abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56317708
Zo, hier ben ik ook eindelijk weer. Afgelopen week niet echt goed gegaan qua eten. Wel echt geprobeerd, maar doordat ik deze week weer naar de uni moest en daar veel energie verbruik had ik gewoon echt te weinig aan mijn normale voedingspatroon. Wat resulteerde in vreetbuien 's avonds. Wel geprobeerd om goede dingen te eten tijdens die vreetbuien, maar er is geen grammetje afgegaan deze week. Ik was ook voor het eerst sinds tijden weer flink ongesteld en had daardoor ook elke avond onwijze migraine. Gewoon een kloteweek dus.
Vanaf vandaag ga ik weer een herstart maken. En op dagen dat ik veel te doen heb qua colleges en andere afspraken neem ik gewoon meer eten mee. Ik moet overdag maar meer eten om die vreetbuien 's avonds te laten ophouden, zo schiet ik ook niets op natuurlijk. Maar ik weet nu mijn valkuil, dus ik heb er vertrouwen in dat het nu weer goedkomt. Het is gewoon even wennen natuurlijk, jezelf een nieuw eetpatroon aanleren.
Spoilers!
pi_56317745
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, hier ben ik ook eindelijk weer. Afgelopen week niet echt goed gegaan qua eten. Wel echt geprobeerd, maar doordat ik deze week weer naar de uni moest en daar veel energie verbruik had ik gewoon echt te weinig aan mijn normale voedingspatroon. Wat resulteerde in vreetbuien 's avonds. Wel geprobeerd om goede dingen te eten tijdens die vreetbuien, maar er is geen grammetje afgegaan deze week. Ik was ook voor het eerst sinds tijden weer flink ongesteld en had daardoor ook elke avond onwijze migraine. Gewoon een kloteweek dus.
Vanaf vandaag ga ik weer een herstart maken. En op dagen dat ik veel te doen heb qua colleges en andere afspraken neem ik gewoon meer eten mee. Ik moet overdag maar meer eten om die vreetbuien 's avonds te laten ophouden, zo schiet ik ook niets op natuurlijk. Maar ik weet nu mijn valkuil, dus ik heb er vertrouwen in dat het nu weer goedkomt. Het is gewoon even wennen natuurlijk, jezelf een nieuw eetpatroon aanleren.
Goed dat je weet wat je valkuil is, dat weten, is al een stap in de goeie richting. Nu ook echt meer eten meenemen, zodat je 's avonds niet meer van die vreetbuien hebt En het is idd lastig om een gezond eetpatroon aan te leren als je anders gewend bent, heeft tijd nodig. Succes ermee

Ik ga zo Peter wakker maken, wil onderhand wel eens lunchen en we zouden nog ff de stad in, en anders wordt het allemaal ook weer zo laat.
pi_56317775
Het is even wennen inderdaad, maar als je op een gegeven moment gewend bent, wordt het échtv anzelfsprekend dat je niet snaait. Hoe kan het dat je op de uni zoveel energie verbruikt?

Liejannuh: ik zeg altijd slalade of slalalade Ik vind het vrolijk

En ik ben aan het lunchen met een dubbele boterham met 30+ kaas, peper, zout en tonijn!
pi_56317788
Ik denk dat ik zometeen maar met iets lichts ga lunchen, zit nog steeds vol...
pi_56317859
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:02 schreef freecell het volgende:
Het is even wennen inderdaad, maar als je op een gegeven moment gewend bent, wordt het échtv anzelfsprekend dat je niet snaait. Hoe kan het dat je op de uni zoveel energie verbruikt?

Liejannuh: ik zeg altijd slalade of slalalade Ik vind het vrolijk

En ik ben aan het lunchen met een dubbele boterham met 30+ kaas, peper, zout en tonijn!
kaas met tonijn.. enlighten me! Is dat lekker?

wij gaan zo eens kijken of de motor van René nog wil starten: die staat al maanden stil inmiddels maar moet wel gemaakt worden
Ja doei.
pi_56317861
Ik heb televisie gehaald!!!
met een 6.3, ik ben tevreden!
pi_56317884
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:08 schreef NoralyZ het volgende:
Ik heb televisie gehaald!!!
met een 6.3, ik ben tevreden!
Gefeliciteerd
pi_56318001
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kaas met tonijn.. enlighten me! Is dat lekker?
Heerlijk!
En het voordeel is: door de plak kaas wordt je onderste boterham niet soppig! Dat haat ik namelijk
pi_56318041
Ik ga vandaag het langste stuk met de auto rijden sinds ik mijn rijbewijs heb
Ik ga naar mijn vriendje en dat is toch al snel 85km verderop
pi_56318132
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:02 schreef freecell het volgende:
Het is even wennen inderdaad, maar als je op een gegeven moment gewend bent, wordt het écht vanzelfsprekend dat je niet snaait. Hoe kan het dat je op de uni zoveel energie verbruikt?
Nou, mijn dagen op de uni zijn nogal gevuld. Plus ik heb een en ander aan lichamelijke klachten dus van het reizen alleen ben ik vaak al doodop.
Voorbeeldje van donderdag: van 11 tot 3 college, daarna een vergadering, daarna een bijeenkomst, vervolgens sporten en om 19.15 kwam ik eindelijk helemaal kapot thuis.
Dat is even wat anders dan de hele dag thuis zitten en alleen de telefoon aannemen voor de zaak van mijn vriend, computeren en een beetje leren. Dat is wat ik in mijn eerste 1,5 lijnweek deed. Niet gek achteraf bekeken, dat dat toen goed ging. Ik verbrandde eigenlijk vrij weinig!
Spoilers!
pi_56318192
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nou, mijn dagen op de uni zijn nogal gevuld. Plus ik heb een en ander aan lichamelijke klachten dus van het reizen alleen ben ik vaak al doodop.
Voorbeeldje van donderdag: van 11 tot 3 college, daarna een vergadering, daarna een bijeenkomst, vervolgens sporten en om 19.15 kwam ik eindelijk helemaal kapot thuis.
Dat is even wat anders dan de hele dag thuis zitten en alleen de telefoon aannemen voor de zaak van mijn vriend, computeren en een beetje leren. Dat is wat ik in mijn eerste 1,5 lijnweek deed. Niet gek achteraf bekeken, dat dat toen goed ging. Ik verbrandde eigenlijk vrij weinig!
Dat is inderdaad niet gek, en slim om nu iets meer te eten
Wat soort dingen eet je dan extra?
pi_56318228
Heeft iemand dit ooit eens gekeken Kids weight loss camp ?
Ik zit het nu te kijken en de kinderen gaan na 6 weken nu weer terug naar huis, vraag het me af hoe het dan blijft gaan want volgens mij kan je beter de ouders eetpatroon aanpakken
pi_56318284
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet gek, en slim om nu iets meer te eten
Wat soort dingen eet je dan extra?
Sultana, Evergreen, plakjes komkommer, dat soort dingen. Maar misschien is het toch geen slecht idee om eens een volkorenbroodje extra te nemen, daar heb je natuurlijk meer aan. Ik zal eens zien hoe het van de week loopt, het wordt komende weken helaas alleen maar drukker. Ik kan gewoon slecht tegen veranderingen in mijn ritme. Dat is volgens mij eigenlijk de grootste boosdoener. Ik zal eens kijken of ik de boel wat gestroomlijnder kan gaan aanpakken!
Spoilers!
pi_56318301
Even een Evy-vraagje. Volgen jullie echt de lessen achter elkaar? Of is het handiger om een les net zo lang te lopen tot je m helemaal goed aankunt?
Spoilers!
pi_56318447
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even een Evy-vraagje. Volgen jullie echt de lessen achter elkaar? Of is het handiger om een les net zo lang te lopen tot je m helemaal goed aankunt?
Nee, gewoon de volgende lopen, ook als je het gevoel hebt dat het hgeel moeilijk ik. Een les pas opnieuw lopen als je echt afgeknapt bent tijdens die les.

En evergreen en sultana zijn heel suikerhoudend en niet aan te raden als je wat gewicht kwijt wilt! Ze zijn eigenlijk helemaal niet zo gezond!
pi_56318460
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gewoon achter elkaar
Of je moet echt dood gaan tijdens een les, dan raad ik aan om hem nog een keer te doen

En als je sultana en evergreen eet kan je inderdaad beter een volkoren broodje eten, heb je meer aan
pi_56318931
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:20 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga vandaag het langste stuk met de auto rijden sinds ik mijn rijbewijs heb
Ik ga naar mijn vriendje en dat is toch al snel 85km verderop
Eerste keer is dat wel wennen, zo lang in de auto zitten. Maar ik ben al een aantal keren van/ naar mijn ouders gereden vanuit Almelo, dat is 100 km, en als je het vaker gedaan hebt is het niet zo spannend meer

Hier gelunched met 1 snee brood met grillworst en sate ( die moest op) en 1 met komkommersalade.

Zometeen ff de stad in, over de markt lopen en plantje voor mn vaders verjaardag kopen
pi_56318974
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Eerste keer is dat wel wennen, zo lang in de auto zitten. Maar ik ben al een aantal keren van/ naar mijn ouders gereden vanuit Almelo, dat is 100 km, en als je het vaker gedaan hebt is het niet zo spannend meer

Hier gelunched met 1 snee brood met grillworst en sate ( die moest op) en 1 met komkommersalade.

Zometeen ff de stad in, over de markt lopen en plantje voor mn vaders verjaardag kopen
Ik vind het ook niet spannend hoor alleen maar lekker
Ik rijd elke week zo'n 400km

Zit nu trouwens snoeppaprika's te eten
pi_56319048
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet spannend hoor alleen maar lekker
Ik rijd elke week zo'n 400km

Zit nu trouwens snoeppaprika's te eten
Je kunt elke week wel 400 km rijden, maar als het steeds maar kleine stukjes zijn, is het toch heel anders dan wanneer je langere afstanden rijdt. Vind ik dan tenminste

Op het moment rijd ik weinig auto, vanwege mn lichamelijke klachten gewoon niet in staat om me goed te kunnen concentreren, teveel pijn, dus dan lijkt het me maar beter om niet te rijden Ik hoef gelukkig ook niet persee ergens heen met de auto, rijd alleen maar voor mn plezier
pi_56319098
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Je kunt elke week wel 400 km rijden, maar als het steeds maar kleine stukjes zijn, is het toch heel anders dan wanneer je langere afstanden rijdt. Vind ik dan tenminste

Op het moment rijd ik weinig auto, vanwege mn lichamelijke klachten gewoon niet in staat om me goed te kunnen concentreren, teveel pijn, dus dan lijkt het me maar beter om niet te rijden Ik hoef gelukkig ook niet persee ergens heen met de auto, rijd alleen maar voor mn plezier
15 min op de snelweg of 30, maakt niet zo veel uit

En ik hou echt van rijden, en het is natuurlijk goed om nadat je je rijbewijs hebt gehaald te blijven rijden
pi_56319180
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

15 min op de snelweg of 30, maakt niet zo veel uit

En ik hou echt van rijden, en het is natuurlijk goed om nadat je je rijbewijs hebt gehaald te blijven rijden
Ik hou ook van rijden, vind het nu echt leuk om te doen ( in tegenstelling toen ik net mn rijbewijs had en het het nog beetje eng vond zoals je weet) Maar nu stap ik gerust in de auto, maakt me niet uit welke afstand. Allleen nu met zoveel pijn lijkt het me gewoon niet verstandig. maar als het een dag wat beter gaat, dan rij ik gewoon zonder problemen tegenwoordig

Maar goed, daar gaat dit topic verder niet over
pi_56319234
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik hou ook van rijden, vind het nu echt leuk om te doen ( in tegenstelling toen ik net mn rijbewijs had en het het nog beetje eng vond zoals je weet) Maar nu stap ik gerust in de auto, maakt me niet uit welke afstand. Allleen nu met zoveel pijn lijkt het me gewoon niet verstandig. maar als het een dag wat beter gaat, dan rij ik gewoon zonder problemen tegenwoordig

Maar goed, daar gaat dit topic verder niet over
Wel fijn dat je het niet meer eng vind
Maar nu is het belangrijk om ervaring te krijgen om echt te leren rijden, want er rijden er zeker al genoeg rond die slecht rijden
pi_56319306
Hmmm, op de markt neem ik als we gaan of een portie kibbeling, of een Vietnamese loempia. Maar denk dat ik het voorlopig maar bij de Vietnamese loempia houdt, daar zitten 124 kcal in, en in die portie kibbeling zo'n 306, dus dat is wel een heel verschil En in een Vietnamese loempia zit veel minder ( verzadigd) vet, dus lijkt me een stuk gezonder om dat in het vervolg te nemen

Niet dat we vaak gaan, vorige week geweest, en deze week weer, maar als Peter weer moet voetballen, vanaf volgende week, dan gaan we weer niet. Dus het is niet zo dat ik het standaard elke week neem ofzo, moet wel speciaal blijven
pi_56319478
In kibbeling zit dan weer vis, ook erg gezond Om je in de war te maken
Je kan ook een andere vissoort nemen om te snacken? Haring? Makreel? Lekkerbekje (zelfde als kibbeling, maar minder vet, doordat het een groter stuk is)
pi_56319504
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:52 schreef freecell het volgende:
Je kan ook een andere vissoort nemen om te snacken? Haring? Makreel? Lekkerbekje (zelfde als kibbeling, maar minder vet, doordat het een groter stuk is)
ik hou verder niet echt van vis, alleen een lekkerbekje of vissticks lust ik verder, maar van haring en andere soorten vis hou ik niet Eens even kijken hoeveel een lekkerbekje is dan

Edit: een lekkerbekje is precies hetzelfde als een portie kibbeling volgens de caloriechecker. Ook qua (verzadigd) vet dus.
pi_56319512
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:52 schreef freecell het volgende:
Inderdaad lekker iets anders van vis nemen
pi_56319637
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik hou verder niet echt van vis, alleen een lekkerbekje of vissticks lust ik verder, maar van haring en andere soorten vis hou ik niet Eens even kijken hoeveel een lekkerbekje is dan

Edit: een lekkerbekje is precies hetzelfde als een portie kibbeling volgens de caloriechecker. Ook qua (verzadigd) vet dus.
Dat is wel raar
Is een protie dan misschien zwaarder? Want omdat een lekkerbekje 1 stuk is, is er in verhouding minder oppervlakte. Dat betekend dus dat er in verhouding minder in aanraking komt met het frituurvet. Dus zou het minder vet moeten zijn toch?
pi_56319680
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is wel raar
Is een protie dan misschien zwaarder? Want omdat een lekkerbekje 1 stuk is, is er in verhouding minder oppervlakte. Dat betekend dus dat er in verhouding minder in aanraking komt met het frituurvet. Dus zou het minder vet moeten zijn toch?
Ik heb geen idee hoe dat dan zit, er staat niet bij hoe zwaar een portie is, en ik zou het zo ook niet weten.

Maar ik hou het op de markt wel gewoon bij een Vietnamese Loempia, en neem wel een keer vissticks op brood, die zijn 60 kcal per stuk
pi_56320159
Hoi dames. Groetjes vanuit de bus. Ik ben even aan het testen hoe makkelijk het is om te posten via mijn telefoon! :-)
pi_56320231
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef minilotje het volgende:
Hoi dames. Groetjes vanuit de bus. Ik ben even aan het testen hoe makkelijk het is om te posten via mijn telefoon! :-)

Dat is wel stoer

Ik heb net mijn lunch op, kwark met een beetje honing
pi_56320309
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is wel raar
Gewoon geen vis eten die uit de frituur komt
Dat is hetzelfde als cola light bestellen bij de mac
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:48:37 #282
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56320329
Gisteren had ik niet zoveel gegeten en dat heb ik gemerkt, 2 jellynogwat dingen met alcohol en 5 drankjes..... normaal moet dat toch kunnen maar ik was helemaal de weg kwijt. Verder een supergeslaagd feest gehad, net met de collega een gebakken eitje gehad omdat het z'n laatste werkdag was... morgen even kijken hoe het er voor staat, zal wel iets bij zijn
Bernie en ik zijn tof.
pi_56321215
bedankt Sylvana

*boos kijkt*

nu heb ik dus zin in kibbelingen en dan nog wel de vers gemaakten van mijn pa die kan dat zooooo lekker...

zal eens vragen of hij wat meel mee wil nemen als René jarig is volgende week dan kan ik zelf eens gaan bakken!!!

Daarnet de motor laten maken, die van René rijdt ook weer naar behoren, dus kan hij vanavond mooi op zijn eigen motor weg!
Ik word toch zo gelukkig van motorrijden hè? Nog gelukkiger dan ik al ben! En daarnet kleding gepast. ik pastte in een M! een Medium! Dat was wel een fijn moment...! Dus volgende week op de motorbeurs eens zoeken naar een soortgelijke jas, want deze was 380 euro.. dat gaat me toch nét iets te ver...
Ja doei.
pi_56321403
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
bedankt Sylvana

*boos kijkt*

nu heb ik dus zin in kibbelingen en dan nog wel de vers gemaakten van mijn pa die kan dat zooooo lekker...

zal eens vragen of hij wat meel mee wil nemen als René jarig is volgende week dan kan ik zelf eens gaan bakken!!!
Sorry
pi_56321483

kibbelingen zijn ook zo godsgruwelijk lekker.. met een knoflook-dille-sausje erbij jum!

maar, ik ga zo dus lekker nasi maken heb trek!
Ja doei.
pi_56321511
Ik neem er nooit saus bij, dat vind ik dus niet lekker Net dus Vietnamese loempia genomen, ook zonder saus.

En een leuk plantje voor mn vader gekocht, en nu ga ik niks meer doen vandaag, behalve eten koken en relaxen
pi_56321531
vind het met en zonder saus lekker, maar vind het op een wit bolletje, met wat saus, tóch ook echt wel héél lekker.. maar dat sneller als ze koud zijn..

als ze nét uit de pan komen, en dus nog helemaal warm zijn, dan liever zonder saus
Ja doei.
pi_56322202
Vietnamese loempia met zoete hete chilisaus saus
Kibbeling eet ik zowel met als zonder saus.

Mijn stamppot zuurkool staat lekker te pruttelen, het hele huis ruikt er naar, echt lekker!
pi_56322242
Stampot zuurkool Dat heb ik echt al zolang niet meer gehad

Maarja, voor 1 persoon maken doe ik het niet. Es vragen of mn ma het wil maken als ik daar eet

Ik ga zo aan de Kip Siam beginnen
pi_56322268
oei.. vergeten kip te halen vandaag voor morgen (hele kip )

dus dan nog maar even bedenken wat we morgen gaan eten..

darn! waarom bedenk ik dat nú pas!
en zuurkool is ook een goede voor volgende week
Ja doei.
pi_56322292
Uhm, de supermarkt is hier gewoon tot 20 uur los op zaterdag? Dus waarom haal je die kip niet nog ff dan?
pi_56323687
@Sylvana: zuurkool is juist heel lekker als je het opbakt de volgende dag en je kan het ook invriezen, dus het is zeker wel een idee om te maken, ook als je alleen bent.

Ik heb net boodschappen gedaan en ik kan kiezen uit: rib eye, gegratineerde kabeljauw, biologisch rundergehakt, biologische kipfilet of biologische kipovenschotel. Groenten waar ik uit kan kiezen: Franse wokgroenten, oosterse wokgroenten, zuurkool of winterpeen. Ik denk dat het de rib eye wordt, met de Franse wokgroenten en wat ovenfriet. En dan morgen gegrilde kipfilet met oosterse wokgroenten, dan kan de rest van het vlees de vriezer in......
pi_56324499
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 17:44 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, de supermarkt is hier gewoon tot 20 uur los op zaterdag? Dus waarom haal je die kip niet nog ff dan?
Heb één keer AH-kip gehaald, maar was daar niet zo tevreden over (hele kip), vrij magertjes enzo (weinig vlees) dus sindsdien altijd 'vers' bij de poelier
Ja doei.
pi_56325962
Vanmorgen ineens een halve kilo erbij, maar ik ben dan ook enórm ongesteld geworden. Dus ik hou vast een berg vocht vast.
Geen hippe, coole, stoere zaterdagavond voor mij, want ik ben in mijn eentje: mijn lief is tot diep in de nacht op een feestje van z'n werk.
De planning is derhalve: foute televisie kijken (Op Zoek naar de Nieuwe Uri Geller! Prachtig! ), mijn zeeblauwe prinsessenjurkje afmaken (en waarschijnlijk gaan janken van frustratie als ik de blinde rits tussen de jurk en de voering probeer te prutsen) en gespleten puntjes uit mijn haar knippen.

En alleen maar water drinken, en niet snacken! Toen ik gisteren postte over mijn tweemaal per jaar voorkomende vreetbuien als mijn vriendje er niet is, was ik vergeten dat vanavond echt zo'n avond is.
Alleen thuis tot diep in de nacht, behoorlijk ongesteld en weinig nuttigs te doen. Met die post van gisteren nog in mijn achterhoofd heb ik me echter voorgenomen om deze vreetbuigelegenheid aan me voorbij te laten gaan.
Bedankt, lief topic!

Vandaag gegeten:
- twee kleine croissantjes met parmaham, versgeperst sinaasappelsap en een kiwi (ontbijt)
- vegetarische roti op de markt in Rotterdam (lunch)
- twee volkoren boterhammen met een Iglo Kombini Visstick Tomaat/Mozarella (bij mijn ouders daarnet )

Zo. En dan ga ik nu eerst eens een pyjama aantrekken.
pi_56328412
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef minilotje het volgende:
...een Iglo Kombini Visstick Tomaat/Mozarella )
Nog niet gehad, is dat lekker?
pi_56328918
Voor het eerst de Franse wokgroenten geprobeerd en dat is lekker. Alleen zout en een pepermengsel over gedaan (aanrader: van AH excellent is er een zilver potje met kruidenpeper en dat is echt hartstikke lekker) De rib eye gegrild (besmeerd met een beetje olijfolie) handje ovenfrites en een tomaten/ui salade. De truc is om zowel de tomaat als de ui héél dun te snijden en dan dakspansgewijs op elkaar te leggen en op ieder laagje tomaat een beetje zout en pepermengsel te doen en daarna te besprenkelen met olijfolie.
pi_56330316
Jullie topic gaat steeds drukker worden, want ik meld me ook .

Ik ben 1.63 en weeg 62.2 kilo. Geen echt overgewicht dus, maargoed, volgensmij hebben jullie dat hier allemaal niet . Ben alleen mijn buikje meer dan zat, dus het is tijd dat ik er eens wat aan ga doen!
Ik wist trouwens helemaal niet hoe zwaar ik was, want ik had geen weegschaal, maar die heb ik vandaag gekocht! Net als een mp3speler, want ik ga ook maar Evy lopen

Fijne avond nog
pi_56330616
oh, ik heb wel écht overgewicht hoor maar zit net met mn bmi onder de 27
Ja doei.
pi_56335057
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik heb wel écht overgewicht hoor maar zit net met mn bmi onder de 27
Dan gaat het toch de gezonde kant op? Je doet er nu in ieder geval wat aan!
pi_56335079
Mogge!
Gistermiddag als lunch een subway broodje gegeten. De ruime hoeveelheid groenteprut is niet ongezond, maar de eveneens ruime hoeveelheid plakjes vlees en kaas is best vadsig denk ik! Ik wil het niet weten, want het was een erg lekker broodje
Gisteravond risotto gegeten met kip en bouillon van groentes en champignons en witte wijn. Was lekker, maar ik heb het weleens beter gemaakt.
Gisteren was er in het 'bos' hier blijkbaar hardlooptraining ofzo, want elke 100 meter stonden er wel groepjes te stretchen en oefeningen te doen. Het gekke is dat ik geen enkel groepje echt heb zien hardlopen
Liep zelf ong. 6 km in 38 minuten (inc. vervelende stoplichten en stretchen).

Nu ben ik aan het studeren en ga zo een kopje thee maken.

Edit: Ohja bedankt voor het confronteren met het principe 'rijbewijs'. Al tijden zeg ik dat ik er aan moet, maar ik weet niet wanneer (en vind het in principe niet echt nodig ook). Waarschijnlijk wordt het tussen onderzoek en coschap in, maar ik weet niet of dat gaat lukken natuurlijk.
Het mooi kotsende meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')