quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:10 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:Jullie topic gaat steeds drukker worden, want ik meld me ook
.
Ik ben 1.63 en weeg 62.2 kilo. Geen echt overgewicht dus, maargoed, volgensmij hebben jullie dat hier allemaal niet. Ben alleen mijn buikje meer dan zat, dus het is tijd dat ik er eens wat aan ga doen!
Ik wist trouwens helemaal niet hoe zwaar ik was, want ik had geen weegschaal, maar die heb ik vandaag gekocht! Net als een mp3speler, want ik ga ook maar Evy lopen![]()
Fijne avond nog
Ik kan me ergere hardlooppartners voorstellenquote:
Dat is de schuld van ColdFeet.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen lijkt wel aan de risotto te gaan de laatste tijdOf het valt me gewoon ineens op.
Bedoel je qua afvallen of qua hardlopen?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Welkom mademoiselle, hardlopen is erg nuttig voor afvallen en met Evy is het goed op te bouwen. Heb je jezelf al een doel gesteld?
Mijn laatste post was iets met lekkere subwaybroodjes, nog te halen rijbewijzen, een bos vol niet-hardlopende hardlopers en lekker avondeten.
Ohja en ook iets met studeren, dat ook nog moet gebeuren tussendoor.
quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent echt geen typisch meisje-meisje he
Hoe bekendquote:Op zondag 27 januari 2008 13:13 schreef Chicolate het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?En het is nog erger dan het lijkt ... krijg vaak genoeg te horen dat ik meer een jongen ben dan een meisje: hekel aan make up, roze, niet bang voor pijn, hou van vechten, superbéta (klas vol jongens), kan niet omgaan met meiden, bot (te vaak op tere zieltjes getrapt), foute humor, mannentruien (ja zelfs mijn kleding is soms mannelijk, maar dat probeer ik te verbeteren) en zo kan ik nog wel even doorgaan ... enige dat mij vrouwelijk maakt zijn de maandelijkse periode, mijn felheid tijdens ruzies en mijn lichaamsvormen
.
Ik werd laatst op straat aangesproken met "jongen"quote:
Gister paar drankjes gedronken: malibucola, 2safari cola en bacardi cola en 2 biertjes.. Normaal kan ik echt 4x zoveel drinken maar het viel echt te slechtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:48 schreef mordradead het volgende:
Gisteren had ik niet zoveel gegeten en dat heb ik gemerkt, 2 jellynogwat dingen met alcohol en 5 drankjes..... normaal moet dat toch kunnen maar ik was helemaal de weg kwijt. Verder een supergeslaagd feest gehad, net met de collega een gebakken eitje gehad omdat het z'n laatste werkdag was... morgen even kijken hoe het er voor staat, zal wel iets bij zijn![]()
Het beste voor de vetverbranding is om eerst krachttraining te doen. En dan te eindigen met cardio. En alleen water drinken, geen AA ofzo. Want met krachttraining gebruik je de stoffen in je lichaam die je lichaam eerst gebruikt voordat die vet gaat verbranden (koolhydraten enzo.)quote:Op zondag 27 januari 2008 14:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat ben je sportief Chicolate! Ik wou dat ik zo veel motivatie op kon brengen om te sporten. Ik ga op zich best regelmatig naar de sportschool hoor, maar ik moet mezelf er echt heenslepen, en ook niet op het moment dat ik denk "ik ga", er "zometeen" achter denken, want dan ga ik niet
. Uiteindelijk vind ik het altijd heerlijk hoor, daar niet van, maar echt een hobby zal het niet worden.
Vanmorgen dus gesport (zonder Hans Teeuwen dus helaas). Mijn sportschoolrondje bestaat uit mezelf eerst een kwartier helemaal kapot fietsen op de, ja, de fiets dan maar (hometrainer?). Daarna even water drinken en bijkomen, dan een rondje krachttraining van ongeveer een half uur, en dan 20 minuten lopen op de loopband, niet rennen want dat vind ik eng op zo'n ding, maar wel stevig doorlopen op ongeveer 6,5 kilometer per uur en een helling van 6%. Daarna nog een kwartier crosstrainer en dan kan je me opvegen
. Lekker douchen, soms nog even zonnebank, mezelf dwingen twee flesjes water naar binnen te krijgen anders krijg ik hoofdpijn, en dan weer op de fiets naar huis. Lekker met nat haar
.
Wat ik me alleen altijd afvraag: is dit nou een heel effectieve volgorde van sporten? Kan ik niet beter beginnen met krachttraining en dan de cardio-apparaten? Of andersom? Iemand hier die dat weet?
Dat is nog eens een duidelijke uitlegquote:Op zondag 27 januari 2008 14:45 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Het beste voor de vetverbranding is om eerst krachttraining te doen. En dan te eindigen met cardio. En alleen water drinken, geen AA ofzo. Want met krachttraining gebruik je de stoffen in je lichaam die je lichaam eerst gebruikt voordat die vet gaat verbranden (koolhydraten enzo.)
Dus als je dan daarna cardio gaat doen. Verbrand je gelijk vet. En het beste is dan nog om pas een uur na de training weer te eten. Want zodra je klaar bent met je cardio, gaat alles wat je doet op je vetverbranding (douchen, lopen, zitten, naar huis gaan, tv kijken enz.). Net zolang tot je lichaam weer een alternatief binnenkrijgt door middel van eten.
De soep staat nu te pruttelen!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik ga zo weer een kommetje risotto maken, als late lunch, zie CUL.
Bewaar je een bakje van die soep voor me? Klinkt heerlijk!
Dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 14:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat ben je sportief Chicolate! Ik wou dat ik zo veel motivatie op kon brengen om te sporten. Ik ga op zich best regelmatig naar de sportschool hoor, maar ik moet mezelf er echt heenslepen, en ook niet op het moment dat ik denk "ik ga", er "zometeen" achter denken, want dan ga ik niet
. Uiteindelijk vind ik het altijd heerlijk hoor, daar niet van, maar echt een hobby zal het niet worden.
Dat is de enige manier waarop ik genoegen kan scheppen in het hardlopen: voelen dat ik mijn grenzen aan het verleggen ben. Ik begrijp heel goed waarom Evy werkt en leuk gevonden wordt. Maar dat is niets voor mij, aanmodderen* met een minuutje hier en daar. Ik ren liever op mijn eigen muziek, en met een stopwatch bij de hand om mijn rondetijden te klokken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:25 schreef conleche het volgende:
Maar jij loopt dan ook meteen door tot je de longen uit je lijf wilt kotsen. Dan zou ik het ook niet meer zo leuk vinden.![]()
Mooie tijd!quote:25 min. per 5k heb ik nog niet gehaald, maar ik vind 27 ook zeer acceptabel.
Ik droom nog steeds regelmatig over de risotto bianco die ik in Bagni di Lucca heb gegeten.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen lijkt wel aan de risotto te gaan de laatste tijdOf het valt me gewoon ineens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |