Inderdaad lekker iets anders van vis nemenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:52 schreef freecell het volgende:
In kibbeling zit dan weer vis, ook erg gezondOm je in de war te maken
Je kan ook een andere vissoort nemen om te snacken? Haring? Makreel? Lekkerbekje (zelfde als kibbeling, maar minder vet, doordat het een groter stuk is)
Dat is wel raarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik hou verder niet echt van vis, alleen een lekkerbekje of vissticks lust ik verder, maar van haring en andere soorten vis hou ik nietEens even kijken hoeveel een lekkerbekje is dan
Edit: een lekkerbekje is precies hetzelfde als een portie kibbeling volgens de caloriechecker. Ook qua (verzadigd) vet dus.
Ik heb geen idee hoe dat dan zit, er staat niet bij hoe zwaar een portie is, en ik zou het zo ook niet weten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is wel raar
Is een protie dan misschien zwaarder? Want omdat een lekkerbekje 1 stuk is, is er in verhouding minder oppervlakte. Dat betekend dus dat er in verhouding minder in aanraking komt met het frituurvet. Dus zou het minder vet moeten zijn toch?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef minilotje het volgende:
Hoi dames. Groetjes vanuit de bus. Ik ben even aan het testen hoe makkelijk het is om te posten via mijn telefoon! :-)
Gewoon geen vis eten die uit de frituur komtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is wel raar
Is een protie dan misschien zwaarder? Want omdat een lekkerbekje 1 stuk is, is er in verhouding minder oppervlakte. Dat betekend dus dat er in verhouding minder in aanraking komt met het frituurvet. Dus zou het minder vet moeten zijn toch?
Sorryquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
bedankt Sylvana
*boos kijkt*
nu heb ik dus zin in kibbelingenen dan nog wel de vers gemaakten van mijn pa
![]()
die kan dat zooooo lekker...
zal eens vragen of hij wat meel mee wil nemen als René jarig is volgende weekdan kan ik zelf eens gaan bakken!!!
Heb één keer AH-kip gehaald, maar was daar niet zo tevreden over (hele kip), vrij magertjes enzo (weinig vlees) dus sindsdien altijd 'vers' bij de poelierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:44 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, de supermarkt is hier gewoon tot 20 uur los op zaterdag? Dus waarom haal je die kip niet nog ff dan?
Nog niet gehad, is dat lekker?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef minilotje het volgende:
...een Iglo Kombini Visstick Tomaat/Mozarella )
Dan gaat het toch de gezonde kant op?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik heb wel écht overgewicht hoormaar zit net met mn bmi onder de 27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |