Dat kan ik je ook wel zo vertellen, heb de lege wikkel nog op mijn bureau liggenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die "Time Out" koekjes van LU?![]()
die vond ik best heel lekker namelijk (met appel)
moet zo naar de supermarkt, dus zal ook zelf wel even kijken wat daar per portie in zit...
Ik vind die biscuitjes ook niet lekker genoeg voor als tussendoortjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan ik je ook wel zo vertellen, heb de lege wikkel nog op mijn bureau liggen...
64 kcal per biscuit, dus 128 per pakje. Kan je ook een boterham voor eten, maar deze vind ik veel lekkerder. (maar dan de naturel, de appel vond ik niet zo)
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een vreetkick, voor het eerst in 5 maandenMaar goed, ik heb geen zin meer in eten. Niet zo gek, want ik heb buikpijn en ben misselijk
Meisjes toch!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef Chicolate het volgende:
... vreetbui van boterhammen hagelslag, time outs en een bastogne koek.
Lekker! 't was ook vast heel gezellig met zulk eten!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:05 schreef conleche het volgende:
Gisteravond had ik eters en heb gemaakt:
<knip>
Wollig taalgebruik of niet: het was erg lekker! (Heb natuurlijk wel teveel gegeten, maar soit...)
Helaas! Of ik gebruik de verkeerde zoektermen, of ze zijn offline gehaald. Snif!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:09 schreef omearos het volgende:
@minilotje, had je die filmpjes van het strekken nog kunnen vinden?
Oh, mail 'm er maar even achteraan dat -ie er rekening mee kan houden dat er nog twee bijkomen voor verzending ('ilona from the Netherlands' herinnert -ie zich vast nog wel).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb mijn hoepel al besteld!
Hij ging nu kijken of hij de kosten minder kon krijgen, hij zo me binnen een paar dagen terug mailen
Merci!quote:
Worden de verzendskosten dan gesplitst tussen ons of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:00 schreef minilotje het volgende:
[..]
Merci!![]()
En ook handig voor jou natuurlijk.
Verdere hoepelverzendingszaken maar even per PM afhandelen als er nieuws is?
Nou, tegelijk met jou, dunkt me!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Worden de verzendskosten dan gesplitst tussen ons of hoe zit dat?
Wanneer ga je ze bestellen?
En PM, achhier kan ook als het niet te word
Ik heb voor bank transfer gekozen omdat ik geen creditcard heb, dus in principe maakt het mij niet uit.....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:11 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou, tegelijk met jou, dunkt me!
Ik mail John zelf wel even, kan ik meteen doorgeven wat voor één (of twee) ik er wil en dat -ie meteen met de jouwe verzonden kan worden.
Ik weet niet hoe je van plan was om te betalen, maar ik heb sowieso een creditcard. Als je 't makkelijker vindt betaal ik ze gewoon allebei (of alledrie), en dan krijg ik dat wel van je terug als ik je je hoepel kom bezorgen.
Zitten wel extra kosten aan vaak, iets overmaken naar het buitenland. Ik vindt 't in elk geval geen probleem om even voor te schieten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb voor bank transfer gekozen omdat ik geen creditcard heb, dus in principe maakt het mij niet uit.....
Welke heb je?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:36 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een nieuw fototoestel en ben daarmee wat aan het klooien, mijn vader zegt dat ik het boekje eerst moet lezen maar daar heb ik geen zin in... lekker klooien
Pentax K100D Super, instapmodel voor spiegelreflexquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ik heb ook nog nooit een boekje gelezen dat bij een fototoestel zat
`quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
Pentax K100D Super, instapmodel voor spiegelreflexsinds de zomervakantie echt heel veel foto's gemaakt en omdat een vriend van me ook veel fotografeerd een beetje aangestoken. Jammer dat hij nu op reis is, nu moet ik alles zelf uitvogelen maarja dat heeft ook wel wat
*verslaafd
Jij bent echt geen typisch meisje-meisje hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:
Fotograferen is zo'n ongelooflijk leuke hobby! Ik doe het nog met mijn Canon Powershot A520, maar ooit stap ik over op spiegelreflex. Niets leuker dan buiten lopen en overal een plaatje in zien, en nou juist dat perfecte plaatje maken. Heel ontspannend en een mooie tijdsinvulling als je eens niets te doen hebt ... (en een reden om op vakantie ook lekker overal naartoe te gaan)
Ik was sporten... heerlijk gesport, flink moe en mn enkels helemaal brak geschopt. Helemaal geen last meer van een vol gevoel of schuldgevoel over die vreetbui
... dit is echt dé oplossing, nu kan ik morgen gewoon meteen weer gezond doen, zonder het op te geven enzo ... Isabeau, heb jij ook lekker gesport?
