abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56319512
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:52 schreef freecell het volgende:
In kibbeling zit dan weer vis, ook erg gezond Om je in de war te maken
Je kan ook een andere vissoort nemen om te snacken? Haring? Makreel? Lekkerbekje (zelfde als kibbeling, maar minder vet, doordat het een groter stuk is)
Inderdaad lekker iets anders van vis nemen
pi_56319637
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik hou verder niet echt van vis, alleen een lekkerbekje of vissticks lust ik verder, maar van haring en andere soorten vis hou ik niet Eens even kijken hoeveel een lekkerbekje is dan

Edit: een lekkerbekje is precies hetzelfde als een portie kibbeling volgens de caloriechecker. Ook qua (verzadigd) vet dus.
Dat is wel raar
Is een protie dan misschien zwaarder? Want omdat een lekkerbekje 1 stuk is, is er in verhouding minder oppervlakte. Dat betekend dus dat er in verhouding minder in aanraking komt met het frituurvet. Dus zou het minder vet moeten zijn toch?
pi_56319680
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is wel raar
Is een protie dan misschien zwaarder? Want omdat een lekkerbekje 1 stuk is, is er in verhouding minder oppervlakte. Dat betekend dus dat er in verhouding minder in aanraking komt met het frituurvet. Dus zou het minder vet moeten zijn toch?
Ik heb geen idee hoe dat dan zit, er staat niet bij hoe zwaar een portie is, en ik zou het zo ook niet weten.

Maar ik hou het op de markt wel gewoon bij een Vietnamese Loempia, en neem wel een keer vissticks op brood, die zijn 60 kcal per stuk
pi_56320159
Hoi dames. Groetjes vanuit de bus. Ik ben even aan het testen hoe makkelijk het is om te posten via mijn telefoon! :-)
pi_56320231
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef minilotje het volgende:
Hoi dames. Groetjes vanuit de bus. Ik ben even aan het testen hoe makkelijk het is om te posten via mijn telefoon! :-)

Dat is wel stoer

Ik heb net mijn lunch op, kwark met een beetje honing
pi_56320309
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is wel raar
Gewoon geen vis eten die uit de frituur komt
Dat is hetzelfde als cola light bestellen bij de mac
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:48:37 #282
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56320329
Gisteren had ik niet zoveel gegeten en dat heb ik gemerkt, 2 jellynogwat dingen met alcohol en 5 drankjes..... normaal moet dat toch kunnen maar ik was helemaal de weg kwijt. Verder een supergeslaagd feest gehad, net met de collega een gebakken eitje gehad omdat het z'n laatste werkdag was... morgen even kijken hoe het er voor staat, zal wel iets bij zijn
Bernie en ik zijn tof.
pi_56321215
bedankt Sylvana

*boos kijkt*

nu heb ik dus zin in kibbelingen en dan nog wel de vers gemaakten van mijn pa die kan dat zooooo lekker...

zal eens vragen of hij wat meel mee wil nemen als René jarig is volgende week dan kan ik zelf eens gaan bakken!!!

Daarnet de motor laten maken, die van René rijdt ook weer naar behoren, dus kan hij vanavond mooi op zijn eigen motor weg!
Ik word toch zo gelukkig van motorrijden hè? Nog gelukkiger dan ik al ben! En daarnet kleding gepast. ik pastte in een M! een Medium! Dat was wel een fijn moment...! Dus volgende week op de motorbeurs eens zoeken naar een soortgelijke jas, want deze was 380 euro.. dat gaat me toch nét iets te ver...
Ja doei.
pi_56321403
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
bedankt Sylvana

*boos kijkt*

nu heb ik dus zin in kibbelingen en dan nog wel de vers gemaakten van mijn pa die kan dat zooooo lekker...

zal eens vragen of hij wat meel mee wil nemen als René jarig is volgende week dan kan ik zelf eens gaan bakken!!!
Sorry
pi_56321483

kibbelingen zijn ook zo godsgruwelijk lekker.. met een knoflook-dille-sausje erbij jum!

maar, ik ga zo dus lekker nasi maken heb trek!
Ja doei.
pi_56321511
Ik neem er nooit saus bij, dat vind ik dus niet lekker Net dus Vietnamese loempia genomen, ook zonder saus.

En een leuk plantje voor mn vader gekocht, en nu ga ik niks meer doen vandaag, behalve eten koken en relaxen
pi_56321531
vind het met en zonder saus lekker, maar vind het op een wit bolletje, met wat saus, tóch ook echt wel héél lekker.. maar dat sneller als ze koud zijn..

als ze nét uit de pan komen, en dus nog helemaal warm zijn, dan liever zonder saus
Ja doei.
pi_56322202
Vietnamese loempia met zoete hete chilisaus saus
Kibbeling eet ik zowel met als zonder saus.

Mijn stamppot zuurkool staat lekker te pruttelen, het hele huis ruikt er naar, echt lekker!
pi_56322242
Stampot zuurkool Dat heb ik echt al zolang niet meer gehad

Maarja, voor 1 persoon maken doe ik het niet. Es vragen of mn ma het wil maken als ik daar eet

Ik ga zo aan de Kip Siam beginnen
pi_56322268
oei.. vergeten kip te halen vandaag voor morgen (hele kip )

dus dan nog maar even bedenken wat we morgen gaan eten..

darn! waarom bedenk ik dat nú pas!
en zuurkool is ook een goede voor volgende week
Ja doei.
pi_56322292
Uhm, de supermarkt is hier gewoon tot 20 uur los op zaterdag? Dus waarom haal je die kip niet nog ff dan?
pi_56323687
@Sylvana: zuurkool is juist heel lekker als je het opbakt de volgende dag en je kan het ook invriezen, dus het is zeker wel een idee om te maken, ook als je alleen bent.

Ik heb net boodschappen gedaan en ik kan kiezen uit: rib eye, gegratineerde kabeljauw, biologisch rundergehakt, biologische kipfilet of biologische kipovenschotel. Groenten waar ik uit kan kiezen: Franse wokgroenten, oosterse wokgroenten, zuurkool of winterpeen. Ik denk dat het de rib eye wordt, met de Franse wokgroenten en wat ovenfriet. En dan morgen gegrilde kipfilet met oosterse wokgroenten, dan kan de rest van het vlees de vriezer in......
pi_56324499
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 17:44 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, de supermarkt is hier gewoon tot 20 uur los op zaterdag? Dus waarom haal je die kip niet nog ff dan?
Heb één keer AH-kip gehaald, maar was daar niet zo tevreden over (hele kip), vrij magertjes enzo (weinig vlees) dus sindsdien altijd 'vers' bij de poelier
Ja doei.
pi_56325962
Vanmorgen ineens een halve kilo erbij, maar ik ben dan ook enórm ongesteld geworden. Dus ik hou vast een berg vocht vast.
Geen hippe, coole, stoere zaterdagavond voor mij, want ik ben in mijn eentje: mijn lief is tot diep in de nacht op een feestje van z'n werk.
De planning is derhalve: foute televisie kijken (Op Zoek naar de Nieuwe Uri Geller! Prachtig! ), mijn zeeblauwe prinsessenjurkje afmaken (en waarschijnlijk gaan janken van frustratie als ik de blinde rits tussen de jurk en de voering probeer te prutsen) en gespleten puntjes uit mijn haar knippen.

En alleen maar water drinken, en niet snacken! Toen ik gisteren postte over mijn tweemaal per jaar voorkomende vreetbuien als mijn vriendje er niet is, was ik vergeten dat vanavond echt zo'n avond is.
Alleen thuis tot diep in de nacht, behoorlijk ongesteld en weinig nuttigs te doen. Met die post van gisteren nog in mijn achterhoofd heb ik me echter voorgenomen om deze vreetbuigelegenheid aan me voorbij te laten gaan.
Bedankt, lief topic!

Vandaag gegeten:
- twee kleine croissantjes met parmaham, versgeperst sinaasappelsap en een kiwi (ontbijt)
- vegetarische roti op de markt in Rotterdam (lunch)
- twee volkoren boterhammen met een Iglo Kombini Visstick Tomaat/Mozarella (bij mijn ouders daarnet )

Zo. En dan ga ik nu eerst eens een pyjama aantrekken.
pi_56328412
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef minilotje het volgende:
...een Iglo Kombini Visstick Tomaat/Mozarella )
Nog niet gehad, is dat lekker?
pi_56328918
Voor het eerst de Franse wokgroenten geprobeerd en dat is lekker. Alleen zout en een pepermengsel over gedaan (aanrader: van AH excellent is er een zilver potje met kruidenpeper en dat is echt hartstikke lekker) De rib eye gegrild (besmeerd met een beetje olijfolie) handje ovenfrites en een tomaten/ui salade. De truc is om zowel de tomaat als de ui héél dun te snijden en dan dakspansgewijs op elkaar te leggen en op ieder laagje tomaat een beetje zout en pepermengsel te doen en daarna te besprenkelen met olijfolie.
pi_56330316
Jullie topic gaat steeds drukker worden, want ik meld me ook .

Ik ben 1.63 en weeg 62.2 kilo. Geen echt overgewicht dus, maargoed, volgensmij hebben jullie dat hier allemaal niet . Ben alleen mijn buikje meer dan zat, dus het is tijd dat ik er eens wat aan ga doen!
Ik wist trouwens helemaal niet hoe zwaar ik was, want ik had geen weegschaal, maar die heb ik vandaag gekocht! Net als een mp3speler, want ik ga ook maar Evy lopen

Fijne avond nog
pi_56330616
oh, ik heb wel écht overgewicht hoor maar zit net met mn bmi onder de 27
Ja doei.
pi_56335057
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik heb wel écht overgewicht hoor maar zit net met mn bmi onder de 27
Dan gaat het toch de gezonde kant op? Je doet er nu in ieder geval wat aan!
pi_56335079
Mogge!
Gistermiddag als lunch een subway broodje gegeten. De ruime hoeveelheid groenteprut is niet ongezond, maar de eveneens ruime hoeveelheid plakjes vlees en kaas is best vadsig denk ik! Ik wil het niet weten, want het was een erg lekker broodje
Gisteravond risotto gegeten met kip en bouillon van groentes en champignons en witte wijn. Was lekker, maar ik heb het weleens beter gemaakt.
Gisteren was er in het 'bos' hier blijkbaar hardlooptraining ofzo, want elke 100 meter stonden er wel groepjes te stretchen en oefeningen te doen. Het gekke is dat ik geen enkel groepje echt heb zien hardlopen
Liep zelf ong. 6 km in 38 minuten (inc. vervelende stoplichten en stretchen).

Nu ben ik aan het studeren en ga zo een kopje thee maken.

Edit: Ohja bedankt voor het confronteren met het principe 'rijbewijs'. Al tijden zeg ik dat ik er aan moet, maar ik weet niet wanneer (en vind het in principe niet echt nodig ook). Waarschijnlijk wordt het tussen onderzoek en coschap in, maar ik weet niet of dat gaat lukken natuurlijk.
Het mooi kotsende meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')