abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56411433
heb niet zo snel koorts (en geen thermometer ) maar darn, ik had er zo'n zin in en morgen moet ik de hele dag werken, dus dat wordt 'm dan ook niet

misschien dat even een eindje lopen me wat opfleurt, en dat ik daarna wel wat fitter ben om een Evy-lesje te lopen
Ja doei.
pi_56411568
Is 's avonds lopen geen optie voor je? Hoop dat je je snel weer beter voelt in elk geval

* octopussy heeft net haar eerste B12 shot gehad en moet nu 2 x per week voor 5 weken

ben heel benieuwd of het helpt
pi_56413128
ik heb carnavals kleren gekocht

ik word zaterdag indianenmeisje is erg leuk

en maandag op de dinsdag doen we lanparty met de carnaval dus ik kom de carnavals dagen wel weer door
pi_56413769
* motorbloempje gaat toch zo Evy lopen :samen met
Ja doei.
pi_56413931
Riann, foto's, graag En alle andere carnavalsvierders ook!

ymme, het lijkt mij alleen maar frustrerender om NA carnaval te beginnen met lijnen. Moet je alleen maar weer extra kilo's kwijt. Plus dat je bij elk glas dat je dringt, je stiekem realiseert dat je dat niet zou moeten doen. Geen reet aan, lijkt mij

Succes MB. Doe gewoon rustig aan. Hebben jullie dan alletwee een MP3-speler met dezelfde les, of doen jullie samen?
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:06:38 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56414159
hallow dames

na mijn mededeling gister de kast van vriendlief opgeruimd te hebben, heb ik vanmiddag de mijne ook maar eens flink onder handen genomen.

Resultaat na 6 vuilniszakken vol weggedaan te hebben (humanitasbak)

kast van lief:

mijn kast

verder vandaag tnt wederom gezond gedaan, nog een heel stuk in centrum gewandeld en kast opruimen verbrand je vast ook wel redelijk wat energie mee.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  † In Memoriam † woensdag 30 januari 2008 @ 18:34:53 #207
43556 miss_dynastie
pi_56414740
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:45 schreef ymme het volgende:

[..]

Kan een telefoon bijhouden met wat voor een snelheid je aan het wandelen bent ja

Mijn vriend heeft sinds vandaag de nokia n95. HIerop zit navigatie, deze zou dat ook wel kunnen, maar de hoe of wat? Wij zijn echte leken daarin
Ja, klopt, dat zit erop. Gesproken navigatie moet je wel voor betalen trouwens en dat hebben we gedaan, is echt heel handig. Maar we hebben dus ook een programmaatje dat dat soort dingen bij kan houden. Best leuk
pi_56415125
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
hallow dames

na mijn mededeling gister de kast van vriendlief opgeruimd te hebben, heb ik vanmiddag de mijne ook maar eens flink onder handen genomen.

Resultaat na 6 vuilniszakken vol weggedaan te hebben (humanitasbak)

kast van lief:
[ afbeelding ]
mijn kast
[ afbeelding ]

verder vandaag tnt wederom gezond gedaan, nog een heel stuk in centrum gewandeld en kast opruimen verbrand je vast ook wel redelijk wat energie mee.
En daar pasten nog 6 zakken bij? Ik vind het knap. Het is in ieder geval netter dan mijn kledingkast.

Vandaag met de stad doorgewandeld van Noord (huis) naar Zuid-Oost (IKEA) best gezond dus
Uiteraard weer te veel gekocht, maar wel allemaal zinnig en toffe dingen.
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:24:08 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56417171
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:54 schreef freecell het volgende:

[..]

En daar pasten nog 6 zakken bij? Ik vind het knap. Het is in ieder geval netter dan mijn kledingkast.
uh ja met moeite om eerlijk te zijn, vandaar de drastische opruimingsactie
kleren die ik al te lang niet aan had gehad heb ik weggedaan... en tja dat waren er nogal wat

ondertussen nog wat kleren gepast natuurlijk en er waren een paar broeken die ik niet meer paste, waar ik nu inmiddels wel weer in pas (en ja ik ben nu 3 kg afgevallen, is niet zoveel, maar ws toch wat meer cm's ofzo?)

pi_56419305
ik heb heel rustig aangedaan CF, en ik ben blij dat ik het gedaan heb

had me nu enorm schuldig gevoeld als ik niet was gegaan

ik heb de MP3 speler in, en loopt liever zonder muziek, dus ik zeg wanneer we gaan lopen, wanneer we gaan wandelen en de boodschappen met "ik ben fier op jou" en "het gaat lekker! Je bent heel goed bezig" geef ik ook door!

Dus ben wel trots op mezelf! Hoofdpijn is ook stuk minder, en we gaan lekker de laatst uitgezonden Boer Zoekt Vrouw kijken met een handje pelpinda's dat mag wel, toch?
Ja doei.
pi_56420685
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:54 schreef freecell het volgende:

Vandaag met de stad doorgewandeld van Noord (huis) naar Zuid-Oost (IKEA) best gezond dus
Uiteraard weer te veel gekocht, maar wel allemaal zinnig en toffe dingen.
Update:
De klok doet het niet (klok van 2 euro dus niet kopen!) En hij pastte ook niet waar ik hem had willen hebben Schoenenbankje in elkaar gezet met houtlijm, lijkt stevig te zijn! Konijnenoppas geregeld. Pijn in heup van hardlopen Kcal bijna precies wat ik hebben wil Avondeten pasta gemaakt met groenteprut en vegaschijf. Bed opgemaakt. En het spookt bij de buren Ze had allemaal enge verhalen...

Oh, en MSN doet het niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 januari 2008 @ 22:25:03 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56420798
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, klopt, dat zit erop. Gesproken navigatie moet je wel voor betalen trouwens en dat hebben we gedaan, is echt heel handig. Maar we hebben dus ook een programmaatje dat dat soort dingen bij kan houden. Best leuk
Mijn Nokia 5500 sport heeft een soort stappenteller erop, geweldige feature Maar ik heb nog een veel leukere manier http://waarloopt.sjeen.nu

Ik heb buikpijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56426460
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mijn Nokia 5500 sport heeft een soort stappenteller erop, geweldige feature Maar ik heb nog een veel leukere manier http://waarloopt.sjeen.nu

Ik heb buikpijn
Je bent door het dorp gekomen waar mijn oom/tante/oma/nichtjes wonen. (Molenhoek)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56428819
Goedemorgen
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 januari 2008 @ 12:55:33 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56431313
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je bent door het dorp gekomen waar mijn oom/tante/oma/nichtjes wonen. (Molenhoek)
Er ligt daar ook een goede chinees

Morgen Freecell
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56431735
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ken daar eigenlijk alleen de snackbar.
Misschien ga ik dit weekend weer naar Molenhoek, mijn nichtje is vandaag 14 geworden.
***Levi was here***
pi_56431823
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Morgen Freecell
Levi en de Chinees...

Mijn weegschaal is er even niet; eigenlijk wel lekker, ik loop veel te geobsedeerd te doen met dat ding
pi_56431863
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Levi en de Chinees...
Lijkt wel een boektitel.
De avonturen van het meisje dat geen rijst lust...
***Levi was here***
pi_56434942
je lust geen rijst?

Zit hier lekker op 't werk te nietsen.. is niet echt druk dus genoeg tijd om de Fok!ken

zit wel beetje te stressen, want het waait zooooo hard enzo, en moet op de motor terug
Doei.
pi_56435070
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb buikpijn
Leuk om te zien

op je buik
pi_56435172
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:15 schreef Faithy het volgende:
je lust geen rijst?
Ik ben raar, ik lust geen rijst en ben gek op aardappelen!
***Levi was here***
pi_56440475
wat zijn jullie stil vandaag

ik heb vandaag weinig gedaan. vanmiddag teamoverleg gehad.
Net lekker gegeten. Doperwtjes met worteltjes, cherrytomaatjes, vega-burger en wat makreelfilet. Smaakte prima.

jullie nog iets beleefd?
pi_56441287
Ja! Isa en ik gaan naar Londen!
Doei!!!
pi_56441453
wat gaan jullie doen in London? Shoppen?
pi_56441966
Bah. Wat een rotdag

Eerst emotionele kerkdienst gehad, daarna koffie tafel en tot slot om 15.00 uur crematorium.

Schoonvader heeft snitzel met friet gehaald. Dus qua eten is het ook niets goeds vandaag.
pi_56442066
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Betalen ok. Graag zou ik willen weten of je dit in een winkel moet kopen, of dat dit te downloaden is via een internetsite, of hoe
pi_56442378
En als het allemaal nog niet genoeg is. Krijgen we zojuist te horen, dat de vader van een goede vriend, slecht is.
Hij heeft 3 jaar geleden te horen gekregen dat hij kanker had, en zou kerst niet meer meemaken. Hierdoor waren wij allen zeer geschrokken en super blij dat het zich verzet heeft en zeker niet opgegeven heeft.
(longkanker, uitzaaien in zijn hoofd).

