigan, je ziet er absoluut niet dik uit. Je bent een mooie meid. Kan me natuurlijk wel voorstellen dat het heel gaaf is als je BMI onder de 30 komt, hoop ik binnenkort toch ook zelf nog voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:24 schreef Riann het volgende:
Teigan ik dacht dat jij al onder de 30 zat Ik vond je bij de efteling meet iig absoluut niet lijken ofdat je ernstig overgewicht had.
Das bijna een halve kiloquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:19 schreef teigan het volgende:
het was bij mij 4 ons..
Ik vond de ondertrouw wél leuk. We hadden een heel aardige mevrouw die er echt iets leuks van maakte!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:ik juich mee, Levi
![]()
Madeira is gaaf, zeker voor een huwelijksreis(in ondertrouw gaan is niet gaaf
echt geen bal aan).
Leuk joh, met een jurk en een mooi opgestoken kapsel en een leuke man in een pak... Trouwen is geweldig
Dat scheelt nogal, ja! Op zich hadden wij een aardige dame, maar we stonden echt met 5 minuten weer buiten, en dat voelt gewoon zo mal... Nou ja, manlief kreeg er een dag vrij voor, dus we zijn lekker naar het museum gegaan en uit eten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:32 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik vond de ondertrouw wél leuk. We hadden een heel aardige mevrouw die er echt iets leuks van maakte!
Kut, ik heb geen trap in huis.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, en je moest in de trapkast gaan zitten, want dáár was je veilig.![]()
Weegschaal sucks, en daarom moet JIJ daar ook niet intrappenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, alvast gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk Lev. Leuk he, de voorpret
Fannetje ook al, leuk hoor. Veel succes met de voorbereidingen!
CF, wat een lief berichtje van je, over die weegschaalEn nu lees ik dat je zelf geobserveerd bent door dat ding
![]()
Ben het voor vandaag zat, ik neem een biertje *proost*
Snap ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:07 schreef octopussy het volgende:
Bubseltje, met langzaam bedoel ik ongeveer 1 kilo per 3 wekenDat is al stukken langzamer dan een paar maanden terug. Ik moet overigens nog steeds 13 kilo kwijt voordat ik een gezond gewicht heb, dus er blijft voorlopig nog wel genoeg van me over
![]()
zou het stiekem wel leuk vinden als ik een keertje 70 kilo zou wegen, gewoon om te zien hoe ik er dan uitzie
Melk met cornflakes is op zich best gezond, als je er geen suiker doorgooit. Toch zou ik eerder kiezen voor iets meer volkoren achtigs. Dus bruinbrood met kipfilet of kaas, of yoghurt met muesli (geen cruesli, dat is grotendeels suiker)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:32 schreef yvette1982 het volgende:
Wat is nu een goed en gezond ontbijt?
Is dat melk met cornflakes ofzo?
Overigens wil dat niet zeggen dat dat gezond is voor je lichaam, maar dat kan Schweitzer je beter uitleggenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Snap ikmaar je hebt nog de tijd zeg maar
zou tof zijn als je het haalt
. Dan ben je namelijk al je overgewicht kwijt ipv de 70% die gemiddeld is
.
Ook dat iddquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Overigens wil dat niet zeggen dat dat gezond is voor je lichaam, maar dat kan Schweitzer je beter uitleggen
jemig..quote:Op zondag 3 februari 2008 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ook dat idd.
En mijn maagje tja die doet weer net als voorheen de pijn het omhoogkomen van het voedsel enzo.
Dus wat zijn we er mee opgeschoten niet zo veel. Maar ben er van overtuigd dat dr. Janssen alles voor me zal doen om het goed te maken.
Hier kom je hélemaal niets carnavallerigs tegen en dat is eigenlijk best primaquote:Op zondag 3 februari 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
carnaval....
wij blijven hier écht in arnhem om het nog een béétje te ontlopen.. we willen niet weer tijdens het ontlopen van die debielen in een chinees restaurant terecht komen met 50 clowns
mogen we komen logeren?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier kom je hélemaal niets carnavallerigs tegen en dat is eigenlijk best prima![]()
Hier lekker aan het lunchen met warme broodjes met kaas en mosterdLekkere zondagmiddaglunch
I knowquote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef octopussy het volgende:
Bubseltje, je bent nog maar net geopereerd. Je maagje is nog hard aan het genezen! Pas na een week of 6 zijn de wonden goed dicht.
Gun je lichaam de tijd
hey jij hoort hier niet meer in het lijstjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:05 schreef freecell het volgende:
Uitslapen is soms echt zo lekker!
Nu licht ontbijt met sterrenmuntthee en knackerbröd met sandwichspread!
Ik was aan het kijken of er al overlopers deze kant opkwamen en zag een bmi van 21quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!
Carnaval mag wat mij betreft afgeschaft worden. Of men moet ook eens gaan vasten
Mijn start BMI hoort hier wel in het lijstjequote:Op maandag 4 februari 2008 10:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hey jij hoort hier niet meer in het lijstje
Na zoveel jaar trouw hier posten, heb je je plekje hier ook wel verdiend.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn start BMI hoort hier wel in het lijstjeDus ik ben blijven hangen
In het begin at ik nooit s'ochtends. Maar daar ben ik vanaf gestapt ook al is het best moeilijk om om iets binnen te krijgen s'ochtens. Ik eet dan magere yoghurt met all bran cornflakes zonder suiker.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:36 schreef teigan het volgende:
Zeeltje, hoeveel eet jij dan ongeveer opeen dag?
Ik eet op zich best veel, maar wel de juiste dingen, dus honger heb ik dan niet echt.. Wel een drang naar zoetigheid, en die is een stuk lastiger om mee om te gaan.
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Na zoveel jaar trouw hier posten, heb je je plekje hier ook wel verdiend.
Dus omdat er mensen zijn, die carnaval niet leuk vinden, moet het maar afgeschaft worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!
Carnaval mag wat mij betreft afgeschaft worden. Of men moet ook eens gaan vasten
Halvajam van AH: weinig suiker, geen zoetstoffen, heel smakelijk (vooral de 4vruchten) en niet zoveel kcal.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:04 schreef teigan het volgende:
Er is ook zeker zoet broodbeleg te vinden wat niet teveel kcal levert, ik ben zelf weer even helemaal gek op appelstroop met wat kaneel erover.
Ik denk dat er meer mensen met kerst naar de kerk gaan, dan er mensen zijn die gaan vasten na carnavalquote:Op maandag 4 februari 2008 11:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Dus omdat er mensen zijn, die carnaval niet leuk vinden, moet het maar afgeschaft worden.
Dan mag van mij, kerstmis afgeschaft worden, vind ik niets aan. En ook dan gaat niet iedereen netjes naar de kerk.
Ik wel...quote:Op maandag 4 februari 2008 11:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen met kerst naar de kerk gaan, dan er mensen zijn die gaan vasten na carnaval
an mij hoeven ze het niet af te schaffen, ik heb er geen last van
Weegschalen verschillen altijd veel, ook tussen 2 digitale of 2 analoge weegschalen zal verschil zitten.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:41 schreef Zeeltje het volgende:
wat voor weegschaal gebruiken jullie? ouderwetse met pijltjes of digitaal?
Bij mij zit er namelijk tussen de 2 ongeveer 3 kilo verschil...
ik eet er op dit moment 5 a 6 op een dag.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef Zeeltje het volgende:
teigan:
ik eet ongeveer 4 boterham dan, maar ik kan makkelijk 6 tot 8 boterhammen eten met kalkoenfilet of kipfilet. Maar te veel is ook niet goed. Ik kan mezelf geen limiet stellen.
En ik weet dat er verschil is tussen echt honger hebben of lekkere trek maar die verschil krijg ik nog niet gevonden. Ik weeg op dit moment 76 kg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |