abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56303142
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die "Time Out" koekjes van LU?

die vond ik best heel lekker namelijk (met appel )

moet zo naar de supermarkt, dus zal ook zelf wel even kijken wat daar per portie in zit...
Dat kan ik je ook wel zo vertellen, heb de lege wikkel nog op mijn bureau liggen ...

64 kcal per biscuit, dus 128 per pakje. Kan je ook een boterham voor eten, maar deze vind ik veel lekkerder . (maar dan de naturel, de appel vond ik niet zo)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56303170
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat kan ik je ook wel zo vertellen, heb de lege wikkel nog op mijn bureau liggen ...

64 kcal per biscuit, dus 128 per pakje. Kan je ook een boterham voor eten, maar deze vind ik veel lekkerder . (maar dan de naturel, de appel vond ik niet zo)
Ik vind die biscuitjes ook niet lekker genoeg voor als tussendoortje

Ik eet dan misschien veel foute dingen bij maaltijden maar bij tussendoortjes liever niet, alleen fruit
pi_56303182
jemig!!!!!!!!!

nou, ben ik even blij dat ik die geweigerd heb woensdag
Ja doei.
pi_56303211
Ik had het bij m'n dineetje gisteravond. Hartstikke goed opgelet: maar 1 rosti rondje, geen brood erbij, heel weinig saus over het vlees, een friemeltje kaas. Ook van het ijs maar een halve portie. Maar toen kwamen de chocolade merengues bij de koffie op tafel en toen ging het behoorlijk mis. Die waren zo godsgruwelijk lekker, dat ik er zeker 5 van op heb. 40 cal. per stuk, dus dat is al 200 cal. voor iets bij de koffie, na een diner wat sws al copieuzer was dan normaal

Echte vreetkicks (alles eten wat voor handen was en als er niets was, koekjes bakken van custardpoeder en oliebollenmix bij gebrek aan bloem )heb ik in het verleden ook wel eens gehad. Of eigenlijk best vaak. Nu al wel een tijd geleden en ik geloof dat het sporten een vicieuze cirkel helpt voorkomen. Dus als je de dag erna normaal gesproken zou denken: " Nu is toch alles verloren" dan ga je nu een extra x naar de sportschool of rennen en dan is het weer over...
pi_56303669
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een vreetkick, voor het eerst in 5 maanden Maar goed, ik heb geen zin meer in eten. Niet zo gek, want ik heb buikpijn en ben misselijk
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef Chicolate het volgende:
... vreetbui van boterhammen hagelslag, time outs en een bastogne koek.
Meisjes toch!
Ik heb het trouwens ook nooit begrepen hoor, van die mensen die blèren dat ze enoooooorm gezondigd hebben als ze een Milky Way ophebben en vinden dat een vreetbui bestaat uit een handje chips en een glas Chocomel.

Toen ik vroeger nog wel 'es vreetbuien had betekende dat vooral dat ik álles opvrat dat los en vast zat. Werkte ik in een uur tijd probleemloos drie ons kaas weg, en een paar chocoladerepen, twee rollen drop, een zak Hamka's en een anderhalve literfles cola. Dat soort buien zijn eigenlijk vlug opgehouden toen ik het huis uitging en zelf ging koken. Enerzijds omdat ik nauwelijks snoep- en snackmateriaal in huis heb, maar vooral omdat ik het - honger of niet - erg zonde vind om mijn eetlust te 'verpesten' voor de eerstvolgende echte maaltijd. Maar daarvoor heb ik dan ook eerst lekker moeten leren koken. Ik had er niets op tegen om mijn eetlust te verzieken in de tijd dat ik nog zes keer per week Hollandse aardappels en in coma gekookte groenten voorgezet kreeg.

Heel eerlijk gezegd weet ik niet hoe het zou zijn als ik in m'n eentje was. Ik heb een overdreven bourgondisch vriendje dat met verlekkerde oogjes thuiskomt en likkebaardend aan tafel schuift. Da's leuk koken natuurlijk!
Maar ik merk wel dat als mijn lief er eens een keertje een dag en avond niet is, ik soms wel eens in de " ! Ik ben alleen thuis!"-stand schiet en ik pizza bestel, chocoladerepen haal, cola zuip en de hele avond boeren laat. Zo'n avondje heb ik echter maar twee keer per jaar ofzo, dus daar heb ik geen last van. Maar het zet me wel eens aan het denken over hoe het gesteld zou zijn met mijn eetgewoontes als ik helemaal in mijn eentje was. Ik vrees dat ik veel gemakzuchtiger zou zijn als ik alleen mezelf had om voor te zorgen. Erg eigenlijk, hè?
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:05 schreef conleche het volgende:
Gisteravond had ik eters en heb gemaakt:
<knip>
Wollig taalgebruik of niet: het was erg lekker! (Heb natuurlijk wel teveel gegeten, maar soit...)
Lekker! 't was ook vast heel gezellig met zulk eten!

Ikzelf heb vandaag tot nu toe bijzonder beroerd en weinig gegeten. Ik ben net pas thuis na een heel drukke dag, en mijn score is tot nu toe:
- Een appel (ontbijt)
- Eén krentenboterham met boter en bruine suiker (lunch)

Ik ga het even goedmaken middels het avondeten: risotto met broccoli, boterzacht gekookte kip, heel veel sjalotjes, knoflookboter en een flinke hoeveelheid extra droge witte wijn. Opeten op de bank, zittend onder een dekentje.
Als toetje stroopwafelroomijs met een stroopwafeltje!
Ik eet van zowel het hoofd- als het nagerecht vast meer dan normaal, maar ik heb ook wel even iets in te halen.
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:09 schreef omearos het volgende:

@minilotje, had je die filmpjes van het strekken nog kunnen vinden?
Helaas! Of ik gebruik de verkeerde zoektermen, of ze zijn offline gehaald. Snif!

Oh, en Miss_S, laat het even weten als je daadwerkelijk een hoepel gaat bestellen! Ik wil er ook nog één of twee bij, en dat scheelt dan voor ons allebei nogal in de verzendkosten.
pi_56303725
Ik heb mijn hoepel al besteld!
Hij ging nu kijken of hij de kosten minder kon krijgen, hij zo me binnen een paar dagen terug mailen
pi_56303760
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb mijn hoepel al besteld!
Hij ging nu kijken of hij de kosten minder kon krijgen, hij zo me binnen een paar dagen terug mailen
Oh, mail 'm er maar even achteraan dat -ie er rekening mee kan houden dat er nog twee bijkomen voor verzending ('ilona from the Netherlands' herinnert -ie zich vast nog wel).
Scheelt een stuk!
pi_56303784
Ok zal ik dan eens doen
pi_56303842
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:57 schreef Miss_S het volgende:
Ok zal ik dan eens doen
Merci!
En ook handig voor jou natuurlijk.
Verdere hoepelverzendingszaken maar even per PM afhandelen als er nieuws is?
pi_56303861
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:00 schreef minilotje het volgende:

[..]

Merci!
En ook handig voor jou natuurlijk.
Verdere hoepelverzendingszaken maar even per PM afhandelen als er nieuws is?
Worden de verzendskosten dan gesplitst tussen ons of hoe zit dat?
Wanneer ga je ze bestellen?

En PM, ach hier kan ook als het niet te word
pi_56304029
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Worden de verzendskosten dan gesplitst tussen ons of hoe zit dat?
Wanneer ga je ze bestellen?

En PM, ach hier kan ook als het niet te word
Nou, tegelijk met jou, dunkt me!
Ik mail John zelf wel even, kan ik meteen doorgeven wat voor één (of twee) ik er wil en dat -ie meteen met de jouwe verzonden kan worden.
Ik weet niet hoe je van plan was om te betalen, maar ik heb sowieso een creditcard. Als je 't makkelijker vindt betaal ik ze gewoon allebei (of alledrie), en dan krijg ik dat wel van je terug als ik je je hoepel kom bezorgen.
pi_56304065
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:11 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou, tegelijk met jou, dunkt me!
Ik mail John zelf wel even, kan ik meteen doorgeven wat voor één (of twee) ik er wil en dat -ie meteen met de jouwe verzonden kan worden.
Ik weet niet hoe je van plan was om te betalen, maar ik heb sowieso een creditcard. Als je 't makkelijker vindt betaal ik ze gewoon allebei (of alledrie), en dan krijg ik dat wel van je terug als ik je je hoepel kom bezorgen.
Ik heb voor bank transfer gekozen omdat ik geen creditcard heb, dus in principe maakt het mij niet uit.....
pi_56304112
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb voor bank transfer gekozen omdat ik geen creditcard heb, dus in principe maakt het mij niet uit.....
Zitten wel extra kosten aan vaak, iets overmaken naar het buitenland. Ik vindt 't in elk geval geen probleem om even voor te schieten.
Ik heb 'm in elk geval gemaild, en zodra we wat meer weten over de precieze kosten neem ik wel eventjes contact met je op via PM.

Ga ik nu risotto maken!
pi_56304135
Je hebt al een PM
En eet smakelijk straks
pi_56305685
Ik zit lekker aan de honing tomaatjes
waar is iedereen?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 19:36:50 #216
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56305986
Ik heb een nieuw fototoestel en ben daarmee wat aan het klooien, mijn vader zegt dat ik het boekje eerst moet lezen maar daar heb ik geen zin in... lekker klooien
Bernie en ik zijn tof.
pi_56306010
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:36 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een nieuw fototoestel en ben daarmee wat aan het klooien, mijn vader zegt dat ik het boekje eerst moet lezen maar daar heb ik geen zin in... lekker klooien
Welke heb je?

Ik heb ook nog nooit een boekje gelezen dat bij een fototoestel zat
pi_56306018
appels aan het schillen voor de appelmoes die ik nu ga maken
Ja doei.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 19:47:25 #219
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56306241
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Welke heb je?

Ik heb ook nog nooit een boekje gelezen dat bij een fototoestel zat
Pentax K100D Super, instapmodel voor spiegelreflex sinds de zomervakantie echt heel veel foto's gemaakt en omdat een vriend van me ook veel fotografeerd een beetje aangestoken. Jammer dat hij nu op reis is, nu moet ik alles zelf uitvogelen maarja dat heeft ook wel wat
*verslaafd
Bernie en ik zijn tof.
pi_56306303
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:47 schreef mordradead het volgende:

[..]

Pentax K100D Super, instapmodel voor spiegelreflex sinds de zomervakantie echt heel veel foto's gemaakt en omdat een vriend van me ook veel fotografeerd een beetje aangestoken. Jammer dat hij nu op reis is, nu moet ik alles zelf uitvogelen maarja dat heeft ook wel wat
*verslaafd
`

Erg leuke hobby hoor
Ik heb een Canon eos 350D, maar laatste tijd weinig foto's gemaakt
pi_56306828
En een halve komkommer op, nu zit ik echt ff vol
Misschien dat er ook minder stokbrood in gaat over een uur
  vrijdag 25 januari 2008 @ 21:08:22 #222
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56307890
Zeker leuke hobby
Nu maar even tijd voor een party
Bernie en ik zijn tof.
pi_56308412
Fotograferen is zo'n ongelooflijk leuke hobby! Ik doe het nog met mijn Canon Powershot A520, maar ooit stap ik over op spiegelreflex. Niets leuker dan buiten lopen en overal een plaatje in zien, en nou juist dat perfecte plaatje maken . Heel ontspannend en een mooie tijdsinvulling als je eens niets te doen hebt ... (en een reden om op vakantie ook lekker overal naartoe te gaan)

Ik was sporten ... heerlijk gesport, flink moe en mn enkels helemaal brak geschopt. Helemaal geen last meer van een vol gevoel of schuldgevoel over die vreetbui ... dit is echt dé oplossing, nu kan ik morgen gewoon meteen weer gezond doen, zonder het op te geven enzo ... Isabeau, heb jij ook lekker gesport?

Zometeen lekker magere kwark met verse peer (ik kan het niet lekker omschrijven, maar het is heerlijk)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56308553
fotograferen

hoop het ook weer op te kunnen pakken binnenkort

op deze site staan mijn foto's van 'vroeger', gemaakt met een analoge spiegelreflex.. en wil nu sparen voor een Nikon D70
Ja doei.
pi_56309434
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:
Fotograferen is zo'n ongelooflijk leuke hobby! Ik doe het nog met mijn Canon Powershot A520, maar ooit stap ik over op spiegelreflex. Niets leuker dan buiten lopen en overal een plaatje in zien, en nou juist dat perfecte plaatje maken . Heel ontspannend en een mooie tijdsinvulling als je eens niets te doen hebt ... (en een reden om op vakantie ook lekker overal naartoe te gaan)

Ik was sporten ... heerlijk gesport, flink moe en mn enkels helemaal brak geschopt. Helemaal geen last meer van een vol gevoel of schuldgevoel over die vreetbui ... dit is echt dé oplossing, nu kan ik morgen gewoon meteen weer gezond doen, zonder het op te geven enzo ... Isabeau, heb jij ook lekker gesport?

Zometeen lekker magere kwark met verse peer (ik kan het niet lekker omschrijven, maar het is heerlijk)
Jij bent echt geen typisch meisje-meisje he
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:15:59 #226
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56310893
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Foto's!
Hoi!

Let ff niet op de camera (bij gebrek aan een fotocamera heb ik deze maar even gebruikt. Qua foto's ook niet zo'n spetterende kwaliteit.

Dus van 101 kg naar 72,8 kg

Heb nog wat fatsoenlijkere foto's maar die staan bij een vriend op zijn camera waar ik nog steeds op wacht...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56312064
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:

Heb net ook getrained .. was bokszakraining... donderdag pas weer bikkelharde muay thai training
En fotograferen is leuk Hier net nieuw gekocht een canon spiegelreflex camera 8megapix
Volgens mij heeft het halve dieettopic iets met fotograferen
pi_56314740
Ha! Ik ben de 1e vanochtend

Ben wakker geworden en kon de slaap niet meer vatten, dus ben er maar even uitgegaan. Zit nu aan een bordje fruit 'n fibre met melk. Dan word ik wel weer slaperig hoop ik...

Trouwens wel vreemd dat je van eten slaperig wordt, je zou zeggen dat je er energie van zou moeten krijgen
pi_56314779
Best saai zo, Fok! in je eentje

Ga maar weer es een poging doen....
  zaterdag 26 januari 2008 @ 07:49:26 #230
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56314913
ghehe, ik kom net thuis van mijn werk

En straks om 13.08 moet ik een trein hebben richting mijn ouders. 'n Vriend is prins geworden die heeft receptie. Dus hop richting Venlo. Daar naar de receptie toe. Dan weer vlug de trein in omdat ik om 6 uur / half 7 weer aan mag treden bij mijn werk in de keuken. Dan om 23.30 weer aantreden achter de bar tot sluit (uur of half 6 / 6 uur 's morgens) Lekker 't zelfde werkschema als dat ik vandaag had. Vanavond de hele avond garderobe gestaan, ook een vorm van training want die winterjassen met hun volle zakken zijn vaker loei zwaar. Merk 't nu aan mijn armen zeg Heerlijk!

Dus ga ik dood zijn, jawel! Damn. Vannacht ook al zo weinig geslapen. Brrrrr!
En overigens die chocolade fontein die we van onze baas gekregen hebben voor thuis is natuurlijk ook niet 't beste hé. Maar wel origineel en lekker dat wel. We hebben 'm al omgebouwd tot drankfontein met Jägermeister
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56314996
Goedemorgen
Ziet er goed uit zwahiel

Ik zit nog zo vol van het stokbrood van gister dat ik niet denk dat ik nog veel nodig heb vandaag
Ga vanavond ook naar mijn vriend en eet daar, zondagochtend ben ik ook daar dus zal wel minder eten dan normaal in het weekend
pi_56315132
Een goedemorgen. Gisteravond was niet zo'n geweldige avond, dieettechnisch gesproken. Witte wijn, toastjes met lekkers. Volgens mij heb ik bij het avondeten niet genoeg gegeten (was ook wel erg mager, gekookte aardappels, gekookte worteltjes en gestoomde vis) en kreeg ik daarom later echt enorme honger.

Maar goed - vandaag weer een dag! Lekker naar m'n saaie bijbaantje, zes uurtjes me zitten vervelen. Mijn valkuil is dat ik daar teveel eet uit verveling, dus ik heb heel veel gezonde dingen meegenomen. Cherrytomaatjes, komkommer, paprika, rijstwafels en spa rood - here I come!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2008 08:57:31 ]
pi_56315253
Met de update van vandaag zit ik officieel met een BMI < 25 Woei!
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_56315284
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:24 schreef _-rally-_ het volgende:
dat is lekker

Vraag me af of ik dat ook ooit nog ga zeggen
pi_56315312
quote:
Goed hoor

Gisteravond viel het best mee qua eten, alleen m'n vriendlief had alleen mayonaise ipv. frietsaus en dat vind ik eigenlijk niet lekker, maar nu toch een beetje van genomen. Vandaag weer gezonde dingen inzamelen op de markt, maar eerst zo hardlopen als mn brood + thee genoeg gezakt is.
Het mooi kotsende meisje.
pi_56315316
quote:
Netjes!
Ik nog 1 kilo en dan is mijn BMI onder de 25. Kan me niet herinneren wanneer dat voor het laatst was.
Overigens weeg ik nu dus 3 kilo minder dan afgelopen zondag. Geen idee hoe dat kan, maar mijn weegschaal zegt het dus ik geloof het.
pi_56315343
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Goed hoor

Gisteravond viel het best mee qua eten, alleen m'n vriendlief had alleen mayonaise ipv. frietsaus en dat vind ik eigenlijk niet lekker, maar nu toch een beetje van genomen. Vandaag weer gezonde dingen inzamelen op de markt, maar eerst zo hardlopen als mn brood + thee genoeg gezakt is.
Ik kan vandaag niet meer hardlopen, maar goed morgen of overmorgen weer een kans
Als school weer begint zal ik wel weer een beter ritme krijgen
pi_56315427
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is lekker

Vraag me af of ik dat ook ooit nog ga zeggen
Ik denk het wel, hoor!
Geduld...aan je eet- en beweegpatroon zal het niet liggen.
Misschien moet je je lichaam eens laten schrikken, door niet elke dag ongeveer evenveel kcal te eten, maar om enkele dagen te pieken qua caloriehoeveelheid, en andere dagen weer wat minder. Natuurlijk is de totale hoeveelheid gegeten kcal over 14 dagen dan nog wel hetzelfde.
En probeer eens een totaal andere manier van beweging. Intervaltraining schijnt veel vet te verbranden.
pi_56315463
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:55 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik denk het wel, hoor!
Geduld...aan je eet- en beweegpatroon zal het niet liggen.
Misschien moet je je lichaam eens laten schrikken, door niet elke dag ongeveer evenveel kcal te eten, maar om enkele dagen te pieken qua caloriehoeveelheid, en andere dagen weer wat minder. Natuurlijk is de totale hoeveelheid gegeten kcal over 14 dagen dan nog wel hetzelfde.
En probeer eens een totaal andere manier van beweging. Intervaltraining schijnt veel vet te verbranden.
Ja dat doe ik al, elke dag is anders en probeer gevarieerd te eten
En ik wil inderdaad wel wat verschillende dingen gaan doen kwa beweging, ookal kom ik daar meestal alleen maar van aan

Maar we gaan door

Net ontbijt 1 hard meergranen broodje, maar die kreeg ik niet helemaal op
pi_56315505
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik gebruikte mijn meter op mijn loopband, en kwam inderdaad ook snel te hoog.
En ik had geen zin om langzamer te gaan lopen dus gebruik hem nu niet meer
Maar ik denk hoe langer je loopt hoe lager je hartslag word en je op een gegeven moment vanzelf goed zit.
Mijn hartslag gaat vrijwel meteen naar 160-180 en blijft daar constant op zitten. Het heeft voor mij geen enkele zin om rustiger te gaan lopen of om langere tijd op hetzelfde niveau te blijven rennen. In de sportschool hebben ze er wel eens vreemd van opgekeken, maar ik heb me erbij neergelegd.

Na een jaar scriptiestress heb ik er 5 kilo bij gegeten. Het laatste half jaar heb ik onbeperkt chocolade gegeten. Eigenlijk valt die 5 kilo me nog best mee. Ik pas nog in mijn kleren, maar het is hoog tijd om mijn leven te beteren. Vandaag ben ik voor het eerst sinds lange tijd weer gaan hardlopen. Ik vond dat 2,5 km me wel moest lukken. Het is gelukt, maar ik heb nu wel het gevoel dat ik mijn longen uit moet kotsen. In tegenstelling tot wat de meeste mensen over zichzelf beweren is hardlopen een grote lijdensweg voor me. Maar ik houd ervan om mezelf te kwellen, dus ik ga weer proberen z.s.m. de 5 km binnen de 25 minuten te lopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_56316179
Net heerlijk ontbeten met een witbroodje met kaas en mosterd
Verschrikkelijk trage dag vandaag, héérlijk. Voor het eerst in weken hoeven we beiden niks
pi_56316271
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 10:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn hartslag gaat vrijwel meteen naar 160-180 en blijft daar constant op zitten. Het heeft voor mij geen enkele zin om rustiger te gaan lopen of om langere tijd op hetzelfde niveau te blijven rennen. In de sportschool hebben ze er wel eens vreemd van opgekeken, maar ik heb me erbij neergelegd.

Na een jaar scriptiestress heb ik er 5 kilo bij gegeten. Het laatste half jaar heb ik onbeperkt chocolade gegeten. Eigenlijk valt die 5 kilo me nog best mee. Ik pas nog in mijn kleren, maar het is hoog tijd om mijn leven te beteren. Vandaag ben ik voor het eerst sinds lange tijd weer gaan hardlopen. Ik vond dat 2,5 km me wel moest lukken. Het is gelukt, maar ik heb nu wel het gevoel dat ik mijn longen uit moet kotsen. In tegenstelling tot wat de meeste mensen over zichzelf beweren is hardlopen een grote lijdensweg voor me. Maar ik houd ervan om mezelf te kwellen, dus ik ga weer proberen z.s.m. de 5 km binnen de 25 minuten te lopen.
Maar jij loopt dan ook meteen door tot je de longen uit je lijf wilt kotsen. Dan zou ik het ook niet meer zo leuk vinden. Deed ik vroeger ook: lopen tot ik niet meer kon. Deze keer heb ik het langzaam opgebouwd met Evy en hoewel je in het begin denkt dat het wel heel korte stukjes zijn en het een beetje te gemakkelijk is, ben je toch binnen een paar maanden gewoon 30 tot 50 min. aan het rennen. 25 min. per 5k heb ik nog niet gehaald, maar ik vind 27 ook zeer acceptabel. En ik vind het idd nog steeds leuk! Niet altijd hoor, gisteren moest ik wel een beetje vloeken toen ik weer 2,5 km. de wind pal tegen had. Die had ik natuurlijk eerst in de rug gehad, maar daar had ik dan weer niks van gemerkt

O en over die hartslag: die is bij mij in ruststand ook al vrij hoog en gaat ook vrij snel verder de hoogte in. Ik heb voor kerst een hartslagmeter cadeau gekregen, maar die zit nog in de verpakking: toch maar eens gebruiken misschien...
pi_56316347
Ik zorg altijd dat ik de eerste helft tegen de wind in moet
Dan waardeer je de wind mee echt wel
pi_56316510
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:29 schreef freecell het volgende:
Ik zorg altijd dat ik de eerste helft tegen de wind in moet
Dan waardeer je de wind mee echt wel
Dat is wel een goed idee, misschien moet ik dat ook eens doen, maar ik heb van die vaste routes die zo ongeveer 5k zijn en als ik dan de gracht de andere kant op ga ben ik mijn hoofd telkens bezig, wanneer en bij welke brug ik om moet draaien. Wat natuurlijk stom is, want dat mens op m'n iPod zegt als ik op de helft ben altijd: half way point
pi_56316743
Goeiemorgen

Gisteren echt een baaldag, dus toch 's avonds chips gegeten. Moet een keer kunnen, vanavond gewoon weer braaf aan de tomaatjes En als avondeten vanavond Kip Siam Morgen uit eten vanwege mn vaders verjaardag, en dan ga ik ook wel proberen om een beetje een mager gerecht te eten
pi_56316961
goedemorgen oh.. middag

gisteren 'uit' geweest, en 3 bokbiertjes op

mèn had al zo lang geen bier op en ook niet zo 'veel'.. en was aangeschoten, niet normaal!!!
Wel netjes de kaas, nootjes en bitterballen laten staan! Zodadelijk 2 minipistoletjes, en vanavond eten we nasi met groente dus ook niet al te overdreven vet.. en mijn vriend moet vanavond naar een verjaardag, dus kan ik ongestoord mijn detective-avond op net5 kijken zonder een zuchtende man naast me op de bank "Nog een????..................."

en morgen hardlopen! Maandag ga ik niet redden, dus dan de 2 dagen rust even opschuiven naar maandag-dinsdag
Ja doei.
pi_56317146
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:50 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Gisteren echt een baaldag, dus toch 's avonds chips gegeten. Moet een keer kunnen, vanavond gewoon weer braaf aan de tomaatjes En als avondeten vanavond Kip Siam Morgen uit eten vanwege mn vaders verjaardag, en dan ga ik ook wel proberen om een beetje een mager gerecht te eten
Een keertje chips kan best En tomaatjes zij ook héél lekker
Ik heb gisteren een stuk komkommer overgelaten toen ik slalalade aan het maken was en dat ga ik zometeen lekker opeten
pi_56317215
Ja precies, 1 keer kan best, had het ook al zolang niet meer gehad.

Maar mijn lichaam is echt raar, want in die 3 weken schommelt het elke dag tussen de 61 en de 60.4 kg, maar het wil maar niet onder de 60.4 komen :S
pi_56317217
Herfstbok is trouwens heerlijk, maar het is niet helemaal het seizoen meer hè?
De lentebok komt er al bijna weer aan Ik vind het zo lekker dat we weer naar de lente toe gaan! En het lijkt nog maar zo kort geleden dat de herfst echt begon! Het gaat zo lekker snel
pi_56317541
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Een keertje chips kan best En tomaatjes zij ook héél lekker
Ik heb gisteren een stuk komkommer overgelaten toen ik slalalade aan het maken was en dat ga ik zometeen lekker opeten
Slalalade, wat klinkt dat leuk!

Ik heb trouwens ook altijd het 2e stuk van mijn route tegenwind. En dan boeit het niet of ik linksom of rechtsom mn route loop. Om tegenwind te vermijden, zou ik een hele andere route moeten gaan lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')