Nu ligt hij op bed, slaapt veel, eet en drink niet meer, herkent niemand meer. Dit is het gevolg van vocht in zijn hersenen en dat moet eruit. En hoe verder, tja dat is allemaal maar weer even afwachten.

We hebben zojuist even met die vriend gepraat, hij is erg emotioneel. Vind het zo kut voor hem en de rest van de fam. Maar ook wij voelen ons hier erg kut over. Het is z'n aardige man, die zoveel voor de gemeentschap doet. Hiervoor is hij ook onderscheiden tijdens de jaarlijkse pronkzitting afgelopen jaar. Morgen gaan we even kijken bij hem. En hopelijk weten ze dan al iets meer over hoe en wat nu.
pi_56451083
Goeiemorgen dames.

Ymme, het zit jullie toch ook echt niet mee op 't moment... sterkte!
***Levi was here***
pi_56451091
Goeiemorgen, wat is het rustig hier..

ymme, sterkte, het komt wel allemaal in 1 keer zeg...

Mijn lijf heeft besloten het verzet op te geven, en net op tijd, want zo kon ik dus vanmorgen op mijn maandelijkse update toch een kleine update naar beneden geven...

En afgerond is mijn BMI nu 30 Nog 1 ons, en het is ook zonder afronding precies 30
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56451120
Gaat de goede kant op Teigan!

Ik zit hier nu ook wat lager dan het updategewicht, maar ik laat het nog maar even staan. Die paar honderd gram maakt ook niet zoveel uit
pi_56451176
Het zit je wel steeds tegen ymme. Sterkte.

Wat leuk teigan! Naar beneden is naar beneden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56451269
Ik moet eens leren van zoetigheid af te blijven... Gisteren nogal wat drop en gebak op en dan kun je sporten wat je wilt, maar mijn gewicht stijgt wel. Vandaag maar weer wat netter gedragen en vanmiddag lekker met SQ zwemmen!
Hardlopen (Evy les 14) gisteren ging erg goed, ondanks het feit dat het regende en stormde liep ik echt heel lekker!
Misschien moet ik voortaan altijd maar vóór het eten lopen ipv 's avonds laat. Nadeel van "vroeg" lopen is alleen dat er nog zoveel auto's op straat zijn en dat loopt gewoon niet lekker, 's avonds kan ik makkelijk oversteken zonder te wachten, maar rond zes uur is het stikdruk in m'n dorp. Gisteren 2 kleinere rondjes gelopen zodat ik niet hoefde over te steken, maar da's wel saaier dan een groot rondje.
***Levi was here***
pi_56451390
freecell, het is niet veel, maar ik heb nog steeds de afspraak lopen dat ik als ik gelijk ben of afgevallen ben op de eerste van de maand, ik een trollbead mag kopen..

En het leek er zo op dat ik het niet zou halen, en vanmorgen leek het er eerst op dat ik het niet had gered op 1 ons, maar het is me dus wel gelukt!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56451436
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:12 schreef teigan het volgende:
freecell, het is niet veel, maar ik heb nog steeds de afspraak lopen dat ik als ik gelijk ben of afgevallen ben op de eerste van de maand, ik een trollbead mag kopen..

En het leek er zo op dat ik het niet zou halen, en vanmorgen leek het er eerst op dat ik het niet had gered op 1 ons, maar het is me dus wel gelukt!
Tof
Ik had het er ook niet over dat het bij jou niet veel was hoor Bij MIJ was het niet veel. Bij jou weet ik niet hoeveel het precies was, ik ken niet het hele lijstje uit m'n hoofd, dus ik doe daar geen uitspraken over

En een beetje omlaag is óók omlaag!
pi_56451456
Teigan, super! Eraf is eraf!
pi_56451479
het was bij mij 4 ons..
pi_56451558
Teigan ik dacht dat jij al onder de 30 zat Ik vond je bij de efteling meet iig absoluut niet lijken ofdat je ernstig overgewicht had.
pi_56451919
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:24 schreef Riann het volgende:
Teigan ik dacht dat jij al onder de 30 zat Ik vond je bij de efteling meet iig absoluut niet lijken ofdat je ernstig overgewicht had.
Ben ik 't mee eens! Teigan, je ziet er absoluut niet dik uit. Je bent een mooie meid. Kan me natuurlijk wel voorstellen dat het heel gaaf is als je BMI onder de 30 komt, hoop ik binnenkort toch ook zelf nog voor elkaar te krijgen.
Maar verkijk je nou niet teveel op die cijfertjes... je bént al mooi.
***Levi was here***
pi_56451946

jullie zijn lief...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 februari 2008 @ 09:53:13 #240
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56452105
Was jullie kwijt

ymme, sterkte hoor, wat een ellende allemaal tegelijk voor jullie

Molenhoek is niet zo ver bij ons vandaan! Ik rij er morgen langs als ik naar Haarlem ga Kennelijk woon je ergens in de buurt Sjeen

Dieetgewijs gebeurt hier niks bijzonders. Ik schommel rustig voort. Ik hou maar wat hoop gevestigd op de uitspraak van Schweitzer dat ik wellicht nog wat afval als ik aan de medicijnen moet voor mijn schildklier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56452247
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:19 schreef teigan het volgende:
het was bij mij 4 ons..
Das bijna een halve kilo
pi_56455218
Even jubelen!

- Dinsdag gaan we in ondertrouw
- De huwelijksreis naar Madeira is geboekt
- Ik heb er zo'n zin in!

***Levi was here***
pi_56456447
ik juich mee, Levi
Madeira is gaaf, zeker voor een huwelijksreis (in ondertrouw gaan is niet gaaf echt geen bal aan).

Leuk joh, met een jurk en een mooi opgestoken kapsel en een leuke man in een pak... Trouwen is geweldig
pi_56456554
Oh, dat wordt vast een leuke huwelijks reis.

Ik ben me toch druk in huis. Jaja.
De dekbedden kunnen niet in de wasmachine, maar ik houd van een schoonbed. Dus heb ik de dekbedden in bad gewassen. Nu wel hopen dat ze in de droger passen

Ook het enorme hondenkussen heb ik gisteren in bad gewassen. Deze ligt nu op de vloer te drogen. Lang leve vloerverwarming. Het matras van 't bed omgedraaid, schoon hoeslaken d'r over. Straks overtrek over het schone dekbed, en vanacht heerlijk slapen

Verder aan het schoonmake, bank stofzuigen en dweilen. Want een nuttige dag zo.
pi_56458661
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
ik juich mee, Levi
Madeira is gaaf, zeker voor een huwelijksreis (in ondertrouw gaan is niet gaaf echt geen bal aan).

Leuk joh, met een jurk en een mooi opgestoken kapsel en een leuke man in een pak... Trouwen is geweldig
Ik vond de ondertrouw wél leuk. We hadden een heel aardige mevrouw die er echt iets leuks van maakte!
pi_56458886
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:32 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ik vond de ondertrouw wél leuk. We hadden een heel aardige mevrouw die er echt iets leuks van maakte!
Dat scheelt nogal, ja! Op zich hadden wij een aardige dame, maar we stonden echt met 5 minuten weer buiten, en dat voelt gewoon zo mal... Nou ja, manlief kreeg er een dag vrij voor, dus we zijn lekker naar het museum gegaan en uit eten.

Wanneer is De Dag voor jou?
pi_56459051
Wij trouwen op 22 april

Bij ons duurde het wel een half uur denk ik! Ik had er ook een vrije dag voor, we zijn lekker uit eten en naar de film geweest!
pi_56459097
Ik krijg er (volgens mij) geen vrije dag voor. Ik ga gewoon op dinsdagochtend om 9.00 uur ff langs en daarna door naar mijn werk. Zie het puur als een administratieve handeling, al is het wel weer een echte stap opweg naar 3 mei.
***Levi was here***
pi_56459292
Levi, krijg je er echt geen verlof voor? Stefan kreeg een dag vrij. Het stelde bij ons ook niets voor trouwens. Met 10 minuten weer buiten met de papieren die we thuis nog moesten invullen en afgeven bij het betalen.
Ik had de rest van de dag al andere dingen dus we konden niet echt iets leuks gaan doen samen.

Ik heb dieettechnisch niet zo veel te melden. Het gaat langzaam maar dat is niet zo erg.
Nu maar even een boterhammetje smeren bij wijze van lunch.
pi_56460617
Hoi !

Hier gaat het goed *zie ticker* heb alleen de griep (met mij nog 2 leden in huis...) en das echt balen
Lig al drie dagen voor pampus in mijn nestje... Hopenlijk knapt het nu weer wat op.

Leuk al die trouwerijen ! Wij zijn alweer 9 jaar getrouwd.....de tijd vliegt !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')