Zometeen lekker magere kwark met verse peer(ik kan het niet lekker omschrijven, maar het is heerlijk)
Hoi!quote:
Heb net ook getrained .. was bokszakraining... donderdag pas weer bikkelharde muay thai trainingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:
Fotograferen is zo'n ongelooflijk leuke hobby! Ik doe het nog met mijn Canon Powershot A520, maar ooit stap ik over op spiegelreflex. Niets leuker dan buiten lopen en overal een plaatje in zien, en nou juist dat perfecte plaatje maken. Heel ontspannend en een mooie tijdsinvulling als je eens niets te doen hebt ... (en een reden om op vakantie ook lekker overal naartoe te gaan)
Ik was sporten... heerlijk gesport, flink moe en mn enkels helemaal brak geschopt. Helemaal geen last meer van een vol gevoel of schuldgevoel over die vreetbui
... dit is echt dé oplossing, nu kan ik morgen gewoon meteen weer gezond doen, zonder het op te geven enzo ... Isabeau, heb jij ook lekker gesport?
Zometeen lekker magere kwark met verse peer(ik kan het niet lekker omschrijven, maar het is heerlijk)
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:24 schreef _-rally-_ het volgende:
Met de update van vandaag zit ik officieel met een BMI < 25 Woei!
Goed hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:24 schreef _-rally-_ het volgende:
Netjes!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:24 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik kan vandaag niet meer hardlopen, maar goed morgen of overmorgen weer een kansquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Gisteravond viel het best mee qua eten, alleen m'n vriendlief had alleen mayonaise ipv. frietsaus en dat vind ik eigenlijk niet lekker, maar nu toch een beetje van genomen. Vandaag weer gezonde dingen inzamelen op de markt, maar eerst zo hardlopen als mn brood + thee genoeg gezakt is.
Ik denk het wel, hoor!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]dat is lekker
Vraag me af of ik dat ook ooit nog ga zeggen
Ja dat doe ik al, elke dag is anders en probeer gevarieerd te etenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk het wel, hoor!![]()
Geduld...aan je eet- en beweegpatroon zal het niet liggen.
Misschien moet je je lichaam eens laten schrikken, door niet elke dag ongeveer evenveel kcal te eten, maar om enkele dagen te pieken qua caloriehoeveelheid, en andere dagen weer wat minder. Natuurlijk is de totale hoeveelheid gegeten kcal over 14 dagen dan nog wel hetzelfde.
En probeer eens een totaal andere manier van beweging. Intervaltraining schijnt veel vet te verbranden.
Mijn hartslag gaat vrijwel meteen naar 160-180 en blijft daar constant op zitten. Het heeft voor mij geen enkele zin om rustiger te gaan lopen of om langere tijd op hetzelfde niveau te blijven rennen. In de sportschool hebben ze er wel eens vreemd van opgekeken, maar ik heb me erbij neergelegd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik gebruikte mijn meter op mijn loopband, en kwam inderdaad ook snel te hoog.
En ik had geen zin om langzamer te gaan lopen dus gebruik hem nu niet meer
Maar ik denk hoe langer je loopt hoe lager je hartslag word en je op een gegeven moment vanzelf goed zit.
Maar jij loopt dan ook meteen door tot je de longen uit je lijf wilt kotsen. Dan zou ik het ook niet meer zo leuk vinden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn hartslag gaat vrijwel meteen naar 160-180 en blijft daar constant op zitten. Het heeft voor mij geen enkele zin om rustiger te gaan lopen of om langere tijd op hetzelfde niveau te blijven rennen. In de sportschool hebben ze er wel eens vreemd van opgekeken, maar ik heb me erbij neergelegd.
Na een jaar scriptiestress heb ik er 5 kilo bij gegeten. Het laatste half jaar heb ik onbeperkt chocolade gegeten. Eigenlijk valt die 5 kilo me nog best mee.Ik pas nog in mijn kleren, maar het is hoog tijd om mijn leven te beteren. Vandaag ben ik voor het eerst sinds lange tijd weer gaan hardlopen. Ik vond dat 2,5 km me wel moest lukken. Het is gelukt, maar ik heb nu wel het gevoel dat ik mijn longen uit moet kotsen. In tegenstelling tot wat de meeste mensen over zichzelf beweren is hardlopen een grote lijdensweg voor me. Maar ik houd ervan om mezelf te kwellen, dus ik ga weer proberen z.s.m. de 5 km binnen de 25 minuten te lopen.
Dat is wel een goed idee, misschien moet ik dat ook eens doen, maar ik heb van die vaste routes die zo ongeveer 5k zijn en als ik dan de gracht de andere kant op ga ben ik mijn hoofd telkens bezig, wanneer en bij welke brug ik om moet draaien. Wat natuurlijk stom is, want dat mens op m'n iPod zegt als ik op de helft ben altijd: half way pointquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:29 schreef freecell het volgende:
Ik zorg altijd dat ik de eerste helft tegen de wind in moet
Dan waardeer je de wind mee echt wel
Een keertje chips kan bestquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:50 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Gisteren echt een baaldag, dus toch 's avonds chips gegeten. Moet een keer kunnen, vanavond gewoon weer braaf aan de tomaatjesEn als avondeten vanavond Kip Siam
Morgen uit eten vanwege mn vaders verjaardag, en dan ga ik ook wel proberen om een beetje een mager gerecht te eten
Slalalade, wat klinkt dat leuk!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Een keertje chips kan bestEn tomaatjes zij ook héél lekker
Ik heb gisteren een stuk komkommer overgelaten toen ik slalalade aan het maken was en dat ga ik zometeen lekker opeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |