abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:00:41 #251
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56460711
octo langzaam dat meen je toch niet? Als het door zou gaan blijft er niks van je over
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:05:55 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56460825
Ah, alvast gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk Lev. Leuk he, de voorpret
Fannetje ook al, leuk hoor. Veel succes met de voorbereidingen!

CF, wat een lief berichtje van je, over die weegschaal En nu lees ik dat je zelf geobserveerd bent door dat ding

Ben het voor vandaag zat, ik neem een biertje *proost*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:03:56 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56462037
Nu sta ik wel in het lijstje... tof!!
Ik wil ook de mp3 hardloopschema.. ik heb gelinkt maar die link is weg...
En kan in gewoon een normale mp3 kopen a 20 E ofzo?

[ Bericht 64% gewijzigd door uniekhoorn op 01-02-2008 19:19:47 ]
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56469663
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ja, en je moest in de trapkast gaan zitten, want dáár was je veilig.
Kut, ik heb geen trap in huis.
Sanity is (not) statistical
pi_56471414
Bubseltje, met langzaam bedoel ik ongeveer 1 kilo per 3 weken Dat is al stukken langzamer dan een paar maanden terug. Ik moet overigens nog steeds 13 kilo kwijt voordat ik een gezond gewicht heb, dus er blijft voorlopig nog wel genoeg van me over

zou het stiekem wel leuk vinden als ik een keertje 70 kilo zou wegen, gewoon om te zien hoe ik er dan uitzie
pi_56473600
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, alvast gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk Lev. Leuk he, de voorpret
Fannetje ook al, leuk hoor. Veel succes met de voorbereidingen!

CF, wat een lief berichtje van je, over die weegschaal En nu lees ik dat je zelf geobserveerd bent door dat ding

Ben het voor vandaag zat, ik neem een biertje *proost*
Weegschaal sucks, en daarom moet JIJ daar ook niet intrappen

Kutding
  zaterdag 2 februari 2008 @ 06:48:19 #257
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56474816
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 00:07 schreef octopussy het volgende:
Bubseltje, met langzaam bedoel ik ongeveer 1 kilo per 3 weken Dat is al stukken langzamer dan een paar maanden terug. Ik moet overigens nog steeds 13 kilo kwijt voordat ik een gezond gewicht heb, dus er blijft voorlopig nog wel genoeg van me over

zou het stiekem wel leuk vinden als ik een keertje 70 kilo zou wegen, gewoon om te zien hoe ik er dan uitzie
Snap ik maar je hebt nog de tijd zeg maar zou tof zijn als je het haalt . Dan ben je namelijk al je overgewicht kwijt ipv de 70% die gemiddeld is .
  zaterdag 2 februari 2008 @ 11:04:16 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56475964
Ah, Evy gevonden, was een beetje lui om zelf te zoeken
Voor wie het nog meer wil weten http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html#downloaden

Straks het dorp maar in om een mp3 speler de scoren.
pi_56475975
Uitslapen is soms echt zo lekker!
Nu licht ontbijt met sterrenmuntthee en knackerbröd met sandwichspread!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 15:32:47 #260
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_56480275
Wat is nu een goed en gezond ontbijt?
Is dat melk met cornflakes ofzo?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 16:29:54 #261
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56481115
Hey iedereen,
ik heb er weer, eerst bij slank de lente in ( 1 jaartje geleden ) maar helaas ik zit weer te hoog qua gewicht.
Ik weeg 76 kilo bij een lengte van 1.67 m dus tijd om weer eens af te vallen. Bmi 27,25 dus..
Ben momenteel het boek van Allen Carr aan het lezen "en nu afvallen ". Heel interessante boek maar ik weet niet of ik daar nou echt zoveel van afval als het zegt!

pff.. zo veel zin heb ik niet om af te vallen, overal opletten, maar ja is toch beter voor me!
The girl that lost her mind
pi_56482229
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:32 schreef yvette1982 het volgende:
Wat is nu een goed en gezond ontbijt?
Is dat melk met cornflakes ofzo?
Melk met cornflakes is op zich best gezond, als je er geen suiker doorgooit. Toch zou ik eerder kiezen voor iets meer volkoren achtigs. Dus bruinbrood met kipfilet of kaas, of yoghurt met muesli (geen cruesli, dat is grotendeels suiker)
  zaterdag 2 februari 2008 @ 18:12:16 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_56482603
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 06:48 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Snap ik maar je hebt nog de tijd zeg maar zou tof zijn als je het haalt . Dan ben je namelijk al je overgewicht kwijt ipv de 70% die gemiddeld is .
Overigens wil dat niet zeggen dat dat gezond is voor je lichaam, maar dat kan Schweitzer je beter uitleggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:08:21 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_56490193
De server waar Dieet-web op draait heeft een tijdelijke dip, het ligt dus niet aan jullie dat je geen lijstje ziet en de site niet kan bereiken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 3 februari 2008 @ 10:23:18 #265
1762 YPPY
Yppiaans
pi_56495143
Arme server.

Ontbijten kan ook met cruesli, alleen kun je dan wat minder eten. Ik eet op het moment weer cruesli met chocolade. Daar zit ik even vol van en ik heb mijn portie chocolade gehad. Daardoor kan ik er de rest van de dag vanaf blijven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 3 februari 2008 @ 10:43:54 #266
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56495316
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 18:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Overigens wil dat niet zeggen dat dat gezond is voor je lichaam, maar dat kan Schweitzer je beter uitleggen
Ook dat idd .

En mijn maagje tja die doet weer net als voorheen de pijn het omhoogkomen van het voedsel enzo .
Dus wat zijn we er mee opgeschoten niet zo veel . Maar ben er van overtuigd dat dr. Janssen alles voor me zal doen om het goed te maken.
pi_56495347
Bubseltje, jammer dat het dus nog niet echt geholpen heeft...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56495502
ik ben weer wakker van het carnaval vieren
was erg gezellig en ik heb wel wat glazen bier op. maar verder heb ik me netjes gedragen hoor
pi_56497438
carnaval....

wij blijven hier écht in arnhem om het nog een béétje te ontlopen.. we willen niet weer tijdens het ontlopen van die debielen in een chinees restaurant terecht komen met 50 clowns
Ja doei.
pi_56497468
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ook dat idd .

En mijn maagje tja die doet weer net als voorheen de pijn het omhoogkomen van het voedsel enzo .
Dus wat zijn we er mee opgeschoten niet zo veel . Maar ben er van overtuigd dat dr. Janssen alles voor me zal doen om het goed te maken.
jemig.. ik hoop dat 't snel goed gemaakt gaat worden
Ja doei.
pi_56497813
quote:
Op zondag 3 februari 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
carnaval....

wij blijven hier écht in arnhem om het nog een béétje te ontlopen.. we willen niet weer tijdens het ontlopen van die debielen in een chinees restaurant terecht komen met 50 clowns
Hier kom je hélemaal niets carnavallerigs tegen en dat is eigenlijk best prima

Hier lekker aan het lunchen met warme broodjes met kaas en mosterd Lekkere zondagmiddaglunch
pi_56498053
quote:
Op zondag 3 februari 2008 13:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Hier kom je hélemaal niets carnavallerigs tegen en dat is eigenlijk best prima

Hier lekker aan het lunchen met warme broodjes met kaas en mosterd Lekkere zondagmiddaglunch
mogen we komen logeren?
Ja doei.
pi_56498112
Bubseltje, je bent nog maar net geopereerd. Je maagje is nog hard aan het genezen! Pas na een week of 6 zijn de wonden goed dicht.

Gun je lichaam de tijd
  zondag 3 februari 2008 @ 14:39:40 #274
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56500318
quote:
Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef octopussy het volgende:
Bubseltje, je bent nog maar net geopereerd. Je maagje is nog hard aan het genezen! Pas na een week of 6 zijn de wonden goed dicht.

Gun je lichaam de tijd
I know maar met mijn uitgang hebben ze niets gedaan. Ik hoop van harte dat het puur zwelling is wat ik voel. De 13de op controle en ben benieuwd.
  zondag 3 februari 2008 @ 19:01:38 #275
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56505639
pfff... kan me niet inhouden
pi_56520311
Goeiemorgen allemaal weer!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 4 februari 2008 @ 09:10:27 #277
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56520326
goedemorgen!
pi_56520873
Goede morgen. Lalalala

Ben moe, lang leve de carnaval. Ik ben altijd in voor feest, maakt mij niet uit hoe of wat
  maandag 4 februari 2008 @ 10:09:24 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_56521091
Goedemorgen!

Carnaval mag wat mij betreft afgeschaft worden. Of men moet ook eens gaan vasten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56521167
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 11:05 schreef freecell het volgende:
Uitslapen is soms echt zo lekker!
Nu licht ontbijt met sterrenmuntthee en knackerbröd met sandwichspread!
hey jij hoort hier niet meer in het lijstje
  maandag 4 februari 2008 @ 10:15:43 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_56521235
Ow?

Het gaat om het begin BMI
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56521308
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef Troel het volgende:
Ow?

Het gaat om het begin BMI
Ik was aan het kijken of er al overlopers deze kant opkwamen en zag een bmi van 21
dacht ik.. huh
pi_56521404
Goeiemorgen!

het weekend heb ik qua eten redelijk overleefd, nu zien of ik het deze week ook weer vol weet te houden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56521409
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!

Carnaval mag wat mij betreft afgeschaft worden. Of men moet ook eens gaan vasten
Inderdaad, het is wel erg eigenlijk. Alleen de krenten uit de pap... wel feesten, niet vasten.
Ik hou ook niet van carnaval, enige voordeel van carnaval is dat het vanmorgen heerlijk rustig op de weg was.

Zag trouwens om half 8 vanmorgen een meisje van een jaar of 15 in haar eentje -verkleed- rondlopen. Ik denk dat ze op weg naar huis was, is toch raar dat je zo'n jong ding de hele nacht op stap laat gaan en dan alleen naar huis laat lopen? (het was tussen Eindhoven en Waalre, niet echt een druk bewoond stuk) En het was nog donker...
***Levi was here***
  maandag 4 februari 2008 @ 10:32:15 #285
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56521516
vandaag 2 bruine boterhammen met kalkoenfilet, komkommer en ei gehad. Zometeen mijn salade klaar maken voor vanmiddag!

Ik vind het knap dat jullie het volhouden. Ik krijg het nog niet voor elkaar! Ik heb constant honger! En ik drink zoveel groene thee!

Ongelooflijk
pi_56521577
Zeeltje, hoeveel eet jij dan ongeveer opeen dag?

Ik eet op zich best veel, maar wel de juiste dingen, dus honger heb ik dan niet echt.. Wel een drang naar zoetigheid, en die is een stuk lastiger om mee om te gaan.
  maandag 4 februari 2008 @ 10:39:53 #287
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56521643
2,5kg eraf bitches

Om het te vieren heb ik maar een volkorenbol met geitenkaas genomen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56521751
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hey jij hoort hier niet meer in het lijstje
Mijn start BMI hoort hier wel in het lijstje Dus ik ben blijven hangen
pi_56521801
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn start BMI hoort hier wel in het lijstje Dus ik ben blijven hangen
Na zoveel jaar trouw hier posten, heb je je plekje hier ook wel verdiend.
***Levi was here***
  maandag 4 februari 2008 @ 10:48:03 #290
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56521810
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:36 schreef teigan het volgende:
Zeeltje, hoeveel eet jij dan ongeveer opeen dag?

Ik eet op zich best veel, maar wel de juiste dingen, dus honger heb ik dan niet echt.. Wel een drang naar zoetigheid, en die is een stuk lastiger om mee om te gaan.
In het begin at ik nooit s'ochtends. Maar daar ben ik vanaf gestapt ook al is het best moeilijk om om iets binnen te krijgen s'ochtens. Ik eet dan magere yoghurt met all bran cornflakes zonder suiker.

S'middags eet ik meestal een zelfgemaakte salade met tomaten, komkommer, sla, ui, paprika en witlof of brood.

S'avonds kookt mijn moeder gezond. Maar ik weet dat als ik me verveel of me niet goed voel ( emoties ) dan eet ik. En dan grijp ik ook alles wat ik maar kan pakken. Als ik naar school kom ik langs een supermark en dat is heel erg verleidelijk. Het ergst is dat ik weet dat het niet goed is maar de drang is er. Ook snack ik naar zoetigheid.

Maar zodra ik thuis ben eet ik geen snack of zoetigheid. Drink veel groene thee. Alleen als ik naar school moet of stage loop dan eet ik constant. Ik zit nu ook op mijn zwaarst. 2 weken geleden 78 kilo! Ik ga zo op de weegschaal!

Ik sport ( althans probeer ) 2 x per week min.
pi_56521955
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Na zoveel jaar trouw hier posten, heb je je plekje hier ook wel verdiend.
Yay!
Ik vind het hier ook veel te gezellig
pi_56522121
Zeeltje, dan zou ik je denk ik toch aanraden om wat meer te gaan eten overdag. Ik weet niet hoeveel boterhammen je nu eet, maar neem er daar dan een paar extra van.
En zorg dat je fruit bij je hebt voor onderweg, zodat je daar van kan eten.

Het lijkt tegenstrijdig om meer te gaan eten, maar als je kijkt hoeveel kcal je met snoepen binnenkrijgt, en gaat rekenen hoeveel brood/fruit je daarvoor kan eten, dan sta je versteld. Plus dat brood en fruit zorgen voor een langdurigere verzadiging, en je je daarna niet schuldig voelt dat je het gegeten hebt.

Er is ook zeker zoet broodbeleg te vinden wat niet teveel kcal levert, ik ben zelf weer even helemaal gek op appelstroop met wat kaneel erover.
pi_56522228
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!

Dus omdat er mensen zijn, die carnaval niet leuk vinden, moet het maar afgeschaft worden.
Dan mag van mij, kerstmis afgeschaft worden, vind ik niets aan. En ook dan gaat niet iedereen netjes naar de kerk.
pi_56522316
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:04 schreef teigan het volgende:

Er is ook zeker zoet broodbeleg te vinden wat niet teveel kcal levert, ik ben zelf weer even helemaal gek op appelstroop met wat kaneel erover.
Halvajam van AH: weinig suiker, geen zoetstoffen, heel smakelijk (vooral de 4vruchten) en niet zoveel kcal.
***Levi was here***
pi_56522544
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:09 schreef ymme het volgende:

[..]

Dus omdat er mensen zijn, die carnaval niet leuk vinden, moet het maar afgeschaft worden.
Dan mag van mij, kerstmis afgeschaft worden, vind ik niets aan. En ook dan gaat niet iedereen netjes naar de kerk.
Ik denk dat er meer mensen met kerst naar de kerk gaan, dan er mensen zijn die gaan vasten na carnaval
an mij hoeven ze het niet af te schaffen, ik heb er geen last van
  maandag 4 februari 2008 @ 11:29:20 #296
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56522623
hallow dames

weekendje gewerkt, dus weinig gepost. Nu lekker een dagje vrij. flinke bult was wegwerken en vanmiddag ff boodschappen halen.
En vanavond eindelijk weer eens volleybaltraining zin in!
morgen ga ik lekker de hele dag shoppen met wat familie ... echt superleuk!

eettechnisch gaat het nog steeds goed, op het werk chocolade afgewezen en appeltaart... dus daar ben ik wel trots op
vrijdag wel uit eten geweest, niet heel gezond gegeten, maar bewust geen voorgerecht genomen en na alleen maar een cappucino. dus die schade valt ook nog wel mee. (rest van de avond alleen thee en cola light gedronken).

straks of morgen ff wegen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 februari 2008 @ 11:37:15 #297
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56522778
teigan:
ik eet ongeveer 4 boterham dan, maar ik kan makkelijk 6 tot 8 boterhammen eten met kalkoenfilet of kipfilet. Maar te veel is ook niet goed. Ik kan mezelf geen limiet stellen.

En ik weet dat er verschil is tussen echt honger hebben of lekkere trek maar die verschil krijg ik nog niet gevonden. Ik weeg op dit moment 76 kg..
  maandag 4 februari 2008 @ 11:41:58 #298
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56522862
wat voor weegschaal gebruiken jullie? ouderwetse met pijltjes of digitaal?
Bij mij zit er namelijk tussen de 2 ongeveer 3 kilo verschil...
pi_56522870
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer mensen met kerst naar de kerk gaan, dan er mensen zijn die gaan vasten na carnaval
an mij hoeven ze het niet af te schaffen, ik heb er geen last van
Ik wel... Maarja, ik ben dan ook zelf in Brabant gaan wonen.
***Levi was here***
pi_56522952
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:41 schreef Zeeltje het volgende:
wat voor weegschaal gebruiken jullie? ouderwetse met pijltjes of digitaal?
Bij mij zit er namelijk tussen de 2 ongeveer 3 kilo verschil...
Weegschalen verschillen altijd veel, ook tussen 2 digitale of 2 analoge weegschalen zal verschil zitten.
Het handigste is om gewoon 1 weegschaal te kiezen en je daar op (op een vast tijdstip, naakt) te wegen, dan is 't het meest constant.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')